Nainen, mistä syystä et haluaisi uimahallitreffeille?
Tilanne siis sellainen, että ehdotin naiselle uintitreffejä, mutta hän kieltäytyi vaikka muuten hänelle sopii tavata. Mikä teillä voisi olla syy kieltäytymiseen?
Kommentit (240)
En todellakaan menisi ekoille treffeille uimahalliin! Sekö tarkoitus tässä on että voi syynätä puolialastoman vartalon läpi ? hyi! perverssi ehdotus. Sama kuin ehdottaisi: "voidaanko tavata vain alusvaatteet päällä?"
Vierailija kirjoitti:
Ap, nainen luultavasti häpeää kroppaansa ja/tai naamaansa. Tällaiset naiset eivät KOSKAAN ole hyviä sängyssä, koska huolehtivat liikaa siitä, miltä mahtavat missäkin tilanteessa näyttää. Pysy siis kaukana!
Miehistä kolme neljäsosaa on ylipainoisia.
Vaikea uskoa, kun katsoo katukuvaa.
Voisi luulla, että ylipainoisia miehiä on vielä enemmän.
Kuinka monesti ap on ollut uimahallitreffeillä? Tai treffeillä ylipäätään. Eiköhän ole enemmän sääntö kuin poikkeus, ettei ensitreffeille mennä uimahalliin, vaan vaikkapa kahvilaan, leffaan tai baariin. Kieltäytyisin, koska ap vaikuttaa keskenkasvuiselta ja kokemattomalta. Tosin toki ghostaamalla.
Jos mun luonne ei kiinnosta niin ei mun persekään oo syynättävissä.
Aika moni nainen ei muutenkaan käy jossain p.skasissa yleisissä uimahalleissa jotka täynnä pervoja setiä. Itsekään en ole vuosikymmeniin käynyt. Käyn kyllä mielelläni esim Altaalla Hgissä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan menisi ekoille treffeille uimahalliin! Sekö tarkoitus tässä on että voi syynätä puolialastoman vartalon läpi ? hyi! perverssi ehdotus. Sama kuin ehdottaisi: "voidaanko tavata vain alusvaatteet päällä?"
Tämä.
Ja miten käytännössä? Nähdään uimahallin kassalla, sitten kumpikin menee omaan pukkariinsa ja ilmaantuu altaalle, jos ilmaantuu? Miten sitä edes tunnistaa altaalla jonkun 2min jonossa tavatun tyypin uima-asussa ja tukka märkänä? Kuulostaisi täyspöljältä ensitreffisettingiltä näin heteromielessä.
No miten se muka olis parempi treffipaikka ei heteroille. Kiusallista katsella uutta tuttavuutta heti alasti.
Vierailija kirjoitti:
No miten se muka olis parempi treffipaikka ei heteroille. Kiusallista katsella uutta tuttavuutta heti alasti.
Ainakaan ei eksytä heti toisistaan ja kadoteta vahingossa tai tahallaan seuralaista. Ja voidaan jutella saunassa niitä näitä.
Vierailija kirjoitti:
Naama saunasta punaisena, tukka märkänä lättänänä päätä myöten, ilman meikkiä, ilman koruja, mahamakkarat ja selluliitit esillä... ei kiitos! Ensimmäisillä treffillä tahtoo olla kaunis ja tuntea itsensä itsevarmaksi eikä kiskoa mahaa sisään hiukset vettä tiputellen.
Itselleni naiset jotka uskaltaa olla luonnollisia ovat valtava turn on
Mistä syystä kieltäytyisin. Koska mielelläni juttelisin ensitreffeillä. Uimahallissa ei voi jutella.
En häpeä vartaloani ja olen myös ihan ok sunnuntaiuimari. Mutta uimahallissa ei voi uida yhdessä. Jos mies olisi paljon parempi uimari, olisi tylsää, jos paljon huonompi, sekin olisi tylsää.
Altaan reunalla en voi jutella, koska tulee kylmä.
Kylpylöitä inhoan. Hiekkarannalla voisin hätätapauksessa tavata. Mutta ensitreffit mielummin vaatteet päällä vaikka kahvilassa.
