Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?

Vierailija
13.02.2020 |

Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.

Kommentit (484)

Vierailija
181/484 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en viitsi kertoa, miksei voi kysyä suoraan. Syy on olemassa, mutta se on ihan vähän epämoraalinen...

Ap

Okei. Jos olisit se kenen toivoisin sinun olevan (T), niin tämä on sulle: Joo, mä olen susta aivan yhtä sekaisin kuin sä musta. Ei ole kenenkään kanssa käynyt näin. Olisin ollut valmis ottamaan selvää että voiko tämä johtaa johonkin, mutta otit etäisyyttä ja pakitit takavasemmalle, enkä uskalla tehdä enää aloitetta. Toivon, että teet. Näin rohkaistun näyttämään ehkä uudelleen edes vähän jotain sinne päin, mitä tunnen sua kohtaan.

Jotenkin en usko että käyt tällä palstalla - en minäkään käynyt kunnes täältä hain epätoivoisena vinkkejä tilanteeseen...

Laita mulle viesti. Siitä tiedän. ;)

-A-

Voi ei! Yritin olla katsomatta sua, jotta pääsisin näistä ajatuksista. Tää ei nyt yhtään auttanut..

Tuu huomenna käymään?

-T

Vierailija
182/484 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en viitsi kertoa, miksei voi kysyä suoraan. Syy on olemassa, mutta se on ihan vähän epämoraalinen...

Ap

Okei. Jos olisit se kenen toivoisin sinun olevan (T), niin tämä on sulle: Joo, mä olen susta aivan yhtä sekaisin kuin sä musta. Ei ole kenenkään kanssa käynyt näin. Olisin ollut valmis ottamaan selvää että voiko tämä johtaa johonkin, mutta otit etäisyyttä ja pakitit takavasemmalle, enkä uskalla tehdä enää aloitetta. Toivon, että teet. Näin rohkaistun näyttämään ehkä uudelleen edes vähän jotain sinne päin, mitä tunnen sua kohtaan.

Jotenkin en usko että käyt tällä palstalla - en minäkään käynyt kunnes täältä hain epätoivoisena vinkkejä tilanteeseen...

Laita mulle viesti. Siitä tiedän. ;)

-A-

Voi ei! Yritin olla katsomatta sua, jotta pääsisin näistä ajatuksista. Tää ei nyt yhtään auttanut..

Tuu huomenna käymään?

-T

Jos olet oikea T ja haluat nähdä tai olla yhteyksissä, laita mulle viesti whatsappissa...voit vaikka kysyä mikä tilanne, tiedät mitä mulla on tässä ollut meneillään juuri...

-A-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/484 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap on? Kuulostat aika nuorelta/kokemattomalta.

Keski-ikäinen. Mutta tämä nainen, josta on kyse, on aika nuori enkä usko, että hänellä on paljon kokemuksia. En haluaisi pelästyttää häntä.

Vierailija
184/484 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purista ohi mennessäsi vähän tisusta. Kukaan nainen ei jää kylmäksi sellaisesta.

Vierailija
185/484 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ikionnellinen jos joku mies olisi minusta kiinnostunut ja vaikka laittaisi fb-kaveripyynnön tai laittaisi sähköpostia. Ei haittaa vaikka olisi työpaikalta.

Itse asiassa olen vähän ihastunut yhteen erikoiseen mieheen töissä.. Olen hymyillyt, tervehtinyt, pyytänyt työkaveriporukan mukaan töiden jälkeen aktiviteettiin ja lisäsin hänet työpaikan Skypessä. Mies ei kuitenkaan ole muuta tehnyt, kuin välillä katsellut toiselta puolelta huonetta. Enempää en ala ahdistelemaan.

Ei voi olla siitä kyse, ettäkö olisin kauhean näköinen, kun kauniiksi on naisetkin kehuneet ja ennen kaikkea mukavaksi ihmiseksi. 40v varatut miehet työpaikan pikkujouluissa ihmettelee miksi olen sinkku.

N26

Niin, se kauneushan onkin taas kaikki kaikessa? Vai että 40v varatut miehetkin oikein työpaikan pikkujouluissa ihmettelee miksi olet sinkku, koska olet niin kaunis ja uniikki lumihiutale :D Ehkä olet kaunis, mutta ylimielinen? Moni kaunis nainen on ylimielinen, eivätkä välttämättä sitä itse edes huomaa.

Mutta 

Vierailija
186/484 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purista ohi mennessäsi vähän tisusta. Kukaan nainen ei jää kylmäksi sellaisesta.

Millähän vuosituhannella miehet ymmärtää että tissien _puristelu_ on epämiellyttävää ja yleensä sattuu?

Vierailija
187/484 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tullut aamulla, vaikka eilen sovittiin. Just kun ajattelin pyytää, että tavattaisiin jossain muuallakin kuin aina siinä samassa paikassa.

Vierailija
188/484 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten tullut aamulla, vaikka eilen sovittiin. Just kun ajattelin pyytää, että tavattaisiin jossain muuallakin kuin aina siinä samassa paikassa.

Nyt on hiihtoloma pölöjä.

Vierailija
189/484 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin ikionnellinen jos joku mies olisi minusta kiinnostunut ja vaikka laittaisi fb-kaveripyynnön tai laittaisi sähköpostia. Ei haittaa vaikka olisi työpaikalta.

Itse asiassa olen vähän ihastunut yhteen erikoiseen mieheen töissä.. Olen hymyillyt, tervehtinyt, pyytänyt työkaveriporukan mukaan töiden jälkeen aktiviteettiin ja lisäsin hänet työpaikan Skypessä. Mies ei kuitenkaan ole muuta tehnyt, kuin välillä katsellut toiselta puolelta huonetta. Enempää en ala ahdistelemaan.

Ei voi olla siitä kyse, ettäkö olisin kauhean näköinen, kun kauniiksi on naisetkin kehuneet ja ennen kaikkea mukavaksi ihmiseksi. 40v varatut miehet työpaikan pikkujouluissa ihmettelee miksi olen sinkku.

N26

Niin, se kauneushan onkin taas kaikki kaikessa? Vai että 40v varatut miehetkin oikein työpaikan pikkujouluissa ihmettelee miksi olet sinkku, koska olet niin kaunis ja uniikki lumihiutale :D Ehkä olet kaunis, mutta ylimielinen? Moni kaunis nainen on ylimielinen, eivätkä välttämättä sitä itse edes huomaa.

Mutta 

Kaunis nainen on ylimielinen = nainen on sinusta kaunis, mutta hän ei ole sinusta kiinnostunut.

Vierailija
190/484 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
191/484 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on keski-käinen äijä, joka on ihastunut nuoreen Prisman kassaan.Kuvittelee harhamaaailmssaan, että tyttö haluaisi aloittaa elämän hänen kanssaan.

Vierailija
192/484 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan nimetöntä kirjettä laita

Vierailija
193/484 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut ketjua loppuun, joten epäselvää on, onko kyse työpaikalla tapahtuvasta kiinnostuksesta.

Jos on, niin mies voi teipata työpisteelleen jonkin herkän runon. 🤧

Sydän vaikeroi

rakkautta se janoaa

Mihin ihana nainen

taas eestäin katoaa

🤯

Vierailija
194/484 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huhuu

Vierailija
195/484 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voitko vähän antaa lisäinfoa tilanteestasi, niin sua osattais neuvoa paremmin. Ootteko esim.tekemisissä työn tai harrastuksen kautta jne.?

Vierailija
196/484 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot silleen vinosti ja seisot kallellaan ja huokaiset

Vierailija
197/484 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko toisenne entuudestaan/ oletteko keskustelleet mistään vai ihailetko häntä ns kaukaa?

Katsot häntä silmiin, katsooko hän sinua? Onko sinulla tunne, että hän ajattelee samoin? Olisi tosiaan kiva jos vähän kertoisit tilanteestasi enemmän ja jos teet asialle jotain, niin miten se eteni.

Itse varmaan hakeutuisin seuraan, olisin ystävällinen ja huomioisin. Laittaisin viestiä ja pyytäisin kahville jne.

Vierailija
198/484 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sano sille että nussittaisko silleen epäsuorasti

Vierailija
199/484 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
200/484 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ei voisi puhua. Sillä selviää helpoiten.

Ap on selvästikin ukkomies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän