Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KuntoPlus-lehdessä on salitrikoiden vertailu - yhtenä kriteerinä on alushousujen läpinäkyvyys!

Vierailija
28.02.2020 |

Anna mun kaikki kestää!

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miksi naiset käyttää näitä läpinäkyviä kalsareita. Miehet pystyy kyllä treenaamaan shortseissa/kollareissa

Ihan vaan sen takia, ettei naisille myydä paksumpia salitrikoita. Jos jotain paksumpaa haluaa niin ne ovat sitten ulkoiluhousuja. Olen etsinyt nyt 3 vuotta. Koluttu XXL, Stadium, InterSport, Stockmannin omat merkit ym. läpi, mutta kaikista näkyi läpi. Jouduin lopulta tilaamaan ulkomailta.

Anteeksi, mutta naurattaa nämä sali, treeni, juoksu, pyöräily ym -markkinamiesten keksinnöt. Ihmiset on idiootteja, kun eivät pysty treenaamaan tavallisissa trikoissa ym.

Kyllävielä muutama vuosi sitten kelpasi vähemmänkin eriytettyjä kamppeita ja ihmiset olivat jopa treenatumman näköisiä kuin nykyään mukaurheilevat.

Vierailija
62/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti ymmärtänyt, että vertailussa läpinäkyvyyttä pidetään hyvänä vaikka tosiasiassa asia lienee päinvastoin.

Itse ainakin jättäisin trikoot tai mitkä tahansa housut tai hameen ostamatta, mikäli olisin nähnyt tuotteesta testituloksen, jonka mukaan alushousut näkyvät niiden kankaan läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on useammat trikoot eikä yksistäkään niistä näy läpi.

Kyllä ne on paljon käytännöllisemmät kuin kuumat collegehousut, laitteiden väliin liehuvat housut, tai minkä vaan mittaiset shortsit jotka yllättäen siirtyvät pois paikaltaan tai vetäytyvät paljastaen vaikka mitä.

Liikunta on liikuntaa, ei siinä ehdi vahtimaan miten ne vaatteet istuu. Ja trikoothan istuu!

Oletteko täysin ymmärtämättömiä sohvaperunoita, tai sairaan pinnallisia? 

Sinähän se ymmärtämätön olet jos et ymmärrä että kaikki eivät halua nähdä toisten p3räaukkoja kesken liikunnan. Joogassa esim. kissavenytyksessä p3räaukko näkyy takanaolevalle jos on stringit jalassa. Pidän siis itsekin trikoita mutta laitan mustat normaalit aluspöksyt alle sillä itse en halua näytellä aukkoani muille. 

Vierailija
64/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin on kriteerinä ettei näy läpi. AP vissiin ei välitä vaikka näkyisi...

Vierailija
65/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis saiko alushousujen näkyvyydestä plussaa vai miinusta?

Miinusta.

Vierailija
66/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on useammat trikoot eikä yksistäkään niistä näy läpi.

Kyllä ne on paljon käytännöllisemmät kuin kuumat collegehousut, laitteiden väliin liehuvat housut, tai minkä vaan mittaiset shortsit jotka yllättäen siirtyvät pois paikaltaan tai vetäytyvät paljastaen vaikka mitä.

Liikunta on liikuntaa, ei siinä ehdi vahtimaan miten ne vaatteet istuu. Ja trikoothan istuu!

Oletteko täysin ymmärtämättömiä sohvaperunoita, tai sairaan pinnallisia? 

Sinähän se ymmärtämätön olet jos et ymmärrä että kaikki eivät halua nähdä toisten p3räaukkoja kesken liikunnan. Joogassa esim. kissavenytyksessä p3räaukko näkyy takanaolevalle jos on stringit jalassa. Pidän siis itsekin trikoita mutta laitan mustat normaalit aluspöksyt alle sillä itse en halua näytellä aukkoani muille. 

Pääseekö noihin joogasessioihin mukaan myös miehet? Jos pääsee, niin mulla alkoi uusi harrastus ja oon aina takarivissä.

Vierailija
67/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä sivua päivitelty, kuinka pinnallisia naiset ovat, vaikka on ihan selvää, mitä kriteeri tarkoittaa. Alushousut nimenomaan eivät saa näkyä läpi. Kaikki treenihousumainokset nykyään mainitsevat tämän tuotteen tärkeimmäksi ominaisuudeksi.

Vierailija
68/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi salilla käydessä kolme n. kaksvitosta timmiä mimmiä puski menemään porraskoneilla, kaikilla läpikuultavat trikoot ja voi JEESUS miten upeat perät. Kyllä muuten värähti ja tunsin itseni teinipojaksi vaikka aikuinen mies olenkin. Pää oli pyörällä vielä salilta lähtiessäkin.

Jumalalle KIITOS salitrikoomuodista. Lupaan vaikka rukoilla ja käydä kirkossa säännöllisesti, jos se takaa että tämä muoti ei ikinä mene ohi.

M43

Mitä iloa pelkästä katselusta on? Minua sen sijaan turhauttaa katsella nuoria, lihaksikkaita ja mehukkaita miehiä kun tiedän että ei sellainen omaan kotiini kuitenkaan eksy.

Rva48

Siitä saa hyvää runkkumatskua mielen syövereihin.

Hra41

Vierailija
69/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä ainakin 6 salitrikoot. Mistään niistä ei näy läpi. Ne ovat kunnon urheilukangasmateriaalia.

Tämä on niin outo aloitus aina täällä. Olen käynyt salilla 30 vuotta, enkä ole koskaan nähnyt kenenkään alushousuja trikoiden läpi. Korkeintaan tuplapakarat jotka syntyy kun käyttää normialkkareita trikoiden alla. Itse käytän sen takia stringejä urheilutrikoiden alla. Missään muualla en käytä niitä. 

Onko se alushousunraja sitten jotenkin hävettävä juttu? Miksi?

No ei ne ns tuplapakarat kovin nätiltä näytä. Läpinäkymättömät trikoot ja stringit tai esim. hipstermalliset alkkarit parhaat.

Miksi ja ketä varten pitäisi näyttää nätiltä, jos tarkoitus on mennä kuntoilemaan?

Meikkaan esimerkiksi töihinkin, vaikka en harjoita asiakaspalvelua. Ketä varten siis meikkaan? En mene kauppaan kotivaatteissa tai tukka sekaisin, ketä varten laittaudun? Haluan näyttää julkisella paikalla siistiltä. En laita esimerkiksi tiukkojen farkkujenkaan kanssa alushousuja joilla tuo tuplapakaraefekti saadaan aikaiseksi. Tulisiko sinulle parempi mieli jos seuraavan kerran kaivaisin kaapista muunlaiset alushousut salille? Jos tulisi, miksi?

Kyllä tulisi, koska vastustan näitä nykyajan sukupuolittuneita kauneusstandardeja, ja mielestäni jokaisen naisen tulisi ajatella samoin. Vai näyttääkö meikkaamaton mies mielestäsi epäsiistiltä? Pitäisikö miestenkin käyttää esimerkiksi juoksutrikoot jalassa stringejä, ettei vaan tule tuplapakaraa?

Ei näytä, enkä näytä omasta mielestäni itsekään epäsiistiltä ilman meikkiä, tuo oli esimerkki. Tuplapakaraefekti puolestaan olisi miehellä ihan yhtä vastenmielinen kuin naisella. En ymmärrä miten tästäkin saa sukupuolikysymyksen. Miehillä usein alushousut menevät pakaroiden yli, jolloin tuota efektiä ei synny.

"Vastenmielinen" - voi hyvät hyssykät! :D Puhuit meikkaamisesta ja siistiltä näyttämisestä, joten kommentoin sitä. Tuplapakaraefektin välttämistä perusteltiin myös esteettisillä syillä. Estetiikkaan vetoaminen vahvistaa ahdasta naiskuvaa ja naisiin kohdistuvia ulkonäköpaineita. Väitän, että harvempi mies on juoksulenkille lähtiessään murheissaan, tuleeko hänelle tuplapakaraa.

Oikeastiko et ymmärrä, mistä puhun?

No en ihan täysin ymmärrä. Eikö tuo omakin näkökantasi edusta aika ahdasta naiskuvaa jos ei saisi esimerkiksi käyttää stringejä tai meikata? Mitä jos annettaisiin kaikkien kukkien kukkia? Minua ei kiinnosta pätkääkään millaisissa vaatteissa kukin salilla kulkee, kunhan saan itse laittaa sellaiset kuin haluan. Sinua tuntuu kiinnostavan ja jopa häiritsevän. Kumpikohan meistä on se kapeakatseisempi?

Ei kiinnosta mutta tuplapakarat huomaat😁

Vierailija
70/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä ainakin 6 salitrikoot. Mistään niistä ei näy läpi. Ne ovat kunnon urheilukangasmateriaalia.

Tämä on niin outo aloitus aina täällä. Olen käynyt salilla 30 vuotta, enkä ole koskaan nähnyt kenenkään alushousuja trikoiden läpi. Korkeintaan tuplapakarat jotka syntyy kun käyttää normialkkareita trikoiden alla. Itse käytän sen takia stringejä urheilutrikoiden alla. Missään muualla en käytä niitä. 

No ei ne ns tuplapakarat kovin nätiltä näytä. Läpinäkymättömät trikoot ja stringit tai esim. hipstermalliset alkkarit parhaat.

Miksi ja ketä varten pitäisi näyttää nätiltä, jos tarkoitus on mennä kuntoilemaan?

Meikkaan esimerkiksi töihinkin, vaikka en harjoita asiakaspalvelua. Ketä varten siis meikkaan? En mene kauppaan kotivaatteissa tai tukka sekaisin, ketä varten laittaudun? Haluan näyttää julkisella paikalla siistiltä. En laita esimerkiksi tiukkojen farkkujenkaan kanssa alushousuja joilla tuo tuplapakaraefekti saadaan aikaiseksi. Tulisiko sinulle parempi mieli jos seuraavan kerran kaivaisin kaapista muunlaiset alushousut salille? Jos tulisi, miksi?

Kyllä tulisi, koska vastustan näitä nykyajan sukupuolittuneita kauneusstandardeja, ja mielestäni jokaisen naisen tulisi ajatella samoin. Vai näyttääkö meikkaamaton mies mielestäsi epäsiistiltä? Pitäisikö miestenkin käyttää esimerkiksi juoksutrikoot jalassa stringejä, ettei vaan tule tuplapakaraa?

Ei näytä, enkä näytä omasta mielestäni itsekään epäsiistiltä ilman meikkiä, tuo oli esimerkki. Tuplapakaraefekti puolestaan olisi miehellä ihan yhtä vastenmielinen kuin naisella. En ymmärrä miten tästäkin saa sukupuolikysymyksen. Miehillä usein alushousut menevät pakaroiden yli, jolloin tuota efektiä ei synny.

"Vastenmielinen" - voi hyvät hyssykät! :D Puhuit meikkaamisesta ja siistiltä näyttämisestä, joten kommentoin sitä. Tuplapakaraefektin välttämistä perusteltiin myös esteettisillä syillä. Estetiikkaan vetoaminen vahvistaa ahdasta naiskuvaa ja naisiin kohdistuvia ulkonäköpaineita. Väitän, että harvempi mies on juoksulenkille lähtiessään murheissaan, tuleeko hänelle tuplapakaraa.

No en ihan täysin ymmärrä. Eikö tuo omakin näkökantasi edusta aika ahdasta naiskuvaa jos ei saisi esimerkiksi käyttää stringejä tai meikata? Mitä jos annettaisiin kaikkien kukkien kukkia? Minua ei kiinnosta pätkääkään millaisissa vaatteissa kukin salilla kulkee, kunhan saan itse laittaa sellaiset kuin haluan. Sinua tuntuu kiinnostavan ja jopa häiritsevän. Kumpikohan meistä on se kapeakatseisempi?

Niin, omani. Minua ei haittaa muiden tuplapakarat tai muut muhkurat.

Vierailija
71/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko urheillessa pyllyn pakko näyttää nätiltä? Itse ainakin hikoilen, hengästyn, naama punoittaa, hiukset alkavat hapsottaa, siinä konkurssissa ei kyllä joku tuplapakara tunnu miltään, yleensä kun toisia ihmisiä katsotaan kasvoihin, eikä pakaroihin.

