Kehukaa miestänne! Eniten peukutusta saanut mies voittakoon!
Aloittakaa miehenne kehuminen rehellisesti. Muut sitten peukuttavat hyväksi katsomiaan ominaisuuksia.
Meidän ihanat mussukat ansaitsevat vähän suitsutusta. Sitä paitsi on kivaa olla ylpeä tällee anonyymisti.
Positiivista päivää kaikille ihanille! Mmmuah!!!!
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on parasta, mitä minulle on tapahtunut. Luotettava, rehellinen, hyvännäköinen, ottaa huomioon, kannustaa ja tukee, pystytään keskustelemaan ihan kaikesta, osaa olla romanttinen ja arvostaa mua ihmisenä.
Välillä on kynttiläillallinen tai siivottu koti odottamassa, kun tulen kotiin. Muistaa merkkipäivinä, vietetään ihania koti-iltoja, tai vie syömään tai elokuviin. Halaa, pusuttelee ja hipsuttelee päivittäin. Makuuhuoneessa homma toimii myös hyvin ja ottaa minutkin siinä huomioon, eikä pelkästään omaa tyytyväisyyttä ajattele.Jatkan vielä, että on myös todella huolehtivainen. Jos vaikka olen kipeänä, hän lähtee saman tien hakemaan herkkuja, juomista ja tarvittaessa lääkkeitä. Kysyy päivän aikana usein, minkälainen olo ja haluanko hänen tuovan jotain, tai tekisikö hän jotain ruokaa. Hän myös tietää, että sama vastavuoroisuus toimii jos hän on sairaana.
Myös muille hän on yhtä huolehtivainen ja ottaa mielellään esim. sisaruksiemme lapsia hoitoon ja keksimme yhdessä heille tekemistä.Av-matami kun sairastaa niin tottakai siinä on HERKUT prioriteetti listan ykkösenä😃 Kenen edes tekee mieli sairaana herkutella😷
Olen alkuperäinen kirjoittaja. Sinusta en tiedä, mutta ehkä toinen on ajatellut "piristää" ja tuo jotain makeaa siinä toivossa että saisi edes jotain syödyksi. Riippuen toki, mitä sairastaa.
Eikä niitä ole pakko saman tien syödä. Ei puolisoni siitä loukkaannu.
Enkä missään vaiheessa ole sanonut, että herkut olisi prioriteetti numero yksi😂
Mutta älä huoli, meillä on terveelliset elämäntavat harrastuksineen päivineen eikä herkkuja ole usein, jos siitä nyt olet huolissasi.
Voimme varmaan pysyä nyt itse otsikon aiheessa?
Valitin miehelleni siitä (vuosia) että jalkojani aina palelee. Huolettomana ihmisenä hukkaan aina kaikki lahjaksi saadut tai itse hommatut pörrösukat. Noh, eräänä kauniina päivänä mieheni kertoi että aloittaa uuden harrastuksen jonne menee pari kertaa viikossa mutta ei suostunut kertomaan mistä on kyse. Ajattelin että vai niin, mitähän tämä oikein on. Muutaman viikon päästä mies tulee kotiin itsetehtyjen villasukkien kanssa. :D Raukka oli osallistunut jollekkin kurssille ja kertoi olleensa ainut mies siellä kutomassa sukkia mummojen seurassa. Mainittakoon vielä että kyseessä on kuitenkin hieman yli kolmekymppinen mies joka pyörittää omaa kansainvälistä yritystä joten tämä tuli kyllä itsellekin TÄYSIN puskista.
Huolehtija. Olen bi ja seurustellut ennen nykyistä miestäni vain naisten kanssa. Välillä vitsailen että hän on meistä se vaimo...
Rakastaa, sanoo ja näyttää sen. Kuuntelee ja ottaa kainaloon kun sitä kaipaan. Arvostaa minua ihmisenä.
Ostaa välillä kukkia ihan muuten vaan, kun minä en isommista lahjoista välitä: kiva pieni piristys arkeen.
Tehdään yhdessä ruokaa.
Seksikin on hyvää!
Kummallista, jos mies on kipeänä, hyvä nainen hoivaa. On hellyyttävä miesflunssa kyseessä ja mies on aivan avuton, suloisella tavalla.
Mutta jos nainen on halvaantunut, korkeassa kuumeessa tai muuten vuoteenomana, on hän lapsellinen jos kaipaa hoivaa sekä piristystä.
Saa siitä iloita, että on mies joka nauttii myös hoivaamisesta ja piristää sekä hellii kipeänä olevaa naistaan.
Tästä aiheesta täytyy heti avata oma ketju.
Mun mies on rauhallinen, hyvä huumorintaju, rakastaa luontoa, ei ole materialisti, vaatimaton, auttavainen eikä tee itsestään numeroa. Ei tarvi jännittää että vetää kännit kun joskus vähän olutta ottaa. Meillä on samanlaiset arvot, joka tietenkin on hyvä asia. Sen kanssa on hyvä ja helppo olla. Meillä on mukavaa ja hauskaa yhdessä.
Toki siinä on piirteitä mitä voisi kehittää, mutta muistutan aina itteeni jotta niinhän se on mussakin.
Mulla ei ole miestä, mutta ilmiannon kissani tähän ketjuun. On todella hyvä kroppainen ja notkea, supersiniset silmät ja tumma kiiltävä turkki. On AINA hyvällä tuulella, tykkää käpertyä viereen ja aina pissaa hiekkaa laatikon sisälle. Tulee hyvin toimeen kaikkien ihmisten kanssa ja syö hyvillä mielin mitä hänelle tarjoan.
Menkää jankkaamaan hoivatuksi tulemisen tarpeesta tänne:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3668236/onko-nainen-lapsellinen-jos-han…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on parasta, mitä minulle on tapahtunut. Luotettava, rehellinen, hyvännäköinen, ottaa huomioon, kannustaa ja tukee, pystytään keskustelemaan ihan kaikesta, osaa olla romanttinen ja arvostaa mua ihmisenä.
Välillä on kynttiläillallinen tai siivottu koti odottamassa, kun tulen kotiin. Muistaa merkkipäivinä, vietetään ihania koti-iltoja, tai vie syömään tai elokuviin. Halaa, pusuttelee ja hipsuttelee päivittäin. Makuuhuoneessa homma toimii myös hyvin ja ottaa minutkin siinä huomioon, eikä pelkästään omaa tyytyväisyyttä ajattele.Jatkan vielä, että on myös todella huolehtivainen. Jos vaikka olen kipeänä, hän lähtee saman tien hakemaan herkkuja, juomista ja tarvittaessa lääkkeitä. Kysyy päivän aikana usein, minkälainen olo ja haluanko hänen tuovan jotain, tai tekisikö hän jotain ruokaa. Hän myös tietää, että sama vastavuoroisuus toimii jos hän on sairaana.
Myös muille hän on yhtä huolehtivainen ja ottaa mielellään esim. sisaruksiemme lapsia hoitoon ja keksimme yhdessä heille tekemistä.Av-matami kun sairastaa niin tottakai siinä on HERKUT prioriteetti listan ykkösenä😃 Kenen edes tekee mieli sairaana herkutella😷
Olen alkuperäinen kirjoittaja. Sinusta en tiedä, mutta ehkä toinen on ajatellut "piristää" ja tuo jotain makeaa siinä toivossa että saisi edes jotain syödyksi. Riippuen toki, mitä sairastaa.
Eikä niitä ole pakko saman tien syödä. Ei puolisoni siitä loukkaannu.Enkä missään vaiheessa ole sanonut, että herkut olisi prioriteetti numero yksi😂
Mutta älä huoli, meillä on terveelliset elämäntavat harrastuksineen päivineen eikä herkkuja ole usein, jos siitä nyt olet huolissasi.
Voimme varmaan pysyä nyt itse otsikon aiheessa?
No onhan toi nyt huvittavasti kirjotettu että sinä olet kipeä niin mies lähtee SAMAN TIEN hakemaan herkkuja:DD Ihan niinkun ne herkut jotenkin auttais tai liittyis sairasteluun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole miestä, mutta ilmiannon kissani tähän ketjuun. On todella hyvä kroppainen ja notkea, supersiniset silmät ja tumma kiiltävä turkki. On AINA hyvällä tuulella, tykkää käpertyä viereen ja aina pissaa hiekkaa laatikon sisälle. Tulee hyvin toimeen kaikkien ihmisten kanssa ja syö hyvillä mielin mitä hänelle tarjoan.
anteeks kirjoitusvirheet. Kirjoittelen puhelimella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ootte kun pieniä lapsia. Hirveän monelle tuntuu olevan tärkeintä että mies hoitaa kun olette kipeitä ja käy kaupasta ostamassa karkkia säällä kun säällä. Kenen aikuisen naisen arki on sellasta että tollaset asiat tulee tärkeimpänä mieleen miehestään.
No minun on koska olen alaraajoistani halvaantunut. Ei voi olettaa että kaikilla täällä on terveys tallella. Keskusteluun saa osallistua myös ne joilla on vamma, vai kuinka?
Voi hyvä ihme kun kaikki pitää kääntää itseensä. Hän varmasti tarkotti suurinta osaa näistä vastauksista eikä "teititellyt" juuri sinua. Sinun tilanteessa toi on tietysti ymmärrettävää.
Parasta on kun mies tuo mulle aamukahvin sänkyyn silloin kun on herännyt ennen mua. Päivän piristys :)
Muuta ihanaa miehessä on huumorintajuisuus, taiteellisuus, puhuu tunteistaan, pystyy keskustelemaan erimielisyyksistäkin rakentavasti ja löytämään kompromissin, pitää lapsista (muistakin kuin vain omista), järjestelmällinen, pitää arjen kasassa yhdessä mun kanssa, ei materialistinen, samat elämänarvot ylipäätään.
Leipoo mokkapalat sun muut koulun myyjäisiin. En ite tykkää leipoa. Leipoo myös kaikkiin perhejuhliin.
Mun mies on taiteilijasielu. Rakastan hänessä eniten luovuutta, on pitkä, hoikka ja tatuoitu, rebel, persoonallinen tyyli, avoin, tunteellinen, intohimoinen, suojeleva, luotettava, hyvä isä, eläinrakas...
Spontaanisti osaa minut yllättää, tykkää matkustella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä niitä ole pakko saman tien syödä. Ei puolisoni siitä loukkaannu.Enkä missään vaiheessa ole sanonut, että herkut olisi prioriteetti numero yksi😂
Voimme varmaan pysyä nyt itse otsikon aiheessa?No onhan toi nyt huvittavasti kirjotettu että sinä olet kipeä niin mies lähtee SAMAN TIEN hakemaan herkkuja:DD Ihan niinkun ne herkut jotenkin auttais tai liittyis sairasteluun.
Lapsellista takertua yhteen sanaan. Olet varmaan näitä katkeria nilittäjiä, joka ei ole ollut kuin alkoholisoituneiden kanssa joilta saat pelkästään pataan. Mene muualle tästä ketjusta, jos et pysy otsikon aiheessa.
- Eri, jota v*tuttaa tuollainen riidanhaastaja
Puujalkavitsien ystävä. Huomaavainen. Kohtelias. Lapsirakas. Puhelias. Sosiaalinen. Aikaansaava. Helposti-innostuva. Hellä. 28 vuotta takana ja rakastun tohon mieheen aina uudelleen. Osaa olla vaikeekin, mutta nyt piti vaan kehua.
Tee oma ketju luottamusongelmille. Et tiedä mun ja meidän elämästä yhtään mitään. Terveisin uupunut unettomuudesta kärsivä pienten lasten äiti. Saan mennä vaikka leffaan, syömään, hierontaan, näkemään ystäviä ja nukkumaan yöni rauhassa sekä tekemään omia projektejani jotka on mun henkireikä. Saman vapauden annan toiseen suuntaan. Ollaan vuorotellen omissa oloissamme. Mulla kun pinna kiristyy, alan tiuskimaan, huutamaan ja itkeskelemään. Miehen on helpompi olla lasten kanssa yksin silloin kun mulla menee yli. Oon avohoitopotilas.