Nainen, mistä syystä et haluaisi uimahallitreffeille?
Tilanne siis sellainen, että ehdotin naiselle uintitreffejä, mutta hän kieltäytyi vaikka muuten hänelle sopii tavata. Mikä teillä voisi olla syy kieltäytymiseen?
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Vitsi että nousisi pisteet silmissäni. Jos joku nainen ehdottaisi uinti treffejä. Tietäisi ainakin että naisella on hyvä itsetunto, plus näkisi suurella todennäköisyydellä naisen aidoimmillaan.
Ois kyllä aika lähellä että haluaisin jo suhteen ainostaan sen takia. 😍
Tyttäreni kävi joskus aikoinaan tutustumisvaiheessa kihlattunsa kanssa treffeillä uimahallissa, mutta ei tainnut olla kovin suuri menestys. Tytär on harrastanut kilpauintia ja hän etenee uidessaan pää vedessä kuin jokin norppa, mikä ei ole paras seurustelumuoto. Kihlattu taas on niin vahvasti likinäköinen, että ei varmaan poikaparka nähnyt tyttären muodoista kuin epämääräistä sumua ja tuskin siinä vaiheessa olivat vielä käsikopeloasteella. Nykyisin tytär ui yksin ja kihlatun kanssa heillä on muut harrastukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella likinäköinen ja hajataittoakin löytyy hurjasti. Käytän uimahallissa vanhoja laseja kuivan maan siirtymisiin, uidessa käytän uimalaseja. Tykkään uida 1,5-2 km kerralla.
Lasien kanssa säätäminen ja uusi ihminen ei ole yhdistelmä, josta innostun.
En halua edes yksille treffeille ihmisen kanssa, jonka huolena on, että toinen ”feikkaa” ulkonäön. Oksennus.
Tinderissä minulla oli bikinikuva. Tapasin siellä kumppanin, joten nyt ei ole kuvaa eikä Tinderiä.
En halua edes yksille treffeille ihmisen kanssa, jonka huolena on, että toinen ”feikkaa” ulkonäön. Oksennus.
Ai jaa. Jos mies olisi Tinderissä ilmoittanut pituudeksi 185cm ja osoittautunut 165cm pitkäksi, asia olisi ollut ok?
Kyllä te miehet olette todella omituisia otuksia jos näette vaan ripsarin ja huulipunan ettekä pysty yhtään päättelemään miltä ihminen näyttää ilman niitä. Harva nainen kuitenkaan mitään puolen sentin pakkelia käyttää ja jos lähtee treffeille naisen kanssa jolla on 2 cm pitkät ripsienpidennykset niin sekin on kyllä ihan oma vika. Omassa lähipiirissä on tällainen aika paljon meikkaava tyttö ja kyllä hänen ulkonäkönsä käy selväksi meikinkin kanssa oikein hyvin. Kyllä nyt taas kuulostaa niin tekemältä tehdyiltä ongelmilta nämä. Mitä vain ettei tarvi lähteä treffeille.
Kannattaa tulla käymään tutustumassa pk-alueen naisiin. Iho aivan järkyttävässä kunnossa kun pakkelia on käytetty koko elämän ajan. Eikä niitä pysty tunnistamaan.
Olen ollut onnellisessa asemassa kukaan kumppaneista ei ole harrastanut pakkelointia (pois lukien suuret juhlat, esim. Muiden häät tai omat).
Tekisi mieli linkata yhden stadilaisen Instagram tili tähän. Nainen on jokaisella nettideitti palvelussa ja ollut usean vuoden. Yhtäkään aitoa kuvaa ei profiileissa onneksi erehdyin IG:hen ja järkytys oli sanoin kuvaamaton...
Miten siellä uimahallissa olisi tarkoitus tutustua? Eri pukuhuoneet ja pesutilat. Hallin puolella uiminen rinnakkain mahdotonta koska myös muut uimarit on otettava huomioon. Uidessa ei myöskään kuule mitä toinen yrittää jutella. Ehkä huonoin mahdollinen paikka treffeille kun ollaan vaiheessa jossa pitäisi tutustua toiseen.
