Rahastaminen ryhtymällä sijaisperheeksi
Väitetään että mahdotonta, itse epäilen suuresti naapurin miehen ja rouvan asian tiimoilta. Kumpikaan ei käy töissä kodin ulkopuolella- 4 sijoitettua lasta ja ulkomaillakin käyvät 2-3 x vuodessa, iso tila auto pihassa ja kaupunki teki remontin heille sijaislapsia varten.
Kommentit (107)
"Kyllä side on aivan samanlainen oli lapsi itse tehty tai toisen tekemä."
Tätä en osta.
Et selvästikään ole lukenut Richard Dawkinsin jo klassikoksi noussutta Geenin itsekkyyttä. Biologinen lapsi on se rakkain, aina.
Vierailija kirjoitti:
Tätä en osta.
Et selvästikään ole lukenut Richard Dawkinsin jo klassikoksi noussutta Geenin itsekkyyttä. Biologinen lapsi on se rakkain, aina.
Moni sijaisvanhempi on lapsen oma lähisukulainen. Isovanhemmat hoitavat yllättävän montaa sijaislasta.
"Moni sijaisvanhempi on lapsen oma lähisukulainen. Isovanhemmat hoitavat yllättävän montaa sijaislasta."
Biologinen geenin itsekkyys toteutuu tällöin.
Oli silmiä avaavaa oivaltaa teoksesta se fakta, että biologisesti sinua kaikkein lähimpänä olevat ihmiset ovat sinun siskosi ja veljesi. Edellyttäen tietenkin, että samat vanhemmat ovat olleet jälkikasvun tekijöinä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä en osta.
Minun ei tarvitse lukea mitään tietääkseni omat tunteeni. Meille sijoitettu lapsi on 100 % yhtä rakas kuin itse synnyttämäni lapset.
Jos ottaa sijaislapsen, niin ei toki kannata ottaa vaikka jotain huumeidenkäytön takia huostaanotettua teinia. Vaan mieluummin vaikka joku leikki-ikäinen joka on huostassa tukistamisen vuoksi.
Kyllä side on aivan samanlainen oli lapsi itse tehty tai toisen tekemä. Kun on vauvana käärön saanut syliinsä ja aikuiseksi kasvattanut, niin kyllä on oma ja rakas.