Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lapsesta asti tuntenut ns. pimeyden sisälläni

Vierailija
13.02.2020 |

Nyt tulee ehkä outoa tekstiä, mutta olen lapsesta asti tuntenut olevani jotenkin erikoinen, pahalla tavalla. Minussa on siis asunut jonkinlainen pimeys aina. Olen koittanut pysyä hyvällä tiellä, olen taistellut hampaat irvessä tätä pimeyttä vastaan ja koittanut olla uskovainen (kristinusko, islam, ateismi koettu). Tästä ei vain tule mitään. Jokin paha voima pidättää minua rukoilemasta ja tunnen vihaa, epätoivoa ja ahdistusta kaikkea kohtaan. En tunne onnellisuutta, hyvin vähän empatiaa, minua ei kiinnosta yhtikäs mikään.

Diagnosoitu masennus, tunne-elämän epävakaisuus, pakko-oireinen häiriö ja estynyt persoonallisuus. Lääkkeet, eivätkä juttelut psyk.sairaanhoitajien kanssa tuota tulosta.

Vihaa tunnen erityisesti uskovia kohtaan. Ehkä jopa katkeruutta, etten itse pysty hyvyyteen ja hurskauteen. Tunnen yhteenkuuluvuutta Saatanaan/Luciferiin/Iblikseen, miksi ikinä häntä kutsutaan. Ihan kuin olisin hänen jälkeläisensä. Niin paha olo mulla on.
Täytyykö mun vain hyväksyä tämä pimeys sisälleni?
Tulenko palamaan Helvetissä? Luultavasti.

N26

Kommentit (310)

Vierailija
41/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoit ettet pysty rukoilemaan mutta oikeasti, hakeudu tietoisesti Jumalaa kohti. Mene kirkkoon messuun ja käy ehtoollisella (Kristuksen ruumis ja veri sinun puolestasi annettu) sillä on oikeasti vaikutusta mutta sinun pitää uskoa siihen.

Vierailija
42/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä kiertoilmaisu sille, että tapailee vain mustia miehiä?

En ole tapaillut mustia miehiä. Enkä tapaile.

En ole itse asiassa tapaillut miehiä pitkään aikaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi kerran unessani Saatana tuli ja harrasti seksiä kanssani.

Vierailija
44/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle ei ole kerrottu ja mitä jotkut eivät pysty tunnustamaan on, että kaikilla ihmisillä on sama pimeys sisällä. Olemme ihmisapinalaji emmekä vaistoiltamme poikkea simpanssilaumasta. Se, mikä erottaa ihmisen apinasta, joka tappaa naapurin poikaset tai repii kurkun auki kilpailijaltaan on se, että olemme keksineet hyvän ja pahan käsitteet ja reflektoimme omaa olemassaoloamme. Mutta ei hyvää tai pahaa oikeasti ole olemassa. On vain oma itse ja kaikki muu.

Vierailija
45/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoit ettet pysty rukoilemaan mutta oikeasti, hakeudu tietoisesti Jumalaa kohti. Mene kirkkoon messuun ja käy ehtoollisella (Kristuksen ruumis ja veri sinun puolestasi annettu) sillä on oikeasti vaikutusta mutta sinun pitää uskoa siihen.

Mitäs jos ei ehdotettaisi taruolentojen rituaalista palvomista jo valmiiksi harhaiselle ja epävakaalle?

Vierailija
46/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pystyt hyvyyteen ja hurskauteen, koska Jumala on luonut meidät niin että meidän on mahdollista olla sellaisia. Meillä kaikilla on taipumus tehdä pahaa (perisynti) mutta on omista valinnoista kiinni että seuraako sitä vai tekeekö mieluummin hyvää.

Et sinä mikään Saatanan jälkeläinen ole, vaan tuntemuksesi johtuvat varmaan noista mielenterveysongelmistasi.

Vierailija
47/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa ja kuunnella jos vähänkään on tuollainen olo.

Vierailija
48/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kirkkoon kannattaa mennä Helsingissä jos haluaa kokeilla tuota ehtoollista?

Vierailija
49/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin kirkkoon kannattaa mennä Helsingissä jos haluaa kokeilla tuota ehtoollista?

Ehtoollinen ei korjaa mielisairautta.

Vierailija
50/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuntua vähän erikoiselta ja Hollywood-henkiseltä neuvolta, mutta kokeile mennä katoliseen messuun ja sen jälkeen rukoilla pyhän sakramentin edessä. Se on helppo tapa testata että onko sinussa demoni vai ei, koska riivatut eivät pysty olemaan messussa tai pyhän sakramentin edessä.

Ehtoolliselle et voi katolisessa kirkossa mennä ellet ole katolilainen, mutta kokeile kuitenkin mennä messuun. Se kestää vain tunnin ja sitten tiedät että onko aihetta suorittaa manaus vai ei.

Vierailija
51/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa persoonallisuus. Siihen voi liittyä ja lähes aina liittyykin kokemuksia sisäisestä tyhjyydestä ja omasta pahuudesta sekä voimakasta syyllisyydentuntoa em. asiaoista. Tyypillistä on myös oman identiteetin puutteellinen muodostus ja ajelehtiminen uskonnosta ja tyylisuunnasta toiseen, mikä ei auta. Myös psykoosinkaltaiset harhaluulot ja harhat voivat esiintyä kokiessa voimakasta ahdistusta tai stressiä.

Just tämä! Mun siskolla on epävakaa, ja hän on myös kokenut pienestä asti et sen sisällä asuu paha. Hänellä on myös aistiharhoja ja psykoottisia oireilua ilman varsinaista psykoosia! Lue Duodecimin sivuilta epävakaasta persoonallisuushäiriöstä, kuulostaa ihan siltä.

Vierailija
52/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen mies ja olen aina kokenut samalla tavalla. Minussa on kaksi puolta. Se julkinen minä on suvaitsevainen, kiltti, positiivinen mutta se toinen osa jonka tunnen olevan enemmän omaa itseäni on ilkeä ja rassssistinen ja usein mietin väkivaltaisia asioita. Pahuus kiehtoo, samoin kuin fas-ismi ja nat-sis-mi. Joskus ennen nukahtamiesta mietin väkivaltaisia ajatuksia ja ne saavat minut rauhalliseen uneen. Oikeasti rakastan vain eläimiä - en ihmisiä.

Vierailija
53/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän uskovana että paholainen haluaisi jokaisen uskovan häneen ja kääntyvän pois Jumalan luota. Miten on perheessäsi aikanaan suhtauduttu Jeesukseen ja kristinuskoon, ap?

Jos olet tyytyväinen ajatusmaailmaasi niin voit jatkaa elämääsi kuten ennenkin. Ihmettelen kuitenkin tuota kohtaa että olet "rakastunut" paholaiseen. Paholainenhan ei kykene rakastamaan ihmistä. Se ainoastaan johdattaa ihmistä harhaan ja haluaa hallita ihmistä.

Siksi olen onnellinen että jokaisella ihmisellä on mahdollisuus käydä kirkossa ja uskoa Jumalaan ja Jeesukseen. Jos sinun on vaikeaa päästä sisälle kristinuskoon, suosittelen käymään kirkossa ja puhumaan papille vaikeistakin tunteista. Olen kuullut monista jotka ovat vapautuneet mm. alkoholista, huumeista sekä riivaajahengistä kun ovat uskaltautuneet myöntämään itselleen että haluavat terveyttä, rakkautta, vapautta ja lepoa.

Tsemppiä sinulle ap!

Vierailija
54/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tunne enää muuta kuin vihaa. Leppymätöntä ja kaiken peittävää mustaa vihaa. Olen hyväksynyt sen osaksi elämääni. Vihaan kaikkea ja kaikkia.

Vierailija
55/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan harrastanut okkultismia tai vastaavaa? Ehkä olet sellaisen kautta joutunut pahan kanssa tekemisiin...Neuvoni on että hakeudu esirukoiltavaksi jos et pysty itse rukoilemaan/lukemaan Raamattua. Jeesus haluaa sinutkin pelastaa <3 

"Olen varma siitä ettei kuolema eikä elämä, eivät enkelit, eivät henkivallat, ei mikään nykyinen eikä mikään tuleva, eivät mitkään voimat, ei korkeus eikä syvyys, ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta joka on tullut ilmi Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme "

Room 8:35-39

Vierailija
56/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan uskovainen ei pysty hyvyyteen ja hurskauteen. Jokainen on paha pohjimmiltaan, vaikka tekisi hyviäkin tekoja. Se että ap tunnet oman "pimeytesi" ei estä uskoa. Rukoilen puolestasi.

Vierailija
57/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Jumala taida katsoa kirkon puitteita. Mene heti seuraavaan messuun, vaikka itseäsi lähimpään kirkkoon.

Vierailija
58/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma hahmo sun vierellä öisin on joku edesmennyt läheinen eikä mikään demoni.

Vierailija
59/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan tunne enää muuta kuin vihaa. Leppymätöntä ja kaiken peittävää mustaa vihaa. Olen hyväksynyt sen osaksi elämääni. Vihaan kaikkea ja kaikkia.

Jokainen meistä ihmisistä on paha ja ansaitsee tulla vihatuksi! Me olemme kaikki joskus eläneet ja nyt olemme Helvetissä. Olemme kaikki kuolleet syntisinä ja nyt kärsimme synneistämme täällä!

Vierailija
60/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista on vain se, mitä teet. Esim narsistisesti muita vahingoittavat on demoneita. Mutta jos et vahingoita ketään, oudot olot voi olla vaan kasvukipuja. Voi myös olla pakko-oireinen häiriö tai muu psyk.vaiva.

Vain muita loukkaavat on tuhoutuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi