Nainen perui treffit kun kuuli että olen tällä hetkellä työttömänä
Olimme jutelleet netissä silloin tällöin jo yli viikon verran, ja sovimme pari päivää sitten menevämme huomenna yksille. Kolmekymppisiä olemme molemmat.
Meillä oli hyvinkin antoisia keskusteluita, eikä tarvinnut keksiä väkisin juttua joistakin arkisista jutuista...Tuntui että meillä synkkaa tosi hyvin.
Kuitenkin tänään tuli sitten kautta rantain puheeksi työasiat ensimmäistä kertaa, ja naiselle kävi ilmi etten ole töissä tällä hetkellä. Naisen kirjoitustapa muuttui kuin taikaiskusta, välttelevämpään ja niukempaan suuntaan.
Vähän aikaa sitten hän ilmoitti ettei voikaan lähteä kanssa ulos huomenna erääseen (teko)syyhyn vedoten.
Oikean syyn pystyisi kyllä jokainen normaalilla järjellä varustettu rivien välistä lukemaan.
Hän ei myöskään ehdottanut mitään jatkosta.
Onko nykymeno tosiaan näin tarkkaa ja pinnallista? Onko miehen katkeamaton työssäolo näin äärimmäisen tärkeää?
Olen melko närkästynyt sekä pettynyt.
Kommentit (589)
Yhden työttömäksi heittäytyneen siipeilijämiehen jälkeen en ole valmis tapailemaan jo valmiiksi työtöntä miestä.
Arviolta 10 000 euroa upotin tähän siipeilijään, nyt mulle kelpaa enää ilmainen mies.
Eiköhän tuo ap:n tapauksen nainen ole oppinut saman läksyn kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on näitä naisia jotka haluaa kiinteän ydinperheen. Silloin ymmärtääkin tuollaisen valikoivuuden. Etsin joku työtön vela jolle ei todennäköisesti ole niin päivän päälle tulevan kumppanin tulot. Yleensä työssäkäyvät haluaa siksi tulot omaavan puolison, jotta voitte tehdäkin jotakin sitten lomien aikaan.
Sanoinko jossakin että minulla ei olisi varaa tehdä asioita? Jotenkin ihmiset aina olettavat niin, nytkin sinä oletat.
Minulla on tälläkin hetkellä säästössä yli keskimääräisen suomalaisen bruttopalkan verran.ap
Kuukausi- vai vuosipalkan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisille raha ja status on tärkeintä.
Elämänhallinta ja terve mieli on tärkeintä.
Hm. Onkohan ihan varmaa, että työtön on mieleltään epäterve? Tai ei ole elämänhallintaa? Koska ihmiset tajuavat, että työttömäksi voi nykyään jäädä ihan kuka vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullekin työttömyys on iso turn off.
Niin on myöskin autottomuus. Mun miehellä on sekä työpaikka että ajokortti, niin se vaan menee.
Minulle suurin turn off treffikumppanissa on älyn puutuminen. Kukin tyylillään.
Autoton ituhippi tuli ulisemaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullekin työttömyys on iso turn off.
Niin on myöskin autottomuus. Mun miehellä on sekä työpaikka että ajokortti, niin se vaan menee.
Autoton ituhippi tuli ulisemaan 😂
Kaikilla naisillakin on nykyään ajokortti, myös työttömillä.
Saanko kysyä mitä hittoa itket tuollaisen noin pinnallisen ihmisen perään? Oliko niin kaunis et nyt harmittaa? Taidat itsekin olla pinnallinen.
Itse sain muutaman viikko sitten viestin mieheltä, kenen kanssa ehdimme tavata kolme kertaa kesän aikana. Vaikuttii mukavalta, onneksi luonteensa paljastui. Hän ei halunnut jatkaa tapailua, koska olin työttömänä ja asuin vuokra-asunnossa. Sanoi nämä syyt kyllä rehellisesti suoraan. Nyt jälkeenpäin tuli viestiä, että miksi en selittänyt. Täh, en ole mikään selitysvelvollinen hänelle, kerroin suorat vastaukset hänen esittämiin suoriin kysymyksiin. Nyt hän haluaisikin tavata uudestaan. Oli kuullut jostain, että olenkin työllistynyt (ehdin olla siis 2 kk työttömänä) ja olen ostanut asunnon, kyllä olin jo ostanut silloin mutta asuin vuokra-asunnossa, omistusasunto ei ollut vielä valmistunut. Nyt sitten ihmettelee, miksi en halua tavata.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain muutaman viikko sitten viestin mieheltä, kenen kanssa ehdimme tavata kolme kertaa kesän aikana. Vaikuttii mukavalta, onneksi luonteensa paljastui. Hän ei halunnut jatkaa tapailua, koska olin työttömänä ja asuin vuokra-asunnossa. Sanoi nämä syyt kyllä rehellisesti suoraan. Nyt jälkeenpäin tuli viestiä, että miksi en selittänyt. Täh, en ole mikään selitysvelvollinen hänelle, kerroin suorat vastaukset hänen esittämiin suoriin kysymyksiin. Nyt hän haluaisikin tavata uudestaan. Oli kuullut jostain, että olenkin työllistynyt (ehdin olla siis 2 kk työttömänä) ja olen ostanut asunnon, kyllä olin jo ostanut silloin mutta asuin vuokra-asunnossa, omistusasunto ei ollut vielä valmistunut. Nyt sitten ihmettelee, miksi en halua tavata.
Blokkaa