Miten saisin vaimon kuntoilemaan?
Kolmen naimisissa olon aikana vaimo on napannut 3 vaatekokoo lisää massaa. Nyt mennään koossa 40. Olen hommannut lahjaksi PT ja kuntosalikortin, mutta käyttämättä on jäänyt. Ja muutenkin olen houkutellut urheilemaan.
Osaako joku auttaa?
Kommentit (417)
Olen itse pienikokoinen, mutta tajuan kyllä sen verran että ruumiinrakenteita on monenlaisia ja jotkut ei vaan voi olla siroja, vaikka kuinka yrittäisi. Myös eri paino näyttää hyvin erilaiselta eri ihmisellä juurikin ruumiinrakenteen perusteella. Kunhan sanon, kun täällä moni nyt tuntuu kehuskelevan siroudellaan ja kuinka 'tavallista ja helppoa' on näyttää sellaiselta kun vaan on urheilullinen.. enkä nyt puhu ylipainosta ja sen puolustelusta jos nyt joku tämänkin haluaa niin kääntää, vaan naisista, jotka nyt vaan sattuu olemaan harteikkaita/'romuluisia', eikä siihen nyt vaan voi itse vaikuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme koko eli koosta 34 lähti? Oli siis ihan miniatyyri-ihminen 3 v sitten. Ehkä kyllästyi ostamaan vaatteita lasten osastolta.
Itse olen kokoa 34. 163cm ja 51kg. Kyllä tämä ihan normaali urheilevan naisen koko on, vaatteita löytyy ihan aikuistenkin koossa, ja näyttää hyvältä päällä ;)
Olin ennen pienempi, ikävuoteen 30 saakka kokoa 32 (!), mietippä mikä miniatyyri olin silloin! Sain kolme lasta ja koko jäi pysyvästi 34:een, tyytyväinen olen. Mutta täytyy sanoa, että kuulostaa hurjalta tuo ap:n rouvan kolmen koon kasvu!!! Todellakin esim minä olisin ylipainoinen koossa 40! Tosiaan jos vaimo on pitkä, on toi koko vielä OK. Mut kyllä kolmen koon lihominen on suurta, sanoi kuka mitä hyvänsä.
Valitettavasti ap mulla ei oo juuri neuvoja. Liikkumisen ja terveellisen syömisen tulee aina lähteä itsestä, muut jos patistaa siitä seuraa ihmisille herkästi vastareaktio, vaikka tarkoitus olis hyvä....
Urheilkaa yhdessä säännöllisesti? Syöttekö kumpikin normaalisti, vai naposteleeko vaimo herkkuja vai kuin ihmeessä sinä oot pysynyt kuosissa mut hän ei?Höpöhöpö. Olen neljä senttiä pitempi ja kilon laihempi urheileva nainen. Vaate kokoni on 38-40.
Miksi pidät isoja vaatteita? Ite täsmälleen samankokonen ja 36/38 eikä todellakaan mitään 40 kokoo
Ihanaa että täältä löytyy myös siroja naisia.
Kunnes muumimammat rientää paikalle luuviulu! 42 on normaali koko! - kommenteineen
Kauheeta, kun luin ekana että: Miten saisin vaimon kuolemaan 😭
Vierailija kirjoitti:
No minä kyllä vaihtaisin naista jos se muuttuisi joksikin taistelunorsuksi hyi helvetti.
No, kun tälläisiä keskusteluja lukee, tulee kyllä mieleen että ihmiset usein liioittelevat näissä jutuissa, tietenkin niin että näyttää itselleen edulliselta...eli liioittelee toisen lihomista ja liioittelee kuinka hyvässä kunnossa on itse...mutta yleisellä tasolla, ymmärrän kyllä hyvin että v**uttaa jos itse kuntoilee eikä toinen tee mitään...mutta minusta ne ihmiset ei kyllä vaan silloin sovi yhteen.
Yhdessä kuntoilu, mitä täällä on ehdotettu, ei missään tapauksessa toimi. Ihmisellä täytyy olla omaakin aikaa, ja jos esim. lenkille mentäisiin yhdessä, vauhti olisi kumminkin väärä toiselle koko ajan. Vaeltamassa jne voi tietysti kumppanin kanssa käydä, melomassa, pyöräilemässä. Siis retkillä. Kiipeily toimii myös jos taso on sama.
Mutta varsinainen treenaaminen yhdessä ei toimi, ellei sitten harrasteta paritanssia -tai että mennään vaan salille tai uimahallille samalla kyydillä ja kumpikin tekee omaa suoritustaan.
Aikuista ihmistä ei oikeasti saa kukaan muu kuntoilemaan. Jos se kipinä on sammunut, ei sitä kukaan muu saa eloon lietsottua. Ainoa mikä voisi auttaa olisi se, että saisi toisen kokeilemaan uusia lajeja. Joskus vaan kyllästyy siihen vanhaan lajiin eikä meinaa löytää heti uutta.
Ainoa mitä ap oikeasti voi tehdä on ottaa ehkäisy kontolleen. Hormoniehkäisy (yhdistelmä siis) saa nimittäin naisen kropan luulemaan olevansa raskaana. Tätä ei yleensä gynet hirveästi naisille mainosta, mutta sen takia munasolut ei kypsy, kun kroppa kuvittelee hormonitasoista että pulla on jo uunissa. Joten seksi ei kiinnosta, vituttaa, turvottaa ja ruoka maittaa. Yksi vaatekoko putoaa sillä että heivaa hormonit mäkeen. Ja sitten voi löytyä se liikunnan ilokin. Itselläni kävi näin. Mies onneksi ymmärsi että vasektomia on pieni hinta hoikasta, iloisesta, sporttisesta ja seksin-, ei ruoannälkäisestä naisesta.
uhkaile sitä. piilota sipsipussit ja sidukkapullot. vie kaalinpäitä viikonloppuruuaksi.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat naiset on lepposia. Mutta se hikoileminen on epähygieenistä. Seurustelin kerran hieman pyylevän neidin kanssa. Suhteen edetessä hän alkoi lihoa. Näin käy myös joillekin miehille. Kun saadaan toinen satimeen ei ulkomuodosta enää välitetä. Neiti lakkasi olemasta seksikäs joten lopetin suhteen.
Jos nyt et satu muistamaan, niin minä se olin joka lopetti suhteen.
Ja sinä haisit. Sen lisäksi, että saunan lauteilla jalat ylhäällä istuessasi näytit saimaannorpalta.
Ei millään pahalla. Kunhan muistuttelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä ei ole lapsia? Tai sanotaan nyt näin, että onneksi ei ole, mutta kysymys on ap:lle. Voisin lyödä vetoa, että tätä vinttikoiraa kuvottaa ajatus maitoa vuotavista rinnoista, raskauden venyttämästä vatsanahkasta tai imetyksen jälkeen todennäköisesti enemmän tai vähemmän roikkumaan alkavista rinnoista. Tämä on semmoinen mies, jolle toinen mies olisi parempi kumppani. Ei tarvitsisi olla tekemisissä pehmeiden naiskehojen kanssa. Toinen vaihtoehto voisi olla kasvaa aikuiseksi.
Ei raskautuminen tarkoita monen vuoden löllöä vartaloa. Ihan timmi ja pienet rinnat itsellänikin on, vaikka äiti olenkin. Ei raskausarpia. Ei roikkuvaa vatsaa. Ei lähellekään ylipainoa. Toki heti synnytyksen jälkeen en tältä näyttänyt, vaan vaati useita kymmeniä tunteja kuntosalitreeniä. Ihan oma-aloitteisesti.
Raskausarpien synty riippuu ihotyypistäkin, et ole sen parempi nainen, vaikka olisit kuinka raskausarveton ja pienirintainen. Kuulostat ikävältä ja omahyväiseltä.
Kiitos kauniista sanoistasi. Kerroin vain ettei raskautuminen automaattisesti tarkoita roikkuvia rintoja ja venynyttä vatsanahkaa ym, niin kuin tuossa lainaamassani mies miehelle vinttikoira-viestissä vihjailtiin. Tottakai arvet riippuvat kudostyypistä, mutta pointtina edelleenkin oli ettei raskautuminen ole mikään syy vuosien ylipainolle ja kaikista naisista ei edes sellaisia tule!
T. Se ikävä ja omahyväinen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Miksi on vaimosi lihonnut kolme vaatekokoa, onko hän masentunut, onko suhteessanne asiat kunnossa, mietipä ensin sitä.
Lähtekää yhdessä kuntoilemaan ja anna vaimosi valita laji. Kannusta positiivisesti häntä.
Lahjaksi saadut kuntosalikortit voivat jäädä käyttämättä, itse sain mieheltäni vuosia sitten sellaisen. Aluksi en tykännyt lahjasta, jonka koin arvosteluksi. Yhdessä sitten menimme kuitenkin kuntosalille ja kumpikin omaan tahtiinsa siellä nosteli painoja ja polki ym. Kävin jopa personal trainerin kanssa läpi ohjelmaa ja olin tyytyväinen. Nykyisin eläkeläisinä lenkkeillään yhdessä ja kesällä soudetaan.
Mielestäni koko 40 on hyvin sopiva aikuiselle naiselle.
Läski mies = miehen vika
Läski nainen = miehen vika
Terveisin vauvapalsta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä kummankin olisi paras todeta, että tuli valittua vääriin. Elämänarvot ja tavat eivät kohtaa, joten kumpikin jatkaa eron jälkeen elämäänsä haluamallaan tavalla.
Mies luultavasti löytäisi uuden suhteen, vaimo tuskin tai korkeintaan toisesta ylipainoisesta. Mikäli epäterveellinen elämä ja terveyden tahallinen menetys on elämänarvona.
Ainoastaan epäkypsät nuorukaiset haikailee kokoa 34 olevien luuviulujen perään. Jos yhtään on naisella lihasta tuohon kokoon ei mene. Toki ped"ofiilejä taipumuksia näillä lapsenvartaloa haikailevilla voi myös olla.
Miksi koet oikeudeksesi haukkua hoikkia?
Oon itse kokoa 34 ja mussa on lihasta ja voimaa enemmän kun monessa miehessä.
Tuuppa tänne sanoo.
Ero. Vaimonikin lähti kun lihoin 20kg.
M33
Olet valitettavasti vain tylsä. Jos viet hänet seinäkiipeilyyn, golfaamaan, pelaamaan tennistä ja yhdessä PT:n kanssa salille, varmaan onnistuu. Kilpaurheilua harrastavat vain ovat usein kuivan kesän oravia ja henkisesti no joo aika yksinkertaisia, joten mitä yhteistä voisi siinä harrastuksessa olla? Ei mitään.
Koska veit vaimosi treffeille ja panostit parisuhteeseen? Jos hän arvostaa sitä, painokin saa kyytiä. Rakasteluhan kuluttaa paljon kaloreita, jos sen tekee pitkän kaavan mukaan.
Kerro, että olet saamassa 10 miljoonan perinnön ja että kyllä ottajia olisi roppakaupalla.
Miehekäs mies, esim. 185 cm - 190 cm pitkä, paino hyvin lihaksin n. 100 kg, ei kitise pentujen perään. Kunnon nainen se olla pitää. Koko 40 on aivan hyvä ja saa olla enemmänkin. Rintaa ja reittäkin saa olla kotitarpeiksi. Yhdessä ruoan laittaminen ja herkuttelukin on ihan parasta, mutta kuntoliikuntaa voi harrastaa yhdessäkin, jos suhde on kunnossa.
Tee enemmän kotitöitä ja kerro, että sen ajan vaimo voi käyttää kuntoiluun. Tosin motivaation on lopulta löydyttävä itsestä. Tuolla keinolla voisi selvittää, onko kyse arjen stressistä tms. Jos motivaatiota ei löydy, etkä voi elää asian kanssa, ero taitaa olla ainoa vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Tee enemmän kotitöitä ja kerro, että sen ajan vaimo voi käyttää kuntoiluun. Tosin motivaation on lopulta löydyttävä itsestä. Tuolla keinolla voisi selvittää, onko kyse arjen stressistä tms. Jos motivaatiota ei löydy, etkä voi elää asian kanssa, ero taitaa olla ainoa vaihtoehto.
Mistä alapeukut? Ei kai kukaan voi olla väkisin suhteessa ihmiseen, jonka ulkoista ulkomuotoa ei kestä, eikä kykene näkemään mitään niin suurta sisäistä kauneutta, joka kompensoisi ulkomuotoa? Eikö se ole vaimollekin aika inhottavaa, jos mies on väkisin yhdessä ja mieli seikkailee jossain aivan muualla. Itse ainakin toivoisin, että tulisin mielummin jätetyksi. Onhan se ajatuksena aika ilkeä, että eroaa ulkonäön vuoksi, mutta parempi sekin, kuin valheellinen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä alapeukut? Ei kai kukaan voi olla väkisin suhteessa ihmiseen, jonka ulkoista ulkomuotoa ei kestä, eikä kykene näkemään mitään niin suurta sisäistä kauneutta, joka kompensoisi ulkomuotoa? Eikö se ole vaimollekin aika inhottavaa, jos mies on väkisin yhdessä ja mieli seikkailee jossain aivan muualla. Itse ainakin toivoisin, että tulisin mielummin jätetyksi. Onhan se ajatuksena aika ilkeä, että eroaa ulkonäön vuoksi, mutta parempi sekin, kuin valheellinen suhde.
No siitä alapeukut että se ajan lenkkeilyyn voi ottaa sohvalla löhöilystä ja somettamisesta.
Sairaan ihmisen sairas kommentti 🤮