Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KuntoPlus-lehdessä on salitrikoiden vertailu - yhtenä kriteerinä on alushousujen läpinäkyvyys!

Vierailija
28.02.2020 |

Anna mun kaikki kestää!

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit kannattaa pestä aika ajoin 90 asteessa, jotta peppuvakokaistale puhdistuu.

Vierailija
82/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä ainakin 6 salitrikoot. Mistään niistä ei näy läpi. Ne ovat kunnon urheilukangasmateriaalia.

Tämä on niin outo aloitus aina täällä. Olen käynyt salilla 30 vuotta, enkä ole koskaan nähnyt kenenkään alushousuja trikoiden läpi. Korkeintaan tuplapakarat jotka syntyy kun käyttää normialkkareita trikoiden alla. Itse käytän sen takia stringejä urheilutrikoiden alla. Missään muualla en käytä niitä. 

Onko se alushousunraja sitten jotenkin hävettävä juttu? Miksi?

No ei ne ns tuplapakarat kovin nätiltä näytä. Läpinäkymättömät trikoot ja stringit tai esim. hipstermalliset alkkarit parhaat.

Miksi ja ketä varten pitäisi näyttää nätiltä, jos tarkoitus on mennä kuntoilemaan?

Meikkaan esimerkiksi töihinkin, vaikka en harjoita asiakaspalvelua. Ketä varten siis meikkaan? En mene kauppaan kotivaatteissa tai tukka sekaisin, ketä varten laittaudun? Haluan näyttää julkisella paikalla siistiltä. En laita esimerkiksi tiukkojen farkkujenkaan kanssa alushousuja joilla tuo tuplapakaraefekti saadaan aikaiseksi. Tulisiko sinulle parempi mieli jos seuraavan kerran kaivaisin kaapista muunlaiset alushousut salille? Jos tulisi, miksi?

Kyllä tulisi, koska vastustan näitä nykyajan sukupuolittuneita kauneusstandardeja, ja mielestäni jokaisen naisen tulisi ajatella samoin. Vai näyttääkö meikkaamaton mies mielestäsi epäsiistiltä? Pitäisikö miestenkin käyttää esimerkiksi juoksutrikoot jalassa stringejä, ettei vaan tule tuplapakaraa?

Ei näytä, enkä näytä omasta mielestäni itsekään epäsiistiltä ilman meikkiä, tuo oli esimerkki. Tuplapakaraefekti puolestaan olisi miehellä ihan yhtä vastenmielinen kuin naisella. En ymmärrä miten tästäkin saa sukupuolikysymyksen. Miehillä usein alushousut menevät pakaroiden yli, jolloin tuota efektiä ei synny.

"Vastenmielinen" - voi hyvät hyssykät! :D Puhuit meikkaamisesta ja siistiltä näyttämisestä, joten kommentoin sitä. Tuplapakaraefektin välttämistä perusteltiin myös esteettisillä syillä. Estetiikkaan vetoaminen vahvistaa ahdasta naiskuvaa ja naisiin kohdistuvia ulkonäköpaineita. Väitän, että harvempi mies on juoksulenkille lähtiessään murheissaan, tuleeko hänelle tuplapakaraa.

Oikeastiko et ymmärrä, mistä puhun?

No en ihan täysin ymmärrä. Eikö tuo omakin näkökantasi edusta aika ahdasta naiskuvaa jos ei saisi esimerkiksi käyttää stringejä tai meikata? Mitä jos annettaisiin kaikkien kukkien kukkia? Minua ei kiinnosta pätkääkään millaisissa vaatteissa kukin salilla kulkee, kunhan saan itse laittaa sellaiset kuin haluan. Sinua tuntuu kiinnostavan ja jopa häiritsevän. Kumpikohan meistä on se kapeakatseisempi?

Ei kiinnosta mutta tuplapakarat huomaat😁

Niin, omani. Minua ei haittaa muiden tuplapakarat tai muut muhkurat.

Sinä se kapeakatseinen olet, kun et ymmärrä, että välttelemällä tuplapakaroita osallistut niiden kauneusstandardien ylläpitämiseen, jotka kaventavat naisten vapautta kulkea tuplapakaroissa. Vapautta ei siis ole "omasta tahdostaan" vältellä tuplapakaroita, koska ajatuksen tuplapakaroiden vältettävyydestä on alunperinkin syöttänyt sinulle jokin muu taho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikisillä trikoilla ei ruokakauppaan, kiitos.

Vierailija
84/92 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringit kannattaa pestä aika ajoin 90 asteessa, jotta peppuvakokaistale puhdistuu.

Sen jälkeen ne ei pysy jalassa.

Vierailija
85/92 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenitrikoot – Näin valitset parhaat treenitrikoot | Kuntoplus.fi

https://kuntoplus.fi/varusteet/treenivaatteet/treenitrikoot-testit-osto…

Tässä se PARAS koko testissä!!!!!

4.Treenitrikoot ovat läpikuultamattomat eikä kosteus näy

Harva haluaa esitellä alushousujaan tai housuttomuuttaan salilla treenatessaan. Jos et halua esitellä muotojasi läpikuultavissa treenitrikoissa, tarkista, että treenitrikoot ovat läpikuultamatonta materiaalia tai riittävän paksut, että kaikki ei näy läpi. Vaaleat sävyt kuultavat helposti läpi varsinkin kostuessaan.

Vierailija
86/92 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset käyttää näitä myös ulkona? Näin eräänä päivänä kaupassa n. 14-vuotiaan tytön, jolla kieltämättä oli upea per se. Ei sitä vain voinut olla tuijottamatta.

Joo, joillain teineillä on upeita vartaloita.

Vierailija
87/92 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on useammat trikoot eikä yksistäkään niistä näy läpi.

Kyllä ne on paljon käytännöllisemmät kuin kuumat collegehousut, laitteiden väliin liehuvat housut, tai minkä vaan mittaiset shortsit jotka yllättäen siirtyvät pois paikaltaan tai vetäytyvät paljastaen vaikka mitä.

Liikunta on liikuntaa, ei siinä ehdi vahtimaan miten ne vaatteet istuu. Ja trikoothan istuu!

Oletteko täysin ymmärtämättömiä sohvaperunoita, tai sairaan pinnallisia? 

Kymmenen vuotta olen käynyt salilla eikä vielä kertaakaan ole tullut vastaan laitetta jonka väliin kollarit jäisi. Voitko kertoa lisää? Eiköhän noissa laitteissa ole ihan turvallisuuskriteerinä ettei niihin kaiken maailman tumpelot tunge vaatteitaan väliin

Vierailija
88/92 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotain voi hiertää toisten (alus)housuvalinnat näin paljon?

Koska kaikki eivät halua elää rappioituneessa yhteiskunnassa, jossa pitkien kalsareiden pitäminen julkisilla paikoilla on normaalia

Vierailija
89/92 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa? Jos mulla on treenitrikoot päällä, olen mennyt treenaamaan, en keikistelemään. Sen verran hikoaa ja punastuu naama treenin aikana, että jotku alkkarinrajat on pienin ongelma ulkonäössä siinä vaiheessa. Näytän treenin jälkeen monesti ihan räjähtäneeltä.

Vierailija
90/92 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP....

Vierailija
91/92 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset ylipäätään käyvät salilla? Lenkille, niin läskit lähtee. Ei maksa mitään.

Ei viitsi hirveästi käydä lenkillä, kun on massakausi meneillään eikä muutenkaan meinaa jaksaa syödä tarpeeksi että paini nousisi.

Vierailija
92/92 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on muotia kun näkyy vähän läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi