Kehukaa miestänne! Eniten peukutusta saanut mies voittakoon!
Aloittakaa miehenne kehuminen rehellisesti. Muut sitten peukuttavat hyväksi katsomiaan ominaisuuksia.
Meidän ihanat mussukat ansaitsevat vähän suitsutusta. Sitä paitsi on kivaa olla ylpeä tällee anonyymisti.
Positiivista päivää kaikille ihanille! Mmmuah!!!!
Kommentit (94)
Lihaksikas. Pitää kunnostaan huolta, mutta ei vedä överiksi eli ei ole sellainen kireä fitnessukko joka punnitsee ruokansa, motkottaa herkuista tai kyttää toisen syömisiä. Yhdessä syödään herkkuja ja yhdessä syödään ja liikutaan myös terveellisesti. Yhteiset terveysarvot siis.
kaikki miehet on kusipäit ja haluu vaa toosaa loppujen lopuks mut ne osaa kusettaa naisii et haluu muka rakkaut
45 vuotta yhtä juhlaa. Nuoremmille tiedoksi. Tuhansien joukosta , kun valitset sen itselle parhaan, niin ei ole muuta kuin kehuttavaa. Tämä valintahan onnistuu parhaiten silloin , kun tuntee itsensä hyvin. Onnea kaikille valintaan. Vielä se, et metsä vastaa niinkuin sinne huutaa.
Rehellinen. Kertoisi jos ihastuisi toiseen että voitaisiin käydä se läpi suhteessamme. Avoin ihminen jonka kanssa voi puhua ihan kaikesta. Paras ystäväni. Jopa niin rehellinen, että joutuu välillä sanomaan että ihan noin rehellinen ei tarvitse olla. Oppinut rehellisyyden rajat nopeasti.
Eli kun kysyn: Onks tää nyt hyvä? Voi sanoa että on, vaikka ei oiskaan, jos olen jo kaks tuntia sovittanut vaatteitani että päästäis lähtemään.
Eikä tarvii vastata että on tosi kaunis nainen, jos kysyn onko joku nainen kaunis. Haluan mieluummin kuulla että kukaan muu ei vedä vertoja minulle vaikka se ei ihan totta olisikaan.
Mun mies on ihana! Mulla on joka päivä ruoka valmiina kun tulen töistä kotiin. Hän pääsee siis töistä aikaisemmin. Tuo välillä kukkia ja muistaa aina mm. naistenpäivän. Antaa synttäreinä ja jouluna ihania lahjoja vaikka oltaisiin sovittu ettei osteta mitään. On ihana (tosin vähän liian lepsu) isä lapsillemme. Tykkää olla kotona eikä rieku kylillä. Näyttää rakkautensa siis arkipäivän tekoina.
Ymmärtää naisten hormonien tuottamia vaikeuksia. Ei koskaan pilkkaa niistä, ei soimaa jos dieetti menee pieleen menkkojen takia tms. Ostaa siteet ja tamponit kaupasta eikä tee siitä numeroa. Ajattelee aina, että tärkeämpää on saada mun seksuaaliterveys ja hormonit kuntoon ennemmin kuin että joutuisin syömään hormoneita jotka ei mulle sovi että hän sais seksiä ilman kumia. Tekee enemmän kotitöitä ja tuo kahvin vuoteeseen jos mulla on naistenvaivoja.
Mun mies on huomaavainen, rauhallinen ja turvallinen. Rehellinen ja luotettava. Hänellä on kreisi huumorintaju ja meidän yhteinen läppä on sellaista, että ollaan onnellisia ettei kukaan muu sitä kuule.
Mun silmissäni mies on todella komea ja seksikäs. Hänellä on mahtavat silmät ja ihanat kädet.
Mies on ahkera ja perhekeskeinen. Maailman paras.
Yhdessä ollaan oltu lähemmäs 20 vuotta.
Siivoaa ja hoitaa lasta oma-aloitteisesti. Ei laske kumpi tekee enemmän kotitöitä. Ei jaa hommia sukupuolen mukaan, vaan ompelee sujuvasti siinä missä nikkaroi.
Mun mies tekee ihan kaikkensa mun ja lasten hyvinvoinnin eteen. Hän on mies, joka jättää kokouksen väliin jos tyttärelle tulee ongelma auton kanssa tai kantaa kaupasta teetä ja lämmin kuppi-keittoja jos minä olen sairaana.
Meillä on ihan tosi hauskaa yhdessä, reissataan jonnekin Norjan vuonoille moottoripyörillä tai lähdetään vaeltamaan tai mökille. Kumpikaan ei laske kotitöitä.
Mun mies myös huolehtii vanhemmistaan, soittelee päivittäin ja varmistaa että kaikki on hyvin. Jos lapsille tulee ongelma, ensimmäinen ajatus on ”pitää soittaa iskälle”. Tai jos jollain kaverilla on hankalaa, mies on aina valmis juttelemaan ja auttamaan. On siis pohjia myöten hyvä, muista välittävä ihminen.
Aina voi luottaa siihen, että ollaan samalla puolella. Silloinkin kun riidellään.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikas. Pitää kunnostaan huolta, mutta ei vedä överiksi eli ei ole sellainen kireä fitnessukko joka punnitsee ruokansa, motkottaa herkuista tai kyttää toisen syömisiä. Yhdessä syödään herkkuja ja yhdessä syödään ja liikutaan myös terveellisesti. Yhteiset terveysarvot siis.
Teidän yhteiselo kuulostaa melko ulkonäkökeskeiseltä
Olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta. Hän vain paranee vuosi vuodelta. Komea, tyylikäs, älykäs. Kiltti, huomaavainen, uskollinen. Taiteellinen, taitava. Ainutlaatuinen. Loistava ruuanlaittaja. Hauska. Ei koskaan jättäisi minua pulaan. Kannustaa, arvostaa, kunnioittaa minua. Paras ❤️
Iso vehje jota osaa käyttää. Miehekäs vuoteessa eli osaa ottaa, mutta osaa myös antaa olematta liian feminiininen. Eli ei kysele tyhmiä ( joko olet tulossa?), ota egolleen mun saamista tai yritä liikaa. Osaa lukea mua ja vastata viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän yhteiselo kuulostaa melko ulkonäkökeskeiseltä
Laitan yhden ominaisuuden kerrallaan tänne jotta on helpompi peukuttaa arvostamiaan ominaisuuksia. En kuvaa yhteiseloamme vaan listaan ominaisuuksia.
Tekee ruokaa ja ostaa ruokaa, jos mä olen tullut shoppailleksi liikaa ja olen rahaton.
Antaa ihania pehmeitä, jalat alta vieviä suudelmia. Pitää kättään mun reidellä, hartialla tai kädestä kiinni kun katsotaan televisiota. Paijailee ja halii. Ihana nalleni. ❤️
Arvostaa ja kunnioittaa mua ihmisenä. Tukee mua kaikessa olematta falski. Eli sanoo kyllä mielistelemättä, jos jokin ei toimi, mutta tietää milloin sanoa ja milloin pitää antaa mun todeta kokeilemalla itse.
Taitaa tulla lyhyt ketju. Ei täällä saa miehiä kehua.