Nainen, mistä syystä et haluaisi uimahallitreffeille?
Tilanne siis sellainen, että ehdotin naiselle uintitreffejä, mutta hän kieltäytyi vaikka muuten hänelle sopii tavata. Mikä teillä voisi olla syy kieltäytymiseen?
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukka märkänä, ilman meikkiä?? Ei kiitos.
Haluan tuntea itseni kauniiksi ekoilla treffeillä, sitten myöhemmin on sen aika, että hillun ilman meikkiä.
Eli käytännössä valehtelet koska haluat näyttää joltain muulta kuin miltä oikeasti näytät. Et sitten varmaan edellytä mieheltäkään rehellisyyttä?
En kulje suurinta osaa ajastani naama saunomisesta ja kloorista punaisena ja hiukset märkinä.
Ensitreffeilläni kävin nykyisen puolisoni kanssa kävelyllä. Ilman meikkiä, hiukset ponnarilla. Sellaiselta minä näytän paljon useammin kuin mitä uimahallissa.
eri
Nyt valoja päälle hra Uimari. Anna hänen olla tulematta uimaan äläkä siitä täällä ruinaa! Keksi jotain muuta tilalle.
Maailma on täynnä vaihtoehtoja.
Mitäs sitten kun olette pari ja ehdotat matkaa paikkaan X ja hänen ei ole samaa mieltä, täällä ruinaamassa?
Miksi edes kysyt täällä ja et häneltä.
Mä olen käynyt kesällä ensitreffeillä uimassa, mutta uimahalliin en tule sen takia, että en pidä niistä. Ne kaikuu, mikä on mulle tosi ahdistavaa, ja siellä ei ole oikein jutustelu mahdollisuutta.
Koska menen uimahallille treenaamaan, enkä lillumaan ja juoruamaan. Treffeillä haluan tutustua toiseen ihmiseen. Lastenaltaassako istuttaisiin juttelemassa. Mieluummin kävelylle, pyöräilemään tms.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ensitreffien tulisi olla uimahallissa. Näkee todellisen ulkonäön, ei voi feikata sitä.
Joo ja koon. Miehillä ehdottomasti Speedot, ei mitään löysi shortseja- eipä tule näin naisena sitten pettymyksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien Oi ensitreffien tulisi olla uimahallissa. Näkee todellisen ulkonäön, ei voi feikata sitä.
Joo ja koon. Miehillä ehdottomasti Speedot, ei mitään löysi shortseja- eipä tule näin naisena sitten pettymyksiä
Hyvä idea! Eikun uimahalli treffejä vastedes miehille ehdottamaan ja vaatimuksena tiukat uimahousut !!!!
Uhkahan on se että äijä on todennäköisesti outo/niljakas, kun ehdottaa tällaista. Mahdollisuuksia on sitten että mies tykkää uimisesti/liikunnassta, mutta uimahallit on uimista varten ei hengailua.
Jos mies ei ole mieleinen, niin uimahallitreffeillä on kaksi tapaa päästä selittelemättä eroon tyypistä
1. Äijän voi ghostata kesken treffien - tuli kylmä, pitää mennä saunaan ja lähteä sitten vain kotiin. Siellähän se sit olis odottelmassa ja miettimässä että oliko tämä nyt hyvä idea.
2. Sanoa että tultiin tänne uimaan, ja sitten uidaan ettei vaan tule kylmä.
terv. himouimari
Onpa hyvä idea. Jatkossa pitääkin sopia treffit miehen kanssa semmoisen aktiviteettien, misä testataan miehen luonne ja älykkyys. Mielellään jou syressitilanne-siinä näkyy todellinen miehen todellinen luonne.
Kaikki mun selluliittit ja raskausarvet siinä heti miehen silmien edessä.... Ei kiitos. Minun pitää saada tutustua rauhassa, rakentaa omaa seksikkyyttäni ja luottamusta juuri tämän miehen silmissä ja vasta sitten riisuuntua.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pissaa altaaseen.
Aloittaja ihan satavarmasti pissii altaaseen ja muuallekin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallivesi sisältää myrkyjä, altaaseen pissitään, oksennetaan ja siellä on seksuaalihäiriköitä. En pidä uimahallien hajusta, enkä koskaan ikinä lähde turvattomaan ympäristöön tuntemattoman miehen kanssa. Mieluummin uin luonnonvesissä, mutta en sinneään lähtisi treffeille. Tiedä vaikka olisi joukkohukuttaja.
Tämä nyt myn mielestä menee jo hysterian puolelle. Käyn uimassa vähintään kolmesti viikossa, näin on ollut jo pari vuosikymmentä, enkä koskaan ole nähnyt kenenkään pissaavan tai oksentavan altaaseen(??), mistään seksuaalihäiriköistä puhumattakaan. Ihan rauhassa saa pulikoida.
Jos mies ehdottaisi mulle uintitreffejä, en nyt ensimmäiseksi epäilisi sarjahukuttajaksi. Jestas.
Olin aikoinaan kesätöissä uimahallissa, tiedän kyllä mitä siellä tapahtuu.
Huono iho, meikit menee pilalle, epävarma kehosta, menkat, uimataidottomuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pissaa altaaseen.
Aloittaja ihan satavarmasti pissii altaaseen ja muuallekin...
Niin tämä :DDD. Jäädyttää levyinä ja laittaa naapurin postiluukusta sisään :D.
Toi on sit sun ainut tekeminen treffeille?
Vihaan uimista enkä ole uinut edes järvessä 20 vuoteen. Yksikään ihminen ei olisi niin kiinnostava, että lähtisin hänen takiaan uimaan. Rannalle tai altaan reunalle voin tulla kökkimään, mutta ne eivät varsinaisesti vastaa käsitystäni treffeistä.
Olin 6 luokalla "treffeillä" uimahallissa poikaystävä ehdokkaan kanssa. Oli ihan kivaa siihen saakka kunnes laskimme vesiliukumäessä, poika tuli hirmusta vauhtia liukumäkeä alas ja pamautti päänsä johonkin, en muista mihin tai miten. Mutta pian sen jälkeen alkoi puhua sekavia, silmät harotti minne sattuu ja alkoi tasapainokin pettää. Hain uimavalvojan, joka talutti pojan pukkariin ja oli pukenut hänelle vaatteet päälle ja soitti vanhemmat hakemaan.
Mutta eipä sitä enää uimahallitreffejä uskaltaiskaan, omasta epävarmuudesta johtuen
Niinkuin muutkin, käyn uimahalleissa vaan saunassapulahtamassa ja virtsalla.
Ei se mikään treffipaikka ole
Sinne ei voi ottaa Vuitton-laukkua.
Vaikuttaa ettei naista hyötynäkökulmasta arvioivalla miehellä itsellään ole naiselle paljoa annettavaa, en lähtisi treffeille vaikka eivät olisikaan siellä uimahallissa. Hyvän vartaloni saa nähdä joku toinen.