Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on olla 10/10 ulkonäöltä ja liikkua julkisilla paikoilla :(

Vierailija
16.02.2020 |

Tällä videolla nuori nainen kertoo miten ei voi liikkua yksin ilman että joku tulee aina ahdistelemaan. Ajatelkaa millaista elämä olisi hänen kengissään.. ttps://m.youtube.com/watch?v=RPLzVMIXE9E

Kommentit (423)

Vierailija
1/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkistä puuttui eka kirjain. Nyt toimii.

Vierailija
2/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Nuorena olin ihan kivan näköinen ja kyllä aina joku jotain yritti. Kuitenkaan moni ei uskaltanut lähestyä. Miehet on oikeasti aika arkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään oikeasti kiinnosta.

Vierailija
4/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole ulkonäöltään täysi 10. Ei kukaan.

Vierailija
5/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kaunis tyttö

Vierailija
6/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tuo nyt aika täydellinen. Mieti itse kuinka moni on hänen näköisensä. Aika harva kaduntallaaja on edes 9/10. En siis ihmettele miten tämä Nea saa niin paljon huomiota. Itsekin kiinnittäisin huomiota häneen kadulla.

Vierailija
7/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa huutelua juopoilta kadulla. Runkkari istui bussissa viereen. Miehiä istuu seuraan lounaalla vaikka ei kiinnostaisi. Ehdotetaan päiväkahveja hotelllissa. Työelämässä ei mitään uskottavuutta jos ei pidä laseja ja hiuksia kiinni. Tuijottelua.. katkeria naisia..

Vierailija
8/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. On täysin mahdotonta, että kukaan joutuisi ahdistelun kohteeksi AINA liikkuessaan jossain yksin. Taitaa olla kyse siitä, että on päättänyt laskea mukaan ainoastaan ne kerrat kun joku on kiinnittänyt jotain huomiota.

Vierailija
9/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rankkaa, koko ajan tuijotetaan joko salaa tai avoimesti, jotkut tulevat jopa koskettelemaan. Ikävuodesta 14-35 päivittäin jouduin silitellyksi, tai kourituksi. Nyt nelkymppisenä saan olla rauhassa.

Vieraat, varsinkin naiset haukkuivat ääneen ilman että olimme ikinä edes puhuneet. Ihan kuin olisin kuuro tai niin typerä etten ymmärtäisi.

Jotkut, "vale-ystävät" halusivat kanssani baariin tai ravintolaan koska pöytään tuli yleensä paljon ilmaista juotavaa, mitäpä siitä että minua ahdisteltiin sen vuoksi.

Onneksi muutama oikea ystäväkin on ollut.

Olen tuttavapiiristäni ainoa, joka odotti vanhenemista.

Vierailija
10/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä Nealla on fiksu mies. Ei kuulemma edes mustasukkainen vaikka Nea saa jatkuvasti huomiota muilta miehiltä.

Vierailija
11/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan vitut. Hyvännäköinen ihminen saa päinvastoin olla rauhassa, kun kukaan ei uskalla lähestyä. 7 saa aina enemmän lähestymisiä kuin 10. Fakta.

Vierailija
12/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa just tuli se, miksi tuntemattomien miesten lähestymiset kadulla ovat ahdistavia. Jos kieltäydyt, et voi tietää miten tyyppi reagoi. Jos mies sattuu olemaan sellainen, joka ei hyväksy kielteistä vastausta, voi tapahtua vaikka mitä. Joskus olen antanut tyypille numeron ihan vain siksi, että pääsisin tilanteesta mahdollisimman sujuvasti pois, vaikken ole ollut yhtään kiinnostunut. Erityisesti on jäänyt mieleen yksi lähestynyt mies, joka oli niin aggressiivisen oloinen, etten todellakaan olisi uskaltanut sanoa ei. En vastannut miehen viesteihin mitään ja pitkään sen jälkeen ulkona liikkuessani pelkäsin kohtaavani hänet.

Vierailija
13/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ulkonäkö vaan vaikuttaa koko elämään. Ja sen tajuaa vasta kun viettää aikaa superkauniin seurassa.

Pomoni on oikeasti lähes täydellinen. Kauniit kasvot, täydellinen kroppa (timmi mutta muodokas) ja näyttävä ja tyylikäs pukeutuminen.

Tulimme Suomeen työmatkalle kaksi vuotta sitten. Helsingissä kesäiltaa viettäessämme ja kaduilla kävellessämme hänelle tultiin juttelemaan ja vääntämään tikusta asiaa useammin kuin koko elämäni aikana yhteensä! Kaikki miehet puhuivat kuitenkin vain hänelle... Itse olen tavis, en ruma, mutta hänen rinnallaan täysin näkymätön.

Pomo kiittelikin että suomalaisethan ovat avointa kansaa. Kysyin käykö hänelle useinkin näin, ja kuulemma ainahan miehet ottavat kontaktia, mutta miehethän ovat sellaisia. Niin... Eivät ole meille taviksille.

Vierailija
14/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvaa huutelua juopoilta kadulla. Runkkari istui bussissa viereen. Miehiä istuu seuraan lounaalla vaikka ei kiinnostaisi. Ehdotetaan päiväkahveja hotelllissa. Työelämässä ei mitään uskottavuutta jos ei pidä laseja ja hiuksia kiinni. Tuijottelua.. katkeria naisia..

Tarjotaan palveluksia ja tavaroita ilmaiseksi. Minua on kirjaimellisesti piiritetty miesten toimesta, tarjouduttu ostamaan miespuoliselta sukulaiselta, miehet kävelleet päin seinää minut nähtyäni. Voitte rauhassa kuvitella, että liioittelen, mutta nuoruuteni oli ahdistavaa.

Vierailija
15/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskan vitut. Hyvännäköinen ihminen saa päinvastoin olla rauhassa, kun kukaan ei uskalla lähestyä. 7 saa aina enemmän lähestymisiä kuin 10. Fakta.

Niinpä. Minä olen koko elämäni kuullut niiiiiin monilta kaikkea kehua ulkomuodosta, kaikkia tosi hämmentäviäkin tilanteita, joissa en ole todellakaan osannut odottaa sitä. Itsetuntoni ei ole koskaan ollut erityisen hyvä, koska kaikista kehuista huolimatta kukaan ei ikinä lähesty minua missään enkä kuule oikeastaan ikinä mitään kaunista sisimmästäni. Paitsi tältä ulk. miekkosella, joka jäänee historiaan mitättömien suuttumustensa vuoksi.

Vierailija
16/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis tyttö! Varmasti saa sen takia erilaista kohtelua muilta. Monet ihmiset menee sen mukaan miltä näytät.

Oletetaan myös, että elämä on helpompaa, kuin on hyvännäköinen ja se oikeutta ikävän käytöksen mm työelämässä, kun kyllä sulle kuitenkin sit hyvin käy/ ei sulla hätää, kun on tuo ulkonäkö jne

Vierailija
17/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjotaan palveluksia ja tavaroita ilmaiseksi. Minua on kirjaimellisesti piiritetty miesten toimesta, tarjouduttu ostamaan miespuoliselta sukulaiselta, miehet kävelleet päin seinää minut nähtyäni. Voitte rauhassa kuvitella, että liioittelen, mutta nuoruuteni oli ahdistavaa.

Minä olen aina ollut täysin näkymätön ja tuo ei kuulosta yhtään ahdistavalta vaan olisi ihanaa kun elämä olisi tuollaista.

Vierailija
18/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljas pinta on paljasta pintaa riippumatta naamavärkistä.

Vierailija
19/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minä olen koko elämäni kuullut niiiiiin monilta kaikkea kehua ulkomuodosta, kaikkia tosi hämmentäviäkin tilanteita, joissa en ole todellakaan osannut odottaa sitä. Itsetuntoni ei ole koskaan ollut erityisen hyvä, koska kaikista kehuista huolimatta kukaan ei ikinä lähesty minua missään enkä kuule oikeastaan ikinä mitään kaunista sisimmästäni. Paitsi tältä ulk. miekkosella, joka jäänee historiaan mitättömien suuttumustensa vuoksi.

Suurin osa naikkosista on myös ilkeitä. Työelämä on joskus täyttä hlvettiä, kun minua kohdellaan kuin roskaa. Yllättäen miekkoset sanovat kyllä myös negatiivisista asioista, mutta ihan eri sävyyn kuin naikkoset.

Vierailija
20/423 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi räsynukke katsellessaan Barbie-nukkea.

Ketju on lukittu.