Millaista on olla 10/10 ulkonäöltä ja liikkua julkisilla paikoilla :(
Tällä videolla nuori nainen kertoo miten ei voi liikkua yksin ilman että joku tulee aina ahdistelemaan. Ajatelkaa millaista elämä olisi hänen kengissään.. ttps://m.youtube.com/watch?v=RPLzVMIXE9E
Kommentit (423)
Vierailija kirjoitti:
Koulussamme oli super kaunis tyttö, joka ei saanut kävellä käytävän päästä päähän rauhassa, saati ulkona kaupungilla. koko ajan oli joku mies pysäyttämässä. Aina hän jaksoi ystävällisesti vaihtaa muutaman sanan, puoli tuttujen kanssa ja vieraammille koitti mahdollisimman kauniisti sanoa ei.
Miehet ihastuu pelkän ulkonäön perusteella kovasti kauniiseen ihmiseen, eli kuitenkin vielä haavekuvan ihmisestä ja ottavat kontaktia. Kauniin ihmisen pitää enemmän jaksaa olla lähestyville kiva ja ystävällinen, kun leimataan herkemmin huonoksi tyypiksi, vaikka ihan normaalisti sanoisi ei tai torjuisi. Saa herkemmin ikävän ihmisen leiman, vaikka normaali äänellä puhuisi, verrattuna tavallisemmankin näköiseen ihmiseen. tuntuu, että tavallisen näköinen nainen saa sanoa kovastikin ilman leimaa, kaunis ei voi sanoa juuri mitään oletta bit@h.
Kauniskin on ihan normi tavallinen ihminen tavalliseen ongelmineen ja saattaa se haavekuva murtua.
Tuntuu myös, että nykyään miehet kestää torjuntaa huonommin ja alkaa selkäänpuukotus ja paskanjauhanta, jos nainen nyt ei satu kiinnostumaan juuri heistä. Ei osata ajatella, että nyt ei natsannut, kaikkea hyvää hänelle kuitenkin ja jatkampa matkaa seuraavan luo. Otetaan liian henkilökohtaisesti ja verisesti. Herrasmies tavat puuttuu.
Mun työkaveri, entinen, oli myös tälläinen. Me tavattiin töissä, kun hän oli lähes 30 vuotias.
Usein käytiin töiden jälkeen kaupungilla ja en tajunnutkaan, miksi hänelle tullaan jatkuvasti juttelemaan.
Muutti sitten miehen perässä Brysseliin. Suomessa edusti Elovena tyttöä, ulkomailla on enemmän kauneusihanteita ja siellä ei niin paljon ihmiset tulleet iholle.
Vierailija kirjoitti:
Paskan vitut. Hyvännäköinen ihminen saa päinvastoin olla rauhassa, kun kukaan ei uskalla lähestyä. 7 saa aina enemmän lähestymisiä kuin 10. Fakta.
Tämän vuoksi onkin vähän hassua, että niin moni nainen haluaisi olla kympin nainen. Kuten muussakin elämässä, niin tässäkin asiassa on parasta olla vähän keskiarvoa parempi.
Vierailija kirjoitti:
Koulussamme oli super kaunis tyttö, joka ei saanut kävellä käytävän päästä päähän rauhassa, saati ulkona kaupungilla. koko ajan oli joku mies pysäyttämässä. Aina hän jaksoi ystävällisesti vaihtaa muutaman sanan, puoli tuttujen kanssa ja vieraammille koitti mahdollisimman kauniisti sanoa ei.
Miehet ihastuu pelkän ulkonäön perusteella kovasti kauniiseen ihmiseen, eli kuitenkin vielä haavekuvan ihmisestä ja ottavat kontaktia. Kauniin ihmisen pitää enemmän jaksaa olla lähestyville kiva ja ystävällinen, kun leimataan herkemmin huonoksi tyypiksi, vaikka ihan normaalisti sanoisi ei tai torjuisi. Saa herkemmin ikävän ihmisen leiman, vaikka normaali äänellä puhuisi, verrattuna tavallisemmankin näköiseen ihmiseen. tuntuu, että tavallisen näköinen nainen saa sanoa kovastikin ilman leimaa, kaunis ei voi sanoa juuri mitään oletta bit@h.
Kauniskin on ihan normi tavallinen ihminen tavalliseen ongelmineen ja saattaa se haavekuva murtua.
Tuntuu myös, että nykyään miehet kestää torjuntaa huonommin ja alkaa selkäänpuukotus ja paskanjauhanta, jos nainen nyt ei satu kiinnostumaan juuri heistä. Ei osata ajatella, että nyt ei natsannut, kaikkea hyvää hänelle kuitenkin ja jatkampa matkaa seuraavan luo. Otetaan liian henkilökohtaisesti ja verisesti. Herrasmies tavat puuttuu.
Joidenkin miesten kohdalla kyse on siitä, ettei olla osattu koskaan käsitellä pettymyksiä ja siksi niitä kohdatessa reagointi on ylimitoitettua. Jotkut vanhemmat tekevät tämän karhunpalveluksen lapsilleen ja siivoavat kaikki esteet heidän tieltään, kun nimenomaan juuri pitäisi antaa lapsen selviytyä itse ongelmistaan, jotta aikuisena elämä olisi vähän helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo videon tyttö ei kyllä ole 10/10 nähnykään... :D Selkeästi kuvittelee itsestään liikoja kun tuollaisen videon tehnyt.
No kyllä tuo on juuri sen näköinen nainen jota kaikki miehet pitää vähintään ysinä. Kerran olin baarissa ja yksi mies siinä haaveili juuri tuon näköisestä tytöstä joka oli baaritiskillä, mutta sanoi että hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia ko tyttöön. Jutteli siksi minulle. Jee. Mies oli itse ainakin minun silmiini keskimääräistä paremman näköinen mutta tuon näköinen tyttö oli hänen mielestään out of his league. Tämä kun olimme n 25 v.
On kaunis nainen, mutta liikaa tekohärpäkkeitä minun makuuni. Ottaisin esim. Kaisa Mäkäräisen tai Krista Pärämkosken ihan minä päivänä tahansa ennemmin, jos vain olosuhteet olisivat suotuisat.
Taisi tulla väärä linkki kun ihan tavallinen ritsa oli ei minkään laiska vaikutuksia
Kunpa saisin edes yhden päivän olla kaunis tai ainakin sellainen joka huomataan.
Vierailija kirjoitti:
Kauheita kommentteja.
Miten tyytymätön itseensä pitää olla, että jonkun muun kauneus herättää näin paljon inhoa? Ei tällä palstalla haukuta ketään oikeasti rumia ja jos joku niin tekisi, olisi rumaa puolustamassa 1000 muuta. Kauniita ihmisiä ilmeisesti saa haukkua Miss Piggyiksi ja "vain 7/10":ksi. Jos jotakuta OIKEASTI seiskan ulkonäön omaavaa sanottaisiin vain seiskaksi, olisi suurin osa puolustelemassa ja kauhistelemassa että jotakuta pisteytetään kuin myyntitavaraa.
Minä en ole lähellekään tuon näköinen kuin Nea, mutta olen tyytyväinen omaan ulkonäkööni ja etenkin persoonaani, minun ei tarvitse haukkua tai vähätellä kauniita naisia. En ymmärrä mitä mielihyvää te saatte näillä inhottavilla kommenteillanne. Tuleeko siitä oikeasti hyvä olo ja tunteeko itsensä kauniimmaksi, kun vähättelee kaunista naista? Oletteko te aikuisia ihmisiä? Toivon todella että ette. Teini-ikäiseltä vielä jotenkin voi ymmärtää tämän tason ilkeilyn.
Tää taitaa ollakin rumat vs kauniit ketju! Täällä kun erehtyy kehumaan itseään, niin mammat kilpaa polttamassa roviolla.
Vierailija kirjoitti:
Vali vali, sääli tyttöä. Ulkonäköä voi aina tuunata vaatimattomammaksi jos ahdistaa. Pesee vaan meikin naamasta, laittaa hiukset kiinni, pukeutuu väljiin vaatteisiin ja lakkaa hakemasta jokaisen vastaan tulevan miehen huomiota. Kyllä, huomiota saa jos sitä haluaa saada.
Tämä. Jos laittaa meikkiä litrakaupalla ja pukeutuu paljastaviin vaatteisiin niin on turha ihmetellä, että miehet ahdistelee. Itse pukeudun farkkuihin ja säkkeihin, käytän vähän meikkiä töissä ja saan olla rauhassa. Jos laitan näyttävämpää päälle, kiharran hiukset ja meikkaan enemmän, kommentteja satelee ja miehet tuijottaa kadulla. Ja olen kuitenkin jo 33-vuotias äiti-ihminen. Ei se mitään rakettitiedettä ole
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tommonen tusinablondi. Näkee, että on käyttänyt valtavasti aikaa kehonsa muokkaukseen ja ehkä käynyt kauneusleikkauksissakin. Ei säväytä erityisesti.
Niinpä.
Olisi varmasti todella upea maltillisemmalla meikillä (kaunis toki nytkin). Liika on liikaa tässäkin asiassa. Muovisuus paistaa tästä naisesta nyt liikaa läpi. Voi olla kiva ihminen, mutta ulkonäkö muovisuuden takia ei houkuta tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mukavaa. En tiedä mikä tuo 10/10 on mutta hyvännäköisenä itseäni pidän (ja nähtävästi muutkin).
Milloin bussii astelee örvelökännääjä joka riisuu housunsa ja hyökkää paikalleni.
Milloin missäkin saa kuulla kuinka hyvä perse on kun kävelee ohi. (Uskokaa pois todella raivostuttavaa!)
Milloin joku urpo Prismassa?!? tarraa hedelmähyllyillä takapuoleen.
Milloin käy mitäki. Ei kivaa.
Nuorempana olin vielä baareissakin. Siellä sitä vasta saikin pelätä jatkuvasti.
Nykyään pysyttelen salilla töissä ja kotona :)N22
Mulla on sulle pariin ongelmaan helppo ratkaisu: pukeudu niin, että perse ei näy. Sen jälkeen kukaan ei käy Prismassa perään kiinni eikä huutele hyvääpersettä ohi kävellessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin pätkän videota ja... taas yksi keinotekoisen näköinen tekoblondibarbi täyteainehuulilla. Ehkä tuo sitten on jonkun mielestä kaunis?!? Kaltaisiaan mahtuu 15 tusinaan. Ei säväytä millään tasolla.
Totesi video alussa taukoa pahoitellen, että ei ole ollut mitään järkevää kuvattavaa. Ei ollut mielestäni nytkään. Olisi voinut jättää tämänkin tallenteen tekemättä ja keskittyä johonkin järkevämpään toimintaan.
Ja ihan vinkiksi naisille: Jos haluatte kaunistautua, niin miettikää nyt kaksi kertaa, otatteko huulitäytteitä huuliinne. Ne näyttävät ainakin minun silmääni järjestään todella karmeilta ja luonnottomilta. Ihan perusmeikki tekee useimmiten paljon paremman näköiseksi.
Kaikki jotka kirjoittaneet että ovat kauniita, he ovat saaneet ilkeitä kommentteja ja alapeukutuksia. Miksi? Etkö kestä että toinen nainen on kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Tulipas ruma olo tätä lukiessa, kun kukaan ei koskaan kadulla pysäytä tai muutenkaan lähesty. Ikinä.
Jos se nyt yhtään lohduttaa, niin aika harvaa oikeasti pysäytellään kadulla. Jos kaikilta ihmisiltä kysyttäisiin, onko sinua pysäytetty liikkuessasi normaalisti tuolla ulkona ja pyydetty treffeille jne, niin se suhdeluku olisi jotain tyyliin 1/1 000.
Onko tämä se, joka halusi tehdä itsestään seksinuken näköisen. Otti itselleen jättisilarit ja rahoitti kaikki mahdolliset leikkausoperaationsa sugardaddyjen avulla. Ei todellakaan ole kymppi ulkonäöltään, mutta vetää varmasti seksinukeista kiinnostuneiden pervertikkojen huomion itseensä.
Aidosti kaunis nainen, muttei kuitenkaan tyrkky tai seksikkyyttään korostava, saa osakseen asiallista kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se, joka halusi tehdä itsestään seksinuken näköisen. Otti itselleen jättisilarit ja rahoitti kaikki mahdolliset leikkausoperaationsa sugardaddyjen avulla. Ei todellakaan ole kymppi ulkonäöltään, mutta vetää varmasti seksinukeista kiinnostuneiden pervertikkojen huomion itseensä.
Aidosti kaunis nainen, muttei kuitenkaan tyrkky tai seksikkyyttään korostava, saa osakseen asiallista kohtelua.
Yllättävän moni nainen muuten haluaa tänä päivänä sugar daddyn juuri vastaavien syiden vuoksi Jotta täytteet yms. Mikä joitain naisia vaivaa. Onko se huomionkipeys niin valtavaa?
Näin 29v pojankollina voin sanoa että tuossa Neassa ei kiihota muu kuin tuo bimbo asenne ja suihinottajan huulet. Ilman meikkiähän tuo on jo eri ihminen. Eikä meikinkään kanssa mikään kovin kummoinen. Huomaa taas että siinä on nuori nainen jolta meikki-/kauneusalan mainokset on saanut aivot mädätettyä uskomaan että tuo on hyvännäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni nainen muuten haluaa tänä päivänä sugar daddyn juuri vastaavien syiden vuoksi Jotta täytteet yms. Mikä joitain naisia vaivaa. Onko se huomionkipeys niin valtavaa?
Kommenttisi kertoo miten vieraantunut olet todellisesta elämästä. Voi pipipää raukkaa!
Oudon näköinenkö kirjoitti:
Videolla esiintyvä nainen on mielestäni kaunis. Osaa ehostaa ja on huoliteltu, joka lisää kauneutta. Myös itseluottamus lisää kauneutta, mutta liiallisena voi koitua myös huonoksi asiaksi. Numeroa en halua antaa, koska kauneus on katsojan silmissä ja itse liputan enemmän luonnollisen ja aidon kauneuden puolelle. Ja kun katsoo sosiaalisia medioita niin kyllähän sieltä vastaavia löytyy. Mutta upea on.
Mutta. Mistä sitten itse tietää, onko kaunis vai jotain muuta? Itsestäni en todellakaan tiedä, olenko minkä näköinen. Enkä siitä niin välitäkään. Muutakuin silloin, kun joku jää tuijottamaan. Joskus tuntuu, että ihmiset jää välillä tuijottamaan esim. kaupassa, töissä, kaupungilla. Saattaa jo kaukaa alkaa vahtaamaan, joka on ärsyttävää. Siinä määrin, että olen aika varma että näytän jotenkin erikoiselta tai hämärältä. Tai on lounaat rinnuksilla. 😂 Ahdistavaa, sillä en itse näe olevani mitenkään hätkähdyttävän kaunis. Enemmänkin näen muiden kauneuden ja omat vikani vain. Olen luonteeltani sellainen, etten pidä huomiosta. Lähestymisiä en onneksi saa, mutta tuota tuijottelua sitäkin enemmän.
Eli kertokaahan tuijottajat! Mistä erottaa sen, että tuijotetaan outoutta, rumuutta vai kauneutta?
Ei sitä useinkaan helposti erotakaan, mutta helpottaa omaa elämää kummasti, kun ajattelee sen katseen olevan ihaileva. Siis silloin kun se katse on monitulkintainen. Selvät ivailijat voikin sitten saman tien pistää junttiosastoon.
Vierailija kirjoitti:
Oudon näköinenkö kirjoitti:
Videolla esiintyvä nainen on mielestäni kaunis. Osaa ehostaa ja on huoliteltu, joka lisää kauneutta. Myös itseluottamus lisää kauneutta, mutta liiallisena voi koitua myös huonoksi asiaksi. Numeroa en halua antaa, koska kauneus on katsojan silmissä ja itse liputan enemmän luonnollisen ja aidon kauneuden puolelle. Ja kun katsoo sosiaalisia medioita niin kyllähän sieltä vastaavia löytyy. Mutta upea on.
Mutta. Mistä sitten itse tietää, onko kaunis vai jotain muuta? Itsestäni en todellakaan tiedä, olenko minkä näköinen. Enkä siitä niin välitäkään. Muutakuin silloin, kun joku jää tuijottamaan. Joskus tuntuu, että ihmiset jää välillä tuijottamaan esim. kaupassa, töissä, kaupungilla. Saattaa jo kaukaa alkaa vahtaamaan, joka on ärsyttävää. Siinä määrin, että olen aika varma että näytän jotenkin erikoiselta tai hämärältä. Tai on lounaat rinnuksilla. 😂 Ahdistavaa, sillä en itse näe olevani mitenkään hätkähdyttävän kaunis. Enemmänkin näen muiden kauneuden ja omat vikani vain. Olen luonteeltani sellainen, etten pidä huomiosta. Lähestymisiä en onneksi saa, mutta tuota tuijottelua sitäkin enemmän.
Eli kertokaahan tuijottajat! Mistä erottaa sen, että tuijotetaan outoutta, rumuutta vai kauneutta?
Ei sitä useinkaan helposti erotakaan, mutta helpottaa omaa elämää kummasti, kun ajattelee sen katseen olevan ihaileva. Siis silloin kun se katse on monitulkintainen. Selvät ivailijat voikin sitten saman tien pistää junttiosastoon.
Niinpä, tekee hyvää itsetunnolle kuvitella, että kaikki tuijottavat ihailevasti, koska on niin kaunis. Vaikka oikeasti muut vain miettivät, että aikooko tuo seisoa tuossa hedelmävaa'an edessä tientukkona vielä kauankin, tai että onpas irvokkaat huulitäytteet. Tai eivät edes katso kohti, mutta onhan niin mukavaa kuvitella.
Mmmm, pyöreitä keinahtelevia pakaroita on vaikea vastustaa :p