Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?

Vierailija
13.02.2020 |

Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.

Kommentit (484)

Vierailija
21/484 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa olosuhteissa tapaatte? Olisi ehkä helpompi neuvoa

Vierailija
22/484 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensäkin sellainen, että katson ihmisiä pitkään silmiin. Miten saisin tämän naisen tajuamaan, että katson häntä eri tarkoituksessa kuin muita paikallaolijoita? Ap

Pyydä häntä ulos vaikka kahvilaan. Siitä hän ymmärtää, että haluat jotain muutakin kuin katsella. Kukaan ei muuten jaksa ikuisesti vain katsella ja nainen voi olla täysin immuuni miesten pitkille katseille, kun yleensä ne eivät tarkoita mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/484 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissä voit vihjata jotain, menettämättä kasvojasi. Jos tilanne on jatkunut pitkään. Jos ei, niin pyydä kahville ja katso miten hän käyttäytyy.

Vierailija
25/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville. Laita muka viestiä vahingossa "väärään numeroon", siitä voi lähteä keskustelu käyntiin :D Onhan näitä, mutta puhu suoraan. En ainakaan ikinä osaa katseista saada selville, haluaako mies mua vai katsooko jostain muusta syystä. Menetät sen naisen vielä toiselle miehelle, jos et tee muuta kuin tuijottelet häntä.

Vierailija
26/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi ilmaista epäsuorasti? Miksei voi kysyä treffeille ja katsoa mikä vastaus on. Jos kyllä, niin jee kivat treffit tulossa ja jos ei niin ei kun muita kivoja ihmisiä kohden 😊👍

Mutta tässähän oli ap:n ongelmana kai juuri se, ettei jostain syystä voi kysyä treffeille ja on pakko ilmaista asia epäsuorasti.

Vierailija
27/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi ilmaista epäsuorasti? Miksei voi kysyä treffeille ja katsoa mikä vastaus on. Jos kyllä, niin jee kivat treffit tulossa ja jos ei niin ei kun muita kivoja ihmisiä kohden 😊👍

Mutta tässähän oli ap:n ongelmana kai juuri se, ettei jostain syystä voi kysyä treffeille ja on pakko ilmaista asia epäsuorasti.

No pelkästään tuijottelemalla nainen ei ainakaan ikinä tule tajuamaan kiinnostusta. Miehet nyt vaan tuijottaa kaikkea liikkuvaa.

Vierailija
28/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti asia ei etene mitenkään, vaikka saisitkin hänelle jotenkin viestittyä mahdollisen kiinnostuksesi, koska ette kerran voi puhua.

Minkäänlaista puheyhteyttä ei siis ole tai saa syntymään? Onko paikalla aina muita vai onko hän jotenkin muuten kaukoihastus? Etkö saa hänen yhteystietojaan (some, puhno) mistään?

Epäsuorakin aktio vaatii takaisin jonkinlaisen reaktion. Jos ette voi puhua, eihän tuo etene, vaikka nainen tietäisikin. Unohda.

Vierailija
29/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saatan olla kiinnostunut sinusta."

Siinä epäsuorasti ilmaistuna. Ja sitten voitkin lopettaa miehenä esiintymisen ja tehdä jotain järkevää.

Vierailija
30/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensäkin sellainen, että katson ihmisiä pitkään silmiin. Miten saisin tämän naisen tajuamaan, että katson häntä eri tarkoituksessa kuin muita paikallaolijoita? Ap

Tuijota suoraan rintoihin, kyllä se siitä.

Vierailija
31/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Vaikka kaikki menisi putkeen, niin lopulta nainen jättää aina.

Vierailija
32/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todennut, että rehellinen suora puhe on paras tapa. Olen sanonut tai kirjoittanut että ”nyt on kuule niin että olen suhun vähän ihastunut”. Se on kenestä tahansa ihana kuulla, eikä ole tungetteleva. Miehet on olleet erittäin otettuja vaikka juttu ei ois toiselta puolelta jatkunutkaan. Olen saanut kehuja tyylistäni kertoa asiasta.

Vierailija
33/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä tuijottelulla pääse eteenpäin. Kysy suoraan. Jos se nainen on sinusta kiinnostunut, hän odottaakin sitä että otat asian puheeksi. Ei naiset jää loppuelämäkseen seuraamaan jotain tuijottelua, he lopulta ahdistuvat, turhautuvat ja kyllästyvät. Jos tämä on sulle liian vaikeaa tajuta, niin luovuta jo suosiolla.

Vierailija
34/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt häntä katseleen niin kai jonkunlaisen puheyhteyden naiseen saat? Jos on työympäristö niin voithan sanoa naiselle ettei kerro muille mitään, jos sitä pelkäät. Musta ainakin ihana kuulla jos mies ilmasee kiinnostuksen ja haluaa kunnioittaa sitä et toinen on rohkeesti ottanut kontaktia :) Ei ole tarvetta huudella siitä koko kylälle.

Vierailija
35/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoita kiinnostuksesi suoraan esim. pyytämällä kahville. Mitkään " katselut" ei tarkoita mitään.

t. N

Vierailija
36/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta kuulla että olet häneen

ihastunut.

Nainen valitsee miehen, ymmärrätkö?

Sellaisen miehen minkä haluaa.

Vierailija
37/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa viestinsä oikein perille, kannattaa viestiä suoraan. Ei epäsuoraan. Epäsuora viesti voi olla menemättä perille tai se tulkitaan väärin.

38/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat naisen tietävän kiinnostuksestasi, jos et aio kuitenkaan tehdä asialle mitään? Toivotko hänen tekevän aloitteen, jos huomaa sinun silmäilysi?

Vierailija
39/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mitään et kerran aio asialle tehdä, muuta kuin antaa naisen tiettäväksi että olet kiinnostunut, niin se hymy ja silmäpeli riittää hyvin. Pallo on hänellä ja mitä todennäköisimmin sille tielle myös jää.

Todellakin, miehen pitää vähintään 95% tapauksista tehdä suora aloite tai homma tyssää siihen. Naiset korkeintaan asettavat itsensä paremmin tarjolle helpottaakseen miehen aloitetta, mutta jos mies ei toimi niin mitään ei tapahdu. Turha odottaa naisen pyytävän treffeille yms.

Mulle on aina tai lähes aina käynyt niin, että jos olen aloitteellinen, se heikentää miehen mielenkiintoa mua kohtaan tai sitten mielenkiinto on alun alkaenkin ollut laimeahkoa. Tuntuu, että miehet ihan oikeasti haluavat metsästää, joten tyydyn pwlin hengessä sitten vain antamaan vinkkejä ja tarvittaessa esitän vaikeasti tavoiteltavaa.

Voihan toki olla, etten ole edes ihastunut passiivisiin ja aloitekyvyttömiin miehiin.

Vierailija
40/484 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikea tulkita epäsuoria vinkkejä, ja siinä voi jäädä siihen luuloon tulkitsija että jos tulkitseekin väärin ja antaa asian olla.

Mut jos siis et halua suoraan paukauttaa sanoa että olet kiinnostunut hänestä niin, entäs jos vaikka heität " lähtisitkö kahville/pitsalle" ? Tai jos te usein tapaatte niin kehut kampausta,silmiä,vaatteita jne...

Siis heität välillä " sinä olet aina niin pirteänä" "sinulla on kauniit silmät", "tuo paita sopii sinulle todella hyvin" jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä