Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehukaa miestänne! Eniten peukutusta saanut mies voittakoon!

Onnellinen Vaimo
16.02.2020 |

Aloittakaa miehenne kehuminen rehellisesti. Muut sitten peukuttavat hyväksi katsomiaan ominaisuuksia.

Meidän ihanat mussukat ansaitsevat vähän suitsutusta. Sitä paitsi on kivaa olla ylpeä tällee anonyymisti.

Positiivista päivää kaikille ihanille! Mmmuah!!!!

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on parasta, mitä minulle on tapahtunut. Luotettava, rehellinen, hyvännäköinen, ottaa huomioon, kannustaa ja tukee, pystytään keskustelemaan ihan kaikesta, osaa olla romanttinen ja arvostaa mua ihmisenä.

Välillä on kynttiläillallinen tai siivottu koti odottamassa, kun tulen kotiin. Muistaa merkkipäivinä, vietetään ihania koti-iltoja, tai vie syömään tai elokuviin. Halaa, pusuttelee ja hipsuttelee päivittäin. Makuuhuoneessa homma toimii myös hyvin ja ottaa minutkin siinä huomioon, eikä pelkästään omaa tyytyväisyyttä ajattele.

Jatkan vielä, että on myös todella huolehtivainen. Jos vaikka olen kipeänä, hän lähtee saman tien hakemaan herkkuja, juomista ja tarvittaessa lääkkeitä. Kysyy päivän aikana usein, minkälainen olo ja haluanko hänen tuovan jotain, tai tekisikö hän jotain ruokaa. Hän myös tietää, että sama vastavuoroisuus toimii jos hän on sairaana.

Myös muille hän on yhtä huolehtivainen ja ottaa mielellään esim. sisaruksiemme lapsia hoitoon ja keksimme yhdessä heille tekemistä.

Av-matami kun sairastaa niin tottakai siinä on HERKUT prioriteetti listan ykkösenä😃 Kenen edes tekee mieli sairaana herkutella😷

Vierailija
42/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan itsestäänselvästi huolehtii ja hoivaa kun olenn sairaana. Se ei ole edes mainitsemisen arvoinen asia. Sama kuin kertoisi että minun mieheni pyyhkii itse takapuolensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kuin Jason Momoa! Tai noh, ei sittenkään...hiukset harvenee ja pötsiäkin löytyy. Mutta niistä viis, hän on tukenut mua viimeiset 15 vuotta, on mahtava isä lapsillemme, hauska, sopivasti hassu, joka saa meidät kaikki nauramaan. En voisi kuvitellakaan elämääni kenenkään muun kanssa. Kaikkine virheineen mulle täydellinen kumppani ja lapsille täydellinen isä.

Pahus, pitääkin mennä kertomaan tämä hänelle.

Vierailija
44/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee modernin miehen urotekoja, eli jos sataa räntää niin kysyy haluanko jotain hyvää ja lähtee hakemaan sitä mulle kaupasta. Hassuttelee sillä tavalla ja tekee kaikkia pieniä romanttisia tempauksia.

Vierailija
45/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte kun pieniä lapsia. Hirveän monelle tuntuu olevan tärkeintä että mies hoitaa kun olette kipeitä ja käy kaupasta ostamassa karkkia säällä kun säällä. Kenen aikuisen naisen arki on sellasta että tollaset asiat tulee tärkeimpänä mieleen miehestään.

Vierailija
46/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ootte kun pieniä lapsia. Hirveän monelle tuntuu olevan tärkeintä että mies hoitaa kun olette kipeitä ja käy kaupasta ostamassa karkkia säällä kun säällä. Kenen aikuisen naisen arki on sellasta että tollaset asiat tulee tärkeimpänä mieleen miehestään.

Niinpä, onneksi joukossa on hyviäkin kommentteja, jossa mies on muutakin herkkuautomaatti.

Vierailija
47/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on todella pinnallinen suhde. Ketjussa oli ehkä kaksi hyvää miestä.

Vierailija
48/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen. Kertoisi jos ihastuisi toiseen että voitaisiin käydä se läpi suhteessamme. Avoin ihminen jonka kanssa voi puhua ihan kaikesta. Paras ystäväni. Jopa niin rehellinen, että joutuu välillä sanomaan että ihan noin rehellinen ei tarvitse olla. Oppinut rehellisyyden rajat nopeasti.

Eli kun kysyn: Onks tää nyt hyvä? Voi sanoa että on, vaikka ei oiskaan, jos olen jo kaks tuntia sovittanut vaatteitani että päästäis lähtemään.

Eikä tarvii vastata että on tosi kaunis nainen, jos kysyn onko joku nainen kaunis. Haluan mieluummin kuulla että kukaan muu ei vedä vertoja minulle vaikka se ei ihan totta olisikaan.

Asperger? Amy Schumer kertoo että ihmetteli miehensä suorapuheisuutta ennenkun hänellä diagnosoitiin asperger. Kuulostaa ihan mieheltäsi.

Surullista, että sun elämässäs miehellä täytyy olla joku diagnoosi kun hän on yltiörehellinen. Osaan kyllä itse diagnosoida mieheni jos tarve vaatii. En tarvitse siihen sinun apuasi.

Vierailija
49/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa kitaraa ja laulaa mulle serenadeja.

Vierailija
50/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun on koska olen alaraajoistani halvaantunut. Ei voi olettaa että kaikilla täällä on terveys tallella. Keskusteluun saa osallistua myös ne joilla on vamma, vai kuinka?

Vierailija
51/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tupakoi.

Vierailija
52/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minun on koska olen alaraajoistani halvaantunut. Ei voi olettaa että kaikilla täällä on terveys tallella. Keskusteluun saa osallistua myös ne joilla on vamma, vai kuinka?

Taitaa suurimmalla osalla tällä palstalla keskustelevista olla jonkun sortin vamma. Jos ei alaraajoissa niin sitten yläpäässä, vai kuinka?

Vierailija
53/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies puhuu.

Vierailija
54/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen. Kertoisi jos ihastuisi toiseen että voitaisiin käydä se läpi suhteessamme. Avoin ihminen jonka kanssa voi puhua ihan kaikesta. Paras ystäväni. Jopa niin rehellinen, että joutuu välillä sanomaan että ihan noin rehellinen ei tarvitse olla. Oppinut rehellisyyden rajat nopeasti.

Eli kun kysyn: Onks tää nyt hyvä? Voi sanoa että on, vaikka ei oiskaan, jos olen jo kaks tuntia sovittanut vaatteitani että päästäis lähtemään.

Eikä tarvii vastata että on tosi kaunis nainen, jos kysyn onko joku nainen kaunis. Haluan mieluummin kuulla että kukaan muu ei vedä vertoja minulle vaikka se ei ihan totta olisikaan.

Asperger? Amy Schumer kertoo että ihmetteli miehensä suorapuheisuutta ennenkun hänellä diagnosoitiin asperger. Kuulostaa ihan mieheltäsi.

Surullista, että sun elämässäs miehellä täytyy olla joku diagnoosi kun hän on yltiörehellinen. Osaan kyllä itse diagnosoida mieheni jos tarve vaatii. En tarvitse siihen sinun apuasi.

Ohis mutta kyllä ihmiselle yleensä kehittyy normaalit sosiaaliset taidot itsestään eikä kumppanin tarvitse niitä hänelle enää aikuisiällä erikseen opettaa.

Vierailija
55/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä koulutuksella sinä diagnosoit yhtään ketään? Taidat olla niitä mammoja jotka Meghanin kuvaa kattomalla arvaa että narsistihan se on:D

Vierailija
56/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta kyllä ihmiselle yleensä kehittyy normaalit sosiaaliset taidot itsestään eikä kumppanin tarvitse niitä hänelle enää aikuisiällä erikseen opettaa.

Hänellä on täysin normaalit sosiaaliset taidot. Oli vain käsittänyt, että kun olen sanonut että voidaan olla 100% rehellisiä ja puhua kaikesta niin kuin parhaat ystävät, että tarkoitin 100% mitä sanon. Lähes kaikki miehet joiden kanssa olen ollut ovat tuollaisia, ja pitää outona naisen logiikkana pyytää ensin puhumaan suoraan ja sitten pyytää ettei niin suoraan. Sä teit heti miljoona päätelmää mun lyhyestä kommentista. Se on vähän oireellista. Tää todellakin on ohis. Miksi ei voi ees yhtä ketjua olla jossa ei diagnosoida, arvostella ja neuvota? Onko niin pirun vaikeaa vain kehua omaa kumppania ja antaa ihmisten olla?

Vierailija
57/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa mulle omaa tilaa. Ehdottaa itse että vois olla lapsen kanssa että voin mennä jonnekin. Ehdottaa vaikka, että tee omia juttujas pari päivää ja yövy vaikka jossain niin hän hoitaa sillä välin kaiken.

Mä huolestuisin jos mieheni sanoisi että mee pariks päiväks muualle "hääräilemään omias".

Vierailija
58/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa suurimmalla osalla tällä palstalla keskustelevista olla jonkun sortin vamma. Jos ei alaraajoissa niin sitten yläpäässä, vai kuinka?

Sulla ilmeisesti yläpäässä koska empatiakyky ja tilannetaju puuttuu kokonaan. Ihan uskomattoman huonoa käytöstä. Sunko piti olla esimerkki aikuisesta naisesta...?

Vierailija
59/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki miehet on kusipäit ja haluu vaa toosaa loppujen lopuks mut ne osaa kusettaa naisii et haluu muka rakkaut

Kiirust sul pitäny ku kaik maailman miehet oot kokeil.

Vierailija
60/94 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on todella pinnallinen suhde. Ketjussa oli ehkä kaksi hyvää miestä.

Naiset muodostavat mielikuvansa miehistä tämän palstan perusteella. Melko sairaat setit.