Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko Jumalaan?

Vierailija
23.02.2020 |

Minkälaiseen Jumalaan uskot? Uskotko taivaaseen ja helvettiin? Koska tulit uskoon, minkä ikäinen olet nyt? Onko rukouksiisi vastattu? Miten rukoilet?

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Raamatun ilmoittamaan Jumalaan.

Jeesus on Herrani.

Vierailija
2/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

En udko, rttä on mitään yliluonnollista tai tuonpuoleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle korkein voima on Concorde-lentokone, mutta sekin on kuollut kun koneilla ei enää lennetä.

M 45

Vierailija
4/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

blaa...blaa...blaa...

Vierailija
5/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko vaan TIEDÄN varmasti että on olemassa.

Vierailija
6/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon Raamatun ilmoittamaan Jumalaan.

Jeesus on Herrani.

Sama.

Jumala on auttanut ja auttaa minua päivittäin.

Jumala osallistui elämääni jo ennen kuin olin uskossa.

Jälkeenpäin se on käynyt ilmi.

Olen itse valinnut uskon yli 30 v sitten. Ei noin kauan voisi ylläpitää harhaa ja itsesuggestiota. Näyttöä Jumalan todellisuudesta on yllin kyllin.

Vierailija
7/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan, mutta taivaasta ja helvetistä en ole varma.

Vierailija
8/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Muihin satuolentoihin en usko. Rukouksiin voidaan vastata. Rukoukset Raamattuun (UT) pohjautuen. 

Vierailija
9/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En usko myöskään muihin satuolentoihin.

Vihaajilla on tunnusomaisia kehoituksia agressiolla kuten satuolennot, lääkkeet, ym... hyvää päivää ja "erinomaista" palstailua suoraan perseesťä.

Vastasin kyllä aloitukseen blaa...blaa...blaa... koska se oli liian juutalainen.

Vierailija
10/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Helsten sanoo, että Jumala on meissä. Se on muuttanut täysin suhtautumiseni Jumalaan, joka asuu jokaisessa ihmisessä. Rukousvastauksia ropisee jatkuvasti. Sairaita paranee. Jeesus on parantajamme. Annetaan hänelle kaikki valta ja sidotaan paha, joka yrittää ottaa meissä valtaa. Toimii.

Vierailija
11/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskon Jumalaan : Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen. Uskon taivaaseen ja helvettiin. Olen uskonut lapsesta asti mutta tietynlaisen uuden heräämisen asiaan koin viitisen vuotta sitten. Olen 28. On tullut vastauksia. Rukoilen päivittäin, kaikkea mitä sillä hetkellä nyt on käsillä. Usein johdatusta, tai vastausta johonkin hengelliseen kysymykseen, parannusta ja apua käytännön ongelmiin.

Vierailija
12/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ensin mikä on Jumala?

Terkuin ignostikko

Vierailija
13/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan. Jumala on konsetpi ihmisen ajattelussa. Konsepti auttaa toisia ihmisiä selviämään vaikeistakin asioista, joten en voi pitää sitä puhtaan huononakaan asiana, vaikka tulkintoja konseptista on käytetty myös runsaasti syynä tai tekosyynä mm. väkivaltaan ja syrjintään.

Vierailija
14/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaapa Absoluuttisen Nollapisteen Pyhä Nynny ja Pyhä Nynny II.

Vierailija
16/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kiistää Jumalan olemassaoloa, sillä kun luontoa katsoo, sen ihmeellisyydestä, monimuotoisuudesta, kauneudesta ja kaikesta huomaa että sen on täytynyt JOKU suunnitella. Se kaikki ei ole millään voinut kehittyä alkuliemestä sattumalta miljoonien vuosien saatossa.  Vaikka mitä liemiä keittelisin kattilassa, siitä ei alkaisi kehittymään elämää edes miljardeissa vuosissa, vaan se palaisi pohjaan. Mitä enemmän olen lukenut evoluutioteorian "tutkimuksia", sitä varmemmaksi olen tullut sen järjettömyydestä.

Tiedän, että tähän keskusteluun tulee vielä paljon vihaisia kommentteja ateisteilta. He nauravat minulle ja muille uskoville, mutta naurakoon vain, se ei uskoani ja näkemystäni horjuta. On vain surullista, että nykyään kouluissa opetetaan pelkkää evoluutioteoriaa ja kaikista kasvatetaan ateisteja. Nuoret ajattelevat olevansa täällä vain sattumalta ja vailla mitään tarkoitusta. He masentuvat, eivätkä he näe missään valoa, kun millään ei ole mitään väliä jos olemme vain sattumaa.

Vierailija
17/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Raamatun Jumalaan ja uskon myös Jeesuksen olevan Jumalan poika. Lopun ajat ovat käsillä ja sen näkee nyt jos koskaan kaikesta. Parasta ikinä tulee olemaan kun Jeesus tulee takaisin pian ja ihan jokainen joka Häneen uskoo saa ikuisen elämän täydellisessä rakkaudessa. Te, jotka ajattelette, ettette halua elää ikuisesti niin kerron, että siellä ei ole aikaa eli sulla olis vaan koko ajan hyvä rakkaudellinen olo. Sellainen täydellinen, ettet tarvii mitään muuta. Toisin kuin tämä elämä, jossa tarvii koko ajan jotain mukamas. Kuka mitäkin:)

Vierailija
18/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

gtrd5d5676 kirjoitti:

En voi kiistää Jumalan olemassaoloa, sillä kun luontoa katsoo, sen ihmeellisyydestä, monimuotoisuudesta, kauneudesta ja kaikesta huomaa että sen on täytynyt JOKU suunnitella. Se kaikki ei ole millään voinut kehittyä alkuliemestä sattumalta miljoonien vuosien saatossa.  Vaikka mitä liemiä keittelisin kattilassa, siitä ei alkaisi kehittymään elämää edes miljardeissa vuosissa, vaan se palaisi pohjaan. Mitä enemmän olen lukenut evoluutioteorian "tutkimuksia", sitä varmemmaksi olen tullut sen järjettömyydestä.

Tiedän, että tähän keskusteluun tulee vielä paljon vihaisia kommentteja ateisteilta. He nauravat minulle ja muille uskoville, mutta naurakoon vain, se ei uskoani ja näkemystäni horjuta. On vain surullista, että nykyään kouluissa opetetaan pelkkää evoluutioteoriaa ja kaikista kasvatetaan ateisteja. Nuoret ajattelevat olevansa täällä vain sattumalta ja vailla mitään tarkoitusta. He masentuvat, eivätkä he näe missään valoa, kun millään ei ole mitään väliä jos olemme vain sattumaa.

Tämä. Kun katson maailman ja avaruuden kauneutta ja symmetrisyyttä ja ihmiskehon monimutkaisuutta ja täydellisyyttä, en voi olla vakuuttumatta siitä että joku tämän maailman ja meidät on luonut.

Olen siitä ihan varma.

Vierailija
19/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon Jumalaan. Jumala on konsetpi ihmisen ajattelussa. Konsepti auttaa toisia ihmisiä selviämään vaikeistakin asioista, joten en voi pitää sitä puhtaan huononakaan asiana, vaikka tulkintoja konseptista on käytetty myös runsaasti syynä tai tekosyynä mm. väkivaltaan ja syrjintään.

Minä uskon, että sinä tulet palamaan Helvetin tulessa, jos et tee parannusta.

Vierailija
20/136 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gtrd5d5676 kirjoitti:

Tämä. Kun katson maailman ja avaruuden kauneutta ja symmetrisyyttä ja ihmiskehon monimutkaisuutta ja täydellisyyttä, en voi olla vakuuttumatta siitä että joku tämän maailman ja meidät on luonut.

Olen siitä ihan varma.

Eikö teologit kutsu tuota "yleiseksi ilmoitukseksi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme