Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin vaimon kuntoilemaan?

Vierailija
05.03.2020 |

Kolmen naimisissa olon aikana vaimo on napannut 3 vaatekokoo lisää massaa. Nyt mennään koossa 40. Olen hommannut lahjaksi PT ja kuntosalikortin, mutta käyttämättä on jäänyt. Ja muutenkin olen houkutellut urheilemaan.
Osaako joku auttaa?

Kommentit (417)

Vierailija
321/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 174/59 ja käytän kokoa 36. Pyrkikää samaan.

Vierailija
322/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt nää löllöt muumimammat luulee olevansa jo maailman haluttavampia!

Melkoisen höykytyksen kohteeksi olet ap syyttä joutunut. Tsemppiä

T: hoikka N

Kun näitä lueskelee, eipä tarvitse ihmetellä mistä lapset ja nuoret kiusaamisen mallinsa saavat. Oikein rehvastellaan sillä, kuka ilkeimmin saa sanottua. Huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse eikä kannata kantaa raskauskiloja, itse laihdutin 18 kiloa esikoisen jälkeen (170 cm, 80 kg:stä 62 kg:n). 40 on silti normaali koko naiselle, ei naisen tarvitse pyrkiä lapsen kokoiseksi.

Vierailija
324/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin haaveilen että pystyis näin hyvän provon keksimään.

Vierailija
325/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen pitää kuntoilla, mies kuntoilee. Jos naisen pitää kuntoilla, muiden pitää se tehdä ja mahdollistaa ja lahjoa vielä.

Vierailija
326/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä miettinyt, että miten ex-vaimoni saisi minua kuntoilemaan.

Vierailija
327/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen pitää kuntoilla, mies kuntoilee. Jos naisen pitää kuntoilla, muiden pitää se tehdä ja mahdollistaa ja lahjoa vielä.

Jos naisen pitää kuntoilla, jonkun pitää katsoa sillä aikaa lasten perään, jos he ovat siinä iässä. Vaunulenkit ovat eri asia.

Vierailija
328/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluttelet HK sinistä nenän edessä saat vaimon ulos kotoa toimii hyvin:)

Vierailija
329/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

” Onko laihtuminen todella kiinni kiinnostavasta kumppanista?”

On on, lihavuus on kaikkien muiden vika paitsi lihavan naisen.

Siltä oikeasti tuntuu jokaista vastaavaa ketjua lukiessa. Tässäkin varmaan 15 sivun verran hoettu "laihtuu kun ihastuu toiseen mieheen".

Välillä hävettää olla nainen.

Noinhan se on.

Toinen usein mainittu selitys on että "no pystytkö hankkimaan kunnon puitteet ja kunnollisen elintason niin ehdin panostamaan liikkumiseen".

Toisessa muodossa "minkään tavismiehen takia en ala jumppaamaan".

Vierailija
330/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Preach, sister.

Hyväksyttäviä syitä jättää:

- en päässytkään yli siitä ettei mies ollut riittävän pitkä

- mies kaljuuntui ja hiukset harmaantuivat

- mies ei pitänyt riittävästi huolta hammashygieniastaan

- mies ei käynyt riittävän usein suihkussa

- mies joi liikaa olutta

- mies ei halunnut panostaa korkeampaan asumisen tasoon

- laihduin ja tajusin saavani tasokkaampiakin miehiä

Ei hyväksyttäviä syitä jättää:

- nainen ei pitänyt huolta itsestään ja lihoi

- mikä tahansa naiseen liittyvä syy

Vierailija
331/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ap : n välittämä ongelma. Syy lihomisern oli vttumainen kpää ukko, joka ei tehnyt kotona mitään, oli itsekäs ja pettäjä . Kun jätin miehen, laihduin 28kg ja olen pysynyt normipainoisena siitä lähtien, eli 22 vuotta. En ole ainoa. Jättäkää naiset nuo tuollaiset mlkku-ukkonne, niin elämä alkaa, tulette huomaamaan- eikä uutta kannata riesoikseen ottaa

N53

Vierailija
332/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös täällä myös sanottu että 44 on myös normaali

Niinhän täällä on sanottu ja näinhän se ei ole. Koon 44 nainen on läski, mutta sitä ei saa sanoa koska kehopositiivisuus ja lihakset jne.

Pöh.

Ei ole läski. Kokoa 44 olevan naisen mitat ovat 100-84-108. Isorintainen joutuu ottamaan koon 44, vaikka olisi kuinka siro muuten. Naisilla "terveellinen" vyötärönympärys on <90 cm ja siihen rajaan tuossa on vielä pitkälti matkaa.

Olen tuo lainaamasi. Kuppikokoni on 70E, kyllä mä näitä isoiksi kutsuisin. Käytän kokoja 36-38. Kyllä ne rinnat mahtuu oman kokoisiin vaatteisiin, ei tulisi mieleenikään ostaa nelosella alkavaa vaatetta vain siksi, että mulla on tissit. Ja joo, vyötärön ympärys 90 on varmaan "virallinen" raja, mutta sehän on älyttömän iso. Sori nyt vaan.

Vanity sizing. Isot alkaa olla kun kuppikoko on siellä I ja J kupissa.

Kaikki on suhteellista. Sirolla naisella E-kuppi on iso.

Isolla naisella se E-kuppi on vielä isompi.

Vierailija
333/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen pitää kuntoilla, jonkun pitää katsoa sillä aikaa lasten perään, jos he ovat siinä iässä. Vaunulenkit ovat eri asia.

Älykäs nainen tajuaisi kuntoilla oman itsensä takia, ei siksi että "pitää". Tässä ko. tapauksessa ei sitä paitsi lapsia ollut mukana kuviossa.

Vierailija
334/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ap : n välittämä ongelma. Syy lihomisern oli vttumainen kpää ukko, joka ei tehnyt kotona mitään, oli itsekäs ja pettäjä . Kun jätin miehen, laihduin 28kg ja olen pysynyt normipainoisena siitä lähtien, eli 22 vuotta. En ole ainoa. Jättäkää naiset nuo tuollaiset mlkku-ukkonne, niin elämä alkaa, tulette huomaamaan- eikä uutta kannata riesoikseen ottaa

N53

Samaa mieltä. Elämä alkoi, kun pääsin miehestä eroon. Uutta en ota. Miehiä ei tarvita kuin yhteen asiaan, jos siihenkään

n43vuotta

Vierailija
335/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-kokoinen nainen on normaali? On joo, ylipainoisia on sekä miehissä että naisissa nykyään enemmän kuin normaalipainoisia.

Oon itse 33v nainen, yläosa kokoa xs-s ja housut s-l. 5 vuotta seurustellut miehen kanssa joka jo alussa pullahti solakasta ja hoikasta 20 kiloa ylipainoiseksi. Miksi ylipaino on niin suotavaa?

Eikö oikeasti saa olla huolissaan jos puoliso yhtäkkiä muuttuu kovin, oli se ulkoista tai sisäistä?

Mua ei haittaa itse ylipaino vaan sitä seuraavat uniapnea, apaattisuus ja yleinen jaksamattomuus. Itsekin mies valittaa kiloistaan jatkuvasti mutta ei tee mitään. Olen koettanut kannustaa, tehdä kevyttä mutta maukasta ruokaa, oon antanut olla ja koittanut sanoa että oon huolissaan terveydestään.

Jos vaimo on ollut joskus siro ja sporttinen niin tottakai siitä saa sanoa jos kasvaa sohvaan kiinni ja paisuu, mikä sillä on vialla?

Jos itse lihon parikin kiloa, niin koitan ottaa sen pois mahdollisimman pian. Ei ulkonäön takia vaan en halua olla väsynyt ja jaksamaton tai huomata yhtäkkiä että liikakiloja on 10.

Jos toinen oleellisesti muuttuu suhteen aikana niin kyllä siitä on lupa pahoittaa mielensä, jos on alkanut seurustelemaan täysin toisenlaisen ihmisen kanssa.

Olet kyllä lauta aikuiseksi naiseksi, kannattaisi ehkä harkita joskus syömistä?

Mun vähän vanhemman vaimon yläosa on XL, vyötärö S ja alaosa L, pysynyt samassa jo yli 10 vuotta

Kaikki ei halua olla läskejä. Oon kuullut että jotkut jopa ihan luonnostaan nauttii liikunnasta ja terveellisestä ruokavaliosta, mutta katsokoon jokainen minkälaista porsasta haluaa.

Vierailija
336/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Joka kerta kun meen tästä ohi,luen miten saisin vaimon kuolemaan!

Huono vitsi mutta lukee mitä lukee

Vierailija
337/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on täysin kyllästynyt sinuun enkä ihmettele miksi.

Vierailija
338/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku syyhän siihen on, että kolme vaatekokoa suurenee. Jos hän nyt on 40, niin lähtötilanne on ollut 36. Riippuu myös pituudesta, mutta nuo alle 40:n olevat koot eivät ole aikuiselle naiselle pysyvä tila, ellei ole hyvin kurinalainen elämäntavoissaan.

Onko hän kuntoillut ennen? Jos on, ruokailu pitää säätää sen mukaan. Jos hän käyttää hormonaalista ehkäisyä, se vaikuttaa. Ja vielä se, millaista työtä hän tekee, ja kumpi teistä hoitaa kotityöt, vai hoidatteko yhdessä. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, eikä se syy ole aina laiskuus.

Sairasta olla kokoa 40 tai yli. Äitini on nyt 65-vuotiaana kokoa 36, ja hänellä on 5 lasta. Vanhin siskoni on kokoa xl, ja selvästi ylipainoinen. Toinen siskoni on kokoa 36, ja minä 32/34. Mummoni on kokoa 36. Toinen mummoni 38. Kaverini ovat kaiken kokoisia, mutta työyhteisö mukaan lukien, suurin osa on kokoa 32-38. Jokunen isompikin siellä on, mutta rasva on oikeasti epäterveellistä, varsinkin sisäelimien ympärillä... Nautin kyllä elämästä ja ruoasta, mutta minunkin on helpompi elää, kun olen kevyt. Ei tunnu elämä kovin raskaalta, eikä minun tarvitse miettiä, voinko nauttia suklaasta, kun muuten ruokailutavat ovat kunnossa.

Tapahtuuko tämä Thaimaassa vai Filippiineillä? Suomessa yleisin naisten koko on L eli 42. Mssä nälkäkurkien yhteisössä elät?

Hyiolkoon miten lihavia

Luuleeko nämä harjanvarsia muistuttavat luuviukut olevansa viehättäviä? No harhoissaan hullut toki voi elää.

Kamalaa tekstiä, aikuiset ihmiset :S

34-36 on aivan normaali ja terve koko ja monet arvostavat siroutta ja ketteryyttä ja sitä pirteyttä ja iloisuutta mikä hehkuu liikunnallisesta ihmisestä jolla on hyvä olla kehossaan.

Kyllä nykyään keskikoko on L/XL mutta ei se siitä terveellistä ja kaunista tee.

Eikö kehopositiivisuus koske muita kun läskejä? Miksi hoikkien pitää hävetä itseään?

Vierailija
339/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

Samaa mieltä. Elämä alkoi, kun pääsin miehestä eroon. Uutta en ota. Miehiä ei tarvita kuin yhteen asiaan, jos siihenkään

n43vuotta

entä miten se mies pärjää:(

Vierailija
340/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kauheeta katsottavaa kun pullerot kulkee nykyään ”urheilu”trikoissa pitkin ja poikin kaupunkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme