Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku pystyy ostaa verhot matot ja muut tekstiilit niin, että ei kyllästy niihin parissa vuodessa??

Vierailija
30.03.2023 |

Itsellä tämä ongelma aina. Esim vuosi sitten ostin tummanharmaan maton, nyt olen kyllästynyt siihen ja haluaisin kuviollisen maton. SAma juttu verhoissa, kyllästyn nopeasti väriin ja joudun uusia verhoja ostella. Ehkä vaikuttaa että asun pienessä asunnossa ja katselen koko ajan samaa tilaa (vain yksi huone!). Mites teillä? Kauan pidätte samoja tekstiilejä ?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsele uusia, kun ei tosin ole varaakaan. Sisustus talon ja alueen kanssa sopivaksi, jolloin ei halua vaihtaa. Käytännöllisiä värejä. Ei valkoista lemmikkitalouteen.

Vierailija
2/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kiinni yhdestä yksittäisestä väristä vaan vuorovaikutuksesta värien kesken, että joko sitä ei ole tai on ristiriidassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan yleensä vain sellaisia, joita en saa mielestäni millään. Sit katselen niitä lumoutuneena sen 10+ vuotta. Heräteostoksiin kyllästynkin nopeammin.

Vierailija
4/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei katsele uusia, kun ei tosin ole varaakaan. Sisustus talon ja alueen kanssa sopivaksi, jolloin ei halua vaihtaa. Käytännöllisiä värejä. Ei valkoista lemmikkitalouteen.

No itse olen ostanut aina halvinta, esim matto 50e, ja verhot myös

Vierailija
5/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa niin laadukkaat (kalliit), ettei raski uusia. Hankkii niin täyden elämän, ettei juuri ehdi sisustukseen kiinnittää huomiota. 15 v ollut samat matot ja verhot tällä taktiikalla :-O

Vierailija
6/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan välillä. 

Vierailija
7/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin kalusteet loppuelmää ja matot jne. vähintään 20v käyttöä ajatellen. Ostan sellaiset, joiden tiedän olevan hienot. Mattoina esim. käsinsolmittuja villamattoja Afganistanista ja Pakistanista.

Vierailija
8/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaa niin laadukkaat (kalliit), ettei raski uusia. Hankkii niin täyden elämän, ettei juuri ehdi sisustukseen kiinnittää huomiota. 15 v ollut samat matot ja verhot tällä taktiikalla :-O

Itse en myöskään uskolla tehdä kalliita hankintoja, koska pelkään että kyllästyisin niihinkin. Voiko tämä johtua omasta epävarmuudesta ettei tiedä mitä haluaa!? Enole mikään nuorikaan enää vaan 31v

Vierailija
9/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi asua 5v samassa asunnossa, ihmetteli nuori.

Vierailija
10/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sen kodin olla jotenkin jännittävä? Ihmeellinen asenne. Sama kai se on, vaikka hankinnat ei aiheuttaisi jotain vau-efektiä jonkin ajan päästä.

Vierailija
11/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat tekstiilit kun on melko neutraalia, niin tunnelmaa saa vaihdettua hyvin parilla pienellä jutulla.

Lisäksi viihdytän visuaalisten virikkeiden tarvetta muuten, esim taidenäyttelyissä.

Vierailija
12/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitätkö entiset roskiin jos aina pitää ostaa uutta? Minä vaihtelen niin mattoja kuin verhoja, pesun kautta säilöön ja toiset tilalle. En ole vuosiin ostanut uusia kun oma tyyli on löytynyt.

Vierailija
13/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Yleensä ne sattuu olemaan laadukkaita samalla. Maksaa kerralla enemmän, mutta saa mieleistä eikä kyllästy.

Vierailija
14/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samat vuoratut beesin väriset silkkiverhot 15 vuotta. Tuuletan ne kerran vuodessa. Mattona olohuoneessa on turkkilainen iso matto, se on perintömatto isotädiltä.

Vierailija
15/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin tähän asuntoon 5 vuotta sitten ja ostin tori.fi:stä sopivan mittaiset verhot (lyhyemmät kuin vakio ja mitkä sattui löytymään) ja edelleen roikkuvat tossa, en oo kyllästynyt. Ja roikkuvat varmaan 5 vuden päästäkin.

Vierailija
16/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitätkö entiset roskiin jos aina pitää ostaa uutta? Minä vaihtelen niin mattoja kuin verhoja, pesun kautta säilöön ja toiset tilalle. En ole vuosiin ostanut uusia kun oma tyyli on löytynyt.

En ole ostanut vielä uusia, mutta olen kyllästynyt. Tuo Sotkan nukkamatto maksoin jonkun 40e alesta ja kyllä seon jo aika huonossa kunnossa parin vuoden jälkeen. Enkä saa sitä mitenkään pesuun, ei autoa. Verhot säilytän kaapissa jos vaihtelen taas joskus, ja muut.

Vierailija
17/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida asiat kyllästyttää vaan etsimään tekosyitä että pääset shoppailemaan ja tuhlaamaan rahaa

Vierailija
18/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut samat vuoratut beesin väriset silkkiverhot 15 vuotta. Tuuletan ne kerran vuodessa. Mattona olohuoneessa on turkkilainen iso matto, se on perintömatto isotädiltä.

Minkä värinen on beesi?

Vierailija
19/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sen kodin olla jotenkin jännittävä? Ihmeellinen asenne. Sama kai se on, vaikka hankinnat ei aiheuttaisi jotain vau-efektiä jonkin ajan päästä.

Ei sen tarvii olla jännä. 

Vierailija
20/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hormonit, uudet kiinnostavat asiat nostaa hormonitasoja ja koet mielihyvää uuden ostamisesta, sen takia naiset ovat usein koukussa shoppailuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän