Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mistä syystä et haluaisi uimahallitreffeille?

Vierailija
02.03.2020 |

Tilanne siis sellainen, että ehdotin naiselle uintitreffejä, mutta hän kieltäytyi vaikka muuten hänelle sopii tavata. Mikä teillä voisi olla syy kieltäytymiseen?

Kommentit (240)

Vierailija
41/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ja mies menevät treffeille, missä siellä uimahallissa sitten jutelllaan ja tutustutaan? Kun ei samaan saunatilaan pääse ja altaassa uidaan, niin mikä se treffiosuus siinä on? 

Vierailija
42/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Ei aloittaja ole puhunutkaan muille naisille kuin äidilleen ja siskolleen ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, nainen luultavasti häpeää kroppaansa ja/tai naamaansa. Tällaiset naiset eivät KOSKAAN ole hyviä sängyssä, koska huolehtivat liikaa siitä, miltä mahtavat missäkin tilanteessa näyttää. Pysy siis kaukana!

Höpö höpö.

Tee Jonne läksysi niin tulevaisuudessa on saumaa muihinkin kuin mielikuvitusnaisiin.

Vierailija
44/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ja mies menevät treffeille, missä siellä uimahallissa sitten jutelllaan ja tutustutaan? Kun ei samaan saunatilaan pääse ja altaassa uidaan, niin mikä se treffiosuus siinä on? 

Tätä minäkin mietin. Ylipäätään uimahallissa ei katsota hyvällä niitä jotka jää altaissa paikoilleen jumimaan ja miten uidessa pystyy puhumaan?

Täytyy kyllä todeta, että tuollainen ihminen on niin erilainen ajatusmaailmaltaan, että parempi siirtyä seuraavaan. Next!

Vierailija
45/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallivesi sisältää myrkyjä, altaaseen pissitään, oksennetaan ja siellä on seksuaalihäiriköitä. En pidä uimahallien hajusta, enkä koskaan ikinä lähde turvattomaan ympäristöön tuntemattoman miehen kanssa. Mieluummin uin luonnonvesissä, mutta en sinneään lähtisi treffeille. Tiedä vaikka olisi joukkohukuttaja.

Vierailija
46/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit päässä uiminen on aika ankeaa ja pelkään hieman vettä.

Vierailija
47/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin uimahalleissä käymistä sen jälkeen kun sarjakakkaaja oli vauhdissa.

Vierailija
48/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota mielummin kylpylää. Naiset suostuu siihen helpommin ja pääset samalla tsekkaamaan muodot ja meikittömän pärstän heti alkajaisiksi.

Vierailija
49/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi että nousisi pisteet silmissäni. Jos joku nainen ehdottaisi uinti treffejä. Tietäisi ainakin että naisella on hyvä itsetunto, plus näkisi suurella todennäköisyydellä naisen aidoimmillaan.

Ois kyllä aika lähellä että haluaisin jo suhteen ainostaan sen takia. 😍

Vierailija
50/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avantouintitreffeille voisinkin lähteä!

Ei taida ap kuitenkaan lähteä kylmään veteen uittamaan mahtavaa melaansa, se kun kutistuisi näkymättömiin heti. :(

Vierailija
51/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella likinäköinen ja hajataittoakin löytyy hurjasti. Käytän uimahallissa vanhoja laseja kuivan maan siirtymisiin, uidessa käytän uimalaseja. Tykkään uida 1,5-2 km kerralla.

Lasien kanssa säätäminen ja uusi ihminen ei ole yhdistelmä, josta innostun.

En halua edes yksille treffeille ihmisen kanssa, jonka huolena on, että toinen ”feikkaa” ulkonäön. Oksennus.

Tinderissä minulla oli bikinikuva. Tapasin siellä kumppanin, joten nyt ei ole kuvaa eikä Tinderiä.

En halua edes yksille treffeille ihmisen kanssa, jonka huolena on, että toinen ”feikkaa” ulkonäön. Oksennus.

Ai jaa. Jos mies olisi Tinderissä ilmoittanut pituudeksi 185cm ja osoittautunut 165cm pitkäksi, asia olisi ollut ok?

Vierailija
52/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen kilpauimari, eikä tulisi mieleen lähteä katsomaan normipulikoijamiehen räpiköintiä, sillä olen tottunut katsomaan uimarikaverimiesten lihaksikkaita kroppia ja virtaviivaista uintitekniikkaa.

Vaikka muuten virheetön uintitekniikka ja lihaksikas kroppa eivät ole mulla vaatimuslistalla, uimahallissa tuskin kipinä perusmieheen syttyisi.

Vierailija
53/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se olisi outoa. Mikä vika on kahvikupillisessa?

Mulle tulisi mieleen, että mies yrittää jotenkin iholle siellä. 

Vierailija
54/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi että nousisi pisteet silmissäni. Jos joku nainen ehdottaisi uinti treffejä. Tietäisi ainakin että naisella on hyvä itsetunto, plus näkisi suurella todennäköisyydellä naisen aidoimmillaan.

Ois kyllä aika lähellä että haluaisin jo suhteen ainostaan sen takia. 😍

Vaikka nainen olisi reilusti ylipainoinen kehopositiivisuustapaus? Epäilen.

Vierailija
55/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen uimahalliin uimaan enkä seurustelemaan. Muutenkin ärsyttää radat tukkivat juoruilijat, joten itse en aio sellaista harrastaa.

Minä näen treffit tilaisuutena tutustua toiseen ja ottaa selvää onko meidän välillä kipinää. Uimahallissa tämä ei mielestäni onnistu. Jos treffailu päätyy tapailu asteelle, niin sitten voin lähteä tyypin kanssa vaikka uimahalliin tai lenkille. Mutta silloinkin sillä ehdolla, että hän antaa minun uida rauhassa ja uinnin jälkeen sitten hoidetaan se seurustelu.

Vierailija
56/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella likinäköinen ja hajataittoakin löytyy hurjasti. Käytän uimahallissa vanhoja laseja kuivan maan siirtymisiin, uidessa käytän uimalaseja. Tykkään uida 1,5-2 km kerralla.

Lasien kanssa säätäminen ja uusi ihminen ei ole yhdistelmä, josta innostun.

Tinderissä minulla oli bikinikuva. Tapasin siellä kumppanin, joten nyt ei ole kuvaa eikä Tinderiä.

Ai jaa. Jos mies olisi Tinderissä ilmoittanut pituudeksi 185cm ja osoittautunut 165cm pitkäksi, asia olisi ollut ok?

Kyllä te miehet olette todella omituisia otuksia jos näette vaan ripsarin ja huulipunan ettekä pysty yhtään päättelemään miltä ihminen näyttää ilman niitä. Harva nainen kuitenkaan mitään puolen sentin pakkelia käyttää ja jos lähtee treffeille naisen kanssa jolla on 2 cm pitkät ripsienpidennykset niin sekin on kyllä ihan oma vika. Omassa lähipiirissä on tällainen aika paljon meikkaava tyttö ja kyllä hänen ulkonäkönsä käy selväksi meikinkin kanssa oikein hyvin. Kyllä nyt taas kuulostaa niin tekemältä tehdyiltä ongelmilta nämä. Mitä vain ettei tarvi lähteä treffeille.

Vierailija
57/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä mies, jos ei omista taloa (tai loma-asuntoa) järven rannalla tai meren rannalla.

Rantasaunasta pääsee kätevästi uimaan talvellakin avantoon. Miehen "tavara" kutistuu kylmässä normaalikokoon, joten avantouinti tiukoissa uimahousuissa on sopiva tilaisuus tarkistaa, mitä jalkojen välistä löytyy.

Jos mies pelkää kylmää vettä, pistä koko äijä vaihtoon. Miehen on oltava aina valmis pelastamaan tyttöystävä kylmästä vedestä, jos tulee hätätilanne kun ruotsinlaiva uppoaa kesken risteilyn (Estonia-onnettomuuden tyyppinen skenaario).

Vierailija
58/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta lillua missään petrimaljassa johon urpoimmat kusee ja Oulun raksilassa myös paskoo. Suihkussa vaanii jalkasieni. Ei kiitos.

Vierailija
59/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallivesi sisältää myrkyjä, altaaseen pissitään, oksennetaan ja siellä on seksuaalihäiriköitä. En pidä uimahallien hajusta, enkä koskaan ikinä lähde turvattomaan ympäristöön tuntemattoman miehen kanssa. Mieluummin uin luonnonvesissä, mutta en sinneään lähtisi treffeille. Tiedä vaikka olisi joukkohukuttaja.

Tämä nyt myn mielestä menee jo hysterian puolelle. Käyn uimassa vähintään kolmesti viikossa, näin on ollut jo pari vuosikymmentä, enkä koskaan ole nähnyt kenenkään pissaavan tai oksentavan altaaseen(??), mistään seksuaalihäiriköistä puhumattakaan. Ihan rauhassa saa pulikoida.

Jos mies ehdottaisi mulle uintitreffejä, en nyt ensimmäiseksi epäilisi sarjahukuttajaksi. Jestas.

Vierailija
60/240 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

J oo ymmärrän että aloittajalla on agendansa mutta nää toiminnalliset ensitreffit on mielenkiintoinen ilmiö. Ne on nopeasti tutustuville jotka eivät tahdo tuhlata "kallista" aikaansa huteihin varmaan ihan hyvä tapa rankata ihmisiä pois listalta mutta... ei sovi kaiklle. Esim. Kirjakahvila olis ihana ensitreffipaikka, siitä siellä saisi selville mitä sen uljaan ulkokuoren alla piilee, kun se nyt ei kerro ihmisestä mitään pitemmän päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme