Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuli luokkasi rumasta/kiusatusta oppilaasta

Vierailija
24.02.2020 |

Kun täällä pyörii näitä kauniista/priimuksista samanaiheisia keskusteluja niin ajattelin kysyä tätä.

Meillä se olin minä. Vieläkään en ole kaunis tai suosittu (pian 30v) mutta 2 amk-tutkintoa, hyvä avioliitto, 1 lapsi, vakaa työ.

Mites muilla?

Kommentit (321)

Vierailija
121/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiikan tohtori tuli yhdestä.

Toisesta en tiedä, valitettavasti ehkä jotain "logged in" -dokkarin kaltaista.

Kiusaajista yksi sai heti täysi-ikäistyttyään huumetuomion, en tiedä jatkosta. Toinen kuoli 16-vuotiaana, kun oli humalaisen kaverinsa takapenkillä kolarissa.

Vierailija
122/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin minusta tuli sellainen, joka piilottaa itsensä netissä helvetin tarkkaan. Kenenkään entisen luokkalaisen ei tarvitse tietää minusta tasan mitään. Jos jonkun heistä näkisin, suhtautuisin avoimen vittumaisesti.

Muuten tällä hetkellä menee ihan. Oli vuosia jolloin en saanut noustua sängystä juurikaan masennuksen takia, mutta nyt olen yliopistossa. Olen aina ollut puhelias muille kuin ihmisperseille, joten kaverittomuusongelmaa ei ole.

Mulla on ollut täysin päinvastainen tapa. Olen mahdollisimman esillä, jotta kaikki näkisivät, kuinka suosittu olen. Olemme 4-kymppisiä ja tämä on säälittävää, tuskin ketään kiinnostaa katsoa profiilejani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin minusta tuli sellainen, joka piilottaa itsensä netissä helvetin tarkkaan. Kenenkään entisen luokkalaisen ei tarvitse tietää minusta tasan mitään. Jos jonkun heistä näkisin, suhtautuisin avoimen vittumaisesti.

Muuten tällä hetkellä menee ihan. Oli vuosia jolloin en saanut noustua sängystä juurikaan masennuksen takia, mutta nyt olen yliopistossa. Olen aina ollut puhelias muille kuin ihmisperseille, joten kaverittomuusongelmaa ei ole.

Mulla on ollut täysin päinvastainen tapa. Olen mahdollisimman esillä, jotta kaikki näkisivät, kuinka suosittu olen. Olemme 4-kymppisiä ja tämä on säälittävää, tuskin ketään kiinnostaa katsoa profiilejani.

Päin vastoin. Olen huomannut että usein kiusaajat käyvät stalkkaamassa. Sekös niitä vit uttaa että olet menestynyt ja suosittu. 

Vierailija
124/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläkkeeellä mt-ongelmien takia. PTSS päivien ilona.

Vierailija
125/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ta.ppoi vissiin itsensä lääkkeillä mitä ex-luokkalaiselta kuulin. Eipä pahemmin kiinnosta.

Haluatko sinä päästä hengestäsi?

126/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja ruma.

Minä en mikään kaunotar ollut, olen tavallinen pulliainen jolla perhe, duuni ja ystäviäkin ois muuta  ei tahdo muka olla aikaa paljon nähdä. Olen onnellinen <3

En nyt rumaksi sanoisi, mutta huomattavan lyhyt ja semmoinen "kääpiömäinen" poika... Ei koskaan kiusattu. Opiskeli metsäteollisuuspuolen inssiksi, nyt aika mittava pesti puualan markkinointihommissa. Rahaa tehnyt monella rintamalla, rakkauttakin ollut elämässään.

Hyvin meille siis kävi!

Vierailija
127/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumis.

Vierailija
128/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli e-urheilun valmentaja ja Multi Gladiator Rank 1 Fire Mage. Tienaan ihan tarpeeksi, että voin halutessani muutta elämään laiskaa elämää ihan milloin tahansa haluan minne tahansa päin maailmaa haluan.

Vierailija
129/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Minusta tuli ihminen joka kantaa kaunaa. Kosto elää yhä, koska sitten kun kiusaajani ovat eläkeiässä, niin kostan. Kaikille. Verisesti. Piste.

Vierailija
130/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh. Minusta tuli ihminen joka kantaa kaunaa. Kosto elää yhä, koska sitten kun kiusaajani ovat eläkeiässä, niin kostan. Kaikille. Verisesti. Piste.

No ei nyt ihan noin äärilinjoille pidä mennä, jos vähän naulakoita päin heiteltiin. Sattuuhan sitä.

Vierailija
131/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran hyvin pärjännyt ettei ole tarvetta täällä nimettömänä kehua omilla saavutuksillaan. 

Vierailija
132/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljän lapsen äiti, vakityö (vaikka koulu oli äärettömän vaikeaa aikaa, oppimisongelmia paljon, uupumusta, masennusta), ihana mies (joo ei oo aina ollut ihanaa tässä 12 vuoden aikana)

Oma tupa, oma lupa. Monen mielestä ulospäin menee tosi hyvin, mutta todellisuudessa olen rikki, se ihminen kuka ei osaa itseään arvostaa, ei osaa pyytää itselle omaa aikaa ja hukuttaa omat tarpeet muiden hyvinvoinnin ylläpitoon ja aiheuttaa sen, että todellisuudessa olen hyvin onneton suurimman osan aikaa ja kärsin paljon siitä, että en osaa pitää puoliani.

Kiusaajat olivat tappaa minut, ja monen vuoden uhkailu oli toteutua kun liki onnistuin toteuttamaan aikeeni hypätä kuohuvaan koskeen.

Joku enkeli minut sillalta pelasti, hiljaiseen aikaan hiljaisessa paikassa ajoi auto juuri kun kapusin sillalle.

Sen jälkeen aloin toipua, tajusin että mähän en itteeni tapa ja anna niille paskakasoille sitä fiilistä, että saatiimpa seki kuoleen.

T: 9 vuotta rankasti kiusattu

Tsemppiä! Sama täällä. Ulkoisesti kaikki on täydellisesti, mutta olen niin traumatisoitunut, etten osaa elää. Mieheni ei oikein ymmärrä masennustani. Pääsin jo kerran yli kiusaajistani, mutta kun omat ystävätkin käänsivät selkänsä... Ystäviä minulla ei enää ole.

Vierailija
133/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ylä aste ikäsille kävi se "klassinen". Lyhyesti: Eli suositut istuvat nykyään kaupan kassalla, nörttitytöt ovat korkeastikoulutettuja ja rikkaita.  

Vierailija
134/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen suosituin poptähti.

Olin itse kyllä ekoilla luokilla enkä kaikkea tajunnut ja kiusattu kuudennella luokalla jos oikein muistan. Isoveljeni kautta kuulin et jotkut muut pojat oli soitettu mä tapan sut -soittoja kotiin.

Vierailija
135/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikatteleva haudankaivaja.

Vierailija
136/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiusattu. Minä olin poliisi. Olin tottunut väkivaltaan jo pienenä. Se kundi, joka kusi housuihinsa, on joku varatoimitusjohtaja Koneella.

Vierailija
137/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen selvänä olemisrajoitteinen ja kiusaajasta tuli vihreiden edustaja

Vierailija
138/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki itsemurhan.

Vierailija
139/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vtun läskistä ei tullut YHTÄÄN MITÄÄN. Nykyäänkin se sama pelokas pälyily, kun tulee vastaan. Mahtaisikohan vielä herroitella, kun vähän komentaisi 😄.

Herra vauvapalstan kantis. Indeed.

Vierailija
140/321 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnakkaisluokalla oli eräs tyttö, joka oli aika yksinäinen ja jonkin verran kiusattu, ei kuitenkaan mikään ruma. Sittemmin hänestä on tullut KTM ja hääräilee somen perusteella kaikenlaisten Slushien ynnä muiden vastaavien tapahtumien parissa. Näin ulkopuolisen silmin ainakin näyttää siltä että on löytänyt oman juttunsa ja että elämässä menee hyvin.