Alkuraskaus verinen lima ja kivut?! Kokemuksia?
Olen viikolla 6 eli ihan alussa raskaudessa. Ei mitään tietoa vuodosta aiemmin, menkkojen aikaan tuntui jomottelua, turvotusta jne mutta ei samanlaisia kuin kuukautiskivut. Nyt on rv 5+3.
Eilen tuntui vähän enemmän jomotusta ja illalla seksin jälkeen tuli ruskeaa toffean väristä hyhmässä. Tänään aamulla tuntui alaselässä kipua ja vatsassa menkkamaiset kivut. Normaalisti kuukautiskivut tosi kovat, nämä nyt sellaiset mitä yleensä on kipulääkkeen oton jälkeen. Molempia munasarjoja vähän kuin sykkii ja polttelee. Aamulla vessassa käydessä kirkasta limaa jää pyyhkiessä jossa verta säikeinä. Laitoin kuukupin ja vuotoa oli kuitenkin tullut parin tunnin aikana ehkä pari teelusikallista verta, mukana pieniä hitusia ja pyyhkiessä tätä samaa limaa ja vähän ruskeaa toffeemönjää messissä. Normaalisti kun mulla alkaa menkat kuppi täytyy ekoina vuotispäivinä nopeaan.
Onko kenelläkään ollut mitään tällaista ja ei ole keskenmeno?
Olen pelännyt tätä päivää vaikka olen yrittänyt suhtautua positiivisesti. Viime kerralla raskaus meni kesken ja juuri Rv 5+3 päivänä alkoi selkäkivut jotka johtivat rajuun keskenmenoon 5päivää myöhemmin (ei ollut vain kemiallinen raskaus koska vuoto ja kivut olivat jotain mitä en ole koskaan kokenut ja kesti pari päivää). Viimeksi kun sain keskenmenon, pinkkiä haaleaa vuotoa tuli kuitenkin jo rv 4+2 eli melkein heti plussattuani.
Kivut kuukautisiin verrattuna on pienet koska normi menkkakipuni ovat aina aivan järjettömät. Myös limainen vuoto ei ole tavanomaista mulle menkoissa. Mutta onko se vaan hyväksyttävä että kesken meni.. 😨😢😭😭😭😭
Miten pian voisi tehdä uuden raskaustestin ettei näytä enää vanhaa tulosta?
Up..
Kellään mitään kokemuksia ?