Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkkis kenestä pidit ennen mutta et enää?

Vierailija
23.02.2020 |

Olisi kiva kuulla myös perustelut.

Kommentit (599)

Vierailija
361/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maija Vilkkumaa. Aiemmat kappaleet oli hyviä, nykyiset kamalia. Eniten tosin ne hänen avoimet kommentit Suomen lipun polttamisesta hirvotytti.

Tällaisia samanlaisia epäisänmaallisia maailmanhalaajia ne kaikki omassa kuplassaan elävät kommariartistit ovat kuten mm. Anssi Kela, Anna Puu, Krista Kosonen jne.

Vierailija
362/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Kosonen, Anssi Kela, Pirkka-Pekka Petelius. Need I say more. Ennen pidin heidän näyttelijäsuorituksistaan sekä biisintekotaidoistaan, mutta kun kävi ilmi, miten yksinkertaisia kuplaihmisiä ovat, loppui heidän leffojen katselu ja biisien kuuntelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin aikoinaan Jani Toivolasta juontajana – hän oli asiallinen ja rauhallinen ja ennen kaikkea artikuloi selkeästi, mikä on valitettavan harvinaista nykyajan tv-ammattilaisilla. Lisäksi hän tuli kerran asiakkaakseni, ja hän oli todella mukava ja ystävällinen, vaikka olin "vain" kaupan myyjä.

Sitten tuli poliitikon ura. Olin heti alkuun ihan kauhuissani, kun luin hänen vastauksiaan vaalikoneessa. Todella moneen vastaus oli "en tunne tätä aihealuetta kovin hyvin", vaikka kyseessä oli tärkeät ja paljon esillä olleet poliittiset ilmiöt. Silti meni heittämällä läpi eduskuntaan. Ja sittenhän tuli tukien huijaamiset ja muut taksisekoilut, jotka eivät ainakaan parantaneet kuvaa hänestä.

Vierailija
364/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lola Odusoga

1. laittoi silkonit mautonta  2. Turussa häntä näkee ja ei tunnistaisi koska on niin lihava eikä todella mikään kivä näky. Luuleeko hän tosiaan että buukataan töihin tonnäkösenä

Tuo Lola oli yhdessä työjutussa samaan aikaan. Oli todella kylmän oloinen ja ei katsonut kertaakaan silmiin, kun puhui. En tiedä johtuiko huonosta itsetunnosta vai oliko muuten vaivaantunut? Miesten kanssa juttu luisti sitäkin paremmin.

Voi ei, tämän jotenkin osaan uskoa! Muistan hänestä jonkin vuosien takaisen lehtijutun, kun oli naimisissa vielä silloisen miehensä kanssa. Avautui oikein kunnolla miten ihmetyttää/rasittaa, kun miehet ovat aina niin kovin tutustumishaluisia ja haluaisivat nähdä lasillisella vapaa-ajalla. No jutussa tuli ilmi, että flirttailee ja keimailee kovastikin näiden tutustumishaluisten miesten kanssa, koska hei kuuluu vähän niinq asiaan ja työhön ja silleen, että pitää olla niin pilke silmäkulmassa! Mutta eihän sitä tosissaan pidä ottaa senkin hölmöt ja homma on ihan seis heti, kun päivä on ohi :D  

Sanoisinkos, että minuapa ihmetyttää, että se tulee hänelle yllätyksenä.

Vierailija
365/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniin koomikkoihin ja viihdemiehiin löytyy arvostusta muuten, mutta siviiliminä heille toisenlainen kun ovat ujoja ja sulkeutuneita. Spedeä tai Pirkka-Pekkaa ei ole paljoa joskus kannattanut selkääntaputella vastaan tullessa. Eipä heistä tosin henk.koht kokemusta. 

Olen toisaalta sen oppinut miten heitä kohtaan ei kannata käyttäytyä enkä se selkääntaputtaja ole ollut jos päässyt juttusille. Jope Ruonansuun, Heikki Silvennoisen ja Ismo Leikolan tavannut kyllä eikä heidän siviiliminästä ole pahaa sanottavaa ollut kun vaan asiaa jutellut heidän kanssa enkä sentään vaatinut silloin juttuja esittämään. 

Siis aloit inhoamaan koomikkoja jotka paljastuivat tosielämässä ujoiksi? Ymmärsinkö oikein?

Ei mielestäni voi vaatia että sekä työssä että siviilissä huvittaa ihmisiä.

Sanotaanko vaikka näin, että suhtaudun heihin varauksella, mutta en inhoa. Olen ollut silloin nuorempi ja automaattisesti ajatellut, että juttua ja vitsiä tulee varmasti muutenkin. Kuten sanottua niin en ole se tyyppi joka vaatisikaan heiltä esittämään juttua muuten. Tavattu on muutamaa tosiaan, mutta asiaa jututtanut muusta kuin viihteestään ellei siitä ole ollut erikseen jotain kysyttävää. 

Vierailija
366/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa, jos stand up -koomikko ei vitsaile koko ajan vapaa-ajallaan, mutta huonoa käytöstä ja varsinkaan ilkeyttä en siedä. Julkkiksen täytyy aina muistaa, että fanien ikävä kohtelu saattaa päätyä seuraavan päivän iltalehteen.

Vierailija
367/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressu Redford. Todella töykeä tv-ohjelmissa, viimeksi Neljän tähden illallisessa. Huono häviäjä, joka sanoo suoraan ja tökerösti.

Vierailija
368/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Pirkka-Pekka Peteliuksesta pidin aiemmin paljonkin, mutta kansanedustajuuden ja anteeksipyyntöjen myötä pisteet ropisi. Harmi, että PPP lähti tuohon pelleilyyn mukaan.

Jani Toivolasta pidin Idols-juontajana, mutta kansanedustajana hän mielestäni epäonnistui. En tykännyt myöskään hänen seksikokemusavautumisistaan.

Vierailija
369/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka Haavisto

Voiko ylpeää ja valheellisempaa ihmistä ollakaan - tietääkö itsekään kuka on? 

Ihan on hukassa itsensä kanssa monessakin asiassa, vaikka ei halua myöntää.

En ole tosin koskaan pitänyt hänestä, näin heti, että joku mättää hänessä.

Ja jatkuva hymyily paljastaa usein narsistin, hymy on kuin naamio, joka peittäää todellisen luonnon.

Olen tuntenut oikean narsistin, eikä Haavisto ei ole sellainen. Olen tavannut hänetkin.

Niin olen minäkin. Ne jotka tietävät, tietävät. - Moni tietää ja joillain valokuvia. Täältä on poistettu yksi kommentti hänestä joka oli tosi. Ikäasiat eivät ole ollut kohdallaan "kumppaneilla" sanotaan vaikka näin. Itänaapuri saattaa kiristää niillä kuvilla. Jep.

Vierailija
370/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniin koomikkoihin ja viihdemiehiin löytyy arvostusta muuten, mutta siviiliminä heille toisenlainen kun ovat ujoja ja sulkeutuneita. Spedeä tai Pirkka-Pekkaa ei ole paljoa joskus kannattanut selkääntaputella vastaan tullessa. Eipä heistä tosin henk.koht kokemusta. 

Olen toisaalta sen oppinut miten heitä kohtaan ei kannata käyttäytyä enkä se selkääntaputtaja ole ollut jos päässyt juttusille. Jope Ruonansuun, Heikki Silvennoisen ja Ismo Leikolan tavannut kyllä eikä heidän siviiliminästä ole pahaa sanottavaa ollut kun vaan asiaa jutellut heidän kanssa enkä sentään vaatinut silloin juttuja esittämään. 

Siis aloit inhoamaan koomikkoja jotka paljastuivat tosielämässä ujoiksi? Ymmärsinkö oikein?

Sanotaanko vaikka näin, että suhtaudun heihin varauksella, mutta en inhoa. Olen ollut silloin nuorempi ja automaattisesti ajatellut, että juttua ja vitsiä tulee varmasti muutenkin. Kuten sanottua niin en ole se tyyppi joka vaatisikaan heiltä esittämään juttua muuten. Tavattu on muutamaa tosiaan, mutta asiaa jututtanut muusta kuin viihteestään ellei siitä ole ollut erikseen jotain kysyttävää. 

