Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lapsesta asti tuntenut ns. pimeyden sisälläni

Vierailija
13.02.2020 |

Nyt tulee ehkä outoa tekstiä, mutta olen lapsesta asti tuntenut olevani jotenkin erikoinen, pahalla tavalla. Minussa on siis asunut jonkinlainen pimeys aina. Olen koittanut pysyä hyvällä tiellä, olen taistellut hampaat irvessä tätä pimeyttä vastaan ja koittanut olla uskovainen (kristinusko, islam, ateismi koettu). Tästä ei vain tule mitään. Jokin paha voima pidättää minua rukoilemasta ja tunnen vihaa, epätoivoa ja ahdistusta kaikkea kohtaan. En tunne onnellisuutta, hyvin vähän empatiaa, minua ei kiinnosta yhtikäs mikään.

Diagnosoitu masennus, tunne-elämän epävakaisuus, pakko-oireinen häiriö ja estynyt persoonallisuus. Lääkkeet, eivätkä juttelut psyk.sairaanhoitajien kanssa tuota tulosta.

Vihaa tunnen erityisesti uskovia kohtaan. Ehkä jopa katkeruutta, etten itse pysty hyvyyteen ja hurskauteen. Tunnen yhteenkuuluvuutta Saatanaan/Luciferiin/Iblikseen, miksi ikinä häntä kutsutaan. Ihan kuin olisin hänen jälkeläisensä. Niin paha olo mulla on.
Täytyykö mun vain hyväksyä tämä pimeys sisälleni?
Tulenko palamaan Helvetissä? Luultavasti.

N26

Kommentit (310)

Vierailija
61/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehdot, olet:

1. psykoosissa

2. teini-ikäinen

3. gootti

Valitse se mikä tuntuu osuvimmalta ja elä sen kanssa.

Psykoottinen teini-ikäinen gootti?

Vierailija
62/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko skitsofrenia höystettynä yliannoksella okkultismia? Tai skitsotyyppinen persoonallisuus? Settisi ovat vähän sitä luokkaa, että ei taida olla enää kaikki kalat katiskassa.

Vai oletkohan sadisti. Kidutatko eläimiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo saatana-jutut on minusta vähän lapsellisia, katsottu varmaan liikaa kauhuelokuvia tai sarjoja tms. Mitä jos vaan kasvaisit aikuiseksi?

Vierailija
64/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on oikeet hihhuleiden kokoontumisajot

Vierailija
65/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että asemoit "pahuutesi" uskonnollisten merkitysten kautta. Mietin enemmänkin, että oletko ehkä narsisti tai sosiopaatti.

Vierailija
66/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko skitsofrenia höystettynä yliannoksella okkultismia? Tai skitsotyyppinen persoonallisuus? Settisi ovat vähän sitä luokkaa, että ei taida olla enää kaikki kalat katiskassa.

En ole psykoosissa. Pystyn käymään normaalisti töissä. En kiduta ketään.

Ap

Vierailija
67/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua että asemoit "pahuutesi" uskonnollisten merkitysten kautta. Mietin enemmänkin, että oletko ehkä narsisti tai sosiopaatti.

No ap ei selvästi ole ateisti vaan uskoo Jumalaan. Kaikkien pitäisi. Saatana ja paholaiset ovat todellisia, voivat mennä ihmisen sisään, vainota ja viedä harhatielle. Jos ap:n vanhemmat eivät ole naimisissa, voi myös tämä raskautumisen yhteydessä paholainen liittyä siittämiseen.

Vierailija
68/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa ja kuunnella jos vähänkään on tuollainen olo.

Ihan ok juttu ap mut kannattaa kattoo toi video nopee

Vierailija
69/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joku rituaali ja katso, miten pahat henget suhtautuvat sinuun.

Vierailija
70/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sana hihhuli tulee? Rupesin vain miettimään

Vierailija
71/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinusta ole hassua mutta sinulle tulee epävarma olo kun toinen kokee hengellisiä asioita jotka itse ehkä olet torjunut?

Vierailija
72/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sana hihhuli tulee? Rupesin vain miettimään

Les tojen tilaisuuksissa liikutuksissa olleiden hih huh -huudoista.

Les tat on siis the original hihhuleita.

Vierailija
73/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lue tämä ääneen: "Jeesus Kristus auta" varmasti pystyt sanomaan sen ääneen. Näin, olet jo rukoillut.

Vierailija
74/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko kumminkin vaativapersoonallisuus? Höystettynä jollain.

Vierailija
75/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Tavataanko Hietaniemen hautausmaan porteilla keskiyöllä ja aletaan tekemään metallimusiikkia?

-kitaristi-laulaja-rytmimuna-miksaaja-säveltäjä-sovittaja-satunnainen sanoittaja

Vierailija
76/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan uskovainen ei pysty hyvyyteen ja hurskauteen. Jokainen on paha pohjimmiltaan, vaikka tekisi hyviäkin tekoja. Se että ap tunnet oman "pimeytesi" ei estä uskoa. Rukoilen puolestasi.

Kukaan ei ole paha syntyessään. Paitsi saatanasta siinneet.

Zinc

Vierailija
77/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele jonkun oikeasti uskovaisen kristityn pastorin tai vastaavan kanssa. Mielellään sellainen, joka on ollut lähetystyössä Afrikassa tai Aasiassa, koska siellä olleilla on usein ymmärrystä pahan voimista. Tai mene healingroomsiin ja pyydä siellä rukousta. Jos ei ole hyötyä, niin tuskin haittaakaan.

Vierailija
78/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lue tämä ääneen: "Jeesus Kristus auta" varmasti pystyt sanomaan sen ääneen. Näin, olet jo rukoillut.

Ja sitten tämä seuraavaksi: "Jumal auta"

Vierailija
79/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nyt tulee tästä ensimmäisenä mieleen, että mitä traumaattista sinulle on tapahtunut lapsuudessasi kun olet tuntenut tuollaista jo silloin? Tätä minusta kannattaisi siellä terapiassa yrittää selvittää.

Vierailija
80/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole psykoosissa. Pystyn käymään normaalisti töissä. En kiduta ketään.

Ap

Oletko joskus kokeillut spiritismiä ?

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi