Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?
Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.
Kommentit (484)
On ihan p*skapuhetta, että naiset olisi jotenkin parempia tulkitsemaan sanatonta viestintää kuin miehet. Mitkään tuijottelut yms. ei todellakaan johda mihinkään. Sanot sille emännälle vaan, että haarat auki, nyt naidaan!
Minä tajusin parivuotta myöhemmin että eräs mies jolta ostin paljon tavaraa firmaamme taisi flirttailla minulle katsomalla pitkään ym. Näimme pitkän aikaa viikoittain ja soitin usein hänelle työasioissa, Jos olisi kysynyt suoraan esim pitsalle niin olisin lähtenyt ja olisi kiinnostanut tutustua kunnolla. Valitettavasti tajusin hänen ”pitkät katseensa” aivan liian myöhään kun olin jo vaihtanut työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisissa tilanteissa te tapaatte?
On ärsyttävää vastata kysymykseen kysymyksellä.
jos tämä oli ap:n kommentti, niin voi voi :(
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää nainen sen kuule tajuaa. Usko pois. Anna naiselle sun sähköpostiosoite tai joku tieto miten sunhun saa yhteyden.
"Sunhun". Sori, kukaan ei ole kiinnostunut turkulaisista :D
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta kuulla että olet häneen
ihastunut.
Nainen valitsee miehen, ymmärrätkö?
Sellaisen miehen minkä haluaa.
Lupaatko? Miksi sitten mun valintani ei jo asu mun kotona? Vaikka olen lähestynyt suoraan ja kaikki.
Olen luullut, että jonkinlainen kiinnostus vaaditaan myös miehen puolelta.
Kutsu se ulos? Esim kahville tai yksille? Kyllä naiset tajuaa tuosta, ja samalla et tule suoraan kertoneeksi mitään.
c346 kirjoitti:
Miksi haluat naisen tietävän kiinnostuksestasi, jos et aio kuitenkaan tehdä asialle mitään? Toivotko hänen tekevän aloitteen, jos huomaa sinun silmäilysi?
Onko tämä vain naisten oikeus vuonna 2020, kun sukupuolet ovat tasa-arvoisia?
Ihan helppoa. Pyydä kahville, kysele viikonloppusuunnitelmista.
Jos vastaa että mennään perheenä jonnekin, sait vastauksesi. Eikä tarvinnut ehdottaa mitään suoraan, ns kasvot säilyivät ja esim. samassa työpaikassa jatkaminen onnistuu, kävittehän vaan kahvilla kavereina.
Jos toistakin kiinnostaa, hän keksii tavan ilmaista sen. Kuten, "en tiedä vielä, tiedätkö, meneekö mitään kivaa leffaa".
Vierailija kirjoitti:
Ota naisesta kuva ja teetä siitä printtipaita. Joku teksti ('haluun hömpsäyttää sun römpsää mervi') vahvistaa sanomaa. Et varmasti jää huomaamatta.
Loistoidea.
Vierailija kirjoitti:
Ota naisesta kuva ja teetä siitä printtipaita. Joku teksti ('haluun hömpsäyttää sun römpsää mervi') vahvistaa sanomaa. Et varmasti jää huomaamatta.
😂
Ite menin tässä muutama päivä sitten paljastamaan ihastukselle tunteista ja meni kyllä hiljaseks pariks päivää. Nyt on jotain viestiä sentään laitellu. Kyllä tää tästä vielä hiljalleen. Ehkä. Mutta ainakin tietää mun tunteista nyt.
M33
Juttele ja ole naiselle aina ystävällinen jos tapaatte vaikka kahvihuoneessa tai käytävällä. Puolusta häntä jos joku muu pilkkaa tai vähättelee. Naura hänen kanssaan ja puhu kuin kenelle tahansa ihmiselle. Miehet ovat yleensä niin ylimielisiä ja passiivisaggressiivisia naisia kohtaan, että jäät taatusti positiivisessa mielessä mieleen.
Isket toyotan avaimet tiskiin ja tilaat pullon keskaria vaan itelles ja tokaset ”mitä mimmi” - siitä se lähtee! Naiset diggaa kun oot itsevarma ja retee mies.
Itse ilmoitin ihastukselleni, että susta tulee mun vaimo. Toimi. Nyt ollaan onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Juttele ja ole naiselle aina ystävällinen jos tapaatte vaikka kahvihuoneessa tai käytävällä. Puolusta häntä jos joku muu pilkkaa tai vähättelee. Naura hänen kanssaan ja puhu kuin kenelle tahansa ihmiselle. Miehet ovat yleensä niin ylimielisiä ja passiivisaggressiivisia naisia kohtaan, että jäät taatusti positiivisessa mielessä mieleen.
Jää varmaan mieleen, mutta eihän juttu mihinkään etene jos jompikumpi ei tee alotetta. Siksipä ap tee siirtosi. Naiset arvostaa miestä, joka tekee rohkeasti alotteen.
Linkkaa sille ap tää keskustelu :D
Vierailija kirjoitti:
Itse ilmoitin ihastukselleni, että susta tulee mun vaimo. Toimi. Nyt ollaan onnellisesti naimisissa.
Tässä on muuten takuulla paras keino. Kokeile. Jahkailusta ei ole mitään hyötyä kenellekään, ei sinulle eikä ihastuksellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää varmaan mieleen, mutta eihän juttu mihinkään etene jos jompikumpi ei tee alotetta. Siksipä ap tee siirtosi. Naiset arvostaa miestä, joka tekee rohkeasti alotteen.
No jos aloitat tällä ja kun pohja on luotu niin teet sen aloitteen.
Luultavasti ap olettaa, että nainen älyäisi miehen kiinnostuksen ymmärrettyään irtisanoutua työstään/opiskelupaikastaan/tms. jotta voisi sitten ilman ongelmia jakaa piparia tälle. Hankala tilanne, en kyllä osaa neuvoa, toivottavasti pääset silti pesälle.
t. M42