N46
Ensitreffeille tukka märkänä, meikittömänä ja punakkana. Puhumattakaan armottomasta valaistuksesta ja siitä että pitäisi esiintyä tuntemattoman miehen edessä uima-asussa... ei kiitos! Tahdon tuntea ensitreffeillä itsevarmaksi, jotta voin keskittyä mukavaan jutusteluun ja yhdessäoloon. Kroppani on ihan kiva eikä meikittömässä pärstässäkään mitään vikaa ole, mutta niitä en kaikille miehille esittele. Sen aika on sitten kun koen oloni mukavaksi ja luottavaiseksi miehen kanssa. Lisäksi uimahallin vesi saa mulle aikaan hirveät ihottumat. Ehkä tokat treffit uimarannalla kauniissa luonnonvalossa hiekalla lepäillen vielä menisi..
Uimahallissahan vois olla kiva rakastella. Hommien päätteeksi vielä pyyttöni altaaseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, nainen luultavasti häpeää kroppaansa ja/tai naamaansa. Tällaiset naiset eivät KOSKAAN ole hyviä sängyssä, koska huolehtivat liikaa siitä, miltä mahtavat missäkin tilanteessa näyttää. Pysy siis kaukana!
Ap vastaa itselleen.
Aivan sama, mutta tossa oli silti totuus. Surkeempaa seksiä en oo kokenu kuin mitä oli tosi huolitellusti meikatun naisen kanssa.
Tää oli kyllä mieletön. Eli meikin määrä vaikuttaa seksitaitoihin? Ratsastan paremmin ilman ripsiväriä? Pyyhin huulipunan pois niin johan löytyy innokkuutta? Eihän tossa ole järjen hiventäkään :D
Kyllä, juuri näin. Jos olet täydessä sotamaalauksessa, et pysty keskittymään täysillä siihen mitä olet tekemässä, vaan joudut huolehtimaan siitä, ettei ripsivärit valu ja huulipuna leviä. Miten tämä nyt on niin vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Jos mun luonne ei kiinnosta niin ei mun persekään oo syynättävissä.
Varaudu sitten olemaan loppuikäsi yksin. Newsflash: KETÄÄN miestä ei kiinnosta naisen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin treffeillä vesijuoksemassa. Oli tosi kivaa ja ihan hyvin pystyi juttelemaan. Mitä te oikein horisette?
n40
Onko yllätys, ettei kaikki harrasta mummolajeja?
Noin ennakkoluuloisen naisen kanssa en ainakaan lähtisi treffeille.
t. myös vesijuoksua harrastava 33-vuotias mies
Ymmärrän tässä naisia vallan mainiosti. Ei hotsittaisi itseäkään lähteä treffeille klooriveteen, joka saa ihon punoittamaan ja silmät verestämään. Kroppaa ei tarvitse hävetä.
M42
Eli ensin mennään eri pukuhuoneisiin. Sitten eri suihkuihin ja saunoihin. Sitten uidaan ilman mahdollisuutta jutella pitempään, ettei olla kenenkään haittana. Sen jälkeen mennään eri suihkuihin ym... Siis haluat käytännössä mennä treffeille, mutta et tutustua ihmiseen?
Olen aivan samaa mieltä! Tietenkin edellytän samaa raatorehellisyyttä myös mieheltä. Olinkin niin pettynyt kun edellinen treffikumppanini ilmestyi tapaamiseen tukka kammattuna, parta ajateltuna ja siistit vaatteet yllään. En tietenkään voinut edes harkita seuraavia treffejä, kun väkisinkin aloin miettimään, että missä muissa asioissa hän myös valehtelee. Vai meinaako hän aina herätä ennen minua kampaamaan hiuksensa ja ajamaan partansa? Ja viettää kai mökillä grilli-iltaa suorissa housuissa ja kauluspaidassa? Ei, ei! Ei noin hirveää EPÄREHELLISYYTTÄ voi kestää! Kyllä ensimmäisille treffeille pitää ehdottomasti ilmestyä vuorenpeikon näköisenä, ettei vaan joudu kumppani jatkossa pettymään!