Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painon pudotus normaalipainon sisällä

Vierailija
24.02.2020 |

Haluaisin vähän keventää oloani ja pudottaa pari kiloa. Onnistun kyllä melkein joka kerta pudottamaan painoa, mutta aina sen jälkeen, kun olen tavoitteeseeni päässyt, iskee kamala ruokahalu ja herkkuhimo, ja lihon takaisin siihen missä olinkin.

Onko yritys pudottaa painoa tuhoon tuomittu? Pitäisikö vain hyväksyä itsensä sen painoisena kuin missä melko helposti pysyy, ja syödä mitä haluaa? Tuntuu, että kehoni ei vain halua alhaisempaa painoa, ja säätelee näläntunteella painon takaisin itselleen sopivaksi.

Onko kellään kokemusta asiasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aloita jojoilua. Aloita vaikka saliharrastus. Kiinteydyt ja näytät hoikemmalta, vaikka painat saman verran. Ja olet terveempi.

Vierailija
2/5 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity syömään enemmän terveellisiä ruokia. En kiellä itseltäni herkkuja, vaan syön niitä, kun haluan. Olen kuitenkin lisännyt ruokavaliooni enemmän terveellisiä ruokia, jolloin en himoitse niin paljon epäterveellisiä herkkuja. Itselleni on toiminut vähärasvainen kasvisruoka. Syön aika hiilaripainotteisesti. Paino keikkuu 56-58 kilon välillä ja se on ihan sopivasti, kun olen 167 senttiä pitkä.

Pitsa viikonloppuisin ei tee tuhoja, jos viikolla on syönyt terveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa voisi kyllä lisätä. Tätä jojoilua on kestänyt jo vuosia, vaikkakin vaan muutaman kilon sisällä, mutta alkaa jo kyllästyttää. Tasapaino sopivan painon ja ruokavalion suhteen tuntuu hankalalta saavuttaa.

Vierailija
4/5 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity syömään enemmän terveellisiä ruokia. En kiellä itseltäni herkkuja, vaan syön niitä, kun haluan. Olen kuitenkin lisännyt ruokavaliooni enemmän terveellisiä ruokia, jolloin en himoitse niin paljon epäterveellisiä herkkuja. Itselleni on toiminut vähärasvainen kasvisruoka. Syön aika hiilaripainotteisesti. Paino keikkuu 56-58 kilon välillä ja se on ihan sopivasti, kun olen 167 senttiä pitkä.

Pitsa viikonloppuisin ei tee tuhoja, jos viikolla on syönyt terveellisesti.

Kiitos vinkistä. Täytyy yrittää syödä terveellisemmin normaalisti, jolloin ei herkuttelukaan silloin tällöin aiheuta tolkutonta ahmimista. Paino on mulla nyt 56-57, mutta parhaimmaksi tunnen oloni noin 55-kiloisena. Pituus 163 cm.

Ap

Vierailija
5/5 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kummasti kilot karisemaan, kun ymmärsin vähentää/jättää pois kaikki ylimääräiset herkut ja saunaoluet. En siis ollut lihava missään vaiheessa, mutta huomasin kyllä turvotusta ja farkut kiristi. Kyllä edelleen syön kerran viikossa herkkuja ja saatan myös sen saunaoluenkin ottaa, mutta esimerkiksi nuo herkut oli joka päiväistä (esim. suklaapatukka, keksi, pulla kahvin kanssa). Tajusin vain, ettei joka päivä voi herkutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän