Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on olla 10/10 ulkonäöltä ja liikkua julkisilla paikoilla :(

Vierailija
16.02.2020 |

Tällä videolla nuori nainen kertoo miten ei voi liikkua yksin ilman että joku tulee aina ahdistelemaan. Ajatelkaa millaista elämä olisi hänen kengissään.. ttps://m.youtube.com/watch?v=RPLzVMIXE9E

Kommentit (423)

Vierailija
321/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomu on paras. Ei pistoksia, kumeja, muoveja jne jne.. ;) 10/10 näille..

Terkuin Mies, unohtui..

Vierailija
322/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina elämä on aina helpompaa! Mahdollisuuksien portteja avautuu sieltä sun täältä. Ei tarvi olla edes lahjakas missään. Riittää, että on kaunis ja menestys elämässä on yleensä taattu! Töitä ei tarvitse sen eteen kauheasti tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttuako te kauniit valitatte. Ahdistelu on toki väärin ja kamalaa, minuakin on ahdisteltu joskus, vaikka olen ruma. Mutta kehtaatte väittää, että ette saa ystäviä kauneutenne takia! Olisin mieluummin kadehdittu ja inhottu kauneuden vuoksi kuin kiusattu ja syrjitty rumuuden takia. 

Just joo! Itse olen kärsinyt aina siitä, että olen se nätti tyttö. Kaverit ei halua liikkua kanssani ja ovat sen suoraan sanoneet, että vien kaiken huomion ja se ärsyttää heitä. On vaikeaa saada uusia ystäviä kun naiset katsovat nokan vartta pitkin ja miehet pyrkivät jatkuvasti juttusille vain koska ulkoinen olemukseni viehättää heitä.

Minulle on jopa kaveri sanonut, että pitäisin vähän matalampaa profiilia muiden keskuudessa (olisin enemmän ilman meikkiä, kulkisin kadulla pieruverkkareissa jne) että minuun olisi helpompi siten tutustua.

Älä huoli, kyllä ikääntyminen korjaa ongelmasi hyvin nopeasti.

Juu en huolehdi en, koska elämässäni on muutakin kuin vain se ulkokuori. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei kadehdi kaveria tai jos näin käy, niin pystyy ohittamaan tunteensa.

Minulla on ystäviä joiden kanssa on monia yhteisiä intressejä, eikä kukaan kilpaile siitä, kuka on porukan kaunein. Ihmisten ennakkoluulot vain ovat ärsyttäviä, kun kuvitellaan minun olevan joku miestennielijä. Siksi en juurikaan vaivaudu uusia naispuolisia ystäviä enää hankkimaan, kun ollaan aina kynnet ojossa ja vertailemassa.

Ei ole kyse kilpailusta. Vaan siitä että tuntuu kurjalta olla porukassa se jolla ei ole jotain mitä kaikki porukassa haluavat, jos taas kaikilla muilla siinä porukassa on. Pätee minulla myös vaikka rahaan, en jaksanut pyöriä eräissä piireissä kovin aktiivisesti kun muut remppaili kivitalojaan ja lomaili Malediiveilla, ja minä metsästin sokeritoukka vuokrakämpästä ja laskin pennosia paikallisbussiin.

No joo, tuossahan sen itse sanoitkin, eli silloin tietysti on vaikeaa löytää yhteistä, jos se kaunis ystävä vain nautiskelee saamastaan huomiosta ja hänen kaikki keskittymisensä menee treffien sopimiseen ja ulkonäön kohenteluun. Kaikilla näin ei kuitenkaan ole, ja moni paljon huomiota saava antaa miesten huomiolle piutpaut, keskittyen mieluummin ystäviinsä ja ihan muuhun.

Mutta onko sitä yhteistä sitten kuitenkaan, jos sinä et muuta ajattele, kun miehiä ja huomiota, sait heiltä sitä tai et.

No toki kelpaisi seura jossa vaikka vain vitsailisimme ja juttelisimme jostain yhteisistä mielenkiinnonkohteista (muusta kuin miehistä), eikä aiheet pyörisi muiden treffi-ja miesseikkailuissa tai varsinkaan siinä miten kauheaa on saada huomiota miehiltä. Mutta usein naisten kanssa jutut pyörii paljon miesten tekemisissä eikä minulla ole siihen mitään sanottavaa.

Tuossa ongelma on tuttusi käytös, ei kenenkään ulkonäkö.

Vierailija
324/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ihan kaunis, samaan aikaan minulla on urheilullinen kroppa ja olen pitkähkö. Tämän lisäksi tykkään vielä laittautua ja käytän usein korkkareitakin. Tavallaan on täysin oman valintani seuraus, että kerään huomiota jos laittaudun. Ja useinkaan en jaksa sitä huomiota, Helsingissä varsinkin ulkomaalaistaustaiset miehet viheltelevät avoimesti perään ja se on ällöttävää sekä häiritsevää. Saan niin paljon epätoivottua huomiota, että mieluiten nykyään pukeudun/laittaudun vaatimattomasti. Tavallaan tuo on harmillista, koska tykkäisin laittautua omaksi ilokseni ja näyttää nätiltä.

Ps. Ihmeen paljon alapeukkua keräävät kommentit, joissa joku tiedostaa olevansa kaunis ja yläpeukkua tulee vain kommenteille, jossa joku toteaa olevansa ruma. Perus suomalaista kulttuuria, aina pitäisi olla vähättelemässä itseään tai mahdollisimman vaatimaton. :)

Haiskahtaa ja pahasti, mutta mikä.. Sitä voi moni päätellä.. xD

Vierailija
325/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa tietynlaista maskuliinisuutta hänen kasvoissaan näin muutamaa pätkää katsottuani havaitsevinani olin ja ikäänkuin kasvot oltaisiin kaikin tavoin ehostettu kaikin feminiinisyyttä korostavin kikoin.

Ja vaikka varmasti onkin huomiotaherättävä ulkonäöllään, joka omaan silmääni ja makuuni ehkä hieman tylsähkö ja vaikuttaa jopa laskelmoidulta tuo kokonaisuus siltä osin että olisi erityisesti ns. miesten mieleen...en tiedä saako täällä sanoa näin mutta tuosta kokonaisuudesta tulee monet po.r.o tähdet mieleen ja itselle myöskin eräs kotimainen Maisa. Mutta ehdottomasti on tosi hyvännäköinen kaikin puolin, luonnonkauneudesta en osaa sanoa, sillä se ei näissä tullut ilmi.

Niin ja ihmetyttää että jos häntä julkisilla paikoilla liikkuminen noin paljon ahdistaa ja olemuksesta koituu toistuvasti samanlaisia ongelmia joita kuvaili, niin en näe mitään syytä miksi ei olisi fiksuinta muuttaa tyyliään sellaiseen suuntaan että miehet arvostaisivat edes hieman enemmän ja ottaisivat etäisyyttä. Eli jos ei keskittyisi esineellistämään itse itseään noin radikaalisti, niin ehkä muutkaan eivät niin tekisi? Kuitenkin maailmassa on todella paljon kauniita naisia joista osan kokemus suorastaan päinvastainen, että miehet eivät uskalla ottaa kontaktia ollenkaan.

Vierailija
326/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kaunis tyttö

Nainen

Oksettaa nämä setämiehet, jotka tytöttelevät täällä aiukuisia naisia..

Vierailija
327/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm aikalail yhtä ahdistavalta ku liikkua laittautumattomana, huolettomana.. :DDD

Riippuu tietty, jos on pitkä, on varmasti ahdistavampaa ku jos on lyhyt. :D

oon niin ollu kauniimpi ku toi, ja jooo, moni spurgu yms huuteli jotain et "jumalauta mikä kissa, kattokaa" ja autosta tööttäiltiin yms... Yhä edellee vaikka oon ylipainone enkä laittaudu oikee eikä oo motivaatioo olla nii ulonäkökeskeine, niiii joku saattaa tarttuu kädestä ja tulla saattaa kotiovelle tms. ... tätä nyt varmaa käy kaikille.

Vierailija
328/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi nykynuori, tekoripset ja meikit naamassa. Pesis naamansa, niin kukaan ei hiirulaisia huomaisi.

Vierailija
329/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähdään miten älykäs olento mies on. Tämänkin naisen naamari (meikkikerros) on kaunis mutta nainen itse on ihan tavan Pirkko.

https://www.google.com/search?q=nea+lindberg&client=ms-android-huawei&p…

Vierailija
330/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttuako te kauniit valitatte. Ahdistelu on toki väärin ja kamalaa, minuakin on ahdisteltu joskus, vaikka olen ruma. Mutta kehtaatte väittää, että ette saa ystäviä kauneutenne takia! Olisin mieluummin kadehdittu ja inhottu kauneuden vuoksi kuin kiusattu ja syrjitty rumuuden takia. 

Just joo! Itse olen kärsinyt aina siitä, että olen se nätti tyttö. Kaverit ei halua liikkua kanssani ja ovat sen suoraan sanoneet, että vien kaiken huomion ja se ärsyttää heitä. On vaikeaa saada uusia ystäviä kun naiset katsovat nokan vartta pitkin ja miehet pyrkivät jatkuvasti juttusille vain koska ulkoinen olemukseni viehättää heitä.

Minulle on jopa kaveri sanonut, että pitäisin vähän matalampaa profiilia muiden keskuudessa (olisin enemmän ilman meikkiä, kulkisin kadulla pieruverkkareissa jne) että minuun olisi helpompi siten tutustua.

Älä huoli, kyllä ikääntyminen korjaa ongelmasi hyvin nopeasti.

Juu en huolehdi en, koska elämässäni on muutakin kuin vain se ulkokuori. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei kadehdi kaveria tai jos näin käy, niin pystyy ohittamaan tunteensa.

Minulla on ystäviä joiden kanssa on monia yhteisiä intressejä, eikä kukaan kilpaile siitä, kuka on porukan kaunein. Ihmisten ennakkoluulot vain ovat ärsyttäviä, kun kuvitellaan minun olevan joku miestennielijä. Siksi en juurikaan vaivaudu uusia naispuolisia ystäviä enää hankkimaan, kun ollaan aina kynnet ojossa ja vertailemassa.

Ei ole kyse kilpailusta. Vaan siitä että tuntuu kurjalta olla porukassa se jolla ei ole jotain mitä kaikki porukassa haluavat, jos taas kaikilla muilla siinä porukassa on. Pätee minulla myös vaikka rahaan, en jaksanut pyöriä eräissä piireissä kovin aktiivisesti kun muut remppaili kivitalojaan ja lomaili Malediiveilla, ja minä metsästin sokeritoukka vuokrakämpästä ja laskin pennosia paikallisbussiin.

No joo, tuossahan sen itse sanoitkin, eli silloin tietysti on vaikeaa löytää yhteistä, jos se kaunis ystävä vain nautiskelee saamastaan huomiosta ja hänen kaikki keskittymisensä menee treffien sopimiseen ja ulkonäön kohenteluun. Kaikilla näin ei kuitenkaan ole, ja moni paljon huomiota saava antaa miesten huomiolle piutpaut, keskittyen mieluummin ystäviinsä ja ihan muuhun.

Mutta onko sitä yhteistä sitten kuitenkaan, jos sinä et muuta ajattele, kun miehiä ja huomiota, sait heiltä sitä tai et.

Terveisiä sulle! Olen parisuhteessa ja en todellakaan käytä aikaani pelkästään ulkonäköni kohentamiseen. Ei minulla olisi siihen edes aikaa. Edelleenkin toistan, olen nätti, mutten mikään missi!

Eräskin uusi tuttavuuteni ghostasi minut, koska oli kateellinen. Kertoi tämän suoraan, kun kysyin miksi vain häipyi elämästäni. Kertoi suoraan että mieluummin viettää aikaa itseään rumempien kanssa. Hänkin mielestäni näyttävä tyttö, mutta ei sille mitään voi jos itsetunto niin paskana ettei seurani kelpaa.

Vierailija
331/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videolla esiintyvä nainen on mielestäni kaunis. Osaa ehostaa ja on huoliteltu, joka lisää kauneutta. Myös itseluottamus lisää kauneutta, mutta liiallisena voi koitua myös huonoksi asiaksi. Numeroa en halua antaa, koska kauneus on katsojan silmissä ja itse liputan enemmän luonnollisen ja aidon kauneuden puolelle. Ja kun katsoo sosiaalisia medioita niin kyllähän sieltä vastaavia löytyy. Mutta upea on.

Mutta. Mistä sitten itse tietää, onko kaunis vai jotain muuta? Itsestäni en todellakaan tiedä, olenko minkä näköinen. Enkä siitä niin välitäkään. Muutakuin silloin, kun joku jää tuijottamaan. Joskus tuntuu, että ihmiset jää välillä tuijottamaan esim. kaupassa, töissä, kaupungilla. Saattaa jo kaukaa alkaa vahtaamaan, joka on ärsyttävää. Siinä määrin, että olen aika varma että näytän jotenkin erikoiselta tai hämärältä. Tai on lounaat rinnuksilla. 😂 Ahdistavaa, sillä en itse näe olevani mitenkään hätkähdyttävän kaunis. Enemmänkin näen muiden kauneuden ja omat vikani vain. Olen luonteeltani sellainen, etten pidä huomiosta. Lähestymisiä en onneksi saa, mutta tuota tuijottelua sitäkin enemmän.

Eli kertokaahan tuijottajat! Mistä erottaa sen, että tuijotetaan outoutta, rumuutta vai kauneutta?

Vierailija
332/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni videolla näkyvä nuori nainen näyttää ennen kaikkea siltä, että han haluaa kaikkien huomaavan hänet. Keksin monta helppoa konstia, miten hän voisi edelleen näyttää viehättävältä, mutta silti välttää ei-toivotun huomion - no, ainakin normaalien ihmisten taholta. Vaatetus ja muu laittautuminen on täynnä sanatonta viestintää muille.

Vierailija
333/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mukavaa. En tiedä mikä tuo 10/10 on mutta hyvännäköisenä itseäni pidän (ja nähtävästi muutkin).

Milloin bussii astelee örvelökännääjä joka riisuu housunsa ja hyökkää paikalleni.

Milloin missäkin saa kuulla kuinka hyvä perse on kun kävelee ohi. (Uskokaa pois todella raivostuttavaa!)

Milloin joku urpo Prismassa?!? tarraa hedelmähyllyillä takapuoleen.

Milloin käy mitäki. Ei kivaa.

Nuorempana olin vielä baareissakin. Siellä sitä vasta saikin pelätä jatkuvasti.

Nykyään pysyttelen salilla töissä ja kotona :)

N22

Vierailija
334/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan perus tallaaja toi Nea on. Meikattuna näkee heti kuinka feikki sen ulkonäkö on.

Vierailija
335/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteini, joka kaipaa miesten huomioo, pukeutuu, laittautuu ja meikkaa sillälailla että sitä varmasti tulee.. ja sit "kauhistuksissa" itkeskelee, miten heti ku poikaystävän silmä välttää, KAIKKI ihmiset on kimpussa.... yees, really, ihan kaikki, varmasti..... :D

kuuluu ikään. :)))

ja ite oon sellanen, et oon aina kokenu huomion vähän ahdistavana.. En yritä saada huomioo ja välttelen ihmisten katseita.... En tunne oloani mukavaks ns. esineenä :D mut moni nainen on erilainen ja mitä sitte. kaikki saa olla mitä on.

Vierailija
336/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perusteini, joka kaipaa miesten huomioo, pukeutuu, laittautuu ja meikkaa sillälailla että sitä varmasti tulee.. ja sit "kauhistuksissa" itkeskelee, miten heti ku poikaystävän silmä välttää, KAIKKI ihmiset on kimpussa.... yees, really, ihan kaikki, varmasti..... :D

kuuluu ikään. :)))

ja ite oon sellanen, et oon aina kokenu huomion vähän ahdistavana.. En yritä saada huomioo ja välttelen ihmisten katseita.... En tunne oloani mukavaks ns. esineenä :D mut moni nainen on erilainen ja mitä sitte. kaikki saa olla mitä on.

Vaikka nainen meikkaa ja laittaa itsensä nätiksi SE EI TARKOITA että kaipaa ketään lääppimään ja kyttäämään.

Vierailija
337/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle työpaikalla yks vanhempi mies jolle olin aiemmin jutellut sanoi kun olin yksin taukohuoneessa, että ihme miten miehet ei lyöttäydy seuraan kun naisena istun yksin.

Ihan tarkoituksella menin sinne silloin kun siellä ei ollut ketään kun en halunnut seuraa. Ihmettelin kommenttia, ärsyttikin. On aiemminkin sanottu just jotain tollasta, että "yleensä miehet rupee iskemään naista tällaisessa tilanteessa".

En edes tarvitse iskemisiä kun omakin mies löytyy. En ole myöskään mikään kikattaja. Vitsiä voin heittää ja haluan olla hyvä jätkä. Tyyli on kyllä naisellinen, meikkaan ja laitan hiuksia. Jopa kadulla on joskus isketty ja baarissa tarjottu mallinhommia. Toki on myös ulkonäköä haukuttu, arvosteltu, mitä ikinä...nykyään ärsyttää tollanen kun naista saa näemmä koska tahansa arvostella niin hyvässä kuin pahassa ihan kuin naisen naama ja kroppa olis aina luupin alla.

Vierailija
338/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on teillä ongelmat. Luulis olevan helppoa tehdä itsensä tarvittaessa rumaksi? Vedät vaikka lesbosiilin ja värjäät sen millin  fledan siniseks.

Miksi kuvittelet, että ihmisellä on velvollisuus elää sen näköisenä että ei pidä omasta ulkomuodostaan? Ihan sairas ajattelutapa, että minun pitäisi ajaa kalju ja tehdä itsestäni jokin monsteri siksi, että miekkoset sanovat minua kauniiksi ja kyttäävät.

Vierailija
339/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ollut tuo videon nainen lähelläkään kymppiä.

Vierailija
340/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on teillä ongelmat. Luulis olevan helppoa tehdä itsensä tarvittaessa rumaksi? Vedät vaikka lesbosiilin ja värjäät sen millin  fledan siniseks.

Miksi kuvittelet, että ihmisellä on velvollisuus elää sen näköisenä että ei pidä omasta ulkomuodostaan? Ihan sairas ajattelutapa, että minun pitäisi ajaa kalju ja tehdä itsestäni jokin monsteri siksi, että miekkoset sanovat minua kauniiksi ja kyttäävät.

No ei varmasti tarvitse. Omalla pukeutumisella ja käytöksellä voi kuitenkin viestittää paljon. Mikään pukeutuminen ei oikeuta kajoamaan toiseen, mutta tuijottelu ja treffikutsut on ihan laillista toimintaa. Ja ne vähenee kyllä radikaalisti tai ainakaan sitä ei tehdä niin avoimesti, jos pukeutuu ns. säädyllisesti ja lopettaa itse flirttailun.

Jos puen kesällä mekon päälle ja jätän hiukset auki, tiedän saavani huomattavasti enemmän huomiota miehiltä. Koska miehiä nyt vaan kiinnostaa naiskauneus ja naisvartalo ylipäätään. Jos haluan olla enemmän rauhassa niin puen jotain , silti katseita on mutta ne on varovaisempia ja vähäisempiä. Jos katselen miehiä silmiin, hymyilen, juttelen rennosti saatikka esitän typerää niinkuin monet naiset tykkää tehdä, niin ihan varmasti tulee miehet tekemään avauksia. Jos olen kaikinpuolin hillitty niin harva uskaltaa tulla sanomaan yhtään mitään- ennenkuin on vedetty kännitila päälle.

Miehet etsii meistä naisista kyllä koko ajan merkkejä että saako lähestyä ja oletko tavoitettavissa. Toki joukkoon mahtuu aina niitä ihan oikeita ahdistelijoita, jotka yrittää käyttää omaa seksuaalista ja maskuliinista valtaansa puristelemalla tms, mutta missään nimessä suurin osa miehistä ei ainakaan täällä kotimaassa niin toimi, eikä meidän kulttuurissa sellainen ole millää tapaa edes hyväksyttyä onneksi.

Ketju on lukittu.