Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkkis kenestä pidit ennen mutta et enää?

Vierailija
23.02.2020 |

Olisi kiva kuulla myös perustelut.

Kommentit (599)

Vierailija
341/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen arvostin Aira Samulinia, mutta luettuani "Uskomaton Aira Samulin" kirjan käsitykseni muuttui täysin. Antaa kuvan todella narsistisesta ihmisestä. Varsinkin muihin naisiin Aira suhtautuu pääosin vähättelevästi. Käsitys "kaikki miehet olivat häneen ihastuneita" on yksi kirjan pääteemoista. Yksi vaihtoehto on, että nyt ikääntyessä on todellisuudentaju heikentynyt ja kirjaa ei olisi pitänyt julkaista.

Uskomatonta! Tämä on kuin itseni kirjoittama! Olen arvostanut Airaa 50 vuotta siitä lähtien, kun olin pikkulikkana hänen tunneillaan. Hän on mielestäni puhunut viisaita mm. mielenterveysasioista.

Olen ihan kauhuissani, kun luin pidemmälle kirjaa... Tuli väkisin mieleen narsisti-määritelmä, vaikka ei ole kenestäkään aiemmin selkeästi tullut mieleen...Olin todella yllättynyt.

Ja kirsikkana kakun päällä nyt puolustelee Nygårdia, että "rahanahneet naikkoset esittävät kaikenmaailman perättömiä syytöksiä, kun se meetoo on nyt niin muotia". Siis voi jumalauta! Just tyypillinen miestenmiellyttäjänainen, jolla ei ole mitään solidaarisuutta muita naisia kohtaan, koska näkee heidät vain kilpailijoina (ja tärkeintähän kaikille naisille on saada miesten huomiota...hah).

Vau! Olin jo yliviivaamassa Samulinia noitten aiempien viestien takia mutta tämä muutti kaiken! Arvostan Airaa! Jokainen nainen joka sanoo totuuden mitukasta on aplodien arvoinen! 👏🏻

Vierailija
342/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi Alm-Siira.

Luin jutun, jossa kerrottiin, kuinka on nuorena ollut koulussa häirikkö ja kiusannut.

Mielikuvani hänestä muuttui täysin päinvastaiseksi.

Kirsi on aina ollut ilkeä häirikkö, jolle viina ja tupakka maistuivat vähän liikaakin kouluaikoina. Silloin näytti siltä, että ajautuu huonoille teille. Ei varmasti ole mukava kollega työpaikallaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami LÄSKIPÄÄ Hedberg.......tarvitseeko perustella?! Mies täynnä tyhmiä juttuja....ei ole edes hauska, surkea stand up artisti......artisti tosiaan

Vierailija
344/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen arvostin Aira Samulinia, mutta luettuani "Uskomaton Aira Samulin" kirjan käsitykseni muuttui täysin. Antaa kuvan todella narsistisesta ihmisestä. Varsinkin muihin naisiin Aira suhtautuu pääosin vähättelevästi. Käsitys "kaikki miehet olivat häneen ihastuneita" on yksi kirjan pääteemoista. Yksi vaihtoehto on, että nyt ikääntyessä on todellisuudentaju heikentynyt ja kirjaa ei olisi pitänyt julkaista.

Uskomatonta! Tämä on kuin itseni kirjoittama! Olen arvostanut Airaa 50 vuotta siitä lähtien, kun olin pikkulikkana hänen tunneillaan. Hän on mielestäni puhunut viisaita mm. mielenterveysasioista.

Olen ihan kauhuissani, kun luin pidemmälle kirjaa... Tuli väkisin mieleen narsisti-määritelmä, vaikka ei ole kenestäkään aiemmin selkeästi tullut mieleen...Olin todella yllättynyt.

Tuntuu siltä, että Airan oman äidin mielenterveysongelmat ym. ovat saaneet Airan vihaamaan muitakin naisia. Ja isänsä hän menetti nuorena tyttönä, joten näkisin tässäkin kuolleen isän palvonnassa ja miesten ihannoinnissa viitteitä lapsuuden kokemuksiin. En itsekään pidä Airan mielipiteistä ja on iän myötä tullut vähän höppänäksi lausuntojensa ja kirjoitustensa perusteella.

Vierailija
345/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ko. kirjaa lukenut (alkoi kyllä nyt kiinnostaa), mutta olen kuullut, että Aira jaottelee ihmisiä aika julmasti. Esim. lihavuutta hän halveksii niin, ettei voi olla mainitsematta päin naamaa, jos joku on lihava ja kehuu kuulemma samalla itseään ja omaa alati hoikkaa vartaloaan.

Maria Veitolan ohjelmassa selvisi, että nukkuu pokkana puolillepäivin, vaikka olisi vieraita, ja sitten kehuu, miten on tärkeää ja pitkän iän salaisuus, että nukkuu paljon. No, ei paljoa koulu- tai työikäiset voi vedellä tuollaisia klo 00-12 yöunia.

Vierailija
346/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lola Odusoga

1. laittoi silkonit mautonta  2. Turussa häntä näkee ja ei tunnistaisi koska on niin lihava eikä todella mikään kivä näky. Luuleeko hän tosiaan että buukataan töihin tonnäkösenä

Tuo Lola oli yhdessä työjutussa samaan aikaan. Oli todella kylmän oloinen ja ei katsonut kertaakaan silmiin, kun puhui. En tiedä johtuiko huonosta itsetunnosta vai oliko muuten vaivaantunut? Miesten kanssa juttu luisti sitäkin paremmin.

Lola taisi paljastaa todellisen luonteensa Selviytyjissä. Juonitteli pahimman kerran jo ihan alkuvaiheessa kisaa. Onneksi putosi. Toivoin koko ajan, ettei pääsisi kovin pitkälle, eikä onneksi päässyt. Kisoissahan hän oli surkea, paitsi tuurilla voitti yhden ritsa-ammunnan tms.

Yksi suosikkimisseistäni aikoinaan oli Lola. Hän oli nuorena ihan tajuttoman kaunis.

Vierailija
347/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samulinia olen ihmetellyt useinkin. Miten se Pirjo mahtoi sairastua niin vakavasti ja miksi se poika Samulin ei ole koskaan ollut hypettämässä mammaansa?

He perivät skitsofrenian molempien vanhempien puolelta.

Aira ei ole skitso, mutta hänen äitinsä oli.

Airan mies luultavasti käytti tytärtään hyväkseen, kuten hänen isänsä oli tehnyt tyttärelleen.

Jari lopetti julkisuudessa olon, kun alkoi saada psykoosioireita. Hän on hoitanut itseään hyvin, muttei ole enää mukana äitinsä bisneksessä.

Airan muistelmista hän ei ole aina ollut samaa mieltä, mitä tulee vanhempiensa avioliittoon. Toisaalta, eihän hän olekaan ollut isänsä kanssa naimisissa, joten tässä asiassa olen Airan puolella. Tiedän millaista on olla suhteessa vakavasti sairaan kanssa.

Aira on entisajan ihminen ja kokemustensa tuote. Hän eli lapsena kahtiajakoista elämää paremmassa mutta sairaassa perheessä, jossa kuitenkin oli jotain hyvää.

Hänen on ollut pakko jaksaa.

Vierailija
348/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkun mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kirsikkana kakun päällä nyt puolustelee Nygårdia, että "rahanahneet naikkoset esittävät kaikenmaailman perättömiä syytöksiä, kun se meetoo on nyt niin muotia". Siis voi jumalauta! Just tyypillinen miestenmiellyttäjänainen, jolla ei ole mitään solidaarisuutta muita naisia kohtaan, koska näkee heidät vain kilpailijoina (ja tärkeintähän kaikille naisille on saada miesten huomiota...hah).

Vau! Olin jo yliviivaamassa Samulinia noitten aiempien viestien takia mutta tämä muutti kaiken! Arvostan Airaa! Jokainen nainen joka sanoo totuuden mitukasta on aplodien arvoinen! 👏🏻

Tähän ei pitäisi varmaan vastata mitään, mutta en malta olla kysymättä: Etkö näe mitään ongelmaa siinä, että jopa 14-vuotiaita köyhien perheiden tyttöjä on houkuteltu miljönäärin huvilalle mallintöitä lupaamalla? Todella vaikeaa edes kuvitella mitään selitystä tuollaiselle toiminnalle, jos tarkoitus ei ole ollut hyväksikäyttää tyttöjä. Samulinin vetoaminen siihen, että kyseessä ovat olleet "bahamalaiset ammattilaiset", kuulostaa todella raadolliselta tyttöjen iän ja lähtökohdat huomioiden.

Vierailija
349/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu Karjalan evakoilla tuo ihailun ja kehumisen tarve. Olen nähnyt sitä monta kertaa. Onko geeneissä vai johtuuko alueiden ja kotien menetyksen surusta ja häpeästä?

Vierailija
350/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Parikka

Vierailija
351/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikäli OT, että en koskaan Pyhimyksestä erityisesti edes pitänyt tai ihaillut sanoituksiaan.

Viime kesänä Bättrefolk-festareilla tämä pieni pönäkkä mies asettui kuitenkin entistä koomisempaan valoon. Suosittuna esiintyjänä hänet oli haluttu kahdelle eri paikkakunnalle samana iltana esiintymään, joten paikalle oli tilattu helikopteri, joka veisi hänet nopeasti Hailuodosta Sisä-Suomeen. Suurieleisesti kuin suurvallan presidentti hän hyvästeli yleisönsä "koska helikopteri jo odottaa", ja sitten kaksi turvamiehiksi itseään kuvittelevaa järkkäriä lähti taluttamaan häntä helikopterille niemen kärkeen käsivarsista pidellen.

Mennessään järkkärit tönäisivät törkeästi heihin selin ollutta naista joka ei ilmeisesti edes tiennyt koko spektaakkelista eikä tiennyt heidän olevan takanaan. Tilaa olisi ollut mennä vaikka kuinka, ihmiset olivat hajaantuneet jo muualle, mutta oli vain pakko tönäistä pahaa-aavistamatonta selin olevaa ihmistä sen sijaan että he olisivat kävelleet ohi. Tönäisijä oli järkkäri, joka ilmeisesti näki mielessään olevansa elokuvassa, jossa suojelee maailmanluokan tähteä. Suoraan Pyhimyksen vika tuo ei siis ollut, mutta kyllähän hän olisi voinut huikata edes pahoittelut tai ojentaa järkkäriä.

Näytti jotenkin härskiltä, kun kolmen miehen kööri tönäisee pienen naisen kumoon ihmisistä tyhjällä alueella. Tilanteesta näki, että kyllä se kusi on noussut fiksunakin pidettyyn päähän.

Sinä tiedät varmaksi että ensinnäkin huomasi tilanteen ja ettei ojentanut siellä kopterissa tai kuten yleensä ihmiset tekevät reklamoinut esimiehelle työntekijöiden huonoa käytöstä, oletuksena että huomasi tilanteen?

Joku järki nyt näihinkin juttuihin.

Huomasi hän. Ei ojentanut siinä eikä varsinkaan kopterissa, jonne festarin järkkärit ei tietenkään menneet.

Näin tapauksen omin silmin kuten tietysti Pyhimys itsekin, joten en tiedä, miten pitäisi tarinaa muuttaa, että siihen tulisi mielestäsi "järkeä".

Vierailija
352/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Vilkkumaa. Aiemmat kappaleet oli hyviä, nykyiset kamalia. Eniten tosin ne hänen avoimet kommentit Suomen lipun polttamisesta hirvotytti.

Vierailija
353/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauli Hanhiniemi, olen pitänyt rentona tyyppinä, mutta Vain elämää -sarjassa vaikutti nipottajalta ja huumorintajuttomalta. Ehkä alkanut ukkoutumaan. Miehistä tulee usein vanhana äkäisiä ja ilkeitä.

Sama fiilis. Oli myös puoli seiskassa ja oli tosi tyhmä ja ylimielinen. Yäk.

Vierailija
354/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maija Vilkkumaa. Aiemmat kappaleet oli hyviä, nykyiset kamalia. Eniten tosin ne hänen avoimet kommentit Suomen lipun polttamisesta hirvotytti.

Makuasia, mutta en ole ikinä pitänyt ko. naisen musiikista enkä oiken naisestakaan.

Vierailija
355/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Parikka

Esittää olevansa kiltti naapurin tyttö mutta totuus on jotain muuta. Tuttu jo vuosien ajalta ja kiillotetumpaa julkisuuskuvaa saa hakea. Joskus totuus tässäkin tulee esille, odottakaa vaan.

Vierailija
356/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi Räikkönen ja varsinkin Minttu, joka pilasi Kimin imagon täysin.

Vierailija
357/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tuli heidän faninsa välittömästi.

Vierailija
358/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jim Carrey. Ne anti-vax jutut oli todellinen pettymys.

Vierailija
359/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniin koomikkoihin ja viihdemiehiin löytyy arvostusta muuten, mutta siviiliminä heille toisenlainen kun ovat ujoja ja sulkeutuneita. Spedeä tai Pirkka-Pekkaa ei ole paljoa joskus kannattanut selkääntaputella vastaan tullessa. Eipä heistä tosin henk.koht kokemusta. 

Olen toisaalta sen oppinut miten heitä kohtaan ei kannata käyttäytyä enkä se selkääntaputtaja ole ollut jos päässyt juttusille. Jope Ruonansuun, Heikki Silvennoisen ja Ismo Leikolan tavannut kyllä eikä heidän siviiliminästä ole pahaa sanottavaa ollut kun vaan asiaa jutellut heidän kanssa enkä sentään vaatinut silloin juttuja esittämään. 

Siis aloit inhoamaan koomikkoja jotka paljastuivat tosielämässä ujoiksi? Ymmärsinkö oikein?

Ei mielestäni voi vaatia että sekä työssä että siviilissä huvittaa ihmisiä.

Vierailija
360/599 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jartsa.

Perustelut löytyy mm. tämän päivän iltapäivälehtien etusivuilta.