Aika monella miehellä ei ole mitään kykyä keskittyä naiseen persoonana vaattetkaan päällä, niin en todellakaan lähtisi kenenkään latvalahon pällisteltäväksi ennen kuin tuntisin miehen paremmin. Oma mieheni on ja oli kiinnostunut minusta, ja siihen ei kumpikaan mitään uimahallia kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella likinäköinen ja hajataittoakin löytyy hurjasti. Käytän uimahallissa vanhoja laseja kuivan maan siirtymisiin, uidessa käytän uimalaseja. Tykkään uida 1,5-2 km kerralla.
Tinderissä minulla oli bikinikuva. Tapasin siellä kumppanin, joten nyt ei ole kuvaa eikä Tinderiä.
Ai jaa. Jos mies olisi Tinderissä ilmoittanut pituudeksi 185cm ja osoittautunut 165cm pitkäksi, asia olisi ollut ok?
Kyllä te miehet olette todella omituisia otuksia jos näette vaan ripsarin ja huulipunan ettekä pysty yhtään päättelemään miltä ihminen näyttää ilman niitä. Harva nainen kuitenkaan mitään puolen sentin pakkelia käyttää ja jos lähtee treffeille naisen kanssa jolla on 2 cm pitkät ripsienpidennykset niin sekin on kyllä ihan oma vika. Omassa lähipiirissä on tällainen aika paljon meikkaava tyttö ja kyllä hänen ulkonäkönsä käy selväksi meikinkin kanssa oikein hyvin. Kyllä nyt taas kuulostaa niin tekemältä tehdyiltä ongelmilta nämä. Mitä vain ettei tarvi lähteä treffeille.
Kannattaa tulla käymään tutustumassa pk-alueen naisiin. Iho aivan järkyttävässä kunnossa kun pakkelia on käytetty koko elämän ajan. Eikä niitä pysty tunnistamaan.
Olen ollut onnellisessa asemassa kukaan kumppaneista ei ole harrastanut pakkelointia (pois lukien suuret juhlat, esim. Muiden häät tai omat).
Tekisi mieli linkata yhden stadilaisen Instagram tili tähän. Nainen on jokaisella nettideitti palvelussa ja ollut usean vuoden. Yhtäkään aitoa kuvaa ei profiileissa onneksi erehdyin IG:hen ja järkytys oli sanoin kuvaamaton...
No jos se nainen pakkeloi niin sitten hän on todennäköisesti pakkelissa koko ajan eikä huono iho näy, kuten itsekin kirjoitat. Nämä on sit niitä naisia joita te miehet ihastelette että miksi suomalaiset naiset ei näytä venäläisiltä naisilta. Ja jos hän lopettaa pakkeloimisen niin sitten ihokin paranee nopeasti joten se siitäkin ongelmasta.
Hyi hem metti. Uimahalli? Lasten pissa-alkas. Kaikkien pöpöjen äiti? Teen mallin töitä, eli ulkonäköasioissa ei ongelmaa ja kuljen meikiltä aina. Töissä tulee pakkelia senkin edestä ja glamour työstä kaukana. Tämä on itseasiassa aika monotonista ja tylsää työtä.
Miettisin lähinnä onko kysyjän päässä jotain vikaa vai onko tämä jonkun teinin aloitus. Ei kukaan oikea MIES pyytäisi treffeille uimahalliin. Voi olla että en edes vastaisi reppanalle tai pitäisin vitsinä, niinkuin kuka tahansa arvonsa tunteva nainen. Olisi kyllä turn off . Eri asia lähteä kesällä rannalle ja piknikille. Eli jos nainen ei lähde, syy on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi että nousisi pisteet silmissäni. Jos joku nainen ehdottaisi uinti treffejä. Tietäisi ainakin että naisella on hyvä itsetunto, plus näkisi suurella todennäköisyydellä naisen aidoimmillaan.
Ois kyllä aika lähellä että haluaisin jo suhteen ainostaan sen takia. 😍
Vaikka nainen olisi reilusti ylipainoinen kehopositiivisuustapaus? Epäilen.
Noh jos ei ole ollut kiinnostusta aluksi niin tuskin edes viestelisi puhumattakaan että toinen pääsisi ehdottamaan treffejä!
Yllättävän paljon oikaisit. 🤣
En lähtisi uimahallitreffeille, koska siellä ei saa käyttää burkini-uimapukua.
Kunnon burkini peittää naisen vartalosta kaiken paitsi kasvot, kädet (sormet, kämmenet) ja jalat (varpaat, jalkapöydät).
Minua ei huvita esitellä itseäni bikineissä tai normiuikkarissa. Siinähän olisi liikaa silmänruokaa miehelle, joka ei ole aviomieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se nainen pakkeloi niin sitten hän on todennäköisesti pakkelissa koko ajan eikä huono iho näy, kuten itsekin kirjoitat. Nämä on sit niitä naisia joita te miehet ihastelette että miksi suomalaiset naiset ei näytä venäläisiltä naisilta. Ja jos hän lopettaa pakkeloimisen niin sitten ihokin paranee nopeasti joten se siitäkin ongelmasta.
Ihan kaikki ihastellaan! Ihan luonnollisiin naisiin olen ihastunut aina. Ei mitään haaveilua venäläisiin tai julkimoihin.
Jaa kyllä omien kumppanien kanssa usein miten ollaan nähty saunassa, nukkumaan mennessä ja herätessä. En ainakaan itse halua säikähtää joka aamu että kuka hemmetti toi on.. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki ihastellaan! Ihan luonnollisiin naisiin olen ihastunut aina. Ei mitään haaveilua venäläisiin tai julkimoihin.
Jaa kyllä omien kumppanien kanssa usein miten ollaan nähty saunassa, nukkumaan mennessä ja herätessä. En ainakaan itse halua säikähtää joka aamu että kuka hemmetti toi on.. Jne.
Missä sitten on ongelma, kun naisten käyttämän pakkelin määrän pystyy helposti päättelemään kuvista? Toisin kuin miesten pituuden mistä tämä kyseinen vääntö alkoi.
En tykkää uimisesta, se on märkää ja kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta vastataan nyt kuitenkin. En käy uimahallissa klooriallergian ja todella pahan likinäköisyyden vuoksi. Iho alkaa kutista ja kirvellä, enkä näe edes metriä eteeni ilman laseja.
Prov.o oli myös näemmä omakin viestisi. Tai sitten olet todella debiili. Klooriallergiaa ei ole olemassakaan, koska oma kehosi on riippuvainen kloridi-ioneista. Hoida autoimmuuniatopiasi kuntoon, jotta vesi ei ärsyttäisi ihia. Klooria ei sitä paitsi edes käytetä antimikroviaineena uimahalleissa. Likinäköinen näkee lähelle hyvi, kauas huonosti. Tämä ei ole este millekään, koska potentiaalisen kumppaniahan tiiraillaan juuri läheltä. 0,5/5
Olen allerginen kloorille, iho muuttuu punaiseksi ja kutisee helve.tisti monta tuntia jälkeenpäinkin.
Vierailija kirjoitti:
En käy missään likaisissa uimahalleissa, yök.
Tämä. Tosin onhan se nyt yltiöromanttista hankkia kimpassa kokovartalosilsa. Eiku.
En tykkää käydä uimahalleissa eikä muutenkaan ole paikka minne ensimmäisenä treffeille lähtisin.
Tavalliseen uimahalliin en enää menisi (olen käynyt niissä treffeillä kerran, oli ihan kivaa), mutta voiskn mennä Altaalle, Löylyyn tai Uunisaareen kyllä, ainoa este olisi kuukautiset.
Syitä kieltäytyä on mm. kuukautiset, vaikeat tutustumismahdollisuudet uimahallissa (erilliset suihkutilat, uidessa vaikea rupatella ellei vesijuoksusta ole kyse) ja miehen motiivit treffipaikan valinnalle.
Entisenä kilpauimarina voisin kenties lähteä uimahallitreffeille toisen kilpauimarin (tai entisen sellaisen) kanssa, jolloin treffit tarkoittaisi yhteisiä treenejä. Siinä voisi jo vähän rupatellakin altaanmittojen välissä, kun uintivauhdit voisivat vastata vähän toisiaan.
Eikö treffien tarkoitus ole tutustua toiseen? Ei siihen kyllä uimahalli sovi kovinkaan hyvin. Itse ainakin käyn siellä nimenomaan uimassa. Ei siellä muuten vaan viitsi hengata kylmässä altaan reunalla. Uimahalli on uimista varten, ei seurustelua. Treffipaikaksi sopii niin moni muu paikka paremmin.
Pitäisin melko omituisena miestä, joka ehdottaisi tuollaisia treffejä.
Ellei kyseessä olisi joku hieno kylpylä niin tuskin menisin uimaan ensitreffeillä