Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin vaimon kuntoilemaan?

Vierailija
05.03.2020 |

Kolmen naimisissa olon aikana vaimo on napannut 3 vaatekokoo lisää massaa. Nyt mennään koossa 40. Olen hommannut lahjaksi PT ja kuntosalikortin, mutta käyttämättä on jäänyt. Ja muutenkin olen houkutellut urheilemaan.
Osaako joku auttaa?

Kommentit (417)

Vierailija
301/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä, että puoliso olisi hyvässä fyysisessä kunnossa, jotta jaksaa työntää pyörätuolia ja nostaa wc-pöntölle sitten kun kumppani sairastuu. Olisi myös kurja pyörätuolista katsella yläpuolella vanuvaa kaksoisleukaa.

Vierailija
302/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko se, että keksisitte jonkun liikuntaharrastuksen jota tekisitte yhdessä? Kotona ei herkkuja, tai haastaisitte toisenne syömään terveellisesti? Onko uni riittävää ja kunnossa, stressi voi vaikuttaa myös.

Jotkut paheksuvat tätä, mutta me sovimme mieheni kanssa seurustelun alussa että pidämme huolta itsestämme ja terveydestämme emmekä lihota itseämme.

Suhteemme on kestänyt minun masennukseni josta olen toipunut nyt, etäsuhteen alkuaikoina ja vaikean raskauden, monenlaisia vaiheita ollaan käyty läpi. Rakkaus ei lopu kiloihin, mutta on tärkeää että on samanlaiset arvot ja terveelliset elämäntavat on meillä niitä. Ymmärrän siis hyvin että ap voi olla huolissaan tästä eikä se tee hänestä huonoa ihmistä.

Kerropas nyt vielä ,miksi tämä ap on huolissaan? Normaalipainoisesta, terveestä ja täysvaltaisesta ihmisestä.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko se, että keksisitte jonkun liikuntaharrastuksen jota tekisitte yhdessä? Kotona ei herkkuja, tai haastaisitte toisenne syömään terveellisesti? Onko uni riittävää ja kunnossa, stressi voi vaikuttaa myös.

Jotkut paheksuvat tätä, mutta me sovimme mieheni kanssa seurustelun alussa että pidämme huolta itsestämme ja terveydestämme emmekä lihota itseämme.

Suhteemme on kestänyt minun masennukseni josta olen toipunut nyt, etäsuhteen alkuaikoina ja vaikean raskauden, monenlaisia vaiheita ollaan käyty läpi. Rakkaus ei lopu kiloihin, mutta on tärkeää että on samanlaiset arvot ja terveelliset elämäntavat on meillä niitä. Ymmärrän siis hyvin että ap voi olla huolissaan tästä eikä se tee hänestä huonoa ihmistä.

Kerropas nyt vielä ,miksi tämä ap on huolissaan? Normaalipainoisesta, terveestä ja täysvaltaisesta ihmisestä.?

😄😆😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
304/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä kummankin olisi paras todeta, että tuli valittua vääriin. Elämänarvot ja tavat eivät kohtaa, joten kumpikin jatkaa eron jälkeen elämäänsä haluamallaan tavalla.

Vierailija
305/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihominen on aina vain kumppanin vika...

Niin kuinka paljon huonoja vaimoja Suomi on täynnä, kun suurin osa miehistä on ylipainoisia? :D Naiset ryhdistäytykää parisuhteissanne, niin saadaan Suomi normaalipainoiseksi kansaksi! :D

Vierailija
306/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku syyhän siihen on, että kolme vaatekokoa suurenee. Jos hän nyt on 40, niin lähtötilanne on ollut 36. Riippuu myös pituudesta, mutta nuo alle 40:n olevat koot eivät ole aikuiselle naiselle pysyvä tila, ellei ole hyvin kurinalainen elämäntavoissaan.

Onko hän kuntoillut ennen? Jos on, ruokailu pitää säätää sen mukaan. Jos hän käyttää hormonaalista ehkäisyä, se vaikuttaa. Ja vielä se, millaista työtä hän tekee, ja kumpi teistä hoitaa kotityöt, vai hoidatteko yhdessä. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, eikä se syy ole aina laiskuus.

Sairasta olla kokoa 40 tai yli. Äitini on nyt 65-vuotiaana kokoa 36, ja hänellä on 5 lasta. Vanhin siskoni on kokoa xl, ja selvästi ylipainoinen. Toinen siskoni on kokoa 36, ja minä 32/34. Mummoni on kokoa 36. Toinen mummoni 38. Kaverini ovat kaiken kokoisia, mutta työyhteisö mukaan lukien, suurin osa on kokoa 32-38. Jokunen isompikin siellä on, mutta rasva on oikeasti epäterveellistä, varsinkin sisäelimien ympärillä... Nautin kyllä elämästä ja ruoasta, mutta minunkin on helpompi elää, kun olen kevyt. Ei tunnu elämä kovin raskaalta, eikä minun tarvitse miettiä, voinko nauttia suklaasta, kun muuten ruokailutavat ovat kunnossa.

Onko sulla muuta substanssia kuin pienuus? Ja onko tullut mieleen, että 150-senttinen kokoa 40 on hiukan eri asia kuin 180-senttinen kokoa 40.

Vierailija
307/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä kummankin olisi paras todeta, että tuli valittua vääriin. Elämänarvot ja tavat eivät kohtaa, joten kumpikin jatkaa eron jälkeen elämäänsä haluamallaan tavalla.

Mies luultavasti löytäisi uuden suhteen, vaimo tuskin tai korkeintaan toisesta ylipainoisesta. Mikäli epäterveellinen elämä ja terveyden tahallinen menetys on elämänarvona.

Vierailija
308/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies luultavasti löytäisi uuden suhteen, vaimo tuskin tai korkeintaan toisesta ylipainoisesta. Mikäli epäterveellinen elämä ja terveyden tahallinen menetys on elämänarvona.

Onko ap:n vaimo ylipainoinen? Sehän ei ole mistään käynyt vielä toistaiseksi selville.

Vierailija
309/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on turhista turhin keskustelu. Porukka tappelee, onko 40 lihavan koko, ja loput pätevät sillä, kuinka koko perhe ja suku ovat hoikkia, ja läskit ovat etovia.

Ap:ltä on kysytty taustatietoja, mutta aika laihoin tuloksin. Joten ei tuohon muuta voi sanoa, kuin että hommaa fitnesspimu puolisoksesi, ja päästä vaimosi piinasta. Ette taida olla perfect match toisillenne.

Vierailija
310/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teillä ei ole lapsia? Tai sanotaan nyt näin, että onneksi ei ole, mutta kysymys on ap:lle. Voisin lyödä vetoa, että tätä vinttikoiraa kuvottaa ajatus maitoa vuotavista rinnoista, raskauden venyttämästä vatsanahkasta tai imetyksen jälkeen todennäköisesti enemmän tai vähemmän roikkumaan alkavista rinnoista. Tämä on semmoinen mies, jolle toinen mies olisi parempi kumppani. Ei tarvitsisi olla tekemisissä pehmeiden naiskehojen kanssa. Toinen vaihtoehto voisi olla kasvaa aikuiseksi.

Kiitos viestistä. Terkuin: ap

Kyllä minua ihan aidosti kiinnostaa, mikä arvomaailma tai mielenmaisema tässä on takana. Ja mitkä neuroosit.

Vierailija
311/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kysymys ihmisestä, jonka vaatekoko on muuttunut 34:stä 40:een. Joka ei ole kovin suuri koko. Yleensä koot menevät jotakuinkin joko 34/XS, 36/S, 38/M, 40/L, 42/XL, mutta myös 34-36/S, 38-40/M, 42-44/L, 46-48/XL, joskus jopa 36-38/S, 40-42/M, 44-46/L.

Enemmän kyllä kertoisi tietää pituus ja paino tai edes pituus.

Vierailija
312/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan normaalipainoinen on normaalipainoinen jos vaatekoko kasvaa jatkuvasti eikä häntä kiinnosta muu kuin telkkari ja some? Se ehkä huolestuttaa.

Vierailija
313/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:n vaimo ylipainoinen? Sehän ei ole mistään käynyt vielä toistaiseksi selville.

Entä jos onkin? Moni nainen on. Aina oletus näissä on, että mies on lihava ja vaatii naisensa olevan fitnesspimu.

Vierailija
314/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on oikein katkerien löllömammojen perjantaiparaati käynnissä :D

LOL. Meillä sentään on elämä ja perhe toisin kuin toisten koosta ja kiloista valittavilla vaatehengareilla.

LOL. No nyt pistit pahan. Tällä vaatehengarilla on mies ja kaksi lasta. Työ ja ystäviä. Paljon liikuntaa ja aktiivinen seksielämä. Oh, melkein uskallan sanoa että vaatehengarilla on enemmän elämää kuin löllöllä.

Sinänsä muiden kilot ovat minulle yks hailee, paitsi sitten kun minua aletaan kutsumaan vaatehengariksi, anorektikoksi tai vinkuheinäksi. Ja tätä kuulee paljon.

Oman kumppanin yhtäkkinen turpoaminen olisi sekin vakavan keskustelun paikka.

Vierailija
315/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

158cm pitkä T:ap

Vierailija
316/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, vaihda hoikkaan nuorempaan.

Vierailija
317/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teillä ei ole lapsia? Tai sanotaan nyt näin, että onneksi ei ole, mutta kysymys on ap:lle. Voisin lyödä vetoa, että tätä vinttikoiraa kuvottaa ajatus maitoa vuotavista rinnoista, raskauden venyttämästä vatsanahkasta tai imetyksen jälkeen todennäköisesti enemmän tai vähemmän roikkumaan alkavista rinnoista. Tämä on semmoinen mies, jolle toinen mies olisi parempi kumppani. Ei tarvitsisi olla tekemisissä pehmeiden naiskehojen kanssa. Toinen vaihtoehto voisi olla kasvaa aikuiseksi.

Ei raskautuminen tarkoita monen vuoden löllöä vartaloa. Ihan timmi ja pienet rinnat itsellänikin on, vaikka äiti olenkin. Ei raskausarpia. Ei roikkuvaa vatsaa. Ei lähellekään ylipainoa. Toki heti synnytyksen jälkeen en tältä näyttänyt, vaan vaati useita kymmeniä tunteja kuntosalitreeniä. Ihan oma-aloitteisesti.

Raskausarpien synty riippuu ihotyypistäkin, et ole sen parempi nainen, vaikka olisit kuinka raskausarveton ja pienirintainen. Kuulostat ikävältä ja omahyväiseltä.

Vierailija
318/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisella kropalla koko 40/42 on sopiva 63kg, ja koko 38 58kg? Itsellä nuo koot olisivat telttoja samoilla kilomäärillä. eri

Minulla, pituus 167 cm, nimenomaan oli 58-kiloisena koko 38 ja 63-kiloisena koko 40/42. Olen tismalleen keskimittainen suomalainen nainen ja varsin tasasuhtainen vartaloltani. En voi käsittää täällä toistuvaa ajusta, että koko 40 tarkoittaisi lihavuutta tai edes ylipainoa. Minun pituisellani on ylipainoa, kun painaa vähintään 70 kiloa. Ja lihavuus alkaa n. 80 kilosta. Ovatko täällä hyvin lyhyet naiset äänessä vai monet sellaiset, joilla on todella vääristynyt ja suppea käsitys ihmisistä?

mä olen 169cm/80kg ja käytän koko 42.

Mä taas olen 166/60 ja käytän kokoa 38. Meitä on moneen junaan.

Muistakaapa, että rasva painaa vähemmän kuin lihas.

Eli on kaksi samanpituista ihmistä, mutta toisella on lihasta ja toisella pelkkää höttöä, niin se höttöisempi on ulkoisesti pulleamman näköinen ja pukeutuu isokokoisempiin vaatteisiin. Lihaksikkaampi on tiiviimpi ja hoikemman kokoinen.

Ja HUOM. molemmat samanpainoisia!

Vierailija
319/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei raskautuminen tarkoita monen vuoden löllöä vartaloa. Ihan timmi ja pienet rinnat itsellänikin on, vaikka äiti olenkin. Ei raskausarpia. Ei roikkuvaa vatsaa. Ei lähellekään ylipainoa. Toki heti synnytyksen jälkeen en tältä näyttänyt, vaan vaati useita kymmeniä tunteja kuntosalitreeniä. Ihan oma-aloitteisesti.

Raskausarpien synty riippuu ihotyypistäkin, et ole sen parempi nainen, vaikka olisit kuinka raskausarveton ja pienirintainen. Kuulostat ikävältä ja omahyväiseltä.

Raskausarvista viis, mutta se ilkeä ja jo melkein kielletty totuus on se, ettei niitä raskauskiloja tarvitse kantaa mukana loppuelämää.

Vierailija
320/417 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

158-senttiselle 40 on kyllä jo vähän iso koko. Koot on mitoitettu noin keskimittaisille. Mitä se nyt nykyään on, ehkä 165–170. Varmaan sama kuin jos keskipituinen käyttäisi kokoa 42 tai jopa 44.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme