Nainen, mistä syystä et haluaisi uimahallitreffeille?
Tilanne siis sellainen, että ehdotin naiselle uintitreffejä, mutta hän kieltäytyi vaikka muuten hänelle sopii tavata. Mikä teillä voisi olla syy kieltäytymiseen?
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset: kahvilatreffit on tylsiä, miehen pitää keksiä jotain jännempää treffeille
Myös naiset: no en siis todellakaan lähde treffeille uimahalliin, seinäkiipeilemään, pelaamaan biljardia jne.
Mennään talvella kirjastoon ja kesällä minun puutarhapalstalle. Sinun ei tarvitse tehdä puutarhatöitä, jos et halua, jutellaan siinä sivussa, kun kitken kasvimaata. Kirjastossa voidaan tutustua lempikirjailijoistamme jutellen.
Haluun sun kaa treffeille. Molemmat noista olisi täydellisen ihania!
Mä ainakin vihaan uimahalleja noin ylipäätään. En myöskään haluaisi olla ekoilla treffeillä ilman meikkiä, koska mulla on tosi mustat silmänaluset. Mies luultavasti kyselisi koko ajan olenko kipeä tai mikä mua vaivaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset: pkahvilatreffit on tylsiä, miehen pitää keksiä jotain jännempää treffeille
Myös naiset: no en siis todellakaan lähde treffeille uimahalliin, seinäkiipeilemään, pelaamaan biljardia jne.
Mennään talvella kirjastoon ja kesällä minun puutarhapalstalle. Sinun ei tarvitse tehdä puutarhatöitä, jos et halua, jutellaan siinä sivussa, kun kitken kasvimaata. Kirjastossa voidaan tutustua lempikirjailijoistamme jutellen.
Kirjastossa on tarkoitus olla hiljaa. Menkää muualle juttelemaan.
Hah, näkee, että et ole kirjastojen vakioasiakas. Nykyään kirjastossa lauletaan karaokeakin. Kyllä siellä hyllyjen välissä saa jutella. Ilmeisesti olet huonokuuloinen ja sinulle pitää huutaa, että saat puheesta selvää. Silloin mikä tahansa julkinen paikka on sinulle treffipaikaksi väärä.
Itse ainakin ihan periaatteesta vastustan tätä ilmiötä, jossa kirjastot muutetaan "koko kansan olohuoneiksi" ja olen jatkossakin kirjastoissa hiljaa
T. eri
Vierailija kirjoitti:
No onhan se epäilyttävää jos ei kerro syytä miksei halua uimahallitreffeille. Saattaa olla läski.
Vielä enemmän jos pyytää tuntematonta, jota ei ole koskaan tavannut , ja kontakti vain txt tai yksi puhelu Uimahallitreffeille noin vaan-en lähtisi ja ghostaisin. Limanuljaska ja ällötys
Itse harrastan laskuvarjohyppäämistä. Entä jos pyytäisin miehen treffeille laskuvarjohyppäämään. Eihän tuosta voisi suuttua, eihän.
Naama saunasta punaisena, tukka märkänä lättänänä päätä myöten, ilman meikkiä, ilman koruja, mahamakkarat ja selluliitit esillä... ei kiitos! Ensimmäisillä treffillä tahtoo olla kaunis ja tuntea itsensä itsevarmaksi eikä kiskoa mahaa sisään hiukset vettä tiputellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset: pkahvilatreffit on tylsiä, miehen pitää keksiä jotain jännempää treffeille
Hah, näkee, että et ole kirjastojen vakioasiakas. Nykyään kirjastossa lauletaan karaokeakin. Kyllä siellä hyllyjen välissä saa jutella. Ilmeisesti olet huonokuuloinen ja sinulle pitää huutaa, että saat puheesta selvää. Silloin mikä tahansa julkinen paikka on sinulle treffipaikaksi väärä.
Kuuloni on vallan mainio ja kirjastossa käyn viikoittain. Eikä siellä todellakaan lauleta karaokea, onneksi. Taidat itse olla niitä tyyppejä, jotka tulevat sinne kirjastoon möykkäämään muista välittämättä kun pitää vetää noin iso herne nenään. Toiset meistä haluaisi ihan oikeasti lukea siellä, hiljaisuudessa.
Jos nyt unohtaa luultavasti trollaavan avauksen keskittyen pelkkään ideaan. Mikäli kyseessä hetetopari, niin he joutuvat eri pukkareihin ja heille omat saunat. Tämä leikkaa tietysti jutteluaikaa merkittävästi ja jos tarkoitus uida, niin siinäkään ei voi toisen kanssa jutella. Miksi siis mennä toisen seurassa paikkaan, jossa ei voi olla toisen seurassa? Leffatreffit yhtä pöhkö, ellei siihen lisää ennen tai jälkeen jotain tekemistä yhdessä.
