Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KuntoPlus-lehdessä on salitrikoiden vertailu - yhtenä kriteerinä on alushousujen läpinäkyvyys!

Vierailija
28.02.2020 |

Anna mun kaikki kestää!

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarviiko sitä kyyläämällä kyylätä? Kohteliasta on olla tuijottamatta , jos näkee jotakin epäsoveliasta.

Vierailija
22/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi salilla käydessä kolme n. kaksvitosta timmiä mimmiä puski menemään porraskoneilla, kaikilla läpikuultavat trikoot ja voi JEESUS miten upeat perät. Kyllä muuten värähti ja tunsin itseni teinipojaksi vaikka aikuinen mies olenkin. Pää oli pyörällä vielä salilta lähtiessäkin.

Jumalalle KIITOS salitrikoomuodista. Lupaan vaikka rukoilla ja käydä kirkossa säännöllisesti, jos se takaa että tämä muoti ei ikinä mene ohi.

M43

Mitä iloa pelkästä katselusta on? Minua sen sijaan turhauttaa katsella nuoria, lihaksikkaita ja mehukkaita miehiä kun tiedän että ei sellainen omaan kotiini kuitenkaan eksy.

Rva48

Ensinnäkin, en varsinaisesti katsellut mutten voinut olla huomaamattakaan kun ohi kävelin. Toiseksi, kyllä siitä on iloa. Totta hitossa on. Raskaan ja läpeensä v-mäisen, työpäivän jälkeen ja jatkuvasti sielua syövän stressin kalvamana se sai hetkeksi tuntemaan että olen elossa. En mä niistä mimmeistä todellakaan haaveile minään tulevina vaimoehdokkaina. Kivan näköisiä, ilo silmälle, siinä kaikki.

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina todella tummat aurinkolasit kun oon salilla. Voi ihan rauhassa tuijottaa upeita naisten peppuja ja kamelinvarpaita... lurps...

Vierailija
24/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisiä ollaan, salilta ei löydy miestä, joka ei katseellaan skannaa naispeppuja.

Ei mulla muuta.

Vierailija
25/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset ylipäätään käyvät salilla? Lenkille, niin läskit lähtee. Ei maksa mitään.

Niin muuten lähtee lihaksetkin. Siksi on hyvä käydä myös salilla

Vierailija
26/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata ap:n ksymykseen.

Sen sijaan hämmästelen miksi naisille ei ole mitään muita treenihousuja tarjolla kuin trikoita :(

Vielä 10-15 vuotta sitten oli löysiä urheiluhousuja kaupoissa, teknistä materiaalia, nopeasti kuivuvia ja miellyttäviä pitää. Nyt on vaan ihonmyötäistä trikoota. Masentavaa, kun ei ole valinnanvaraa.

Tarkoitatko jazz-housuja? Piruetilta saa niitä vielä :) https://www.piruetti.fi/fitness/basics/jazzhousut/aikuisten-suora-jazzh…

Vierailija
27/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä ainakin 6 salitrikoot. Mistään niistä ei näy läpi. Ne ovat kunnon urheilukangasmateriaalia.

Tämä on niin outo aloitus aina täällä. Olen käynyt salilla 30 vuotta, enkä ole koskaan nähnyt kenenkään alushousuja trikoiden läpi. Korkeintaan tuplapakarat jotka syntyy kun käyttää normialkkareita trikoiden alla. Itse käytän sen takia stringejä urheilutrikoiden alla. Missään muualla en käytä niitä. 

Onko se alushousunraja sitten jotenkin hävettävä juttu? Miksi?

Ei, alushousuraja ei ole hävettävä juttu. Se ei ole vain mielestäni esteettisesti miellyttävää.  Jos alushousujen lahkeenreuna on tiukka, syntyy ns. tuplapakara, kun sauma kiristää liiaksi. Miksi en käyttäisi stringejä, niistä ei synny tuplapakaraa? Ihan sama minkä tahansa vaatekappaleen kanssa. Jos esim. jonkun rintaliivimallin kanssa syntyy muhkuroita selkään tai kylkiin, niin vaihdan liivien mallia tai kokoa. 

Vierailija
28/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi salilla käydessä kolme n. kaksvitosta timmiä mimmiä puski menemään porraskoneilla, kaikilla läpikuultavat trikoot ja voi JEESUS miten upeat perät. Kyllä muuten värähti ja tunsin itseni teinipojaksi vaikka aikuinen mies olenkin. Pää oli pyörällä vielä salilta lähtiessäkin.

Jumalalle KIITOS salitrikoomuodista. Lupaan vaikka rukoilla ja käydä kirkossa säännöllisesti, jos se takaa että tämä muoti ei ikinä mene ohi.

M43

Mitä iloa pelkästä katselusta on? Minua sen sijaan turhauttaa katsella nuoria, lihaksikkaita ja mehukkaita miehiä kun tiedän että ei sellainen omaan kotiini kuitenkaan eksy.

Rva48

Miksi nyt kukaan mitään kaunista haluaisi katsella? 

Ja onhan tuosta kyllä ihan terveyshyötyjäkin, naisia katsellessa miehen mieliala paranee, stressitaso laskee, verenpaine alenee ja eliniänodote pitenee!

Vierailija
29/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringeissä on se ongelma, että hikinen nauha välittää peppubakteereita sinne, missä ne aiheuttavat ongelmia.

Vierailija
30/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyään jo rupeaa taas löytymään muutakin kuin trikoita. Mulla on casall-merkiltä nämä:

https://www.casall.com/fi/woman/bottoms/pants/slimwovenpants-901-34-185…

Ohutta ja nopeasti kuivuvaa matskua. H&M:ltä löysin myös yhdet samantapaiset.

Vierailija
31/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringeissä on se ongelma, että hikinen nauha välittää peppubakteereita sinne, missä ne aiheuttavat ongelmia.

Viimeisen 30 vuoden aikana "hikinen nauha" ei ole aiheuttanut minulle mitään ongelmia. Käytän sitä "hikistä nauhaa" n. 3 x 1tunti/vko. Pesen aina pyllyni alapesusuihkulla kakan jälkeen, jos sillä on nyt jotakin merkitystä tuon asian suhteen. 

Vierailija
32/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata ap:n ksymykseen.

Sen sijaan hämmästelen miksi naisille ei ole mitään muita treenihousuja tarjolla kuin trikoita :(

Vielä 10-15 vuotta sitten oli löysiä urheiluhousuja kaupoissa, teknistä materiaalia, nopeasti kuivuvia ja miellyttäviä pitää. Nyt on vaan ihonmyötäistä trikoota. Masentavaa, kun ei ole valinnanvaraa.

Tarkoitatko jazz-housuja? Piruetilta saa niitä vielä :) https://www.piruetti.fi/fitness/basics/jazzhousut/aikuisten-suora-jazzh…

Nuo on minusta vielä hotimpaa kamaa kuin trikoot. <3

Vierailija
33/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä ainakin 6 salitrikoot. Mistään niistä ei näy läpi. Ne ovat kunnon urheilukangasmateriaalia.

Tämä on niin outo aloitus aina täällä. Olen käynyt salilla 30 vuotta, enkä ole koskaan nähnyt kenenkään alushousuja trikoiden läpi. Korkeintaan tuplapakarat jotka syntyy kun käyttää normialkkareita trikoiden alla. Itse käytän sen takia stringejä urheilutrikoiden alla. Missään muualla en käytä niitä. 

Ei, alushousuraja ei ole hävettävä juttu. Se ei ole vain mielestäni esteettisesti miellyttävää.  Jos alushousujen lahkeenreuna on tiukka, syntyy ns. tuplapakara, kun sauma kiristää liiaksi. Miksi en käyttäisi stringejä, niistä ei synny tuplapakaraa? Ihan sama minkä tahansa vaatekappaleen kanssa. Jos esim. jonkun rintaliivimallin kanssa syntyy muhkuroita selkään tai kylkiin, niin vaihdan liivien mallia tai kokoa. 

"Esteettisesti miellyttävää" :D Mitä helvetin väliä estetiikalla on, jos menet kuntoilemaan?

Vierailija
34/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Esteettisesti miellyttävää" :D Mitä helvetin väliä estetiikalla on, jos menet kuntoilemaan?

Joillekin se on. Meillä käy salilla yksi nuori nainen joka käy korjailemassa meikkejä sarjojen välissä jos liikaa hikoilee. En tiedä onko joku bloggari vai mikä, kamera ainakin räpsyy jatkuvasti.

Vierailija
35/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin se on. Meillä käy salilla yksi nuori nainen joka käy korjailemassa meikkejä sarjojen välissä jos liikaa hikoilee. En tiedä onko joku bloggari vai mikä, kamera ainakin räpsyy jatkuvasti.

Tulee väkisinkin mieleen, että tällaiset ihmiset käyvät salilla lähinnä näyttäytymässä. Kuntoilu on pelkkä sivutuote. Henk.koht. käytän pelkkiä normikalsareita, vaikka tuplapakara tuleekin, koska ne ovat kaikkein mukavimmat.

Vierailija
36/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne ns tuplapakarat kovin nätiltä näytä. Läpinäkymättömät trikoot ja stringit tai esim. hipstermalliset alkkarit parhaat.

Vierailija
37/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot, koska muoti.

Vierailija
38/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi jankuttaa. Jos sinua harmittaa salitrikoot ja peput niiden sisällä, niin käännä pääsi pois. Aina näitä aloituksia, kun jotakin veetuttaa toisten naisten pyllyt. 

Vierailija
39/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta ei tuo kaikilla aiheuta mitään ongelmia. Olen reilu kaksikymmentä vuotta käyttänyt ainoastaan stringejä, myös treenatessa, eikä minulla ole elämäni aikana ollut yhden yhtä virtsatie- tai emätintulehdusta. Koen siis että omalla kohdallani ei ole mitään syytä vaihtaa alushousumallia kun koen stringit mukavimmiksi käyttää, eikä siitä ole tuolla aikajänteellä ollut terveydellisiä ongelmia.

Vierailija
40/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyknykyäänyään jo rupeaa taas löytymään muutakin kuin trikoita. Mulla on casall-merkiltä nämä:

https://www.casall.com/fi/woman/bottoms/pants/slimwovenpants-901-34-185…

Ohutta ja nopeasti kuivuvaa matskua. H&M:ltä löysin myös yhdet samantapaiset.

Lupaavaa! Tämä on jo vähän sinnepäin, aika niukkaa mallia tosin ja Casall ei käy, koska on tehty lyhytjalkaisille. Mutta ehkä alkaa löytyä muutakin pian.

Jazzhousujakaan en tarkoita, koska ne on yleensä kuin trikoot, mutta levenee polvesta. Haluan kauttaaltaan löysää. Niinku perusverkkarit, mutta parempaa materiaalia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän