Nainen, mistä syystä et haluaisi uimahallitreffeille?
Tilanne siis sellainen, että ehdotin naiselle uintitreffejä, mutta hän kieltäytyi vaikka muuten hänelle sopii tavata. Mikä teillä voisi olla syy kieltäytymiseen?
Kommentit (240)
Hyi inhoan uimahalleja. Siitä on romantiikka kaukana. Jos mies sellaisia ehdottaisi ekoiksi treffeiksi niin se homma olisi sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Miten uintitreffit muka onnistuisivat? Mä istuisin yksin naistensaunassa, kauhoisin kroolia naama puolet ajasta pinnan alla ja lopun aikaa putsaisin uimalaseja, että näkisin edes jotakin. Vai onko tässä ideana, että mies ui naisen perässä ja kyylää vedenalaisia näkymiä? Jaiks, siinä yksi hyvä syy lisää jättää uintitreffit väliin🤮.
Täällä on uimahallissa höyrysauna missä on vaan sellainen lasi miesten ja naisten välillä, eli hyvin pystyy juttelemaan. Ja altaiden puolella on montakin allasta missä voi vaan lillua eikä tarvitse kroolata.
Treffit on mennyttä maailmaa. Ketä edes kiinnostaa.
Jos mun pitäisi ruveta deittailemaan, haluaisin treffeille sellaiseen paikkaan, jossa voi tutustua siihen toiseen ihmiseen. Mun mielestä uimahalli ei ole siihen sopiva paikka. Uimahallissa uidaan. Saunatkin on miehille ja naisille omilla osastoillaan.
Tottakai voisin haluta uimahallitreffeille, mutten ensitreffeille uimahalliin. Harva nainen tahtoo tavata tuntemattoman niin vähissä vaatteissa niin läheltä jossain altaassa kaakelimuurien keskellä. Lisäksi uimahalleissa yleensä kaikuu aika kivasti, joten siellä on vähän noloa käydä mitään ensimmäisiä keskusteluja, että kuka olet ja mistä tulet. Sitten tukka märkänä kanttiiniin hakemaan raikkaat voileivät, voi ei...
Hahah harvoin muuten miehetkään tulee ensimmäisille treffeille missään ”luonnollisessa” lookissa suoraan sängystä revittynä. Moni laittaa hiuksensa, ajaa partansa ja katsoo, mitä laittaa päälleen. KaMaLaA HuIJAuSTA ePIsTä!!1!!! !!
Mä voin AP lähteä sun kanssa uimahalliin treffeille!
Älä sitten ihmettele, kun vietänkin kaiken ajan pukuhuoneen saunassa. Sähän herrasmiehenä tietenkin myös maksat lystin, eikö?
Seniorikerholaisilla saattaa onnistuakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin AP lähteä sun kanssa uimahalliin treffeille!
Älä sitten ihmettele, kun vietänkin kaiken ajan pukuhuoneen saunassa. Sähän herrasmiehenä tietenkin myös maksat lystin, eikö?
Jaa, eiköhän minulta se viisi euroa löydy. Plus seniorialennus.
Psykopaatit haluavat heti selvittää kaiken. Tarkoituksenaan sitten myöhemmin toista vastaan. Luultavasti pääsee sellaisen kanssa kuviinkin lupaa kysymättä.
Ihan älyvapaa paikka treffeille. Olen harrastanut uintia, mielelläni uin ja olen hyvinkin sinut kroppani ja meikittömyyden kanssa, mutta eihän naama vedessä nyt voi keskustella. Lyhyet tauot päädyssä ja saunatkin erillään. Jos mies haluaisi ensitreffeille uimahalliin, päättelisin, ettei hän halua tutustua minuun, vaan ainoastaan ”tarkastaa kroppani”. Yök, kuinka pinnallinen tyyppi. Treffeille jonnekin lasillisen ääreen, missä voi kunnolla keskustella, tuijotella toista silmiin ja flirttailla.
Uimahalli voisi olla ihan kiva, mutta en oikein harrasta karvanpoistoa, joten ehkä se voisi olla liikaa sille treffikumppanille. Kyllä mä tiedän, että siellä jotkut törpöt jaksaa katsella niitä mun karvoja, kun ovat niin tummia ja pitkiä. Tai ehkä tuo onkin se sun motiivi mennä uimahallitreffeille, nähdäksesi heti mitä toinen on "naisiaan".
Miten siinä vieretysten uidaan tai vesijuostaan samalla kun tutustutaan? Ja tukitaan koko rata? Lisäksi siellä mitään kuule jutella kun kararat juoksevat, kiljuvat, loiskivat ja hyppivät.
Juu ei.
En mene saastaisiin halleihin edes yksin, miksi menisin treffeille sellaiseen? En myöskään treffaile kerrostaloläävässä asuvia, en työttömiä, en rumia, en köyhiä enkä kouluttautumattomia.
Vierailija kirjoitti:
En mene saastaisiin halleihin edes yksin, miksi menisin treffeille sellaiseen? En myöskään treffaile kerrostaloläävässä asuvia, en työttömiä, en rumia, en köyhiä enkä kouluttautumattomia.
Samat kriteerit.
Pelastusrengas omasta takaa ja huono uimataito.
Kauhea vaiva yhden ihmisen tapaamiseksi. Ja enemmän viettäisin aikaa pukkarin puolella kuin itse sen henkilön kanssa.
Sanotaan siis vastaukseksi että nainen ei pidä apta vaivan arvoisena.