Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkkis kenestä pidit ennen mutta et enää?

Vierailija
23.02.2020 |

Olisi kiva kuulla myös perustelut.

Kommentit (599)

Vierailija
321/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli OT, että en koskaan Pyhimyksestä erityisesti edes pitänyt tai ihaillut sanoituksiaan.

Viime kesänä Bättrefolk-festareilla tämä pieni pönäkkä mies asettui kuitenkin entistä koomisempaan valoon. Suosittuna esiintyjänä hänet oli haluttu kahdelle eri paikkakunnalle samana iltana esiintymään, joten paikalle oli tilattu helikopteri, joka veisi hänet nopeasti Hailuodosta Sisä-Suomeen. Suurieleisesti kuin suurvallan presidentti hän hyvästeli yleisönsä "koska helikopteri jo odottaa", ja sitten kaksi turvamiehiksi itseään kuvittelevaa järkkäriä lähti taluttamaan häntä helikopterille niemen kärkeen käsivarsista pidellen.

Mennessään järkkärit tönäisivät törkeästi heihin selin ollutta naista joka ei ilmeisesti edes tiennyt koko spektaakkelista eikä tiennyt heidän olevan takanaan. Tilaa olisi ollut mennä vaikka kuinka, ihmiset olivat hajaantuneet jo muualle, mutta oli vain pakko tönäistä pahaa-aavistamatonta selin olevaa ihmistä sen sijaan että he olisivat kävelleet ohi. Tönäisijä oli järkkäri, joka ilmeisesti näki mielessään olevansa elokuvassa, jossa suojelee maailmanluokan tähteä. Suoraan Pyhimyksen vika tuo ei siis ollut, mutta kyllähän hän olisi voinut huikata edes pahoittelut tai ojentaa järkkäriä.

Näytti jotenkin härskiltä, kun kolmen miehen kööri tönäisee pienen naisen kumoon ihmisistä tyhjällä alueella. Tilanteesta näki, että kyllä se kusi on noussut fiksunakin pidettyyn päähän.

Vierailija
322/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen arvostin Aira Samulinia, mutta luettuani "Uskomaton Aira Samulin" kirjan käsitykseni muuttui täysin. Antaa kuvan todella narsistisesta ihmisestä. Varsinkin muihin naisiin Aira suhtautuu pääosin vähättelevästi. Käsitys "kaikki miehet olivat häneen ihastuneita" on yksi kirjan pääteemoista. Yksi vaihtoehto on, että nyt ikääntyessä on todellisuudentaju heikentynyt ja kirjaa ei olisi pitänyt julkaista.

Uskomatonta! Tämä on kuin itseni kirjoittama! Olen arvostanut Airaa 50 vuotta siitä lähtien, kun olin pikkulikkana hänen tunneillaan. Hän on mielestäni puhunut viisaita mm. mielenterveysasioista.

Olen ihan kauhuissani, kun luin pidemmälle kirjaa... Tuli väkisin mieleen narsisti-määritelmä, vaikka ei ole kenestäkään aiemmin selkeästi tullut mieleen...Olin todella yllättynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ivä kirjoitti:

Mika Häkkinen, kun paljastui samanlaiseksi nuorta tyttöä hinkuvaksi, kuin kaikki muutkin vanhat äijät, joilla siihen on varaa. 

9 vuotta niillä vaan ikäeroa on eikä Marketa ollut mikään erityisen nuori.

Erjasta Mika pääsi onneksi eroon. Keke Rosberg mikan managerina sen jo aikanaan sen huomasi ja neuvoi jo silloin että tuo nainen halua muuta kuin sinun miljoonasi.

Vierailija
324/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1234556 kirjoitti:

ivä kirjoitti:

Mika Häkkinen, kun paljastui samanlaiseksi nuorta tyttöä hinkuvaksi, kuin kaikki muutkin vanhat äijät, joilla siihen on varaa. 

9 vuotta niillä vaan ikäeroa on eikä Marketa ollut mikään erityisen nuori.

Erjasta Mika pääsi onneksi eroon. Keke Rosberg mikan managerina sen jo aikanaan sen huomasi ja neuvoi jo silloin että tuo nainen halua muuta kuin sinun miljoonasi.

Erja oli Mikan tukena koko uran ajan, myös vaikean loukkaantumisen ja toipumisjakson ajan. No onneksi strippari-Marketta näki,  että sisimmässään Mika on edelleen se Martinlaakson levyseppä-hitsaaja-poika.

Vierailija
325/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sami hedberg

Vierailija
326/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen arvostin Aira Samulinia, mutta luettuani "Uskomaton Aira Samulin" kirjan käsitykseni muuttui täysin. Antaa kuvan todella narsistisesta ihmisestä. Varsinkin muihin naisiin Aira suhtautuu pääosin vähättelevästi. Käsitys "kaikki miehet olivat häneen ihastuneita" on yksi kirjan pääteemoista. Yksi vaihtoehto on, että nyt ikääntyessä on todellisuudentaju heikentynyt ja kirjaa ei olisi pitänyt julkaista.

Uskomatonta! Tämä on kuin itseni kirjoittama! Olen arvostanut Airaa 50 vuotta siitä lähtien, kun olin pikkulikkana hänen tunneillaan. Hän on mielestäni puhunut viisaita mm. mielenterveysasioista.

Olen ihan kauhuissani, kun luin pidemmälle kirjaa... Tuli väkisin mieleen narsisti-määritelmä, vaikka ei ole kenestäkään aiemmin selkeästi tullut mieleen...Olin todella yllättynyt.

Aira ei päästänyt lapsiamme Hyrsylän mutkassa taloon sisälle. Lapset ei kuulema osaa olla nätisti. Olisimme joutuneet jättämään lapset pihalle tai autoon! Äitini oli myös mukana, vanha ihminen hänkin. Aira oli ylimielinen ja ilkeä myös hänelle. Pukeutunut oli kuin mikäkin nuori misu, minihame peitti just ja just vesirajan.

Tapahtuneesta on jo aika kauan, 2000-luvulla kuitenkin, Samulinia en ole tuon jälkeen arvostanut.

Vierailija
327/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniin koomikkoihin ja viihdemiehiin löytyy arvostusta muuten, mutta siviiliminä heille toisenlainen kun ovat ujoja ja sulkeutuneita. Spedeä tai Pirkka-Pekkaa ei ole paljoa joskus kannattanut selkääntaputella vastaan tullessa. Eipä heistä tosin henk.koht kokemusta. 

Olen toisaalta sen oppinut miten heitä kohtaan ei kannata käyttäytyä enkä se selkääntaputtaja ole ollut jos päässyt juttusille. Jope Ruonansuun, Heikki Silvennoisen ja Ismo Leikolan tavannut kyllä eikä heidän siviiliminästä ole pahaa sanottavaa ollut kun vaan asiaa jutellut heidän kanssa enkä sentään vaatinut silloin juttuja esittämään. 

Vierailija
328/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useinhan se onkin että ne kenestä kuvitellaan olevan näitä hyviä tyyppejä ovat luonteeltaan tuollaisia.

Katso vaikka, suurinosa tuomituista s eksuaalirikollisista tai muuten hämärätyneen moraalin omaavat olivat koko kansan suosikkeja joista ei olisi koskaan uskonut.

Ei varsinaisesti Airaan liity muuten kuin että stereotyyppisesti uskon Airan tyylisillä olevan se suurin luuranko kaapissa vaikka sitten narsismi jota yritetään peitota yltiö positiivisuudella tai kiiltokuvamaisella julkisuuskuvalla.

Bill Cosby

Michael Jackson

woody allen

Jne.

Vierailija
329/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useinhan se onkin että ne kenestä kuvitellaan olevan näitä hyviä tyyppejä ovat luonteeltaan tuollaisia.

Katso vaikka, suurinosa tuomituista s eksuaalirikollisista tai muuten hämärätyneen moraalin omaavat olivat koko kansan suosikkeja joista ei olisi koskaan uskonut.

Ei varsinaisesti Airaan liity muuten kuin että stereotyyppisesti uskon Airan tyylisillä olevan se suurin luuranko kaapissa vaikka sitten narsismi jota yritetään peitota yltiö positiivisuudella tai kiiltokuvamaisella julkisuuskuvalla.

Bill Cosby

Michael Jackson

woody allen

Jne.

Suomalaisista

Siltsu

Axl

jne.

Vierailija
330/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina Lymi. Tapasin kerran. Todella epäkohtelias ja törkeä nainen.

Aivan karsea pissipää on Lymi, muutaman kerran hänen diivailujaan nähneenä voin todeta.

Vierailija
331/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006419214.html

Tämän jutun myötä Aira Samulin

Vierailija
332/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kirsikkana kakun päällä nyt puolustelee Nygårdia, että "rahanahneet naikkoset esittävät kaikenmaailman perättömiä syytöksiä, kun se meetoo on nyt niin muotia". Siis voi jumalauta! Just tyypillinen miestenmiellyttäjänainen, jolla ei ole mitään solidaarisuutta muita naisia kohtaan, koska näkee heidät vain kilpailijoina (ja tärkeintähän kaikille naisille on saada miesten huomiota...hah).

Vierailija
333/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006419214.html

Tämän jutun myötä Aira Samulin

Ihan käsittämätön kylmää kommentointia liittyen nygårdin keissiin

Vierailija
334/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samulinia olen ihmetellyt useinkin. Miten se Pirjo mahtoi sairastua niin vakavasti ja miksi se poika Samulin ei ole koskaan ollut hypettämässä mammaansa?

Vierailija
335/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi Alm-Siira.

Luin jutun, jossa kerrottiin, kuinka on nuorena ollut koulussa häirikkö ja kiusannut.

Mielikuvani hänestä muuttui täysin päinvastaiseksi.

Vierailija
336/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samulinia olen ihmetellyt useinkin. Miten se Pirjo mahtoi sairastua niin vakavasti ja miksi se poika Samulin ei ole koskaan ollut hypettämässä mammaansa?

Jari Samulin oli aikoinaan äitinsä tanssibisneksessä. Kiersivät pitkin Suomea pitämässä Samulinien tanssikursseja pienimmissäkin maalaiskunnissa.

Narsismista en tiedä, mutta Aira Samulin ei tunnu koskaan rauhassa keskittyvän mihinkään. Koko ajan pitää nauraa rätkättää ja huitoa käsillään ja puhua sekavasti. Ja tuo on sitten jotain karjalaista vilkkautta ja elämäniloa. Itse tulisin ainakin hänen seurassaan hulluksi.

Vierailija
337/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauli Hanhiniemi, olen pitänyt rentona tyyppinä, mutta Vain elämää -sarjassa vaikutti nipottajalta ja huumorintajuttomalta. Ehkä alkanut ukkoutumaan. Miehistä tulee usein vanhana äkäisiä ja ilkeitä.

Vierailija
338/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikäli OT, että en koskaan Pyhimyksestä erityisesti edes pitänyt tai ihaillut sanoituksiaan.

Viime kesänä Bättrefolk-festareilla tämä pieni pönäkkä mies asettui kuitenkin entistä koomisempaan valoon. Suosittuna esiintyjänä hänet oli haluttu kahdelle eri paikkakunnalle samana iltana esiintymään, joten paikalle oli tilattu helikopteri, joka veisi hänet nopeasti Hailuodosta Sisä-Suomeen. Suurieleisesti kuin suurvallan presidentti hän hyvästeli yleisönsä "koska helikopteri jo odottaa", ja sitten kaksi turvamiehiksi itseään kuvittelevaa järkkäriä lähti taluttamaan häntä helikopterille niemen kärkeen käsivarsista pidellen.

Mennessään järkkärit tönäisivät törkeästi heihin selin ollutta naista joka ei ilmeisesti edes tiennyt koko spektaakkelista eikä tiennyt heidän olevan takanaan. Tilaa olisi ollut mennä vaikka kuinka, ihmiset olivat hajaantuneet jo muualle, mutta oli vain pakko tönäistä pahaa-aavistamatonta selin olevaa ihmistä sen sijaan että he olisivat kävelleet ohi. Tönäisijä oli järkkäri, joka ilmeisesti näki mielessään olevansa elokuvassa, jossa suojelee maailmanluokan tähteä. Suoraan Pyhimyksen vika tuo ei siis ollut, mutta kyllähän hän olisi voinut huikata edes pahoittelut tai ojentaa järkkäriä.

Näytti jotenkin härskiltä, kun kolmen miehen kööri tönäisee pienen naisen kumoon ihmisistä tyhjällä alueella. Tilanteesta näki, että kyllä se kusi on noussut fiksunakin pidettyyn päähän.

Sinä tiedät varmaksi että ensinnäkin huomasi tilanteen ja ettei ojentanut siellä kopterissa tai kuten yleensä ihmiset tekevät reklamoinut esimiehelle työntekijöiden huonoa käytöstä, oletuksena että huomasi tilanteen?

Joku järki nyt näihinkin juttuihin.

Vierailija
339/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu karkki kirjoitti:

Veikka Gustafsson , se ex vuorikiipeilijä. Tappaa uhanalaisia eläimiä huvikseen. Saadakseen Trofeen ?? ( siis joku palkinto seinälle, tapetusta uhanalaisesta eläimestä.

Hyi, oikeastiko 😕? Missä tämä on tullut ilmi? Jos näin todella on, niin meni kyllä maku lopullisesti. Tuollainen käytös kertoo kusipäisestä ja varsin egoistisesta ihmisestä. Hyi saasta...

Vierailija
340/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillanpää. Oksettava ukko.