Nainen, mistä syystä et haluaisi uimahallitreffeille?
Tilanne siis sellainen, että ehdotin naiselle uintitreffejä, mutta hän kieltäytyi vaikka muuten hänelle sopii tavata. Mikä teillä voisi olla syy kieltäytymiseen?
Kommentit (240)
Kun katsoo kylpylässä ja uimahallissa aasiattaria, ei näillä naisilla todellakaan ole mitään häpeämistä pelkkä uima-asu päällä.
Sitten on taas VALTAVIA naisia (ja miehiä) joiden takia melkein jätän menemättä... yöks!
Kesällä voin mennä järveen/mereen uimaan mutta uimahalliin en todellakaan mene. En yksin, kaverin kanssa enkä treffeille.
Uimahallit yksinkertaisesti ällöttää.
Kolea, kaikuva, loisteputkin valaistu ja kloorilta haiseva kaakelihalli ei vastaa käsitystäni mukavasta treffipaikasta. Pidän kyllä uimisesta ja viihdyn vedessä, joten lähden kyllä ihan mielelläni treffeille kylpylään, kesäiselle rannalle tai talvella vaikka avantosaunalle.
Mutta jos mies on ei osaa minut vaatteet päällä ja kevyessä päivämeikissä nähtyään tehdä kiinnostuksensa jatkumisen tai katkeamisen kannalta riittäviä päätelmiä siitä, miltä mahdan näyttää saunapuhtaana, niin kuka sellaisen mielikuvituksettoman hönön kanssa edes haluaa treffailla?
Minusta on tärkeää että kumppanit näkevät toisensa sellaisina kuin he oikeasti ovat. En ole kiinnostunut vaatteista, meikeistä tms hajusteista, vaan itse siitä ihmisestä. Alasti ollessa on luonnollisimmillaan. Jos kumppani ei halua näyttäytyä alasti kanssasi, ei hän ole edes sinut itsensä kanssa.
Tulisi olo, että mies haluaa vain tsekata vartalon, ei oikeasti tutustua. Se olisi nöyryyttävää. En muutenkaan ole kiinnostunut miehistä, joita ulkonäkö kiinnostaa liikaa.
En tykkää käydä uimahalleissa, joten en menisi sinne treffeillekään.
Yläosattomissa olevat miehet ällöttävät minua, samoin speedomiehet. Ja uimahallin vedessä on ties mitä likaa ja kemikaaleja.
En jaksaisi haaskata aikaa mieheen joka olisi kiinnostunut pelkästä vartalostani.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi haaskata aikaa mieheen joka olisi kiinnostunut pelkästä vartalostani.
Ei niin. Siihen kuuluu koko ihminen. Luonne ja vartalo. Jos peittelee jompaa kumpaa, on ikäänkuin ostamassa sikaa säkissä.
Kauneudesta. Nainen, joka ei häpeile vartaloaan, on yleensä kaunis. Vartalon kauneus on paljon tärkeämpää kuin vaikkapa kasvojen kauneus.
No koska:
-haluaa ensitteffeillä näyttää laitetulta ja meikatulta, pukea kivat vaatteet yms.
-saattaa olla kuukautiset
-ei ehkä pidä uimisesta tai uimahalleista
-tuntee itsensä epävarmaksi
-saatraa olla huono iho tai ylipainoa
-ei halua näyttäytyä alkuun uimapuvussa koska kuitenkin treffeillä mittaillaan toisen ulkoista olemusta aina, aika avuton olo heittäytyä miehen arvosteltavaksi kun ei voi edes "suojautua"
Mutta provohan tämä.
Hei ap! Olisit varmasti aivan onnessasi jos pääsisit kanssani uimahallitreffeille, sillä olen luonnostani hoikka, timmi ja kurvikas enkä juurikaan meikkaa, kasvojani kehutaan kauniiksi. Itselleni sen sijaan tuollaiset treffit olisi painajaista. En voi sietää pinnallisia miehiä jotka arvioivat naista ulkonäön tai itsetunnon perusteella. Jokainen saa näyttää siltä miltä näyttää, saa laittautua tai pukeutua ihan miten lystää, sillä persoona on se mikä on oleellinen. Ja uimahallitreffeille hinkuvalla se ei ole kovin häävi. Vaikea uskoa että ap olisi tyyppiäni, älykäs, hyväsydäminen ja huumorintajuinen.
Ilman muuta lähtisin uimahallitreffeille. Rakastan uimista!!
Vierailija kirjoitti:
Ap, nainen luultavasti häpeää kroppaansa ja/tai naamaansa. Tällaiset naiset eivät KOSKAAN ole hyviä sängyssä, koska huolehtivat liikaa siitä, miltä mahtavat missäkin tilanteessa näyttää. Pysy siis kaukana!
Ap:n kaltaiset miehet huolehtivat liikaa miltä muut näyttävät ja mitä he tekevät.
Pysykää kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella likinäköinen ja hajataittoakin löytyy hurjasti. Käytän uimahallissa vanhoja laseja kuivan maan siirtymisiin, uidessa käytän uimalaseja. Tykkään uida 1,5-2 km kerralla.
Lasien kanssa säätäminen ja uusi ihminen ei ole yhdistelmä, josta innostun.
En halua edes yksille treffeille ihmisen kanssa, jonka huolena on, että toinen ”feikkaa” ulkonäön. Oksennus.
Tinderissä minulla oli bikinikuva. Tapasin siellä kumppanin, joten nyt ei ole kuvaa eikä Tinderiä.
En halua edes yksille treffeille ihmisen kanssa, jonka huolena on, että toinen ”feikkaa” ulkonäön. Oksennus.
Ai jaa. Jos mies olisi Tinderissä ilmoittanut pituudeksi 185cm ja osoittautunut 165cm pitkäksi, asia olisi ollut ok?
Kirjoitinko, että ”tykkään valehtelusta”?
Jos vielä ensitreffeillä, toisen omin silmin nähdessään, epäilee toista jonkinlaisesta ”ulkonäköhuijauksesta”, niin voin täydestä sydämestä todeta, että arvomaailmamme eivät kohtaa, onnea etsintään.
Itse asiassa pituus ei ole minulle kynnyskysymys. En silti ymmärrä, mitä voi voittaa sillä, että valehtelee asiasta, jonka toinen voi heti tavatessa omin silmin todeta.
9
Uimahallissa ollaan suurin osa ajasta pää veden alla omissa ajatuksissa tai seuraamassa, että ei ui kenenkään päälle. Ei siihen ehkä oikein enää mahdu treffit.
Uimahalliin voi mennä,kun on paremmin tutustunut.Mitäpä siellä treffailisit?Pusuttelisitko,terapia-altaalla ihmisten riesana?Henk.kohtaisesti,menen uimahalliin ihan yksin,harrastamaan,kunnon kohennusta.En kaipaa jutustelijaa riesakseni.Oma tahti ja oma aikataulu.