UImahalli just paras, karsiintuu nämä kurvikkaat liikunnan harrastajat. Eli obeesi ja liikuntana jääkaapille lyllertäminen.
En haluaisi näyttäytyä meikittä, koska todella huono iho ja olen muutenkin ruma. Uimarantatreffit kävisivät, koska ei tarvitse pestä meikkejä pois.
Vierailija kirjoitti:
UImahalli just paras, karsiintuu nämä kurvikkaat liikunnan harrastajat. Eli obeesi ja liikuntana jääkaapille lyllertäminen.
Moi ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuloni on vallan mainio ja kirjastossa käyn viikoittain. Eikä siellä todellakaan lauleta karaokea, onneksi. Taidat itse olla niitä tyyppejä, jotka tulevat sinne kirjastoon möykkäämään muista välittämättä kun pitää vetää noin iso herne nenään. Toiset meistä haluaisi ihan oikeasti lukea siellä, hiljaisuudessa.
Sinä tarkoitatkin lukusalia. Lainakirjojen puolella kyllä voi jutella vai viittomillako sinä keskustelet virkailijoidenkin kanssa? Ja kyllä, karaokea lauletaan, siitä oli viime viikolla telkkarin alueuutisissa juttu.
Vierailija kirjoitti:
Monetko treffit olet uimahallissa käynyt?
Huvipuistossa ne treffit pitää olla! Näkee heti, onko miehestä mihinkään! :D
Onkohan aloittajan kroppa timmissä kunnossa ja uintitaito Weissmullerin luokkaa? Muuten voi käydä pilkka omaan nilkkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset: kahvilatreffit on tylsiä, miehen pitää keksiä jotain jännempää treffeille
Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta naisia on erilaisia. Toiset tykkäävät toiminnallisista treffeistä ja toiset eivät. Toisaalta ensimmäisten treffien suhteen minusta tämän palstan naisten mielipide on ollut aika samanlainen suurimmaksi osin. Nimenomaan kahvilatreffit ovat hyvät silloin kun toista ei vielä tunne lainkaan. Kahvi ei maksa paljon, kupposten ääressä on hyvä jutella ja tutustua. Toisaalta sen kahvikupposen saa juotua nopeastikin jos miehen kanssa ei yhtään synkkaa. Tapaamisympäristönä kahvila on turvallinen, koska paikalla on aina muitakin ihmisiä. Ja jos juttua riittää, voi kahvilasta jatkaa treffejä muuallekin.
Minulla on kyllä hyvä kroppa, mutta meikittä en ole mikään kaunotar, koska minulla on couperosa kasvoissa ja olemattomat ripset ilman ripsaria. En siis ole edukseni. Mielestäni uimahallit ovat muutenkin todella epähygieenisiä, ja käyn hyvin harvoin uimahalleissa. Eräs tapailukumppani olisi halunnut viedä minut ensimmäisillä treffeillä boulderoimaan. Onneksi ei edes ehdottanut, koska kärsin korkeanpaikankammosta ja saatan saada paniikkikohtauksen. Kerran kyllä kävimme kiipeilemässä, mutta mies sai hakea minut sitten sieltä ylhäältä, koska sain paniikkikohtauksen, enkä päässyt liikkumaan mihinkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Eri pukuhuoneet, eri saunat, toinen ui hidasta rintauintia, toinen vetää kroolia ammattimaisesti. Treffit?
Itselle tulee monta parempaa paikkaa mieleen missä voi tutustua. Se kai treffien tarkoitus on.
Tästä syystä. Uimahalli olisi todella huono paikka järjestää ensitreffit. Lisäksi en myöskään ui kuukautisten aikana.
Ei ole minulle luontainen ympäristö treffejä ajatellen eikä ajatus houkuttele. Mikäli haluaa jotain toimintaa treffeille niin jokin keilaus tms voisi sopia, siinä hyvä jutella samalla.
Suurin syy miksi torjuisin uimatreffit on kuitenkin se, että talvella se tarkoittaisi uimahallikäyntiä ja kuvottavaa yhteissuihkua, kesällä treffejä uimarannalla voisin harkita.
Kyllä mulle kelpaisi. Tosin ihmettelisin vähän ja tulisi kyllä mielikuva että mies on nyt olevinaan ovela. Ja jos paikallinen uimahalli on ruma niin ympäristö ei ole kovinkaan seksikäs treffailuun.