Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mistä syystä et haluaisi uimahallitreffeille?

Vierailija
02.03.2020 |

Tilanne siis sellainen, että ehdotin naiselle uintitreffejä, mutta hän kieltäytyi vaikka muuten hänelle sopii tavata. Mikä teillä voisi olla syy kieltäytymiseen?

Kommentit (240)

Vierailija
121/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimahallivesi sisältää myrkyjä, altaaseen pissitään, oksennetaan ja siellä on seksuaalihäiriköitä. En pidä uimahallien hajusta, enkä koskaan ikinä lähde turvattomaan ympäristöön tuntemattoman miehen kanssa. Mieluummin uin luonnonvesissä, mutta en sinneään lähtisi treffeille. Tiedä vaikka olisi joukkohukuttaja.

Tämä nyt myn mielestä menee jo hysterian puolelle. Käyn uimassa vähintään kolmesti viikossa, näin on ollut jo pari vuosikymmentä, enkä koskaan ole nähnyt kenenkään pissaavan tai oksentavan altaaseen(??), mistään seksuaalihäiriköistä puhumattakaan. Ihan rauhassa saa pulikoida.

Jos mies ehdottaisi mulle uintitreffejä, en nyt ensimmäiseksi epäilisi sarjahukuttajaksi. Jestas.

Olin aikoinaan kesätöissä uimahallissa, tiedän kyllä mitä siellä tapahtuu.

Jokatoinen pissaa altaaseen.

Se ettet erota usein kirkasta nestettä kirkkaasta nesteestä, ei tarkoita että sitä ei siellä olisi

Vierailija
122/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tärkeää että kumppanit näkevät toisensa sellaisina kuin he oikeasti ovat. En ole kiinnostunut vaatteista, meikeistä tms hajusteista, vaan itse siitä ihmisestä. Alasti ollessa on luonnollisimmillaan. Jos kumppani ei halua näyttäytyä alasti kanssasi, ei hän ole edes sinut itsensä kanssa.

Ensitreffeillä tavattava henkilö ei ole ”kumppani”, ei sitä lähelläkään.

Kävin nykyisen kumppanini kanssa meressä uimassa muistaakseni kolmansilla treffeillä. Pujahdimme kesäjuhlista hetkeksi syrjäisempään rantaan. Tilanne oli koominen ja romanttinen. Luottamusta oli selvästi jo sen verran, ettei uikkareihin vaihtaminen toisen lähellä ollut juttu eikä mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se epäilyttävää jos ei kerro syytä miksei halua uimahallitreffeille. Saattaa olla läski.

Vierailija
124/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pissaa altaaseen.

Aloittaja ihan satavarmasti pissii altaaseen ja muuallekin...

En usko että ap. pissii altaaseen. Enemmäkin vaikuttaa sitä että hänellä on kaikki pakkautunut päähän. Varmaan ihan keltaiset silmät.

Vierailija
125/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se epäilyttävää jos ei kerro syytä miksei halua uimahallitreffeille. Saattaa olla läski.

Ja tätä ei ennen täyttä alastomuutta pysty mistään ennakoimaan?

Vierailija
126/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että tämä pelle haluaa vain nähdä naisen alasti. Miten uidessa voi keskustella? Pukuhuone, sauna, suihkut, uiminen ja sama toisin päin. En saisi miehestä, hänen ajatuksistaan ja luonteestaan minkäänlaista kuvaa. Paitsi sen, että idiootti haluaa nähdä naisen ekoilla treffeillä ilman vaatteita, eikä se anna tyypistä positiivista kuvaa.

Vierailija
127/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen reippaanlaisesti ylipainoinen, mutta hyvä uimari, joten alkujärkytyksen jälkeen saattaisitkin viehättyä, kuinka urheilullinen lihavampikin osaa olla ja jos itsekin nautit uimisesta, voisi olla ihan hauskat ja leikkisätkin treffit. Joten tavallaan, miksikäs ei. Kunhan seuraavaksi nähtäisiin jossain, että voisin laittaa ykköstä ylle.

Vierailija
128/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset: kahvilatreffit on tylsiä, miehen pitää keksiä jotain jännempää treffeille

Myös naiset: no en siis todellakaan lähde treffeille uimahalliin, seinäkiipeilemään, pelaamaan biljardia jne.

Vierailija
129/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan uimahalleja

Vierailija
130/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta vastataan nyt kuitenkin. En käy uimahallissa klooriallergian ja todella pahan likinäköisyyden vuoksi. Iho alkaa kutista ja kirvellä, enkä näe edes metriä eteeni ilman laseja.

Prov.o oli myös näemmä omakin viestisi. Tai sitten olet todella debiili. Klooriallergiaa ei ole olemassakaan, koska oma kehosi on riippuvainen kloridi-ioneista. Hoida autoimmuuniatopiasi kuntoon, jotta vesi ei ärsyttäisi ihia. Klooria ei sitä paitsi edes käytetä antimikroviaineena uimahalleissa. Likinäköinen näkee lähelle hyvi, kauas huonosti. Tämä ei ole este millekään, koska potentiaalisen kumppaniahan tiiraillaan juuri läheltä. 0,5/5

Sinä et itse taida olla likinäköinen? Kyllä se ilman laseja liikkuminen on ongelma, sieltä pukuhuoneesta kun pitää päästä pesutiloihin, saunaan ja altaalle. Jos ympäristö ei ole tuttu, niin liikkuminen ilman laseja on todella vaikeaa. Ainakin minulla etäisyyksien arvioiminen on hankalaa ja niin ollen myös liikkuminen. Sovitaan treffit uimahallin aulaan, niin päästään sitten heti jatkamaan matkaa eri suuntiin.

Vierailija
131/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset: kahvilatreffit on tylsiä, miehen pitää keksiä jotain jännempää treffeille

Myös naiset: no en siis todellakaan lähde treffeille uimahalliin, seinäkiipeilemään, pelaamaan biljardia jne.

Mennään talvella kirjastoon ja kesällä minun puutarhapalstalle. Sinun ei tarvitse tehdä puutarhatöitä, jos et halua, jutellaan siinä sivussa, kun kitken kasvimaata. Kirjastossa voidaan tutustua lempikirjailijoistamme jutellen.

Vierailija
132/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset: kahvilatreffit on ptylsiä, miehen pitää keksiä jotain jännempää treffeille

Pöh. Olen käynyt useinkin pelaamassa bilistä miehen kanssa. Sitä harvemmin harrastetaan uima-asussa veden alla, ainakaan meillä päin. En näe mitenkään verrannollisena uimahalli-treffeihin. Miksei vaikka keilaamaan?

Vierailija
133/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset: pkahvilatreffit on tylsiä, miehen pitää keksiä jotain jännempää treffeille

Mennään talvella kirjastoon ja kesällä minun puutarhapalstalle. Sinun ei tarvitse tehdä puutarhatöitä, jos et halua, jutellaan siinä sivussa, kun kitken kasvimaata. Kirjastossa voidaan tutustua lempikirjailijoistamme jutellen.

Kirjastossa on tarkoitus olla hiljaa. Menkää muualle juttelemaan.

Vierailija
134/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä saattoi olla kuukautiset. Vaihda ajankohtaa viikolla eteenpäin, mutta vaadi, että treffit ovat uimahallissa. Muuten anna olla.

Tämä on hyvä neuvo. Jos ei suostu, jätä hänet suosiolla, ei ollut sinun arvoisesi.

Sinä et ole kenenkään arvoinen.

Mulla on monesti kuukautiset kestäneet parikin viikkoa, eikä se edes ole sairaus vaan ominaisuus.

Sinkku viimeksi 1984

Vierailija
135/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ideaa olisi uimahallissa tavata? Siellä on eri pukutilat, eri saunat. Vain altaaseen pääsee yhtä aikaa eikä uidessa pysty keskustelemaan saati näe, miltä toinen näyttää kun se on veden alla, uimalakki ja -lasit päässä.

Sä haluat tirkistellä, vaikka tuo on mahdollisimman huono paikka siihen, pikku runc cari.

Ja samalla kaikki näkee, miten pieni sinä olet.

Vierailija
136/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Kävely puistossa riittää. Toki tämä on ihmisestä kiinni, kiinnostaako. En halua treffeillä tehdä urheilusuorituksia tai olla jumissa missään jonkin ääliön kanssa. Minua ei myöskään biljardi kiinnosta pätkääkään. En ole koskaan pelannut, seurannut enkä myöskään halua sitä oppia. Mitä annettavaa ajattelisit biljarditreffeillä minulle olevan?

Vierailija
137/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä :) Mutta kirjastossa pitäisi tosiaan olla hiljaa

Vierailija
138/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mä ehdotan treffipaikaksi Kansallisoopperaa. Wagnerin Sormus-trilogia kestää muistaakseni 11 tuntia ja erottaa jyvät akanoista.

Vierailija
139/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset: pkahvilatreffit on tylsiä, miehen pitää keksiä jotain jännempää treffeille

Kirjastossa on tarkoitus olla hiljaa. Menkää muualle juttelemaan.

Hah, näkee, että et ole kirjastojen vakioasiakas. Nykyään kirjastossa lauletaan karaokeakin. Kyllä siellä hyllyjen välissä saa jutella. Ilmeisesti olet huonokuuloinen ja sinulle pitää huutaa, että saat puheesta selvää. Silloin mikä tahansa julkinen paikka on sinulle treffipaikaksi väärä.

Vierailija
140/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä :) Mutta kirjastossa pitäisi tosiaan olla hiljaa

Siinä selviää se, jos mies ei osaa jutella muuten kuin huutamalla. Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän