Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?
Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.
Kommentit (484)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap on? Kuulostat aika nuorelta/kokemattomalta.
Päinvastoin. Ap on elähtänyt keski-ikäinen naimisissa oleva papparainen, joka kuolaa nuorta kassaneitoa.
Keski-ikäinen voi olla mitä vaan 40-60 väliltä eli ei kai nyt sentään papparainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ei voisi puhua. Sillä selviää helpoiten.
Ap on selvästikin ukkomies.
Olen kyllä.
Ap
Jos ap:n kohde on töissä niin keksi jokin yhteinen työaihe ja kutsu nainen pitemmälle työlounaalle, mielellään duunipaikan ulkopuolelle. Siinä syödessä voi jutella muutakin, viljellä muutamia kohteliaisuuksia ja vaikka pienen vitsin varjolla vaikka vihjailla enemmän.
Mulla oli itselläni kerran tällainen tapaus. Mies vilkuili jatkuvasti suuntaani, hakeutui seuraan, hauskoja juttuja kertoessaan katsoi suoraan minuun jne. Mutta en ollut varma kuitenkaan kuvittelinko kaiken. Ja aina kun mies hakeutui seuraani, aloin käyttäytymään ristiriitaisesti. Olisin halunnut jotenkin ilmaista kiinnostukseni, mutta menin aina aivan lukkoon hänen lähellään. No, mies jatkoi vilkuilua, mutta ei lähestynyt minua ja päädyin siihen, että ei hän taida olla kiinnostunut minusta. Suuntasin katseeni muualle pettyneenä. Rupesin seurustelemaan ja melkein vuosi kului. Sain sitten kuulla yhteiseltä tutulta, että mies oli ollut minuun kiinnostunut. Vaikka olin onnellisesti suhteessa siinä vaiheessa, en voinut silti olla ajattelematta mitä jos mies olisikin lähestynyt mua. Tai jos olisin lähestynyt häntä... Siksi rohkaisen että ilmaiskaa aina sanallisesti kiinnostuksenne, koska muuten voitte menettää elämästä jotain, joka voi olla todella merkityksellistä. Se ei pelaa joka pelkää :)
Ap on lastentarhasetä ja ihastus on hoidokki?
Ap on siis yhä linjoilla! Nyt mies tartut toimeen ja isket sen naisen!! Sulla on 11-sivun verran kannustusta tehdä niin :)
Ja voitko AP kertoo meille asiasta kiinnostuneille, että mistä tunnette toisenne?
Kysyt suoraan leffaan,kotiisi,ravintolaan syömään jne tapaamaan ylipäätään.
Etsit hänen numeron jostain ja kysyt paremin yksityisemmin, vaikka aika stalkkaukselta vaikuttaa :D
Sillai tapasin oman mieheni. Siis hän etsi minun numeroni.
Lapsi tuloksena asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis yhä linjoilla! Nyt mies tartut toimeen ja isket sen naisen!! Sulla on 11-sivun verran kannustusta tehdä niin :)
Ap tunnusti jo, että on ukkomies ja sinä kannustat häntä pettämään puolisoaan. Sellainen moraali siellä...
Vierailija kirjoitti:
Kysyt suoraan leffaan,kotiisi,ravintolaan syömään jne tapaamaan ylipäätään.
Etsit hänen numeron jostain ja kysyt paremin yksityisemmin, vaikka aika stalkkaukselta vaikuttaa :D
Sillai tapasin oman mieheni. Siis hän etsi minun numeroni.
Lapsi tuloksena asiasta.
No nyt paras mahdollinen asia etsi hänen numero ja kysy jos olisi halukas treffeille.
Tosin sanattomasta parhain on katse, yritä koskea vaikka hänen kättään "sattumalta" ja sitten kysyt ulos.
Muita en voi sanoa ettei mene häiriöksi jne sinulle jos rupeaa koskemaan toista. Suoraan kysyminen se paras.
Hieno elkeinen on paras, ettei suoraan kimppuun, kun et tiedä tykkääkö hän siitä :D
Tajusin heti aloituksesta, että aloittaja on naimisissa ja on ihastunut johonkin pikkupimuun. Te hölmöt jakelette täällä pettämishimoiselle äijänkäppänälle iskuvinkkejä. Sääliksi käy tyttöparkaa, jota vanha, irstas asiakas yrittää lähennellä.
Kiitos tiedosta, se ratkeaa mikäli miekkonen on valmis soittelemaan/viestimään tälle ihastukselle jne ettei vaimo huomaa :D Nää ihastukset niin nähty toki piilottelee niitä puhelimiaan sitte.
Ja kerrot sitten vaimolle/puolisolle myös jne :D
Lähetät somessa kikkelisi kuvan, puoliveltto on trendikäs...
Onko nainen pomosi? Selittäisi hankaluuden lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko tytön esimies? :)
En ole.
Ap
Ootko työkaveri tai asiakas? Minkälaisessa tilanteessa normaalisti tapaatte?
Päinvastoin. Ap on elähtänyt keski-ikäinen naimisissa oleva papparainen, joka kuolaa nuorta kassaneitoa.