Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri ettei minulla ole yhtään "henkisesti aikuista" ystävää

Vierailija
05.03.2020 |

Siis sellaista, jonka kanssa voisi vaikka puhua seksistä muuten kuin vitsaillen. Yleensä tuolle tasolle pääseminen vaatii muutenkin aikaa ja tuntemista, ettei sellaista ystävää ihan nopeasti mistään taiota.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perustella kuvittelin, että kaipasit ystävää jonka kanssa voi tehdä muutakin kuin esim ravata baarissa, mutta näköjään olitkin jotain seksiterapeuttia vailla. Sori, mutta kuulostat vähän oudolta.

Vierailija
42/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään pitää olla niitä yhden illan "hoitoja"?

Niinpä! Maailma olisi niin paljon onnellisempi paikka ilman kaikkia yhden illan sekoiluja. Ne vain rikkovat ihmisiä ja toisinaan myös perheitä.

Maailma olisi onnellisempi paikka ilman avioliittoja. Tilastojen mukaan ne ovat pahin turvallisuusuhka naiselle, ja ne ovat helvetti myös monelle lapselle siinä jaloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi ihan kiinnostamaan, että mitä syvällistä keskusteltavaa seksissä on?

Painostaako joku sua siis seksiin tai liittyykö siihen jotain hyväksikäyttöjuttuja?Tarvitset apua tai ystävien tules johonkin vastaavaan vaikeaan tilanteeseen? Sen ymmärrän.

Vai siis haluatko siis keskustella "syvällisiä" siitä itse aktista?

Mitä syvällistä? Eikö kaikessa ole? Lähinnä sen aiheuttamista tuntemuksista tai ajatuksista esimerkiksi. Vaikka jos jokin jää ahdistamaan. En tosissaan tarkoita "elin työntyy elimeen" -tasoisia juttuja. Erikoista, että lähes kaikille täällä seksistä keskusteleminen tarkoittaa aktin kuvailua. Mutta enpä ihmettele enää, ettei omien kamujen kanssa voi puhua seksistä, kun ei näköjään kenenkään muunkaan kanssa voi... Kiitos ja anteeksi. /ap

Olen eri, mutta mua jä kiinnostamaan tuo boldaamani kohta. Kerroit, että sulla on vain satunnaisia hoitoja, joten tarkoititko siis tuolla kohdalla jotain sellaista, että tunnet itsesi jotenkin hyväksikäytetyksi, likaiseksi tms seksin jälkeen? Jos tarkoitit, niin suosittelen lopettamaan yhdenillan suhteet. Yhdenillan suhteet sopivat vain sellaisille, jotka eivät haekaan toisesta mitään muuta kuin yhtä fyysistä aktia. Jos hakee jotain muuta, varmasti tulee jälkeenpäin paska fiilis. 

Vierailija
44/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä pitäisi puhua ystävien kanssa?

Kenen kanssa siitä puhun? Lääkärin, papin, isäni vai mitä ajattelit? /ap

Lääkäri on ainoa jonka kanssa siitä yleensä puhutaan, jos puhutaan. Tai hoitaja.

Vierailija
45/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koin todella ahdistavaksi, kun eräs samassa opiskeluryhmässä ollut nuori nainen alkoi kirjallista ryhmätyötä tehdessämme jutella parin muun opiskelijan kanssa avoimesti hänen ja hänen poikaystävänsä seksielämästä (poikaystävä ei ollut paikalla). Toinen opiskelija alkoi myös kertoilla seksiasioistaan. Toinen naureskeli mukana kertoen vaivautuneena itsekin jotain.

Yritin keskittyä tehtävän tekemiseen, mutta noin tunnin ajan tämä keskustelun aloittanut opiskelija jatkoi juttujaan. Hän yritti saada minutkin avautumaan puolisoni ja minun intiimiasioista, mistä kieltäydyin sanomalla, että ne ovat meidän yksityisasioitamme.

Minulle toitotettiin, että kyllä nykyaikana pitää kaikesta pystyä puhumaan avoimesti kaikkien kanssa. Onneksi ryhmätyö saatiin lopulta valmiiksi ja koulukin aikanaan loppui. Tämä tapahtui 2010-luvulla. Ryhmätyömme aihe ei muuten millään tavoin liittynyt seksiin tai seksuaalisuuteen.

Vierailija
46/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat estoista porukkaa.

Luojan kiitos.

En välitä kuunnella kenenkään pissalihojen aktiviteeteista.

Vierailija
47/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon perustella kuvittelin, että kaipasit ystävää jonka kanssa voi tehdä muutakin kuin esim ravata baarissa, mutta näköjään olitkin jotain seksiterapeuttia vailla. Sori, mutta kuulostat vähän oudolta.

Pointsi oli syvällisten ja vaikeiden aiheiden puhuminen ystävän kanssa. Juttu jumittui seksiin aloituksen esimerkin vuoksi. Seksi on hyvä esimerkki vaikeasti asiasta. /ap

Vierailija
48/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset, jotka eivät halua keskustella seksistä kavereidensa kanssa, eivät ilmeisesti ap:n mielestä ole henkisesti aikuisia.

Huh huh...

Vierailija
49/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jutella terapeutin tai psykologin kanssa.

Vierailija
50/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi itsekästä ja epäkohteliasta ja toisen yksityisyyttä loukkaavaa puhua seksiasioista ulkopuolisille. Toivottavasti sulla on puolison lupa jakaa intiimejä asioita eteenpäin.

Usko jo, ei ole puolisoa!! /ap

Todella epäkohteliasta puhua yhden illan jutuistakaan eteenpäin. Suorastaan törkeää toisen yksityisyyden loukkaamista!

Ainoa poikkeus on pettäjän käräyttäminen tämän puolisolle.

Vierailija
51/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ymmärrän Ap:tä. Minulla on ollut suhteita varattuihin miehiin, ja kun ne ovat päättyneet, olemme kuitenkin pysyneet ystävinä ja jutelleet avoimesti kaikesta seksiin liittyvästä. On mukavaa, kun tuntee useampia ihmisiä, joiden kanssa sitä voi tehdä. Esim. yksi eksäni on edelleen naimisissa ja harrastaa yhä avioliiton ulkopuolisia suhteita, eikä hän voi oikein jutella niistä kenenkään muun kuin minun kanssani. Tapasimme viimeksi useampia vuosia sitten (hän asuu toisessa maassa), mutta yhteydenpito jatkuu edelleen. Nämä eksät tietävät, että olen hyvin laajasti kiinnostunut erotiikasta, ja niin ovat hekin, joten juttua riittää tällä hyvin kiintoisalla saralla. 

Vierailija
52/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan vaan, että kyllä on maailman kirjat sekaisin, kun pitäisi seksiasiatkin ruotia kavereiden kanssa.

Vierailija
53/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan jutuista kuuluukin tulla likainen ja saastainen olo. Se on merkki siitä, että ne ovat todella väärin.

- millenniaali -

Vierailija
54/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiallinen avoimuuskaan ei ole hyvä juttu

Vierailija
55/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen hiukan pettynyt ystäviini. Syvällisenä persoonana joskus kuvittelin löytäneeni hyviä syvällisiä ystäviä, mutta vuosien mittaan olen saanut huomata että ihmiset kaipaavat lähinnä kepeää ja suht merkityksetöntä kiva kivaa, ja syvällisyys lopulta karkoittaa ihmiset.

Tämä on ikävämpi homma kun itseä ei tuollainen kepeä kanssakäyminen hirveästi kiinnosta. Välillä ihan hauskaa, mutta olisi mukava jakaa syvempiäkin ajatuksia kaikesta.

Sellaista se tahtoo olla.

Vierailija
56/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ymmärrän Ap:tä. Minulla on ollut suhteita varattuihin miehiin, ja kun ne ovat päättyneet, olemme kuitenkin pysyneet ystävinä ja jutelleet avoimesti kaikesta seksiin liittyvästä. On mukavaa, kun tuntee useampia ihmisiä, joiden kanssa sitä voi tehdä. Esim. yksi eksäni on edelleen naimisissa ja harrastaa yhä avioliiton ulkopuolisia suhteita, eikä hän voi oikein jutella niistä kenenkään muun kuin minun kanssani. Tapasimme viimeksi useampia vuosia sitten (hän asuu toisessa maassa), mutta yhteydenpito jatkuu edelleen. Nämä eksät tietävät, että olen hyvin laajasti kiinnostunut erotiikasta, ja niin ovat hekin, joten juttua riittää tällä hyvin kiintoisalla saralla. 

Rukoilen sinulle vapautusta synnin kahleista. Toivottavasti teet parannuksen ajoissa.

Vierailija
57/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointsi oli syvällisten ja vaikeiden aiheiden puhuminen ystävän kanssa. Juttu jumittui seksiin aloituksen esimerkin vuoksi. Seksi on hyvä esimerkki vaikeasti asiasta. /ap

Miksi sä haluat puhua vaikeista asioista ystäviesi kanssa? Siis mikä on sun tavoitteesi siinä? Mitä odotat savaasi ystävältäsi, kun kerrot hänelle jostain vaikeasta asiastasi? Mitä ystäväsi pitäisi tehdä, kun kerrot hänelle vaikeasta asiastasi? Pitäisikö ystäväsi ottaa jotenkin kantaa näihin vaikeisiin asioihisi? Antaa sulle neuvoja, miten ratkaista ongelmasi? Nykyisin ihmisten ongelmat ovat usein sellaisia, ettei niihin ulkopuolinen maallikko osaa sanoa oikein juuta eikä jaata. Joko pitäisi puhua sen kanssa, jota ongelma koskee, tai sitten ammattilaisen kanssa.

Vierailija
58/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen sinulle vapautusta synnin kahleista. Toivottavasti teet parannuksen ajoissa.

Voi kiitos:-).

Vierailija
59/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä ei ole mitään puhumista. Jos on ko. asian ympärillä ongelmia, niin sitten lääkäri/poliisi tms viranomainen auttaa.

Vierailija
60/125 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä voi nykyään jutella chateissa ilmaiseksi myös ammattiauttajien kanssa kaikista mieltään painavista asioista. Ihan kaikella ei välttämättä kannata kuormittaa kavereitaan, mutta omasta mielenterveydestään kannattaa pitää hyvää huolta.

https://tukinet.net

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän