Julkkis kenestä pidit ennen mutta et enää?
Kommentit (599)
Pidin Roman Polanskia hyvänä ohjaajana. Hän ohjasi esim. Katkera kuu -elokuvan, josta pidin. Sen jälkeen kun olen lukenut häneen kohdistuvista raiskaussyytöksistä, erityisesti alaikäisten tyttöjen raiskaustapauksista, minun on ollut vaikea suhtautua häneen suurena taiteilijana. En ole enää katsonut hänen elokuviaan. Toki miehellä on ollut traagisia hetkiä omassa elämässä, kuten vaimo Sharon Taten raaka murha, mutta ei se silti oikeuta muiden hyväksikäyttöön ja vahingoittamiseen. Jotenkin tuntuu siltä, että nämä me too -liikkeen esille tuomat väärinkäytökset elokuva-alalla ovat vain jäävuoren huippu.
Vappu Pimiä on alkanut ärsyttää vuosi vuodelta enemmän. Ennen oli rennon ja tavallisen oloinen juontaja, nyt menestys on noussut päähän ja rouvaa näkee joka ohjelmassa. Jos ei itse ole juontamassa, niin hänen tai siskon pihapiiriä kunnostetaan milloin missäkin ohjelmassa. Järkyttävän itsekeskeinen ihminen, joka voisi joskus vain olla hiljaa.
Mikko Leppilampi on toinen, joka vaikutti charmikkaalta näyttelijältä. Nyt kun kasvot ovat olleet joka toisessa ohjelmassa, on vaikuttanut niin narsistiselta ja vaikealta ihmiseltä, etten voi kestää. Maria Veitolan -ohjelmassa ihmettelin sitä, miksi oma sisko, joka oli sairastellut paljon piti ottaa mukaan ohjelmaan? Sen takia, että Mikko vaikuttaisi hyväntekijältä, kun otti siskonsa asumaan luokseen? Ja sitten vielä se parikymppinen tyttöystävä...
Kolmas julkkis, josta en enää pidä on Anna Puu. Alkuaikoina pidin kovastikin hänen äänestään ja musiikkityylistään, mutta nämä viimeaikaiset "intergalactic love odyssey" -jutut on niin teennäistä ja väkinäistä uudelleensyntymistä, etten pysty edes radiosta kuuntelemaan. Ja sitten se Veitolan vierailu oli se viimeinen niitti. Niin ylimielinen ja tärkeilevä ja puhui todella alentavasti Immosen ja Vartiaisen koirista ym.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Kuustonen oli symppis ja kiva mm. H &'H uutisissa, mutta nykyään naamansa näkeminen etoo jo. Liian paljon ohjelmissa ja haastatteluissa. Uusinta yhteistekelettä rouvansa kanssa en ole katsonut. Ammattimuusikkous on vaihtunut kokopäiväjulkkikseksi.
Kommenttini ei liity Kuustosen mitenkään. Vastaukseni on Leonardo DiCaprio. En ymmärrä tätä hänen tyttöikäisiin kohdistuvaa jatkuvaa villitystään. En tuomitse, mutta minuun ei iske tämä kyllä yhtään.
Tiina Lymi. Tapasin kerran. Todella epäkohtelias ja törkeä nainen.
Mä lopeta välittömästi ohjelman katsomisen jos hän tulee ruutuun! [/quote]
Tämä, mulla ihan sama. En kestä sitä teennäistä lässytystä.
T. Virtanen, opettwlis edes sanomaa s-kirjaimen. Ja muutenkin tää voicen tuomarisakki. Ainut, kenestä tykkään on Redi.
Kun joku hyvä laulaja on esiintymässä, ei käännytä, kun pelottaa, että laulaa paremmin kuin tuomari. Naurettavaa touhua muutenkin.
Pyhimys. Ensin tuntui jotenkin tuoreelta ja koskettavalta, mutta sitten loputon omahyväisyys 'muka ylivertaisen' älykkyyden vuoksi alkoi ällöttää. Onhan noita nyt muitakin älykkäitä ihmisiä, jotka ovat siinä mielessä älykkäämpiä kuin pyhimys, että osaavat olla sen takia nostamatta itseänsä muiden yläpuolelle. Mensan testi ei osoita kuin tietyn tyyppistä älyä. Lisäksi monet runoilijat osaavat muotoilla sanansa vielä paremmin kuin pyhimys. Suomiräppäreistä esim. Nikke ankara on parempi tarinankertoja.