Onko sinusta siis ihmeellistä, että joku viihdettä työkseen tekevä voi olla oikeasti siviilielämässään ujo? Ja tämän takia ovat sitten jotenkin epäilyttäviä? Minä taas väitän, että hyvinkin moni esillä oleva saattaa oikeasti olla ujo. Monella on esiintymisrooli päällä, jonka turvin sitten uskaltavat heittäytyä, koska se on nimenomaan rooli. Esimerkiksi niinkin suuri tähti, kuin Beyonce on kertonut, että hänellä on tällainen. Minusta tuo kuulostaa enemmänkin terveeltä ja järkevältä rajalta omaan elämään.

Itse asiassa uskon, että monikin täällä ylimieliseksi parjattu henkilö on todellisuudessa vähän sulkeutunut ja sisäänpäin kääntynyt, joka sitten saattaa ulkopuoliselle näyttäytyä tuollaisena. (Tunnistan tästä piirteestä vähän itseänikin) 

Vierailija
371/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen oli Gimmelin aikoihin mukavan oloinen, avoin ja iloinen nuori nainen. Sitten alkoi sooloura. Ensimmäisissä tv-haastatteluissa hän ei pystynyt sanomaan mitään järkevää, haastattelut olivat yhtä hihittelyä ja naureskelua. Sitten hän ilmeisesti kävi jonkinlaisen esiintymiskoulutuksen ja syntyi tämä uusi, feikki, hillitty ladylike Vartiainen.

Vierailija
372/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta siis ihmeellistä, että joku viihdettä työkseen tekevä voi olla oikeasti siviilielämässään ujo? Ja tämän takia ovat sitten jotenkin epäilyttäviä? Minä taas väitän, että hyvinkin moni esillä oleva saattaa oikeasti olla ujo. Monella on esiintymisrooli päällä, jonka turvin sitten uskaltavat heittäytyä, koska se on nimenomaan rooli. Esimerkiksi niinkin suuri tähti, kuin Beyonce on kertonut, että hänellä on tällainen. Minusta tuo kuulostaa enemmänkin terveeltä ja järkevältä rajalta omaan elämään.

Itse asiassa uskon, että monikin täällä ylimieliseksi parjattu henkilö on todellisuudessa vähän sulkeutunut ja sisäänpäin kääntynyt, joka sitten saattaa ulkopuoliselle näyttäytyä tuollaisena. (Tunnistan tästä piirteestä vähän itseänikin) 

Ei nyt oikein jaksa uskoa näitten työkseen esiintyvien ujouteen. Jotain muuta he voivat olla, mutta tuskin ujoja.

Vierailija
373/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka Haavisto

Voiko ylpeää ja valheellisempaa ihmistä ollakaan - tietääkö itsekään kuka on? 

Ihan on hukassa itsensä kanssa monessakin asiassa, vaikka ei halua myöntää.

En ole tosin koskaan pitänyt hänestä, näin heti, että joku mättää hänessä.

Ja jatkuva hymyily paljastaa usein narsistin, hymy on kuin naamio, joka peittäää todellisen luonnon.

Olen tuntenut oikean narsistin, eikä Haavisto ei ole sellainen. Olen tavannut hänetkin.

Niin olen minäkin. Ne jotka tietävät, tietävät. - Moni tietää ja joillain valokuvia. Täältä on poistettu yksi kommentti hänestä joka oli tosi. Ikäasiat eivät ole ollut kohdallaan "kumppaneilla" sanotaan vaikka näin. Itänaapuri saattaa kiristää niillä kuvilla. Jep.

Haavistosta tietää monikin latino sellaista jota ei voi kirjoittaa tänne, kun heillä tiivis ryhmä ollut aikoinaan Helsingissä. Haaviston nuoruuden reissut venäjällä ja myöhemmin muissa maissa sitten toinen juttu.

Vierailija
374/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Mendes. Oli niin kauhea kana Hitch -nimisessä elokuvassa, että meninkään maku, vaikka tajuan sen olleen vain rooli. Ei vaan pärstä sen roolin jälkeen yhtään kiinnosta.

Vierailija
375/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santtu-Matias Rouvali vaikutti raikkaalta tuulahdukselta, mutta niin vain hänkin jätti perheensä työpaikkaromanssin takia.

Vierailija
376/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt oikein jaksa uskoa näitten työkseen esiintyvien ujouteen. Jotain muuta he voivat olla, mutta tuskin ujoja.

Monellahan työpersoona on täysin eri kuin siviilissä.

Sitähän sanotaan ettei suutarin lapsella ole kenkiä.

Jos hauskuuttaa työkseen jaksaako tuota siviilissä olla hauska vai jättääkö parhaat juttunsa sitten sinne lavalle vaikkapa juuri koomikko?

Vierailija
377/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma O. llila.

Ylimielisyys johti koko yhtiön tuhoon.

Olin aikaisemmin autonvuokraamossa töissä, kun hän tarvi autoa Geneven lentokentälle, suoraan kiitoradan luo. Ei ollut aikaa kulkea terminaalin läpi. No, auto sinne hänelle varattiin.

Tunti varauksen jälkeen sihteeri soittaa, että myötätuulen takiz kone on varttia ennen perillä, ja se piti mun Geneven kentälle soittamalla varmistaa että auto on varmasti etukäteen valmiina.

Kyseessä taisi olla vielä lomamatka, pistää vaan mietityttämään että mitä lomaa se tommonen aikataulullinen stressaaminen muka on...

Myöhemmin kun äijä palkattiin vielä siihen Suomen vetovoimatekijät -ryhmään niin meni täysin maku koko tyyppiin. Ja siitä melko pian tulikin julki ne Nokian ongelmat johtamisessa jne.

Vierailija
378/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara Parikka

Esittää olevansa kiltti naapurin tyttö mutta totuus on jotain muuta. Tuttu jo vuosien ajalta ja kiillotetumpaa julkisuuskuvaa saa hakea. Joskus totuus tässäkin tulee esille, odottakaa vaan.

Perustele tämä. Missä ja miten on huonosti käyttäytynyt? Itseäni on tosin ihmetyttänyt, miksi Sara ja Venla Savikuja eivät ole väleissä? Kumpikaan ei seuraa toistensa instagrameja.

Vierailija
379/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesa -Matti Loiri. Jo loirinuotiolla ohjelma alkoi synnyttää myötähäpeää monestakin syystä. Viimeinen niitti oli omaelämäkerta kirja, jota en tosin ole lukenut. Vain lehtien sivuilta silmille hyppivät ällöttävät, nolot paljastelut. En enää kuuntele musiikkiaan josta ennen tykkäsin.

Kirjassa on paljon muutakin, ne lehtien nostamat lööpit on murto-osan murto-osa koko elämäkerrasta, joka on kokonaisuutena ihan toimiva. Pelkkien lööppien takia ei kannata jättää lukematta, koska ne on tehty ihan vaan klikkausten vuoksi. Kohut kiinnostaa kansaa, ne oikeat tarinat elämästä jää lööppien ulkopuolelle. Ja sanon tämän ihan näin niin kuin puolueettomana lukijana, joka lukee pääasiassa pelkkiä elämäkertoja. 

Kirjaa koskevat lööpit ja lainaukset olivat kuitenkin kirjassa oikeasti olevaa sisältöä. Epäilemättä ne herättivät joissakin mielenkiintoa teosta kohtaan ja oli tarkoitettukin vauhdittamaan myyntiä. Mielestäni tuon tyylinen paljastelu on niin vastenmielistä ja etovaa, että kiinnostus kaikkea sitä muutakin kohtaan on täysi nolla.

Vierailija
380/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Depp oli ihastuttava uran alkuaikoina, Amber Heartin myötä rikottuaan ydinperheen ja päidetilityksissään väkivaltaisuuksineen enemmän surullinen tapaus