Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurkkaatteko koskaan kylässä vessan peilikaappiin uteliaisuuttanne?

Vierailija
05.03.2020 |

Itse harrastan tuota ja on kyllä kaiken näköistä yllättävää MT-lääkkeistä K18-leluihin tullut vastaan!😮

Mitkä on teidän parhaat löytönne?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kurkkaan siihen vessan pikku roskikseen. 

Vierailija
2/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan osoittaa isäntäväelle kunnioitusta silläkin, että en tongi heidän yksityisasioitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarin yöpöydän laatikot myös kannattaa koluta tilaisuuden tullen.

Löydöistä pitää raportoida seuraavassa kyläpaikassa.

Vierailija
4/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan tyttäreni luona käydessäni. Hänellä on vain kosmetiikkaa kaapissa ja katson mitä uutta kivaa se on ostanut. Hän on tietoinen asiasta ja tekee samaa kun käy meillä.

Vierailija
5/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein löytyy aarteita parin panacodin puuttumisssta ei kukaan hyuomaa.

Vierailija
6/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan kannata kurkkailla, kuuluu tosi hyvin kun kaapin ovi käy. Toista kertaa en pyytäisi kylään ja aivan varmasti kertoisin kaikille että olet utelias nuuskija.

Vierailija
7/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina sinne vieraiden varalta jonkun politikon kuvan. Leikkaan sanomalehdestä ja pistän valokuvakansioihin. Siinäpä ihmettelee.

Kynttilöitä on myös vierellä.

Paras frendi kerran repesi kovaaan nauruun, mutta naapurit ja sen sellaiset ovat olleet aika hiljaisia.

Tai sitten eivät ole kurkkineet.

Vierailija
8/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Olen muistaakseni yhden kerran kurkannut ja näkymä oli niin tavanomainen, että en ole sen useammin viitsinyt. Mitä mulle kuuluu mitä ihmiset kaapeissaan pitää. Eikä se mua edes kiinnosta.

Vierailija
9/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Haluan osoittaa isäntäväelle kunnioitusta silläkin, että en tongi heidän yksityisasioitaan.

Sama. Esillä olevia tuotteita saatan katsoa (en koske) ja jos vessapaperi loppuu eikä sitä ole esillä voin kurkata alakaappiin tms paikkaan sitä etsiessä.

Vierailija
10/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin kerran kun vieras availi vessan laatikoita. Kun hän tuli pois vessasta, teki mieli kysyä mitä löytyi, mutta tyydyin vaan hymyilemaan vinosti.

Vierailija
11/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan aina sinne vieraiden varalta jonkun politikon kuvan. Leikkaan sanomalehdestä ja pistän valokuvakansioihin. Siinäpä ihmettelee.

Paras frendi kerran repesi kovaaan nauruun, mutta naapurit ja sen sellaiset ovat olleet aika hiljaisia.

Hahaha!

Minulla on Likaisen Harryn elokuvajulisteen pienoiskoko kaapin taustalla. Harry osoittaa aseella päin katsojaa. Googlatkaa Dirty Harry google kuvahausta.

Vierailija
12/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha!

Minulla on Likaisen Harryn elokuvajulisteen pienoiskoko kaapin taustalla. Harry osoittaa aseella päin katsojaa. Googlatkaa Dirty Harry google kuvahausta.

Loistoideoita. Taidan itse rakentaa saatananpalvonta-alttarin peilikaappiin. Mattamusta sisus, muutama ledikynttilä laakealle kivelle, verenpunainen pentagrammi takaseinään ja jotain kuolleita koppakuoriaisia sekä kuihtuneita yrtinlehtiä sinne tänne. Siinähän kurkkivat sitten.

Vierailija
13/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavon kuva on must.

Vierailija
14/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuota joskus alle kouluikäisenä kun se oli jännää ja kiellettyä. Nykyisin ei ihan niin paljon kiinnosta.

Vierailija
15/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Silloin kyllä jos vessapaperi on loppu. Ja silloinkin se on vastenmielistä. Teen kotisiivouksia ja en ikinä ole aukonut ihmisten kaappien ovia uteliaisuuttani.

Vierailija
16/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta eteisessä olevia kumisaappaita ja lenkkareita tulee haistettua.

T: futaripoika 19 w

Vierailija
17/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Tiedän kyllä, että jotkut tätä tekee, mutta en kyllä ymmärrä, miksi. Miksi minua kiinnostaisi, mitä ihmiset kaapeissaan pitää. Vessapaperia voin jostain alakaapista katsoa, mutta yleensä katson jo vessaan mennessä, että paperia on, ja jos ei ole, voin heti kysyä, että missä on.

Mulla on kotona vessankaapit täynnä kosmetiikkaa ja rasvoja, lisäksi tietty vessapaperit ja vessanpesuaineet. Mitään jänniä löytöjä sieltä ei siis tee, kovat reseptilääkkeet on keittiön kaapissa :D

Vierailija
18/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavon kuva on must.

Miten olisi keräilykokoelma tunnetuista Paavoista? Väykkä, Lipponen, M. Petäjä, Nurmi, Pesusieni...

Vierailija
19/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi ihmeessä? Ei muiden kaapit mulle kuulu. Ja mitä siellä olisi muuta kuin minullakaan. Ihovoiteita, dödöä, saippuapull8ja, varahammasharja, terveyssiteitä jne. Tosi kiinnostavaa.

Vierailija
20/25 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sama pöpipää joka tutkii pyykkikorit. Meille ei ole asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi