Millaista on olla 10/10 ulkonäöltä ja liikkua julkisilla paikoilla :(
Tällä videolla nuori nainen kertoo miten ei voi liikkua yksin ilman että joku tulee aina ahdistelemaan. Ajatelkaa millaista elämä olisi hänen kengissään.. ttps://m.youtube.com/watch?v=RPLzVMIXE9E
Kommentit (423)
Mä en oo ees 10/10, mutta tuttua. Huudellaan, juostaan perään ja jos ootan kaveria baarissa joku liimautuu aina kylkeen ja joudun sanomaan välillä ilkeästikin, että suksi helvettiin, ei kiinnosta. Mä käytän nykyään baarissa sormusta vasemmassa nimettömässä, että saan olla rauhassa vaikka en ole kihloissa. Ei se kaikkia lannista, mutta vähentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttuako te kauniit valitatte. Ahdistelu on toki väärin ja kamalaa, minuakin on ahdisteltu joskus, vaikka olen ruma. Mutta kehtaatte väittää, että ette saa ystäviä kauneutenne takia! Olisin mieluummin kadehdittu ja inhottu kauneuden vuoksi kuin kiusattu ja syrjitty rumuuden takia.
Just joo! Itse olen kärsinyt aina siitä, että olen se nätti tyttö. Kaverit ei halua liikkua kanssani ja ovat sen suoraan sanoneet, että vien kaiken huomion ja se ärsyttää heitä. On vaikeaa saada uusia ystäviä kun naiset katsovat nokan vartta pitkin ja miehet pyrkivät jatkuvasti juttusille vain koska ulkoinen olemukseni viehättää heitä.
Minulle on jopa kaveri sanonut, että pitäisin vähän matalampaa profiilia muiden keskuudessa (olisin enemmän ilman meikkiä, kulkisin kadulla pieruverkkareissa jne) että minuun olisi helpompi siten tutustua.
Hakeudu johonkin mallikouluun, tai muuten kauniiden ihmisten seuraan, näyttää noiden Sara Sieppien ja muidenkin ystävät olevan järjestään toisia missejä. Kyllä minunkin olisi vaikea löytää yhteistä jonkun semmoisen kanssa joka saa koko ajan huomiota miehiltä kun itse en saa yhtään.
Siis en sanonut olevani mikään missi tai mallin näköinen vaan nätti! Enkä todellakaan mikään kansainvälinen kaunotar, mutta kuitenkin tietyllä tapaa erotun joukosta persoonallisella ulkonäölläni. Oikeat ystävät eivät kilpaile siitä kuka on joukon kaunein, vaan pitävät toisistaan koska heillä on yhdessä hauskaa ja jutut kohtaavat muutenkin.
Ei toki, mutta, siis ei minulla ole mitään yhteistä sellaisen kanssa jolla on miehiä joka sormelle tai edes joka toiselle sormelle. Elämme ihan erilaista elämää.
Elämme mielestäsi ihan erilaista elämää, vaikket edes tiedä minusta mitään muuta kuin sen, että olen ehkä persoonallisemman näköinen kuin vaikka naapurin Tiina? Okei, ei olla kavereita. Jotenkin lapsellista ja surullinen on tuo ajattelumaailmasi. Miten voit edes tietää olenko miehiin päin?
En toki voikaan. Mutta, huomaan että kun minulla ei ole koskaan ollut juuri vientiä ja viimeisen 10 v aikana ei yhtään ja kaverit löytäneet miehet ja perustaneet perheet (eivät mitään superkaunottaria hekään) niin on minulla heidän kanssaan vähemmän yhteistä ja olen myös kateellinen. Saati jos kaveri voivottelisi usein sitä kun miehet lähestyy ja taas pitäisi valita niistä viidestä kirurgimallista, että lähtisikö Roomaan vai Pariisiin treffeille, voivoi. Jos kaveri olisi lesbo niin asia olisi eri, kun hänen onnensa ei hieroutuisi jatkuvasti naamaani.
Minusta naisten pitäisi enemmän kannustaa toinen toistaan, eikä antaa kateudelle valtaa. Varsinkin ulkonäöstä ei kannata olla kateellinen kun kaikki me rupsahdetaan. Kateus syö ihmistä! Itse Ihailen kauniita, hyvin menestyneitä ihmisiä. En näe syytä kadehtia heitä.
No okei, ehkä mua joskus ärsyttää nämä sometyrkyt, jotka myyvät kaiken yksityisyytensä sitä peppua esittelemällä ja sillä tavoin tienaavat sievoisia summia, mutta ei heitä ole pakko seurata.
Tulipas ruma olo tätä lukiessa, kun kukaan ei koskaan kadulla pysäytä tai muutenkaan lähesty. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttuako te kauniit valitatte. Ahdistelu on toki väärin ja kamalaa, minuakin on ahdisteltu joskus, vaikka olen ruma. Mutta kehtaatte väittää, että ette saa ystäviä kauneutenne takia! Olisin mieluummin kadehdittu ja inhottu kauneuden vuoksi kuin kiusattu ja syrjitty rumuuden takia.
Just joo! Itse olen kärsinyt aina siitä, että olen se nätti tyttö. Kaverit ei halua liikkua kanssani ja ovat sen suoraan sanoneet, että vien kaiken huomion ja se ärsyttää heitä. On vaikeaa saada uusia ystäviä kun naiset katsovat nokan vartta pitkin ja miehet pyrkivät jatkuvasti juttusille vain koska ulkoinen olemukseni viehättää heitä.
Minulle on jopa kaveri sanonut, että pitäisin vähän matalampaa profiilia muiden keskuudessa (olisin enemmän ilman meikkiä, kulkisin kadulla pieruverkkareissa jne) että minuun olisi helpompi siten tutustua.
Hakeudu johonkin mallikouluun, tai muuten kauniiden ihmisten seuraan, näyttää noiden Sara Sieppien ja muidenkin ystävät olevan järjestään toisia missejä. Kyllä minunkin olisi vaikea löytää yhteistä jonkun semmoisen kanssa joka saa koko ajan huomiota miehiltä kun itse en saa yhtään.
Siis en sanonut olevani mikään missi tai mallin näköinen vaan nätti! Enkä todellakaan mikään kansainvälinen kaunotar, mutta kuitenkin tietyllä tapaa erotun joukosta persoonallisella ulkonäölläni. Oikeat ystävät eivät kilpaile siitä kuka on joukon kaunein, vaan pitävät toisistaan koska heillä on yhdessä hauskaa ja jutut kohtaavat muutenkin.
Ei toki, mutta, siis ei minulla ole mitään yhteistä sellaisen kanssa jolla on miehiä joka sormelle tai edes joka toiselle sormelle. Elämme ihan erilaista elämää.
Elämme mielestäsi ihan erilaista elämää, vaikket edes tiedä minusta mitään muuta kuin sen, että olen ehkä persoonallisemman näköinen kuin vaikka naapurin Tiina? Okei, ei olla kavereita. Jotenkin lapsellista ja surullinen on tuo ajattelumaailmasi. Miten voit edes tietää olenko miehiin päin?
En toki voikaan. Mutta, huomaan että kun minulla ei ole koskaan ollut juuri vientiä ja viimeisen 10 v aikana ei yhtään ja kaverit löytäneet miehet ja perustaneet perheet (eivät mitään superkaunottaria hekään) niin on minulla heidän kanssaan vähemmän yhteistä ja olen myös kateellinen. Saati jos kaveri voivottelisi usein sitä kun miehet lähestyy ja taas pitäisi valita niistä viidestä kirurgimallista, että lähtisikö Roomaan vai Pariisiin treffeille, voivoi. Jos kaveri olisi lesbo niin asia olisi eri, kun hänen onnensa ei hieroutuisi jatkuvasti naamaani.
Minusta naisten pitäisi enemmän kannustaa toinen toistaan, eikä antaa kateudelle valtaa. Varsinkin ulkonäöstä ei kannata olla kateellinen kun kaikki me rupsahdetaan. Kateus syö ihmistä! Itse Ihailen kauniita, hyvin menestyneitä ihmisiä. En näe syytä kadehtia heitä.
No okei, ehkä mua joskus ärsyttää nämä sometyrkyt, jotka myyvät kaiken yksityisyytensä sitä peppua esittelemällä ja sillä tavoin tienaavat sievoisia summia, mutta ei heitä ole pakko seurata.
No ei ne kaverini tarvitse mitään kannustusta kun niillä on jo kaikki. Eikä myöskään kauniit naiset tarvitse kannustusta sen ulkonäkönsä takia, vähän sama kuin jos minun köyhänä pitäisi kannustaa miljonäärejä. Eli en latista ketään mutten myöskään jaksaisi olla aina se seinäruusu ja perävaunu, jos esim lähtisimme sen kaunottaren kanssa baariin molemmilla toiveena löytää parisuhde ja vain häntä tullaan aina iskemään..
Vierailija kirjoitti:
Tulipas ruma olo tätä lukiessa, kun kukaan ei koskaan kadulla pysäytä tai muutenkaan lähesty. Ikinä.
No, ei minunkaan tuttuja tulla iskemään kadulla ja kaikki he on parisuhteessa, osa jo 20 vuotta. Eikun yksi kertoi kerran että tultiin iskemään, oli vieläpä 45 v silloin.
Vierailija kirjoitti:
Sama Nea ennen kauneuskirurgiaa, pistoksia ja kahta kiloa meikkiä.
Ihan tavis.
Ei edes nätti luonnollisesti. Täysin tavis.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa päivällä ei kyllä yleensä ketään tulla kadulla iskemään. Ainakaan suomalaisten toimesta. Ei vain kuulu täällä toimintatapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Eivät nämä tarinat ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne kaverini tarvitse mitään kannustusta kun niillä on jo kaikki. Eikä myöskään kauniit naiset tarvitse kannustusta sen ulkonäkönsä takia, vähän sama kuin jos minun köyhänä pitäisi kannustaa miljonäärejä. Eli en latista ketään mutten myöskään jaksaisi olla aina se seinäruusu ja perävaunu, jos esim lähtisimme sen kaunottaren kanssa baariin molemmilla toiveena löytää parisuhde ja vain häntä tullaan aina iskemään..
No miten ihmeessä teistä alunperin tuli sitten ystäviä? Itsellä nimenomaan on vaikeaa saada uusia ystäviä, koska ulkonäköni ehkä herättää ennakkoluuloja, että olisin muka joku miestennielijä.. Ne kaverit jotka elämässäni on niin ei meistä kukaan kilpaile keskenämme kellä on paras elämä, kuka on kaunein.. vaan siellä on aina joku pieni yhdistävä tekijä esim. mielenkiinto urheiluun tai mielenkiinto matkusteluun, lemmikki tai vain hyvä keskusteluyhteys.
Oletko miettinyt että suurin osa naisista kokee jonkinlaista kateutta elämässään? Ehkäpä sinun sinkkuelämässäsi voi luoda kateutta kaverpiirissäsi, koska olet vapaa menemään ja tekemään mitä haluat? tai ehkä olet hyvä jossain taidossa, joka herättää kateutta?
Jotkut ihmettelevät etteivät ole nähneet helsingissä kenenkään perään huutelua. Tuo Neahan puhui millaista kohtelua on saanut ULKOMAILLA ollessaan.
Minä en edes ole 10/10, varmaankin 7/10 ja olen itsekin saanut perääni huuteluita, lähentelyitä (esim. metrossa vastapäätä istunut mies alkoi mitään puhumatta hieroa polveani, toinen mies kosketti takapuoltani kun seisoi vieressäni metrossa ym). Olen kyllä itse ollut todistamassa kun muitakin naisia on lähestytty ja ahdisteltu. Helsingissä asun ja olen aaunut jo yli 30 vuotta. Eli ei se nyt mahdotonta ole että myös Nean näköistä lähestyttäisiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa päivällä ei kyllä yleensä ketään tulla kadulla iskemään. Ainakaan suomalaisten toimesta. Ei vain kuulu täällä toimintatapoihin.
Kyllä minua on useinkin tultu. Nyt 30-v ja yhä edelleen saan katseita, minua lähestytään ja jopa ahdistellaan. En ole mikään malli, mutta ilmeisesti minussa on jotain vetovoimaa. Toki olen saanut kuulla olevani kaunis, ei siihen tarvita venezuelalaisen missin ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten ihmeessä teistä alunperin tuli sitten ystäviä? Itsellä nimenomaan on vaikeaa saada uusia ystäviä, koska ulkonäköni ehkä herättää ennakkoluuloja, että olisin muka joku miestennielijä.. Ne kaverit jotka elämässäni on niin ei meistä kukaan kilpaile keskenämme kellä on paras elämä, kuka on kaunein.. vaan siellä on aina joku pieni yhdistävä tekijä esim. mielenkiinto urheiluun tai mielenkiinto matkusteluun, lemmikki tai vain hyvä keskusteluyhteys.
Oletko miettinyt että suurin osa naisista kokee jonkinlaista kateutta elämässään? Ehkäpä sinun sinkkuelämässäsi voi luoda kateutta kaverpiirissäsi, koska olet vapaa menemään ja tekemään mitä haluat? tai ehkä olet hyvä jossain taidossa, joka herättää kateutta?
Niin, no kavereistani kukaan ei ole mikään yyberkaunotar joten nuorempana olimme suht samassa sosiaalisessa asemassa vaikka silloinkin heillä kävi parempi flaksi, tuskin olisimmekaan kavereita jos tutustuisimme nyt. En väitä että ulkonäkö on ainoa syy siihen ettei miehet kiinnosti mutta uskon että asiaani auttaisi jos näyttäisin vaikka Sara Siepiltä. Minua ei kyllä kadehdi kukaan : D Sinkkuelämäni ei tosiaan ole mitään treffeillä juoksua ja tinder treffejä.
On kaunis. Voin hyvin kuvitella, millainen mellakka Brasiliassa syntyisi, jos tuo tyttö kulkisi siellä yksin. Se ei jäisi pelkkään tuijottamiseen. Miehet rynnisi apinan raivolla päälle.
Yleensä te persoonallisia tavalla nätit/kauniit, olette syvällä sisimmässänne itse keskeisiä, salaa nautitte siitä et teitä tullaan iskemään tai flirttailemaan kun se vähemmän nätti kaveri tuntee itsensä taas maailman rumimmaksi kun miehet ei edes silmäystäkään luo. Ihan sama vaikka me ei niin nätit hynyilisimme, olisimme iloisia ja sosiaalisia ei miehet jopa ne tavis miehet jotka eivät itsekään niin komeita lähesty koska keskittyy piirittämään teitä nättejä/kauniita
Miten se ei herättäisi jollain tapaa sen ei niin nätin kaverin kateutta tai kohottaisi itsetuntoa millään tavalla kun teitä jatkuvasti isketään niin vapaa ajalla, töissä, kuin muuallakin. Ja sitten kun löydätte miehen itsellenne olemme me ei niin nätit sitten viimeisellä sijalla elämässä
Että näin. Monesti saanut itse huomata että meitä ei niin nättejä, perus taviksia kauniit ystävät käyttää vaan jollain tapaa egonsa pönkittämiseen ja itsetuntonsa kohottamiseen vaikka sanovat että eivät käytä ja on niin paras ystävä aina ja ikuisesti. Sitten alkaa se syrjiminen kun miehiä on joka sormella kunnes nappaa sen parhaimman päältä eivätkä nämä loput miehet luo katsetta siihen iloiseen, hymyilemään ei niin nättiin ystävään koska sen takia ettei ole kaunis, miehet kiinnostuu vaan ulkonäöstä
Vaikka ei niin nätti meikkaisikin, pukisi viimeisen päälle jne, niin saattaa silti jäädä huomiotta
Vierailija kirjoitti:
On kaunis. Voin hyvin kuvitella, millainen mellakka Brasiliassa syntyisi, jos tuo tyttö kulkisi siellä yksin. Se ei jäisi pelkkään tuijottamiseen. Miehet rynnisi apinan raivolla päälle.
Eikä miehiä kiinnosta miten se ulkonäkö on luotu, siis että onko pistoksia tai implantteja jne. Jos joku saisi minusta hänen näköisensä jollain toimenpiteellä niin kyllä kiitos.
No on teillä ongelmat. Luulis olevan helppoa tehdä itsensä tarvittaessa rumaksi? Vedät vaikka lesbosiilin ja värjäät sen millin fledan siniseks.
Eipä voisi vähempää kiinostaa tuonkaan naisen omaan ulkonäköön liittyvä video. minä minä minä Minä olen niin hyvännäköinen, että mua ahdistaa liikkua julkisilla paikoilla. hohhoijakkaa. Joillakin ihmisillä on oikeitakin ongelmia. Nälänhätää, sotia ym.
Vierailija kirjoitti:
Sama Nea ennen kauneuskirurgiaa, pistoksia ja kahta kiloa meikkiä.
Ihan tavis.
Katsokaa kohta 4:01, ei oo todellista. Mimmi muuttanut itsensä täysin, entisissä kuvissa on kuin joku aivan toinen henkilö! Esittää vissiin jotain blondin bim bon roolia. Huh huh. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua on useinkin tultu. Nyt 30-v ja yhä edelleen saan katseita, minua lähestytään ja jopa ahdistellaan. En ole mikään malli, mutta ilmeisesti minussa on jotain vetovoimaa. Toki olen saanut kuulla olevani kaunis, ei siihen tarvita venezuelalaisen missin ulkonäköä.
Väität ihan tosissaan, että kulkiessasi vaikka keskellä arkipäivää Espalla, niin ne turistit tai kiireiset bisnesihmiset hyökkäävät päällesi ahdistelemaan?
Olen 9/10 kaunis nainen. Kaupungilla kävely yksin on pelottavaa. Miehet pysäyttelevät, bussissa ängetään kylkeen kiinni. Jotkut alkavat juttelemaan liian tuttavallisesti. En pukeudu paljastavasti, enkä överimeikkaa. Näitä mallitoimiston omistajia on ilmeisesti Helsingissä vaikka kuinka. Minua saatetaan lähestyä puhelin ojossa ja pyydetään yhteystietoja, numeroa. Minä teen sinusta mallin jutuilla. Olen 184cm pitkä, vaalea hiuksinen. En keimaile tai keikistele. Olen lääketieteen opiskelija.