Millaista on olla 10/10 ulkonäöltä ja liikkua julkisilla paikoilla :(
Tällä videolla nuori nainen kertoo miten ei voi liikkua yksin ilman että joku tulee aina ahdistelemaan. Ajatelkaa millaista elämä olisi hänen kengissään.. ttps://m.youtube.com/watch?v=RPLzVMIXE9E
Kommentit (423)
nätti omassa sarjassaan. luonnonkauniit on ylivoimaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipas ruma olo tätä lukiessa, kun kukaan ei koskaan kadulla pysäytä tai muutenkaan lähesty. Ikinä.
Suomessa päivällä ei kyllä yleensä ketään tulla kadulla iskemään. Ainakaan suomalaisten toimesta. Ei vain kuulu täällä toimintatapoihin.
Kyllä minua on useinkin tultu. Nyt 30-v ja yhä edelleen saan katseita, minua lähestytään ja jopa ahdistellaan. En ole mikään malli, mutta ilmeisesti minussa on jotain vetovoimaa. Toki olen saanut kuulla olevani kaunis, ei siihen tarvita venezuelalaisen missin ulkonäköä.
Väität ihan tosissaan, että kulkiessasi vaikka keskellä arkipäivää Espalla, niin ne turistit tai kiireiset bisnesihmiset hyökkäävät päällesi ahdistelemaan?
Tuo vetovoima on sitä, että turistit haluavat kysyä neuvoa siihen, miten pääsevät haluamaansa kohteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Katsopa niitä vanhoja kuvia. Ei ollut edes nätti luonnostaan, suorastaan ruma.
Vierailija kirjoitti:
Olen 9/10 kaunis nainen. Kaupungilla kävely yksin on pelottavaa. Miehet pysäyttelevät, bussissa ängetään kylkeen kiinni. Jotkut alkavat juttelemaan liian tuttavallisesti. En pukeudu paljastavasti, enkä överimeikkaa. Näitä mallitoimiston omistajia on ilmeisesti Helsingissä vaikka kuinka. Minua saatetaan lähestyä puhelin ojossa ja pyydetään yhteystietoja, numeroa. Minä teen sinusta mallin jutuilla. Olen 184cm pitkä, vaalea hiuksinen. En keimaile tai keikistele. Olen lääketieteen opiskelija.
Vaikuttaa siltä, että sinulla on sosiaalinen fobia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa huutelua juopoilta kadulla. Runkkari istui bussissa viereen. Miehiä istuu seuraan lounaalla vaikka ei kiinnostaisi. Ehdotetaan päiväkahveja hotelllissa. Työelämässä ei mitään uskottavuutta jos ei pidä laseja ja hiuksia kiinni. Tuijottelua.. katkeria naisia..
Tarjotaan palveluksia ja tavaroita ilmaiseksi. Minua on kirjaimellisesti piiritetty miesten toimesta, tarjouduttu ostamaan miespuoliselta sukulaiselta, miehet kävelleet päin seinää minut nähtyäni. Voitte rauhassa kuvitella, että liioittelen, mutta nuoruuteni oli ahdistavaa.
Minä olen aina ollut täysin näkymätön ja tuo ei kuulosta yhtään ahdistavalta vaan olisi ihanaa kun elämä olisi tuollaista.
Olen eri mutta vastaan silti. Olin nuorena aika näkymätön vastakkaiselle sukupuolelle. Okei, pari poikkeusta oli mutta se huomio oli sitä että uhkailivat tyttöjen kanssa päättää päiväni koska olin niin ruma :/
Sitten kasvoin isoksi ja rupesin saamaan positiivista huomiota. Alkuun se oli ihanaa, en voinut ymmärtää että tämä tapahtuu minulle! Se hetki oli ja meni ja aloin ahdistumaan huomiosta. En voi edes ilman meikkiä olla töissä rauhassa ilman läähättelyä. En enää juuri nauri huomiosta, joku vilpitön kommentti tuntuu kivalta mutta on minun seurastani haluttu maksaa. Näytänkö oikeasti muka joltain h*oralta? On painettu seinää vasten ja tultu kourimaan vaikka en ole halunnut ja olen vain kävellyt ohi kaikessa rauhassa. Treenikaverini on myös ahdistellut ja kourinut kännissä, kai hiessä uiva ja haiseva eukko on sitten jotenkin vastustamaton. Kehut tuntuvat kivoilta silloin kun niitä ei tehdä limaisesti ja puhuta alapääjuttuja, kourita väkisin, piiritetä jne.
Ettänäin kirjoitti:
Yleensä te persoonallisia tavalla nätit/kauniit, olette syvällä sisimmässänne itse keskeisiä, salaa nautitte siitä et teitä tullaan iskemään tai flirttailemaan kun se vähemmän nätti kaveri tuntee itsensä taas maailman rumimmaksi kun miehet ei edes silmäystäkään luo. Ihan sama vaikka me ei niin nätit hynyilisimme, olisimme iloisia ja sosiaalisia ei miehet jopa ne tavis miehet jotka eivät itsekään niin komeita lähesty koska keskittyy piirittämään teitä nättejä/kauniita
Miten se ei herättäisi jollain tapaa sen ei niin nätin kaverin kateutta tai kohottaisi itsetuntoa millään tavalla kun teitä jatkuvasti isketään niin vapaa ajalla, töissä, kuin muuallakin. Ja sitten kun löydätte miehen itsellenne olemme me ei niin nätit sitten viimeisellä sijalla elämässä
Että näin. Monesti saanut itse huomata että meitä ei niin nättejä, perus taviksia kauniit ystävät käyttää vaan jollain tapaa egonsa pönkittämiseen ja itsetuntonsa kohottamiseen vaikka sanovat että eivät käytä ja on niin paras ystävä aina ja ikuisesti. Sitten alkaa se syrjiminen kun miehiä on joka sormella kunnes nappaa sen parhaimman päältä eivätkä nämä loput miehet luo katsetta siihen iloiseen, hymyilemään ei niin nättiin ystävään koska sen takia ettei ole kaunis, miehet kiinnostuu vaan ulkonäöstä
Vaikka ei niin nätti meikkaisikin, pukisi viimeisen päälle jne, niin saattaa silti jäädä huomiotta
Koeta nyt hyvä ihminen selvitä hengissä tuosta kateudestasi! Elämässä on muutakin kun vaan kaunis ulkokuori! Mistä v tusta voit tietää vaikka kauniilla ihmisellä olisi muut asiat aivan päin persettä.
En ole ollut koskaan kymppi, korkeintaan kasi. Silti koin huomion välillä kiusallisena. Ei yhtään haittaa, että muuttuu näkymättömäksi keski-ikäisenä. Kai se riippuu ihmisestä miten noi jutut kokee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia ihmetyttää näissä tapauksissa.
Jos se kauniina oleminen aiheuttaa niin paljon ahdistusta ja ikäviä tilanteita, mikä siinä sitten houkuttaa tehdä kaikkensa sellaisen houkuttelevan ulkonäön eteen? Voisiko joku vastata tähän?
Nostan tämän. Osaisiko joku vastata tähän?
Ajattelepa nuori mies, hyvännäköinen joka pitää itsestään huolta, pitää trendivaatteista ja tykkää laittautua kun memee ulos, onko se automaatio sille että pitäisi vastenmielisestä huomiosta, naiset kävisivät lääppimässä ja heittäisivät rivouksia. Pitäisikö tällaista ahdistuja mielestäsi muuttaa itseään vai pitäisikö muiden muuttaa käytöstää asiallisemmaksi, koska kyseessä on ihminen ei objekti.
Tämä! Homon näkökulmasta tämä menee juuri näin, kun mahakkaat keski-ikäiset ukot tulee jatkuvasti ehdottelemaan nuorelle ja komealle homomiehelle. Haluat näyttää hyvältä, jos sattuu tulemaan kiinnostavia komeita tyyppejä vastaan. Sitten nää, jotka ei mätsää millään tavalla, tulee jonossa ehdottelemaan mitä sattuu. Joskus alkaa ottaa sen verran päähän, että tekis mieli sanoo pahasti.
T: Se sama kuin tuolla viestissä 36
No sille ei voi mitään että ihminen ei aina tiedä kenelle saa mennä juttelemaan (ahdistelu ei tietenkään ole ok) mutta kyllä minäkin nuorempana menin baarissa juttelemaan eräälle miehelle ja sitten kaverinsa veti minut sivuun ja sanoi että ko mies on vain mallien kanssa. En sittemmin olekaan lähestynyt ketään koska en tajunnut olevani mieheen verrattuna liian ruma.
Mikä on todennäköisyys, että 30 v. sliipattu, komea homomies innostuu 45+ mahakkaasta normiukosta? En itse näe kovin suuria todennäköisyyksiä, vaikka kuinka mukava ihminen kyseessä olisikin.
Homot nyt kaikki panee toisiaan kun pupujussit.
Niin, heterohan se parhaiten homojen panemiset tietää. Vai miten se nyt olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli luomuna huomattavasti kauniimpi kuin nykyisin.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttuako te kauniit valitatte. Ahdistelu on toki väärin ja kamalaa, minuakin on ahdisteltu joskus, vaikka olen ruma. Mutta kehtaatte väittää, että ette saa ystäviä kauneutenne takia! Olisin mieluummin kadehdittu ja inhottu kauneuden vuoksi kuin kiusattu ja syrjitty rumuuden takia.
Just joo! Itse olen kärsinyt aina siitä, että olen se nätti tyttö. Kaverit ei halua liikkua kanssani ja ovat sen suoraan sanoneet, että vien kaiken huomion ja se ärsyttää heitä. On vaikeaa saada uusia ystäviä kun naiset katsovat nokan vartta pitkin ja miehet pyrkivät jatkuvasti juttusille vain koska ulkoinen olemukseni viehättää heitä.
Minulle on jopa kaveri sanonut, että pitäisin vähän matalampaa profiilia muiden keskuudessa (olisin enemmän ilman meikkiä, kulkisin kadulla pieruverkkareissa jne) että minuun olisi helpompi siten tutustua.
Älä huoli, kyllä ikääntyminen korjaa ongelmasi hyvin nopeasti.
Juu en huolehdi en, koska elämässäni on muutakin kuin vain se ulkokuori. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei kadehdi kaveria tai jos näin käy, niin pystyy ohittamaan tunteensa.
Minulla on ystäviä joiden kanssa on monia yhteisiä intressejä, eikä kukaan kilpaile siitä, kuka on porukan kaunein. Ihmisten ennakkoluulot vain ovat ärsyttäviä, kun kuvitellaan minun olevan joku miestennielijä. Siksi en juurikaan vaivaudu uusia naispuolisia ystäviä enää hankkimaan, kun ollaan aina kynnet ojossa ja vertailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttuako te kauniit valitatte. Ahdistelu on toki väärin ja kamalaa, minuakin on ahdisteltu joskus, vaikka olen ruma. Mutta kehtaatte väittää, että ette saa ystäviä kauneutenne takia! Olisin mieluummin kadehdittu ja inhottu kauneuden vuoksi kuin kiusattu ja syrjitty rumuuden takia.
Just joo! Itse olen kärsinyt aina siitä, että olen se nätti tyttö. Kaverit ei halua liikkua kanssani ja ovat sen suoraan sanoneet, että vien kaiken huomion ja se ärsyttää heitä. On vaikeaa saada uusia ystäviä kun naiset katsovat nokan vartta pitkin ja miehet pyrkivät jatkuvasti juttusille vain koska ulkoinen olemukseni viehättää heitä.
Minulle on jopa kaveri sanonut, että pitäisin vähän matalampaa profiilia muiden keskuudessa (olisin enemmän ilman meikkiä, kulkisin kadulla pieruverkkareissa jne) että minuun olisi helpompi siten tutustua.
Juu en huolehdi en, koska elämässäni on muutakin kuin vain se ulkokuori. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei kadehdi kaveria tai jos näin käy, niin pystyy ohittamaan tunteensa.
Minulla on ystäviä joiden kanssa on monia yhteisiä intressejä, eikä kukaan kilpaile siitä, kuka on porukan kaunein. Ihmisten ennakkoluulot vain ovat ärsyttäviä, kun kuvitellaan minun olevan joku miestennielijä. Siksi en juurikaan vaivaudu uusia naispuolisia ystäviä enää hankkimaan, kun ollaan aina kynnet ojossa ja vertailemassa.
Ei ole kyse kilpailusta. Vaan siitä että tuntuu kurjalta olla porukassa se jolla ei ole jotain mitä kaikki porukassa haluavat, jos taas kaikilla muilla siinä porukassa on. Pätee minulla myös vaikka rahaan, en jaksanut pyöriä eräissä piireissä kovin aktiivisesti kun muut remppaili kivitalojaan ja lomaili Malediiveilla, ja minä metsästin sokeritoukka vuokrakämpästä ja laskin pennosia paikallisbussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli luomuna huomattavasti kauniimpi kuin nykyisin.
Luomuna ei ollut kaunista nähnytkään, ei edes nättiä. Oli ruma tavis, ihan yksinkertaisesti. Nyt koko elämä on oma keinotekoisesti luotu ulkonäkö.
Tavallaan nätti nykyään, mutta täysin geneerinen kun ulkonäkö on keinotekoinen, eli ihan samanlainen kuin kaikilla muilla samat operaatiot tehneillä.
Minä tiedän monia ihan luonnostaan paremman näköisiä,eli en kyllä sanoisi 10/10. En toki tarkoita,etteikö hän olisi nätti.
Kauheita kommentteja.
Miten tyytymätön itseensä pitää olla, että jonkun muun kauneus herättää näin paljon inhoa? Ei tällä palstalla haukuta ketään oikeasti rumia ja jos joku niin tekisi, olisi rumaa puolustamassa 1000 muuta. Kauniita ihmisiä ilmeisesti saa haukkua Miss Piggyiksi ja "vain 7/10":ksi. Jos jotakuta OIKEASTI seiskan ulkonäön omaavaa sanottaisiin vain seiskaksi, olisi suurin osa puolustelemassa ja kauhistelemassa että jotakuta pisteytetään kuin myyntitavaraa.
Minä en ole lähellekään tuon näköinen kuin Nea, mutta olen tyytyväinen omaan ulkonäkööni ja etenkin persoonaani, minun ei tarvitse haukkua tai vähätellä kauniita naisia. En ymmärrä mitä mielihyvää te saatte näillä inhottavilla kommenteillanne. Tuleeko siitä oikeasti hyvä olo ja tunteeko itsensä kauniimmaksi, kun vähättelee kaunista naista? Oletteko te aikuisia ihmisiä? Toivon todella että ette. Teini-ikäiseltä vielä jotenkin voi ymmärtää tämän tason ilkeilyn.
Vierailija kirjoitti:
Kauheita kommentteja.
Miten tyytymätön itseensä pitää olla, että jonkun muun kauneus herättää näin paljon inhoa? Ei tällä palstalla haukuta ketään oikeasti rumia ja jos joku niin tekisi, olisi rumaa puolustamassa 1000 muuta. Kauniita ihmisiä ilmeisesti saa haukkua Miss Piggyiksi ja "vain 7/10":ksi. Jos jotakuta OIKEASTI seiskan ulkonäön omaavaa sanottaisiin vain seiskaksi, olisi suurin osa puolustelemassa ja kauhistelemassa että jotakuta pisteytetään kuin myyntitavaraa.
Minä en ole lähellekään tuon näköinen kuin Nea, mutta olen tyytyväinen omaan ulkonäkööni ja etenkin persoonaani, minun ei tarvitse haukkua tai vähätellä kauniita naisia. En ymmärrä mitä mielihyvää te saatte näillä inhottavilla kommenteillanne. Tuleeko siitä oikeasti hyvä olo ja tunteeko itsensä kauniimmaksi, kun vähättelee kaunista naista? Oletteko te aikuisia ihmisiä? Toivon todella että ette. Teini-ikäiseltä vielä jotenkin voi ymmärtää tämän tason ilkeilyn.
"Kyllä minä niin mieleni pahoitin", totuus sattuu. Sitä paitsi 7/10 on HYVÄ arvo, kaikki 5 yläpuolella on, i-d-iootti. Sinä ainakin olet selvästi tyytymätön itseesi kun et kestä faktapuhetta ja otat noin henkilökohtaisesti jonkun toisen muovisen ulkonäön. Sittenkö olisi hyvä kun kaikkia suitsutettaisiin kympeiksi, vaikka eivät sellaisia ole? Tuollainen leikelty ja pumpattu miss piggy look on juuri sitä mitä se on. Kaukana luonnonkauneudesta.
Luomu on paras. Ei pistoksia, kumeja, muoveja jne jne.. ;) 10/10 näille..
Olen itse ihan kaunis, samaan aikaan minulla on urheilullinen kroppa ja olen pitkähkö. Tämän lisäksi tykkään vielä laittautua ja käytän usein korkkareitakin. Tavallaan on täysin oman valintani seuraus, että kerään huomiota jos laittaudun. Ja useinkaan en jaksa sitä huomiota, Helsingissä varsinkin ulkomaalaistaustaiset miehet viheltelevät avoimesti perään ja se on ällöttävää sekä häiritsevää. Saan niin paljon epätoivottua huomiota, että mieluiten nykyään pukeudun/laittaudun vaatimattomasti. Tavallaan tuo on harmillista, koska tykkäisin laittautua omaksi ilokseni ja näyttää nätiltä.
Ps. Ihmeen paljon alapeukkua keräävät kommentit, joissa joku tiedostaa olevansa kaunis ja yläpeukkua tulee vain kommenteille, jossa joku toteaa olevansa ruma. Perus suomalaista kulttuuria, aina pitäisi olla vähättelemässä itseään tai mahdollisimman vaatimaton. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystäviä joiden kanssa on monia yhteisiä intressejä, eikä kukaan kilpaile siitä, kuka on porukan kaunein. Ihmisten ennakkoluulot vain ovat ärsyttäviä, kun kuvitellaan minun olevan joku miestennielijä. Siksi en juurikaan vaivaudu uusia naispuolisia ystäviä enää hankkimaan, kun ollaan aina kynnet ojossa ja vertailemassa.Ei ole kyse kilpailusta. Vaan siitä että tuntuu kurjalta olla porukassa se jolla ei ole jotain mitä kaikki porukassa haluavat, jos taas kaikilla muilla siinä porukassa on. Pätee minulla myös vaikka rahaan, en jaksanut pyöriä eräissä piireissä kovin aktiivisesti kun muut remppaili kivitalojaan ja lomaili Malediiveilla, ja minä metsästin sokeritoukka vuokrakämpästä ja laskin pennosia paikallisbussiin.
No joo, tuossahan sen itse sanoitkin, eli silloin tietysti on vaikeaa löytää yhteistä, jos se kaunis ystävä vain nautiskelee saamastaan huomiosta ja hänen kaikki keskittymisensä menee treffien sopimiseen ja ulkonäön kohenteluun. Kaikilla näin ei kuitenkaan ole, ja moni paljon huomiota saava antaa miesten huomiolle piutpaut, keskittyen mieluummin ystäviinsä ja ihan muuhun.
Mutta onko sitä yhteistä sitten kuitenkaan, jos sinä et muuta ajattele, kun miehiä ja huomiota, sait heiltä sitä tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystäviä joiden kanssa on monia yhteisiä intressejä, eikä kukaan kilpaile siitä, kuka on porukan kaunein. Ihmisten ennakkoluulot vain ovat ärsyttäviä, kun kuvitellaan minun olevan joku miestennielijä. Siksi en juurikaan vaivaudu uusia naispuolisia ystäviä enää hankkimaan, kun ollaan aina kynnet ojossa ja vertailemassa.Ei ole kyse kilpailusta. Vaan siitä että tuntuu kurjalta olla porukassa se jolla ei ole jotain mitä kaikki porukassa haluavat, jos taas kaikilla muilla siinä porukassa on. Pätee minulla myös vaikka rahaan, en jaksanut pyöriä eräissä piireissä kovin aktiivisesti kun muut remppaili kivitalojaan ja lomaili Malediiveilla, ja minä metsästin sokeritoukka vuokrakämpästä ja laskin pennosia paikallisbussiin.
No joo, tuossahan sen itse sanoitkin, eli silloin tietysti on vaikeaa löytää yhteistä, jos se kaunis ystävä vain nautiskelee saamastaan huomiosta ja hänen kaikki keskittymisensä menee treffien sopimiseen ja ulkonäön kohenteluun. Kaikilla näin ei kuitenkaan ole, ja moni paljon huomiota saava antaa miesten huomiolle piutpaut, keskittyen mieluummin ystäviinsä ja ihan muuhun.
Mutta onko sitä yhteistä sitten kuitenkaan, jos sinä et muuta ajattele, kun miehiä ja huomiota, sait heiltä sitä tai et.
No toki kelpaisi seura jossa vaikka vain vitsailisimme ja juttelisimme jostain yhteisistä mielenkiinnonkohteista (muusta kuin miehistä), eikä aiheet pyörisi muiden treffi-ja miesseikkailuissa tai varsinkaan siinä miten kauheaa on saada huomiota miehiltä. Mutta usein naisten kanssa jutut pyörii paljon miesten tekemisissä eikä minulla ole siihen mitään sanottavaa.
No niin ampukaa jalkaan, mutta minusta hän ei ole erityisen kaunis. Ehkä en vain ymmärrä tätä nykyistä kauneusihannetta. Heti kun on tekoripset ja paljon meikkiä niin viehättävyys vähenee. Ja jos elekieli on tuommoista kiemurtelua. Kauniit piirteet toki, mutta ei nyt niin ihmeellinen. Videota en jaksanut katsoa loppuun kun ei kiinnosta.
Itse olen jo rupsahtanut ja se on tuonut paljon rauhaa ja rentoutta elämään. Saa junassa istua aivan rauhassa, kukaan ei tule siihen kuolaamaan ja hinkumaan. Nuorena oli aika kamalaa kun äijät huohotti ja joskus seuraskin. Ehkä sitten oline sellainen "seiska joka saa faktasti enemmän huomiota".