Kehukaa miestänne! Eniten peukutusta saanut mies voittakoon!
Aloittakaa miehenne kehuminen rehellisesti. Muut sitten peukuttavat hyväksi katsomiaan ominaisuuksia.
Meidän ihanat mussukat ansaitsevat vähän suitsutusta. Sitä paitsi on kivaa olla ylpeä tällee anonyymisti.
Positiivista päivää kaikille ihanille! Mmmuah!!!!
Kommentit (94)
Maksaa vähintään puolet mun kauneudenhoitotuotteista koska itse nauttii niistä katsojan ominaisuudessa. Kummallakaan ei ole paljon rahaa, mutta katsotaan yhdessä että pääsen kampaajalle ym.
Mieheni on avoin ja rehellinen. Näyttää ja kertoo rakastavansa minua ja on aina tukena. Mielipide ja kulttuurieroista ollaan aina voitu keskustella avoimesti ja nyt 10v jälkeen voin sanoa että ollaan kasvettu aikuisiksi yhdessä. En vaihtaisi häntä mihinkään ja olen luottavainen että hän tuntee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikas. Pitää kunnostaan huolta, mutta ei vedä överiksi eli ei ole sellainen kireä fitnessukko joka punnitsee ruokansa, motkottaa herkuista tai kyttää toisen syömisiä. Yhdessä syödään herkkuja ja yhdessä syödään ja liikutaan myös terveellisesti. Yhteiset terveysarvot siis.
Teidän yhteiselo kuulostaa melko ulkonäkökeskeiseltä
Laitan yhden ominaisuuden kerrallaan tänne jotta on helpompi peukuttaa arvostamiaan ominaisuuksia. En kuvaa yhteiseloamme vaan listaan ominaisuuksia.
Vinkkinä; voisit merkitä omat viestisi vaikkapa nimimerkillä tai jollain, jotta me muutkin tiedetään mitkä viestit tulevat sinulta ja sinun systeemissä mukaan.
Huumorintajuinen. Ei koskaan suutu mun vitseistä vaan ollaan yhtä räävittömiä. Heittää hölmöä puujalkavitsiä joka asiasta mutta osaa olla myös vakavissaan jos tarve vaatii. Eli ei pakene vaikeita asioita huumoriin, piilovidduile tai heitä riitelyä läskiksi.
Vierailija kirjoitti:
kaikki miehet on kusipäit ja haluu vaa toosaa loppujen lopuks mut ne osaa kusettaa naisii et haluu muka rakkaut
Huomasitko, että ketjun otsikko ei ollut "Avautumisketju katkerille ryhävalaille, joiden taso ei riitä kuin alimman kastin miehiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikas. Pitää kunnostaan huolta, mutta ei vedä överiksi eli ei ole sellainen kireä fitnessukko joka punnitsee ruokansa, motkottaa herkuista tai kyttää toisen syömisiä. Yhdessä syödään herkkuja ja yhdessä syödään ja liikutaan myös terveellisesti. Yhteiset terveysarvot siis.
Laitan yhden ominaisuuden kerrallaan tänne jotta on helpompi peukuttaa arvostamiaan ominaisuuksia. En kuvaa yhteiseloamme vaan listaan ominaisuuksia.
Vinkkinä; voisit merkitä omat viestisi vaikkapa nimimerkillä tai jollain, jotta me muutkin tiedetään mitkä viestit tulevat sinulta ja sinun systeemissä mukaan.
Miksi? Miksi teidän täytyy se tietää? Ei se vaikuta itse asiaan. Kehu nyt vaan sitä ukkoas. Jokaisella on oma tapa.
Lisäänkin: Mieheni ymmärtää että jokaisella on omat tavat toimia. Ei neuvo tai päällepäsmäröi tai määräile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Miksi teidän täytyy se tietää? Ei se vaikuta itse asiaan. Kehu nyt vaan sitä ukkoas. Jokaisella on oma tapa.
Lisäänkin: Mieheni ymmärtää että jokaisella on omat tavat toimia. Ei neuvo tai päällepäsmäröi tai määräile.
Kehuin jo. Kivaa sunnuntaita sinulle, toivottavasti pystyt rentoutumaan hieman.
Onnelinen vaimo kirjoitti:
45 vuotta yhtä juhlaa. Nuoremmille tiedoksi. Tuhansien joukosta , kun valitset sen itselle parhaan, niin ei ole muuta kuin kehuttavaa. Tämä valintahan onnistuu parhaiten silloin , kun tuntee itsensä hyvin. Onnea kaikille valintaan. Vielä se, et metsä vastaa niinkuin sinne huutaa.
Tässähän lähinnä kehuit itseäsi 🤔
Kulinaristinen suhde alkoholinkäyttöön. Eli saattaa ostaa maun vuoksi ykkösolutta tai alkoholitonta olutta, koska pitää mausta eikä halua olla humalassa. Osaa silti pitää hauskaa eikä nipota tai sylje kuppiin kun lähdetään radalle. Luottaa minuun joten antaa myös mun mennä yksin tai kaverien kanssa reissuun eikä ole mustasukkainen jos jään ex-tempore jatkoille yöksi.
Taiteellinen, älykäs. Paljon omia harrastuksia joten en joudu olemaan hänen elämänsä ainoa sisältö.
Huolehtivaisin ihminen, jonka tunnen. Ensitreffeillämme kävimme kävelyllä ja osuimme tilanteeseen, jossa oli potentiaalinen hengenvaara kyseessä (onneksi osoittautui, että niin ei ollut). Mies oli välittömästi valmis auttamaan ja soittamaan apua. Itse asiassa koko ensitapaamisemme liittyi siihen, että hän tuli asuinpaikkakunnalleni auttaakseen yhteistä ystäväämme.
Minusta hän huolehtii monin tavoin. Ensimmäisenä yhteisenä kesänämme hän teki minulle pihalleen kasvimaan, kun sitä toivoin, ja totesi, että hän kyllä kääntää maan, mutta ei osallistu hoitoon muuten. No, sitten hän kuitenkin hoiti sitä, koska enhän minä päässyt omalta paikkakunnaltani arkisin sitä kastelemaan. Sama pari vuotta myöhemmin kasvihuoneen kanssa; hän auttoi hankkimaan ja järjestämään kuljetuksen, laittoi sen kavereidensa kanssa talkoilla pystyyn, totesi sitten, että enempää hän ei tee. Mutta niinpä vaan kysyi päivittäin puhelimessa, pitäisikö sitä kastella ja kävi kastelemassa. Ja lintujen ruokinta-automaatti: siitä hän sanoi, että hän täyttää sen viikolla, mutta se on minun vastuullani viikonloppuisin. En nykyisin ehdi sitä täyttämään, kun hän hoitaa sitä innoissaan ja opettelee tuntemaan lintuja :)
Vaikka olemme kuudetta vuotta yhdessä, hän muistaa edelleen kuukausipäivämme. Samoin vuosipäivät, syntymäpäivät, ystävänpäivät, naistenpäivät ja tietysti joulun. Nykyisin asumme jo yhdessä ja koska minulla on pitemmät työpäivät, hän enimmäkseen hoitaa kodin.
Harrastamme yhdessä. Molemmat olemme intohimoisia lukijoita ja hän lukee minulle iltaisin sängyssä myös ääneen. Luemme runoja toisillemme, keskustelemme lukemastamme, kuuntelemme musiikkia ja käymme aika paljon live-keikoilla. Hän lähtee myös keikoille, jotka eivät ole ihan hänen tyylistään musiikkia (ja päinvastoin). Matkustelemme paljon ja hän on turvallisin matkakumppani, minkä osaan kuvitella. Minun on ulkomailla välillä vaikea löytää itselleni sopivaa ruokaa, mutta hän ei hermostu.
Hän on ilo silmälleni; pitkä, tumma ja komea. Hänellä on maailman ystävällisimmät siniset silmät, joissa on aina huumorintajuinen pilke.
On keskittynyt nuoruudessaan enemmän itsensä kehittämiseen ja intohimojensa toteuttamiseen kuin hameväen perässä juoksemiseen. Ei silti ole kokematon ja on ollut naisten suosiossa aina. Voin luottaa ettei häntä kiinnosta nytkään vastata jokaiseen soidinkutsuun.
Mun mies on parasta, mitä minulle on tapahtunut. Luotettava, rehellinen, hyvännäköinen, ottaa huomioon, kannustaa ja tukee, pystytään keskustelemaan ihan kaikesta, osaa olla romanttinen ja arvostaa mua ihmisenä.
Välillä on kynttiläillallinen tai siivottu koti odottamassa, kun tulen kotiin. Muistaa merkkipäivinä, vietetään ihania koti-iltoja, tai vie syömään tai elokuviin. Halaa, pusuttelee ja hipsuttelee päivittäin. Makuuhuoneessa homma toimii myös hyvin ja ottaa minutkin siinä huomioon, eikä pelkästään omaa tyytyväisyyttä ajattele.
Tekee hyvää ruokaa. Hauska ja vähän sellainen hassuttelija. Todella älykäs, kiinnostunut monista asioista. Urheilee ja pitää huolta itsestään. Säästäväinen raha-asioissa. Tosi söpön näköinen. Haluaa myös lapsia.
10 vuotta ollaan oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on parasta, mitä minulle on tapahtunut. Luotettava, rehellinen, hyvännäköinen, ottaa huomioon, kannustaa ja tukee, pystytään keskustelemaan ihan kaikesta, osaa olla romanttinen ja arvostaa mua ihmisenä.
Välillä on kynttiläillallinen tai siivottu koti odottamassa, kun tulen kotiin. Muistaa merkkipäivinä, vietetään ihania koti-iltoja, tai vie syömään tai elokuviin. Halaa, pusuttelee ja hipsuttelee päivittäin. Makuuhuoneessa homma toimii myös hyvin ja ottaa minutkin siinä huomioon, eikä pelkästään omaa tyytyväisyyttä ajattele.
Jatkan vielä, että on myös todella huolehtivainen. Jos vaikka olen kipeänä, hän lähtee saman tien hakemaan herkkuja, juomista ja tarvittaessa lääkkeitä. Kysyy päivän aikana usein, minkälainen olo ja haluanko hänen tuovan jotain, tai tekisikö hän jotain ruokaa. Hän myös tietää, että sama vastavuoroisuus toimii jos hän on sairaana.
Myös muille hän on yhtä huolehtivainen ja ottaa mielellään esim. sisaruksiemme lapsia hoitoon ja keksimme yhdessä heille tekemistä.
Istuu sohvalla ja pieree. Huutaa välillä että nainen, tuo sitä kaljaa. Se on niiiiin romanttista. Tuon mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen. Kertoisi jos ihastuisi toiseen että voitaisiin käydä se läpi suhteessamme. Avoin ihminen jonka kanssa voi puhua ihan kaikesta. Paras ystäväni. Jopa niin rehellinen, että joutuu välillä sanomaan että ihan noin rehellinen ei tarvitse olla. Oppinut rehellisyyden rajat nopeasti.
Eli kun kysyn: Onks tää nyt hyvä? Voi sanoa että on, vaikka ei oiskaan, jos olen jo kaks tuntia sovittanut vaatteitani että päästäis lähtemään.
Eikä tarvii vastata että on tosi kaunis nainen, jos kysyn onko joku nainen kaunis. Haluan mieluummin kuulla että kukaan muu ei vedä vertoja minulle vaikka se ei ihan totta olisikaan.
Asperger? Amy Schumer kertoo että ihmetteli miehensä suorapuheisuutta ennenkun hänellä diagnosoitiin asperger. Kuulostaa ihan mieheltäsi.
Huolehtivainen, auttavainen, empaattinen. Hyvä kuuntelija. Auttaa vanhempiaan. Sosiaalinen.
Antaa mulle omaa tilaa. Ehdottaa itse että vois olla lapsen kanssa että voin mennä jonnekin. Ehdottaa vaikka, että tee omia juttujas pari päivää ja yövy vaikka jossain niin hän hoitaa sillä välin kaiken.