Ennen pidin jutta g:sta, mutta nykyään en. Hänestä huokuu jotenkin luulo, että ihan kuin olisi isompikin starat. Kaikki miettivät häntä ja ovat häntä vastaan ja hän ja Juha vastaan muu maailma jne jne
Jyrki Katainen. Pidin tosi fiksuna tyyppinä. Sitten meni myymään sähkönsiirtoyhtiön. Luirahti pakoon Brysseliin. Nyt takaisin hulppeaan suojatyöpaikkaan ja yrittipä vielä raivokkaasti lobata vaimoaan eduskuntaan ja hillotolpalle.
Ehkei kauheasti ole syönyt pisteitä silmissäni, mutta Michael Monroe. On toki kiltti faneille ja ystävällinen persoonallisuus, mutta hänkin osaa olla bäkkärillä aika tarkka asioista. Joskus kun työskennellyt festareilla niin huomannut sen. Pitää olla hyvin tarkka millaista juomaa hänelle pitää olla ja sen pullon pitää olla juuri määrätyllä paikalla ja kerran tiuskaisi roudarille kun keikan jälkeen ei ollutkaan pyyhkeitä tuotu siihen lavan läheisyyten. Hän on toki maininnut itsekin jossain haastatteluissa ettei pahaa tarkoita, mutta noissa asioissa on tarkka.
Johnny Depp. Näyttelemisen taso on laskenut koko ajan, ja mies on sekoillut liikaa. Oli joskus hyvännäköinenkin vaan ei oikeastaan enää.
Maria Nordin. Iholla-sarjan aikaan pidin häntä vielä sympaattisena. Viime vuosina Nordinin jutut on kuitenkin menneet todella yli, ja hän vaikuttaa mielestäni lähinnä tyhmältä ja lapselliselta. Vastenmieliseksi Nordinin tekee se, että hän esiintyy jonain vaihtoehtohoitojen guruna ja huijaa rahaa sairailta ”omalla” kurssillaan, jonka menetelmät on varastanut Annie Hopperilta.
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiä on alkanut ärsyttää vuosi vuodelta enemmän. Ennen oli rennon ja tavallisen oloinen juontaja, nyt menestys on noussut päähän ja rouvaa näkee joka ohjelmassa. Jos ei itse ole juontamassa, niin hänen tai siskon pihapiiriä kunnostetaan milloin missäkin ohjelmassa. Järkyttävän itsekeskeinen ihminen, joka voisi joskus vain olla hiljaa.
Mikko Leppilampi on toinen, joka vaikutti charmikkaalta näyttelijältä. Nyt kun kasvot ovat olleet joka toisessa ohjelmassa, on vaikuttanut niin narsistiselta ja vaikealta ihmiseltä, etten voi kestää. Maria Veitolan -ohjelmassa ihmettelin sitä, miksi oma sisko, joka oli sairastellut paljon piti ottaa mukaan ohjelmaan? Sen takia, että Mikko vaikuttaisi hyväntekijältä, kun otti siskonsa asumaan luokseen? Ja sitten vielä se parikymppinen tyttöystävä...
Kolmas julkkis, josta en enää pidä on Anna Puu. Alkuaikoina pidin kovastikin hänen äänestään ja musiikkityylistään, mutta nämä viimeaikaiset "intergalactic love odyssey" -jutut on niin teennäistä ja väkinäistä uudelleensyntymistä, etten pysty edes radiosta kuuntelemaan. Ja sitten se Veitolan vierailu oli se viimeinen niitti. Niin ylimielinen ja tärkeilevä ja puhui todella alentavasti Immosen ja Vartiaisen koirista ym.
Tykkäsin minäkin Anna Puusta Idolsin jälkeen. Ekat kaksi levyä olivat aidon tuntuisia, biisien tekijänä Knipi. Sitten Puu alkoi iskeä Jukka Immosta joka alkoi tehdä hänen biisit ja koko tyyli muuttui epämiellyttäväksi ja luonnottomaksi. Ja lady itse ylimieliseksi. Veitolassa tosiaan kehtasi kertoa olevansa sarjapettäjä. Ja huomasin myös että pilkkasi Jenni Vartiaisen ja Jukan koiraa. Lisäksi tunkee nykyään joka paikkaan esille, ja lööppitolkulla avautuu miten vaikeaa on kun Jenni Vartiainen sitä ja tätä ym. Mitta tuli mulle täyteen tätä eukkkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkel Näkkäläjärvi, oli aluksi minusta todella karismaattinen ja älykkään oloinen nuori poliitikko, sitten tuli julkisuuteen tuomio kissojen kiduttamisesta ja tappamisesta, voitte itse päätellä mitä mieltä hänestä nyt olen.
Tän rääkkäysjutunnyksityiskohdat oli kyllä tosi karmivia. En itse tiennyt koko henkilöä ennen kohua, mutta oon oikeasti järkyttynyt miten tuolla taustalla saa yhä pyöriä politiikassa. Oikeesti itku lähes pääsi. Tosi paha olo sen vanhan naisen puolesta, ja toki niiden hän lemmikkien jotka kidutti ja poltti. Ja koko jutun kuittasi nuoruuden hölmöydellä. Siis mitä, täysi psykopaattihan toimii noin
Mutta psykopaatti ei kadu ja pyydä tekojaan anteeksi... että mieti vähän mitä syyttelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkel Näkkäläjärvi, oli aluksi minusta todella karismaattinen ja älykkään oloinen nuori poliitikko, sitten tuli julkisuuteen tuomio kissojen kiduttamisesta ja tappamisesta, voitte itse päätellä mitä mieltä hänestä nyt olen.
Tän rääkkäysjutunnyksityiskohdat oli kyllä tosi karmivia. En itse tiennyt koko henkilöä ennen kohua, mutta oon oikeasti järkyttynyt miten tuolla taustalla saa yhä pyöriä politiikassa. Oikeesti itku lähes pääsi. Tosi paha olo sen vanhan naisen puolesta, ja toki niiden hän lemmikkien jotka kidutti ja poltti. Ja koko jutun kuittasi nuoruuden hölmöydellä. Siis mitä, täysi psykopaattihan toimii noin
Mutta psykopaatti ei kadu ja pyydä tekojaan anteeksi... että mieti vähän mitä syyttelet.
Pelkkiä krokotiilinkyyneleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä krokotiilinkyyneleitä.
Sääli että sinusta on tullut noin kyyninen ettet voi uskoa että ihminen ihan oikeasti voisi katua (vanhoja) tekojaan. Joita ei voi mitenkään puolustella (kyllä, on tuomittavia ja kuvottavia tekoja), mutta lienee jo rikoksena vanhentunut joten... Oikeuslaitoskin armahtaa joskus - se millä oikeasti siis on tuomiovalta toisin kuin Palsta Mammoilla (TM) joten kunhan ei uusi tekoa niin antakaa jo olla. Kyllästyttää, ei muuten.
Juha Sipilä. Kainuussa oltiin innoissaan, kun oman maakunnan kasvatti on iso herra. En tiedä enää ketään, joka pitäisi Sipilästä.
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö, oli vuosikymmeniä sitten mietteliäs poliitikko, mutra sitren yhtä aikaa ulkokuori pettää ja ihmeellinen nosto uudeksi kekkoseksi alkaa.
-naista ei voi raiskata avioliitossa "pohdiskelut"
- johdan puoluetta vain sormilla viittoilemalla mietinnät
- monesko palkintovaimo on menossa?
- puhuu uudenvuodenpuheessa niin vaikeita, että kukaan ei ole varma mitä tarkoitti. Kun lehdet kysyy asiasta, niin toteaa, että ei selittele puheitaan
- hankkii koiran, joka on jalostettu sairaaksi.
Niinistö on kyllä köyhän miehen haĺla-aho.
Vierailija kirjoitti:
Tiina Lymi. Tapasin kerran. Todella epäkohtelias ja törkeä nainen.
Mulla sama! Tykkäsin sillon Sykkeen ensimmäisissä jaksoissa, osasi vähän esittääkin empaattista ja toisten puolia pitävää. Tapasin muutamia vuosia sitten ohi mennen yhden projektin tiimoilta. Ei ollut yhtään niin kuin roolihahmonsa, aivan epäasiallinen osaa olla. Takakireä ja välillä vaan ihan vaan kireä.
Sillanpää, huumeet ja per voilu
Haber, huumeet
Vesala, politiikka millä ei ole mitään tekemistä tavallisen ihmisen elämässä
Kosonen, sama kun Vesala
Apulanta, myynyt rahasta aatteensa neloselle
Monet " taiteilijat" sekottaneet oman työn esiintyvänä artistina kaikille ja alkaneet moralisoida tavallista ihmistä joka yrittää pärjätä pienellä liksalla ja asuu m atulähiössä kaiken keskellä ja oikeasti tietää mitä tapahtuu