olen selvinnyt koko aikuisikäni ilman Helsingin Sanomia ja säästänyt noin 15000 euroa
Noin 20 vuoden tilaamattomuuden jälkeen harmittaa minkälainen typerys olenkaan.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen säästänyt koko ikäni noin 30 000 euroa vuodessa, kun en ole koskaan ostanut uutta autoa.
Epäilen, sillä olet kuitenkin maksanut liikkumisesta jollain muulla tavalla.
Hyvä päätös, miksi tukea vihervasemmiston äänitorveä.
oot aika paska säästämään.
Minä olen pärjännyt koko ikäni ilman huvijahtia ja helikopteria ja näin säästänyt satoja miljoonia.
En edes jaksa laskea kuinka paljon olen säästänyt. Ei ole autoa, en tupakoi, en juo alkoholia, ei ole vaimoa ja lapsia, en ole tilannut Helsingin sanomia. Silti rahaa on säästössä vain 50000 euroa. Minnehän lie loput säästöt joutuneet? M65
Vierailija kirjoitti:
En edes jaksa laskea kuinka paljon olen säästänyt. Ei ole autoa, en tupakoi, en juo alkoholia, ei ole vaimoa ja lapsia, en ole tilannut Helsingin sanomia. Silti rahaa on säästössä vain 50000 euroa. Minnehän lie loput säästöt joutuneet? M65
kuullostaa todella tylsältä elämältä, ny pois sieltä kaapista ja laita haisemaan. Jos seisoo vielä niin pattayalle peuhaamaan oikein huolella, pari mimmiä samaan aikaan...
Hesarin mukaan pakkoruotsi on koulujen suosikkiaine ja lisäravinteella tutkimuksessa saatu terveyshyöty johtui "vihannesten syömisestä" eli et menettänyt mitään.
Mä tilasin joskus 90-luvun alussa Hesarin 3 kuukaudeksi kun halvalla sain.
Ajattele miten paljon olet välttänyt mielipidemuokkausta ja ihan puhtaita valheita.
Minä lopetin Hesarin tilauksen 1998.
Olen säästynyt 26 vuoden maksulliselta viherpuna-aivopesulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuullostaa todella tylsältä elämältä, ny pois sieltä kaapista ja laita haisemaan. Jos seisoo vielä niin pattayalle peuhaamaan oikein huolella, pari mimmiä samaan aikaan...
Vielä seisoo, mutta tosi tilanteessa saattaisi sydän pettää tässä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen säästänyt koko ikäni noin 30 000 euroa vuodessa, kun en ole koskaan ostanut uutta autoa.
Ei varmasti niin paljon kuin yksityisautoilu kustantaa,tuon päällehän tulee vielä autovero,vakuutusmaksut,käyttövoima,arvonalenema,huollot sis kuluvat osat renkaat ja ei niin uusissa autoissa katsastukset .Autoilu on suomessa tosikallista vaikka on halpakin auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti niin paljon kuin yksityisautoilu kustantaa,tuon päällehän tulee vielä autovero,vakuutusmaksut,käyttövoima,arvonalenema,huollot sis kuluvat osat renkaat ja ei niin uusissa autoissa katsastukset .Autoilu on suomessa tosikallista vaikka on halpakin auto.
Ihanko totta!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta!?!
Vassareille tulee tämmöisetkin asiat yllätyksenä.
Mitä meinaatte tehdä rahoillanne?
Lopetin Hesarin tilauksen ja laitoin eukon pihalle kun tarvitsin rahat autoon. Jäi vielä rahaa yli.
Hesarin tärkeimmät asiat voi lukea netistä ilmaiseksi, miksi tilaisin yli kalliin lehden.
Vierailija kirjoitti:
Surkia elämä ollut
Kyllä!tämäkin tilasi lehtiä ,lopetin kaiken tilailun 90luvulla,en edes paketteja ole tilannut enää.Paljonlo olen säästänyt???miljoonan varmaan
Säästyit samalla disinformaatiosta ja äärivasemmistopropagandasta.