Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahastaminen ryhtymällä sijaisperheeksi

Vierailija
18.02.2020 |

Väitetään että mahdotonta, itse epäilen suuresti naapurin miehen ja rouvan asian tiimoilta. Kumpikaan ei käy töissä kodin ulkopuolella- 4 sijoitettua lasta ja ulkomaillakin käyvät 2-3 x vuodessa, iso tila auto pihassa ja kaupunki teki remontin heille sijaislapsia varten.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijaislapset ovat kuin käenpoikasia pesässä.

Samanlaista idettä kuin omiin biologisiin lapsiin ei edes voi syntyä, joten vain rahalla on merkitystä.

Ellei korvaus ole kunnollinen, hoitoa olisi tarjolla vain laitoksissa. Eivätkä nekään takaa mitään. Muistamme Muhoksen taannoisen tapauksen. Lapsia ja nuoria oli käsitelty siellä mielivaltaisesti.

Kyllä side on aivan samanlainen oli lapsi itse tehty tai toisen tekemä. Kun on vauvana käärön saanut syliinsä ja aikuiseksi kasvattanut, niin kyllä on oma ja rakas.

Vierailija
102/107 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä side on aivan samanlainen oli lapsi itse tehty tai toisen tekemä."

Tätä en osta.

Et selvästikään ole lukenut Richard Dawkinsin jo klassikoksi noussutta Geenin itsekkyyttä. Biologinen lapsi on se rakkain, aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en osta.

Et selvästikään ole lukenut Richard Dawkinsin jo klassikoksi noussutta Geenin itsekkyyttä. Biologinen lapsi on se rakkain, aina.

Moni sijaisvanhempi on lapsen oma lähisukulainen. Isovanhemmat hoitavat yllättävän montaa sijaislasta. 

Vierailija
104/107 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni sijaisvanhempi on lapsen oma lähisukulainen. Isovanhemmat hoitavat yllättävän montaa sijaislasta."

Biologinen geenin itsekkyys toteutuu tällöin.

Oli silmiä avaavaa oivaltaa teoksesta se fakta, että biologisesti sinua kaikkein lähimpänä olevat ihmiset ovat sinun siskosi ja veljesi. Edellyttäen tietenkin, että samat vanhemmat ovat olleet jälkikasvun tekijöinä.

Vierailija
105/107 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en osta.

Minun ei tarvitse lukea mitään tietääkseni omat tunteeni. Meille sijoitettu lapsi on 100 % yhtä rakas kuin itse synnyttämäni lapset.

Vierailija
106/107 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa sijaislapsen, niin ei toki kannata ottaa vaikka jotain huumeidenkäytön takia huostaanotettua teinia. Vaan mieluummin vaikka joku leikki-ikäinen joka on huostassa tukistamisen vuoksi.

Vierailija
107/107 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii