Paras nukahtamislääke?
Kokemuksia nukahtamislääkkeistä? Stressaavan elämäntilanteen takia nukkuminen on mennyt vaikeaksi. Unensaannissa kestää useampi tunti ja herään pari kertaa yön aikana, jonka jälkeen nukahtaminen on vaikeaa. Usein tulee nukuttua vain 4-5h.
Arkisin herätys on klo 4.30 ja 55 min ajomatka töihin. Pitäisi olla sellainen lääke että pystyisi aamulla ajamaan. Ensi viikolla lääkäri. Kaikki "luonnolliset" keinot kokeiltu.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pelkällä pillerillä ei saa asiaa paremmaksi, kuin hetkeksi.
jos pitkittyy niin psyk.hoitsun juttusille tms. Mutta todellakin tulee sielläkin tuo kaikkien inhoama liikunta ja ravinto esiin ja muut jutut.
Kyllä hyvät lääkkeet auttaa. Ihan kokemuksesta voin sanoa. Liikunta toki voi auttaa myöskin. Pelkkä liikunta ei välttämättä auta.
Liikunnasta tuli mieleen kun yksi ilkeä hoitaja vuodeosastolla (oli oikeasti ilkeä, ei vain tämä tapaus) pakotti sairaan vanhuksen kävelemään yöllä, kieltäytyi antamasta lääkärin määräämää unipilleriä, sanoi että liikunta paras apu...No eipä ollut. Vanhus joutui lopulta psykiatriselle, suuri syy kun ei saanut nukuttua, muiden sairauksien ohella...)
Meilahden sairaalassa kun olin joskus pari viikkoa, niin hoitsut erittäin ystävällisiä. Antoivat aluksi Imovanea. Kun se ei itselläni tehonnut, niin antoivat Tenoxia ja se sitten tehosi kyllä. Yksi äijä oli samassa huoneessa kuin minä ja ei saanut juuri lainkaan nukutuksi ja hoitsut yrittivät tarjota hännelle myös lääkettä, mutta äijä oli niin lääkevastainen ettei suostunut syömään mitään. Siinähän sitten valvoi ja koko ajan valitti asiasta.
Vapaa ihminen päättää itse tuhoaako aivonsa neurolepteillä ja masennuslääkkeillä.
Vapaa ihminen syö sitä lääkettä mitä haluaa. Lääkäri voi antaa suosituksia, ei määräyksiä.
Vapaa ihminen ei tarvitse lääkäriä saadakseen lääkettä. Vapaa ihminen ostaa haluamansa
N.lääkkeet murto-osalla suomen hinnoista ja lähettää niistäkin laskun vakuutusyhtiölle.
Lähdin 19 vuotta sitten pois suomen sosialistisesta totalitarismista.
Ei ole ikävä tullut kun näitä juttuja lukee.
N. 52
Singapore