Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen lapsellinen jos hän iloitsee siitä, että ollessaan kipeänä mies hoivaa ja tuo piristykseksi herkkuja?

Vierailija
16.02.2020 |

Mitä outoa siinä on että naisellekin on tärkeää tulla hoivatuksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tekee minut lapselliseksi, niin sitten olen lapsellinen eikä hävetä yhtään.

N56

Vierailija
2/10 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ne varsinkin, jotka hehkuttaa siitä johonkin Facebookin Naistenhuoneelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttini toisesta ketjusta, johon tämä aihe nousi ohikseksi: " Kummallista, jos mies on kipeänä, hyvä nainen hoivaa. On hellyyttävä miesflunssa kyseessä ja mies on aivan avuton, suloisella tavalla.

Mutta jos nainen on halvaantunut, korkeassa kuumeessa tai muuten vuoteenomana, on hän lapsellinen jos kaipaa hoivaa sekä piristystä.

Saa siitä iloita, että on mies joka nauttii myös hoivaamisesta ja piristää sekä hellii kipeänä olevaa naistaan. "

Vierailija
4/10 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttini toisesta ketjusta, johon tämä aihe nousi ohikseksi: " Kummallista, jos mies on kipeänä, hyvä nainen hoivaa. On hellyyttävä miesflunssa kyseessä ja mies on aivan avuton, suloisella tavalla.

Mutta jos nainen on halvaantunut, korkeassa kuumeessa tai muuten vuoteenomana, on hän lapsellinen jos kaipaa hoivaa sekä piristystä.

Saa siitä iloita, että on mies joka nauttii myös hoivaamisesta ja piristää sekä hellii kipeänä olevaa naistaan. "

Miesflunssasta lällättäjät voisivat päivittää tietonsa aiheesta. Eletään kuitenkin vuotta 2020.

Vierailija
5/10 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö miksi sen miehen pitää kipeänä ollessaan muita hoivata ja hakea herkkuja?

Vierailija
6/10 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli välilevynpullistuma. Neljä viikko vuodepotilaana.

Mieheni kuljetti lääkäriin, tuli töistä laittamaan lounasta, kantoi kylpyhuoneeseen ja pesi minut.

Vierailija
7/10 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista😂 etkai minun kommentista saanut ideaa tähän?

Kuka sanoi, että iloitsen pelkästään herkuista? Olen tyytyväinen siihen, että minulla on huolehtiva puoliso, joka haluaa omasta tahdostaan hoivata ja kuten kirjoitin, vastavuoroisuus toimii. Jos mieheni on sairaana, tietysti tuon kaupasta/apteekista mitä hän tarvitsee jos itse on vuoteenoma. Ihan omasta tahdostani. Tuon sitä ruokaa, mikä hänestä tuntuu että voisi mennä alas, jos on vaikka vatsatautia.

Ja näin sen pitäisi mielestäni mennäkin suhteessa ja elämässä ylipäätään. Autetaan ja huolehditaan läheisistä silloin kun tarvitsee. En tiedä mitkä ovat sinun ajatukset asiaan, mutta vaikutat vähän itsekeskeiseltä.

Vierailija
8/10 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7/7, olen siis juuri se, jonka mies käy sairastellessani kaupassa hakemassa juomista, lääkkeitä ja niitä herkkuja joihin nyt olet takertunut.

Vierailija
9/10 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa on iloinen, jos kipeänä ollessaan saa hoivaa ja ehkä herkkujakin ("herkku" voi tarkoittaa eri asiaa eri ihmisille. Ja olen tosi iloinen jos mies muistaa ja tunnistaa minulle tärkeät herkut: vatsataudista toipuessa tarvitsen keltaista hartwallin jaffaa, vaaleaa leipää, suolakurkkuja, täysjyväriisiä ja ketsuppia, kuumeessa ja kurkkukivussa taas Leijonapastilleja, minttuteetä, mandariineja, Maraboun pähkinäsuklaalevyn ja mustaherukanmakuista Finrexiniä.)

Mutta kyllä pieleen menneestäkin yrityksestä voi olla iloinen ja kiitollinen.

Vierailija
10/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7/7, olen siis juuri se, jonka mies käy sairastellessani kaupassa hakemassa juomista, lääkkeitä ja niitä herkkuja joihin nyt olet takertunut.

No en ole se, vaan sitä mieltä että sinun suhde on hyvä ja normaali. Sain idean sen kommenteista joka irvaili sinulle. Myös mun mies hoivaa ja tuo herkkuja kun oon kipeänä. Toivoin että se joka takertui sun asiaan tulis tänne jankkaamaan ja se Kehuketju pysyis asiassa.

T: Tämän ketjun aloittaja.