Julkkis kenestä pidit ennen mutta et enää?
Kommentit (599)
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho josta on nyt paljastunut pahempi diktaattori kuin läskipallo Soisin koskaan oli.
Diktatuuri kuulu näihin piireihin, itselleni viimeinen niitti oli vapaamuurarius.
V5ierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Parikka
Esittää olevansa kiltti naapurin tyttö mutta totuus on jotain muuta. Tuttu jo vuosien ajalta ja kiillotetumpaa julkisuuskuvaa saa hakea. Joskus totuus tässäkin tulee esille, odottakaa vaan.
Kerro lisää?
Miksiköhän Saralla ja Heidiä näytelleellä Venlalla menivät sukset ristiin? Ennenhän olivat kuin paita ja peppu, asuivatkin yhdessä tosi elämässä.
Nykyisin eivät edes seuraa toisiaan instassa ja huhua oli että jotain miesdraamaa olisi ollut. Riitaa Mikosta?
Hankkikaa elämä!
Ei ole helppoa elää jatkuvan syynin ja vihan alla!
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku. Pidin aiemmasta tuotannosta paljonkin. Nyt ärsyttää muuttunut, yliseksuaalinen ja epäaito olemus. Sanoo olevansa nyt aito, ja puhuu halveksien ajasta, jolloin levyt eivät myyneet niin hyvin. Saanut aikaan, ettei tee mieli kuunnella enää niitä vanhojakaan kappaleita...
Samaa mieltä. Myös Tuiskun tapa arvottaa fanit paremmuusjärjestykseen ihmetyttää, mutta kaipa hänellä on varaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku. Pidin aiemmasta tuotannosta paljonkin. Nyt ärsyttää muuttunut, yliseksuaalinen ja epäaito olemus. Sanoo olevansa nyt aito, ja puhuu halveksien ajasta, jolloin levyt eivät myyneet niin hyvin. Saanut aikaan, ettei tee mieli kuunnella enää niitä vanhojakaan kappaleita...
Samaa mieltä. Myös Tuiskun tapa arvottaa fanit paremmuusjärjestykseen ihmetyttää, mutta kaipa hänellä on varaa siihen.
Onko linkkiä tuohon? En välitä Tuiskusta, mutta tuo arvottaminen alkoi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Parikka
Esittää olevansa kiltti naapurin tyttö mutta totuus on jotain muuta. Tuttu jo vuosien ajalta ja kiillotetumpaa julkisuuskuvaa saa hakea. Joskus totuus tässäkin tulee esille, odottakaa vaan.
Perustele tämä. Missä ja miten on huonosti käyttäytynyt? Itseäni on tosin ihmetyttänyt, miksi Sara ja Venla Savikuja eivät ole väleissä? Kumpikaan ei seuraa toistensa instagrameja.
Todella ruma tapahtuma taustalla, siksi välit poikki. Jos lasket 2 + 2 yhteen niin arvannet tuloksen. Eikä jäänyt kertaan se. Sellainen tapaus tämä kiltti rouva.
Eli mitä siis tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Kat Von D. Huono, todella huono miesmaku ja jotenkin muuttunut ylimieliseksi. Ennen oli aurinkoinen ja aidompi.
Itse menetin kaiken arvostuksen siinä vaiheessa, kun alkoi suoltaa suusta suorastaan vaarallista järjen köyhyyttä "En rokota lapsia ja kasvatan vauvasta asti vegaaniksi. Ihmiset vaan vihaa mua koska ilen vahva nainen (ei suinkaan huonojen mielipiteiden vuoksi) ja haukun kaikki faktojen esittäjät".
Toki sillä ennenkin on ollut aika tuuliviirimäistä touhua, mutta mun raja menee siinä, että ei suostu ottamaan selvää asioista ja riskeeraa lapsen terveyden.
Anna Abreu
Väittää nyt vasta löytäneensä itsensä ja musiikkinsa, vaikka mielestäni nyt on nimenomaan niin hukassa kuin olla ja voi. Sanoituksetkin huhhuh.. "Näin eilen susta unta ja sen jälkeen pariin päivään en oo pystyny aatteleen mitään muuta" tjtn. On kunniallista tehdä sanoitukset itse, mutta ei sitä osaa automaattisesti vaikka olisi muuten ollut vuosia alalla. Tunne vahvuutesi ja heikkoutesi, se on oikeaa itsensä löytämistä.
Muutenkaan en innostunut niistä tavaramerkkisaparoista. Kun on lapsen kasvoinen ja pieni, ja korostaa oikein näitä puolia hämmentävästi. Ihan kuin yrittäisi ettei häntä oteta ikinä vakavasti.
Johnny Depp.
En tykänny sen jälkeen kun pimeili sille naisystävälleen ja nykyään kun katsoo niin taitaa olla pahoja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Pidin aikoinaan Jani Toivolasta juontajana – hän oli asiallinen ja rauhallinen ja ennen kaikkea artikuloi selkeästi, mikä on valitettavan harvinaista nykyajan tv-ammattilaisilla. Lisäksi hän tuli kerran asiakkaakseni, ja hän oli todella mukava ja ystävällinen, vaikka olin "vain" kaupan myyjä.
Sitten tuli poliitikon ura. Olin heti alkuun ihan kauhuissani, kun luin hänen vastauksiaan vaalikoneessa. Todella moneen vastaus oli "en tunne tätä aihealuetta kovin hyvin", vaikka kyseessä oli tärkeät ja paljon esillä olleet poliittiset ilmiöt. Silti meni heittämällä läpi eduskuntaan. Ja sittenhän tuli tukien huijaamiset ja muut taksisekoilut, jotka eivät ainakaan parantaneet kuvaa hänestä.
Jani Toivola oli kyllä poliitikkona täysi floppi. Ei häntä ole tainnut politiikka ikinä edes pahemmin kiinnostaa, mutta häntä ilmeisesti pyydettiin ehdokkaaksi ja sitten vähän vahingossa sattui pääsemään eduskuntaan, kun oli jo valmiiksi tunnettu.
In a world where you can be anything, be kind!
Varmaan sanottu jo tuhat kertaa, mutta Justin Bieber. Esiteininä ja teininä ihailin ja rakastin söpöä pikku poikapopparia, mutta sekä artistin, että minun aikuistuessani meni vähän maku koko henkilöön. Muuttuihan Justinin persoona aika radikaalisti, kun sillä alkoi se kauan odotettu murrosikä viimein ja alle parissa vuodessa suloisesta teini-idolista tulikin ihme spurgu.
Nykyään JB on onneksi saanut maata jalkojensa alle, mutta teini-ihastus on teini-ihastus ja miksi minä häntä enää kuolaisin? Musiikkimakukin muuttunut kokonaan, joten enpä Justinia juuri enää seuraile.
Tarja Halonen.
Olin jopa innoissani tekemässö hänestä pressaa. Hyi mua!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sanottu jo tuhat kertaa, mutta Justin Bieber. Esiteininä ja teininä ihailin ja rakastin söpöä pikku poikapopparia, mutta sekä artistin, että minun aikuistuessani meni vähän maku koko henkilöön. Muuttuihan Justinin persoona aika radikaalisti, kun sillä alkoi se kauan odotettu murrosikä viimein ja alle parissa vuodessa suloisesta teini-idolista tulikin ihme spurgu.
Nykyään JB on onneksi saanut maata jalkojensa alle, mutta teini-ihastus on teini-ihastus ja miksi minä häntä enää kuolaisin? Musiikkimakukin muuttunut kokonaan, joten enpä Justinia juuri enää seuraile.
Mitäs tykkäsit Bieberin viimeisimmästä #yummy sekoilusta kun kävi kommentoimassa vauvojen kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu
Väittää nyt vasta löytäneensä itsensä ja musiikkinsa, vaikka mielestäni nyt on nimenomaan niin hukassa kuin olla ja voi. Sanoituksetkin huhhuh.. "Näin eilen susta unta ja sen jälkeen pariin päivään en oo pystyny aatteleen mitään muuta" tjtn. On kunniallista tehdä sanoitukset itse, mutta ei sitä osaa automaattisesti vaikka olisi muuten ollut vuosia alalla. Tunne vahvuutesi ja heikkoutesi, se on oikeaa itsensä löytämistä.
Muutenkaan en innostunut niistä tavaramerkkisaparoista. Kun on lapsen kasvoinen ja pieni, ja korostaa oikein näitä puolia hämmentävästi. Ihan kuin yrittäisi ettei häntä oteta ikinä vakavasti.
Mulle Anna Abreu oli aluksi vain söpö hymykuoppainen tyttö Idolsista. Ihan kiva siis, ja englanninkielinen tuotanto ihan jees, muutama vähän parempikin biisi.
Mutta sitten alkoi se ihme egoilu: alkoi esiintyä puolialasti, eli yleensä rintsikat tai toppi ja siinä korkeintaan joku jakku päällä, hirvee pyllynkeikutus, liikaa meikkiä ja tyhmät jutut lavalla tyyliin "no sheikatkaa nyt sitä ässii siellä!" Biisit alko olee todella typeriä, esim. Grindaa ja flowaa. Suomenkielisistä ainoo hyvä oli coveri, eli Jukka Pojan Kylmästä lämpimään.
Oli pakko googlettaa tuo biisi. Sen nimi on Sytyn ja pätkä lainia menee:
"Mä näin eilen susta unta
Oltiin siin niinkun ennen
Ja pariin päivään muuta pystyny oo miettii en
Sano kulta sano
Onkse väärin soittaa sulle
Ku on jano hirvee jano ja kaipaan sun iholle"
Aivan järkyttävä! Kaikki k*see, niin ajatus (muistelee viimeöistä unta, jota on miettinyt jo pari päivää....ööh...?) kuin sanajärjestys (pystyny oo miettii en). Huh huh mitä skeidaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tykkäsit Bieberin viimeisimmästä #yummy sekoilusta kun kävi kommentoimassa vauvojen kuvia?
https://www.instagram.com/p/B8uyKElA4zX/
Tuossa lisää Bieberiä
Vierailija kirjoitti:
Tomi Metsäketo taisi olla ensimmäinen isompi me toon esille nostama julkkismies. Vaikka häntä ei ole tästä asiasta tuomittukaan ja ei-suomalaisesti on myöntänytkin käyttäytyneensä kuin mulkku, niin sellaiseksi hän silmissäni tuossa me too -sopassa sitten muuttuikin.
En enää halua kuulla laulujaan. Riitasoinnut todellisuuden, oikean Tomin, ja lempeiden luritusten välillä ovat liian suuret.
Me oltiin kaverin kanssa alaikäisinä pussikaljalla Aurajoen rannalla Turussa, kun Tomi tuli kavereineen siihen hengaamaan ja yritti saada meitä mukaansa. Kieltäydyttiin ja kerrottiin, että ollaan alaikäisiä, niin hän totesi "vtun huo*at" ja lähti pois kaverit mukanaan. Näin siis vuonna 2002,joten tää metoo-juttu ei yllättänyt mua ollenkaan 🤷♀️
Prinssi Andrew oli mielestäni aiemmin ihan jees, vaikken häneen niin paljon huomiota kiinnittänyt että voisin sanoa että olisin ihmeemmin pitänyt. Hoo yy väksikäyttöjuttujen ja E pstein-kontaktien tultua julki en tietenkään enää hänestä pidä, inhottavaa.
Elokuvien suurkuluttajana arvostin paljon enemmän Rakastuneen Shakespearen, Tarantinon elokuvien ja no vaikka Muodin huipulle -tv sarjan tuottajaa Har vey Wein steinia, joka nykyään ei tämän enempää kommentointia ansaitse. Tarantino ei ole r a iskaaja, mutta vähän liikaa on ruvennut ällöttämään, kun netistä on silmiini sattunut vähän liikaa informaatiota hänen naisten jalkamieltymykseensä liittyen. Woody Allenia aloin pitää niljakkaana vielä aiemmin, kun hän alkoi olemaan tytärpuolensa kanssa.