Vierailija
72/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyknykyäänyään jo rupeaa taas löytymään muutakin kuin trikoita. Mulla on casall-merkiltä nämä:

https://www.casall.com/fi/woman/bottoms/pants/slimwovenpants-901-34-185…

Ohutta ja nopeasti kuivuvaa matskua. H&M:ltä löysin myös yhdet samantapaiset.

Lupaavaa! Tämä on jo vähän sinnepäin, aika niukkaa mallia tosin ja Casall ei käy, koska on tehty lyhytjalkaisille. Mutta ehkä alkaa löytyä muutakin pian.

Jazzhousujakaan en tarkoita, koska ne on yleensä kuin trikoot, mutta levenee polvesta. Haluan kauttaaltaan löysää. Niinku perusverkkarit, mutta parempaa materiaalia :)

Suosittelen joogahousuja.

Vierailija
73/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset ylipäätään käyvät salilla? Lenkille, niin läskit lähtee. Ei maksa mitään.

Niin muuten lähtee lihaksetkin. Siksi on hyvä käydä myös salilla

Sulta on tainnut salihommat syödä aivot. 

Lihakset eivät tietenkään lähde mihinkään sillä, että niitä käyttää, kuten lenkkeillessä tehdään. Ne vahvistuvat siitä vain. Salilla voi tottakai myös treenata voiman ja lihasmassan kasvattamiseksi, mutta mikään liikunta ei todellakaan lihaksia kuluta tai heikennä. Käsittämätön ajatuskin.

Vierailija
74/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, omani. Minua ei haittaa muiden tuplapakarat tai muut muhkurat.

Vissiin on haitannut kun sen takia olet stringeihin siirtynyt ettei niitä itsellä ainakaan näy...

Vierailija
75/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata ap:n ksymykseen.

Sen sijaan hämmästelen miksi naisille ei ole mitään muita treenihousuja tarjolla kuin trikoita :(

Vielä 10-15 vuotta sitten oli löysiä urheiluhousuja kaupoissa, teknistä materiaalia, nopeasti kuivuvia ja miellyttäviä pitää. Nyt on vaan ihonmyötäistä trikoota. Masentavaa, kun ei ole valinnanvaraa.

No esim. Craftilta löytyy teknistä materiaalia vapaa-ajan/urheiluhousut. Samoin Adidakselta ja Nikeltä. Urheiluliikkeet näitä myyvät. Craftin housut taisi olla edullisimmat 39 euroa , muut lähemmäs 80 euroa.

Vierailija
76/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä sivua päivitelty, kuinka pinnallisia naiset ovat, vaikka on ihan selvää, mitä kriteeri tarkoittaa. Alushousut nimenomaan eivät saa näkyä läpi. Kaikki treenihousumainokset nykyään mainitsevat tämän tuotteen tärkeimmäksi ominaisuudeksi.

Monet housut on sellaisia, että seisoessa , juostessa ei näy läpi, mutta kyykkääppäs tai tee vaikka rappuja niin venyy niin että kuultaa läpi.

Vierailija
77/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on silloin tällöin sellaisia vahvempia trikoita, joista ei näy läpi. Muualla ne on tosi suolaisen hintaisia.

Vierailija
78/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin päästä elämäni eka joogatunti! Joku Hot-juttu. Takariviin menen!

M26

Vierailija
79/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan käyttöön ainakin erittäin tärkeä kriteeri...

tullut kiinnitettyä läpinäkyvyyteen huomiota koska kiipeillessä takamus on se mitä susta näkyy käytännössä katsoen koko ajan kun olet seinällä ja kuntosalista poiketen on ihan sosiaalisesti hyväksyttävää että loppu jengi istuskelee siinä alapuolella tapittelemassa toimintaa :D 

Onhan niitä muitakin treenihousuja olemassa kuin trikoot mutta ite tottunut sisällä treenatessa ihonmyötäisiin mahd joustaviin pöksyihin, löysempiä ja jäykempää matskua olevia tulee käytettyä lähinnä ulkona

Vierailija
80/92 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muotia, että kuultaa läpi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän