Nainen, mistä syystä et haluaisi uimahallitreffeille?
Tilanne siis sellainen, että ehdotin naiselle uintitreffejä, mutta hän kieltäytyi vaikka muuten hänelle sopii tavata. Mikä teillä voisi olla syy kieltäytymiseen?
Kommentit (240)
Mun iho ainakin kuivuu ja kutiaa kloorista, samoin silmät punoittaa.. ei mukavaa. Hänellä ehkä sama?
Tai voi olla runsaat menkat.
Tai sitten yksinkertaisesti nainen haluaisi olla ekatreffeillä parhaimmillaan ja tuntea olonsa kaikin puolin mukavaksi.
Olen ite hoikka ja urheilullinen, eli en häpeäisi tms., mutta en kyllä ekoilla treffeillä lähtis mielellään minkään lajin pariin.
Mukavampi olisi kiva tutustua rauhassa ja jutella niitä näitä perus päivällisen/illallisen/lasillisen äärellä ja ehkä tokilla treffeillä lähteä johonkin aktiviteettiin ja sen jälkeen vaikka saunaan :)
Uimahallissa on niin kylmää vettä, että ei siellä voi kuin kroolata, ja mikään kuntouimari minä en ole. Kylpylään voisin lähteä. Lapsena joskus harrastin uintia, mutta sittemmin minusta on tullut mukavuudenhaluisempi näissä asioissa.
Olen yhdet treffit järjestänyt saunassa, eli sinänsä kehon kanssa ei ole ongelmaa.
Uimahallitreffihullu is back...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin treffeillä vesijuoksemassa. Oli tosi kivaa ja ihan hyvin pystyi juttelemaan. Mitä te oikein horisette?
n40
Onko yllätys, ettei kaikki harrasta mummolajeja?
Noin ennakkoluuloisen naisen kanssa en ainakaan lähtisi treffeille.
t. myös vesijuoksua harrastava 33-vuotias mies
Oletko uimataidoton vai niin läski että vesi kelluttaa liikaa uidessa.
Itse en mielelläni ekoilla treffeillä olisi puolialastomana... kai se olisi jotenkin vaivaannuttavaa kun tapaa toisen ekaa kertaa. Ihan normaalivartaloinen olen eli siitä ei ole kyse. Kai se menee samaan kastiin sen kanssa, etten esimerkiksi työkavereiden kanssa haluaisi viettää aikaa bikineissä. Tietynlainen asiallisuus siis mukana. Toisilla treffeillä olisi jo varmaan rennompaa, joten silloin voisi olla hyvinkin mahdollista treffit esim. uimarannalla.
Sulla alkaisi pakosti seisomaan mun kanssa ja se vois olla aika kiusalllista ellet sitten ole mikromunainen.
Eikö sitä yhtä hyvin voisi mennä treffeille vaikka kauppaan ja teeskennellä pariskuntaa, kurkata vuoron perään toisen sovituskoppimeininkiä puolipukeissa? Jäisi koko ihmeellinen uimahallipakkomiellehimmeli väliin, sujuisi nopeammin ja kätevämmin.
Uimahalleissa käy tuttuja. Jos siellä treffailee jokaisen vonkaajan, se on tosi kiusallista. Tämänkin välttäisi sovituskoppitreffeillä. Pitää vaan valita joku liike, jossa ei ole sukupuolitettuja koppeja. Urheiluliikkeet ovat yleensä sellaisia, mikä varmaan muutenkin viehättäisi ap:ta.
Hirveä määrä porukkaa, ei pysty kunnolla keskustelemaan. Ei voi pysähtyä istumaan yhdessä juttuhetkelle, kun joku koko ajan porhaltaa ohi. Uimahalleissa on paljon lapsia, jotka hyppivät ja kirkuvat ja muuta. Koko tunnelma on ihan muuta kuin romanttinen.
Toki joku voi hävetä myös ulkonäköään, mutta uskoisin että nuo ylläolevat ovat syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, nainen luultavasti häpeää kroppaansa ja/tai naamaansa. Tällaiset naiset eivät KOSKAAN ole hyviä sängyssä, koska huolehtivat liikaa siitä, miltä mahtavat missäkin tilanteessa näyttää. Pysy siis kaukana!
Ap vastaa itselleen.
Aivan sama, mutta tossa oli silti totuus. Surkeempaa seksiä en oo kokenu kuin mitä oli tosi huolitellusti meikatun naisen kanssa.
Tää oli kyllä mieletön. Eli meikin määrä vaikuttaa seksitaitoihin? Ratsastan paremmin ilman ripsiväriä? Pyyhin huulipunan pois niin johan löytyy innokkuutta? Eihän tossa ole järjen hiventäkään :D
Kyllä, juuri näin. Jos olet täydessä sotamaalauksessa, et pysty keskittymään täysillä siihen mitä olet tekemässä, vaan joudut huolehtimaan siitä, ettei ripsivärit valu ja huulipuna leviä. Miten tämä nyt on niin vaikea ymmärtää?
Et ole tosissasi. Mitä v.tun väliä jos joku huulipuna leviää? En mieti sitäkään, miltä näytän tässä ja tässä asennossa vaan annan mennä ja nautin. Lisäksi, joitakin miehiä kiihottaa kun silmämeikit leviävät, erityisesti kun n.ssii suuhun. Mieti sitä ;)
Miten uintitreffit muka onnistuisivat? Mä istuisin yksin naistensaunassa, kauhoisin kroolia naama puolet ajasta pinnan alla ja lopun aikaa putsaisin uimalaseja, että näkisin edes jotakin. Vai onko tässä ideana, että mies ui naisen perässä ja kyylää vedenalaisia näkymiä? Jaiks, siinä yksi hyvä syy lisää jättää uintitreffit väliin🤮.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, nainen luultavasti häpeää kroppaansa ja/tai naamaansa. Tällaiset naiset eivät KOSKAAN ole hyviä sängyssä, koska huolehtivat liikaa siitä, miltä mahtavat missäkin tilanteessa näyttää. Pysy siis kaukana!
Ap vastaa itselleen.
Aivan sama, mutta tossa oli silti totuus. Surkeempaa seksiä en oo kokenu kuin mitä oli tosi huolitellusti meikatun naisen kanssa.
Tää oli kyllä mieletön. Eli meikin määrä vaikuttaa seksitaitoihin? Ratsastan paremmin ilman ripsiväriä? Pyyhin huulipunan pois niin johan löytyy innokkuutta? Eihän tossa ole järjen hiventäkään :D
Kyllä, juuri näin. Jos olet täydessä sotamaalauksessa, et pysty keskittymään täysillä siihen mitä olet tekemässä, vaan joudut huolehtimaan siitä, ettei ripsivärit valu ja huulipuna leviä. Miten tämä nyt on niin vaikea ymmärtää?
Et ole tosissasi. Mitä v.tun väliä jos joku huulipuna leviää? En mieti sitäkään, miltä näytän tässä ja tässä asennossa vaan annan mennä ja nautin. Lisäksi, joitakin miehiä kiihottaa kun silmämeikit leviävät, erityisesti kun n.ssii suuhun. Mieti sitä ;)
Yllättävän monelle naiselle sillä on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallitreffit on ok, näkee millainen mies oikeasti on. Kannattaa katsoa hartialinja, olkavarret, millainen selkä, jalat - lihaksikkaat jäntevät, pitkät jalat on plussaa sekä timmi perse. Uintityyli on ratkaisevaa, pää veteen ja kunnon kroolivetoja, pyörähtävä käännöstyyli veden alla.
Mielellään välillä rentoa keskustelua altaan päädyssä ja mies voi sipaista märät hiukset taakse. Katso ettei miehellä ole lattajalkoja ja millaisessa kunnossa kynnet ja hampaat ovat.
Uimashortsit ovat useimmissa halleissa kielletty niin pienet uimahousut eivät jätä paljoakaan peittoon, näet millainen varustus miehellä on. Ja mikään ei estä tunnustelemasta tai kouraisemasta uimahousujen sisältöä niin voit olla varma kannattaako sopia toisia treffejä.
Tosin miehen kannalta voi olla noloa, kun kylmässä vedessä varustus tuppaa kutistumaan. Todennäköisesti mimmi ei halua sopia enää toisia treffejä uimahallitapaamisen jälkeen.
Pitäisin miestä pervo-Penana, jos ehdottaisi heti alkuun uimahallitreffejä. Tirkistelijät ei innosta minua.
Itsekäs mies, haluaa vain katsella naista uimapuvussa, mutta haluaako nainen tiirailla sinua uikkareissa. Kenties oletkin se uimahallikyylä, joka mittailee katseellaan kaikki uimahallin sopivan ikäiset ja kokoiset naiset. Paras on kysellä naiselta, mihin hän haluaisi treffeille ja menet sitten kiltisti sinne, minne nainen itse haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun luonne ei kiinnosta niin ei mun persekään oo syynättävissä.
Varaudu sitten olemaan loppuikäsi yksin. Newsflash: KETÄÄN miestä ei kiinnosta naisen luonne.
Korjaan: ketään i n c e l iä ei kiinnosta naisen luonne. Oikeita miehiä kiinnostaa ja he pariutuvat.
Olen käynyt treffeillä uimahallissa vaikka pidinkin paikkaa erikoisena. Oikeastaan olin utelias näkemään, millainen moukka ehdottaa uimahallia treffipaikaksi.
Mies oli juuri niin moukka, kuin ajattelinkin. Annoin rukkaset. Minä olisin näköjään kelvannut meikittäkin.
Ap, mikset vain mene yksin uimahalliin ja kuvittele olevasi treffeillä? Täsmälleen samaan tavoitteeseen pääset.
Ensimmäinen ajatus on että uimahallitreffejä ehdottava mies on ällö kyylä joka haluaa nähdä treffikumppanin vähäpukeisena tai sitten ulkonäkökeskeinen mulkero. Jos haluaa nähdä naisen suht naturellina niin jotkut luontoretki- treffit on hyvä idea. Vähän kävelyä haastavassa maastossa, niin selviää onko treffikumppani minkälaisessa kunnossa ja harva laittaa mitään hirveää pakkelia naamaan retkeillessään.
No onpa hölmö paikka tavata, meluisa ja mitä siinä tekisi yhdessä?
Mutta kyllä mä voisin lähteä, jos mies odottaa että uin ensin sen 1-2 km ja saunon hartaasti, sitten kuivaan hiukset jossa menee _kauan_. Sen jälkeen vielä rasvaudun ja meikkaan.
En pidä uimisesta. Siitä syystä. Eikä kiinnostaisi heti ensitreffeillä hillua puolipukeissa. Eikä kyllä uimahallissa muutenkaan, koskaan.