Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lapsesta asti tuntenut ns. pimeyden sisälläni

Vierailija
13.02.2020 |

Nyt tulee ehkä outoa tekstiä, mutta olen lapsesta asti tuntenut olevani jotenkin erikoinen, pahalla tavalla. Minussa on siis asunut jonkinlainen pimeys aina. Olen koittanut pysyä hyvällä tiellä, olen taistellut hampaat irvessä tätä pimeyttä vastaan ja koittanut olla uskovainen (kristinusko, islam, ateismi koettu). Tästä ei vain tule mitään. Jokin paha voima pidättää minua rukoilemasta ja tunnen vihaa, epätoivoa ja ahdistusta kaikkea kohtaan. En tunne onnellisuutta, hyvin vähän empatiaa, minua ei kiinnosta yhtikäs mikään.

Diagnosoitu masennus, tunne-elämän epävakaisuus, pakko-oireinen häiriö ja estynyt persoonallisuus. Lääkkeet, eivätkä juttelut psyk.sairaanhoitajien kanssa tuota tulosta.

Vihaa tunnen erityisesti uskovia kohtaan. Ehkä jopa katkeruutta, etten itse pysty hyvyyteen ja hurskauteen. Tunnen yhteenkuuluvuutta Saatanaan/Luciferiin/Iblikseen, miksi ikinä häntä kutsutaan. Ihan kuin olisin hänen jälkeläisensä. Niin paha olo mulla on.
Täytyykö mun vain hyväksyä tämä pimeys sisälleni?
Tulenko palamaan Helvetissä? Luultavasti.

N26

Kommentit (310)

Vierailija
81/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha henkivalta kiusaa sua.

Meistä jokainen ihminen on syntinen, eikä yksikään meistä ole hyvä.

Mutta silti Jeesus rakastaa meitä pahoja ihmisiä.

Ja Hän rakastaa sua aivan valtavasti.

Tiedätkö, että Jeesus kuulee sua, vaikka sä viimeisillä voimillas vain huokaisit Jeesuksen puoleen, että "auta Jeesus. Pelasta mut"

Tai mitä ikinä haluat Hänelle sanoa.

Rukouksen ei tarvi olla mitään hienoja sanoja, vaan vilpitön kääntyminen Hänen puoleensa.

Hän kuulee sen hiljaisimmankin huonauksen, jos koet että et pysty kunnolla rukoilemaan.

Rukoilen täällä sun puolesta. Uskon että Jeesus haluaa nyt todella pelastaa sut ja auttaa sua.

Sä oot äärettömän rakas Hänelle ❤️

Vierailija
82/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsoidi tai skitsotyyppinen persoonallisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen sun puolesta tänä iltana. Rukoilkaa te muutkin ketjun kristityt. <3

Vierailija
84/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatananpalvonta on uskovaisuutta. Ateismi ei ole uskovaisuutta, eikä oikeastaan edes epäuskovaisuutta. Se on termi jota käytetään vain jumal-uskon puutteesta.

Vierailija
85/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sytytä valot niin sisuksissasi ei ole pimiää.

Haha. Ihan itekö keksit?

Vierailija
86/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

89 jatkaa: Eikä uskovaisuus takaa ihmisen hyvyydestä mitään. Oikeastaan minulla on aivan päinvastaisia kokemuksia uskovaisista. Ovat tekopyhiä, yrittävät väkisin puuttua toisten ihmisoikeuksiin (mitä en voi sietää), ovat tuomitsevia, aggressiivisia ja ylipäätänsä valehtelijoita, yleensä myös itselleen muissakin kuin uskonasioissa. Jos uskot pahaan sisälläsi, on kyse luultavimmin jostain skitsofreniaan viittaavasta. Paholaiseenkin uskominen on uskovaisuutta, tätä haluan painottaa. Eikä ateismi liity näihin millään tavalla. Ateismi on vain termi, eikä yhdistä ateisteja millään muulla tavalla toisiinsa kuin jumala-uskon puutteena.

Vierailija
87/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäisi olla yhteydessä katoliseen pappiin ja pyytää päästä manattavaksi. Olet mahdollisesti riivattu. Eksorkismia suorittaa Suomessa käsittääkseni vain yksi katolinen pappi.

Vierailija
88/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pimeydessä ole mitään pahaa. Luciferhän on "valon kantaja". Valon vastavoima on pimeys ja molempia tarvitaan. Etsi pimeydestä se voimasi ja ilosi, ei se tarkoita pahojen asioiden tekemistä. Koet olevasi paha, koska kristillinen yhteiskunta on aina sanonut pimeyden olevan pahasta. Se juontaa heidän omiin pelkoihinsa erilaisuutta kohtaan.

Maailma on täynnä pimeyden ja kuun lapsia, niinkuin se on täynnä valon ja auringon lapsia. Suurin osa on tältä väliltä. Etsi rohkeasti oma polkusi ja kuuntele vaistosi, sillä se on oikeassa.

Vierailija
89/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pimeydessä ole mitään pahaa. Luciferhän on "valon kantaja". Valon vastavoima on pimeys ja molempia tarvitaan. Etsi pimeydestä se voimasi ja ilosi, ei se tarkoita pahojen asioiden tekemistä. Koet olevasi paha, koska kristillinen yhteiskunta on aina sanonut pimeyden olevan pahasta. Se juontaa heidän omiin pelkoihinsa erilaisuutta kohtaan.

Maailma on täynnä pimeyden ja kuun lapsia, niinkuin se on täynnä valon ja auringon lapsia. Suurin osa on tältä väliltä. Etsi rohkeasti oma polkusi ja kuuntele vaistosi, sillä se on oikeassa.

Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen. Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan. Ja tuomio on tämä: valo on tullut maailmaan, mutta pahojen tekojensa tähden ihmiset ovat valinneet sen asemesta pimeyden. Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi. Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta.”

-Jeesus

Vierailija
90/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vittumainen ihminen.

Hymyilen sisäisesti vittuilevalle ihmiselle.

Saatan laajentaa sieraimia ja nuuhkia ilmaa. Ahh, hän on pimeän voiman kannattaja. Niin minäkin olen.

Ehkä ylähuuli vähän liikahtaa kun hienovaraisesti nuuhkin vittumaista ilmapiiriä.

Hymyilen sisäisesti ja näytän vähän loukkaantuneelta että saisin lisää vittumaisuutta osakseni.

Joskus esitän oikein hölmöä että voisin lypsää tuota ilmapiiriä lähistölle.

Kalastelen kiusaajia ja ilkeilijöitä.

Kun olen paikallistanut energianlähteen, niin hymyilen sisäisesti ja nuuhkin hienovaraisesti vittumaisuutta suoraan alkujuurilta pääjuurille suoraan pimeyteen.

Näitä seurakuntalaisia on melkoisesti. Veljiä ja sisaria. Minulle he edustavat pimeää puolta.

Toisaalta he ovat minulle vain akkuja. Varavirtalähteitä.

Perusvire on aina ympäristössä ja se pitää vain houkutella näkyviin.

En polta tupakkaa, mutta kun poltan, niin haen ympäristöstä ylemmyyttä ja pahaa.

Tupakointi on tehokkain tapa julkisilla paikoilla kerätä energiaa muista.

Pistäppä palamaan bussikatoksella jossa on vanhuksia tai lapsiperhe.

Odottele ja nuuhki ympäristöä. Joku voi jopa äksyillä ja käskeä kauhemmas polttamaan syöpäkäärylettä.

En minä tupakkaa halunut, halusin sinut.

Vierailija
91/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ovat paho_laisen valheet, joilla se yrittää saada ihmisiä puolelleen, Raamattu sanoo, että "itse Paholainen tekeytyy valkeuden enkeliksi"  joten kannattaa olla tarkkana, millaisia aatteita lähtee seuraamaan ja millaisilla asioilla itseään ruokkii

Vierailija
92/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen. Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan. Ja tuomio on tämä: valo on tullut maailmaan, mutta pahojen tekojensa tähden ihmiset ovat valinneet sen asemesta pimeyden. Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi. Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta.”

Tuo on vain yksi tie ja totuus monen muun tien ja totuuden joukossa. Ja tuon pakkotuputtaminen sellaiselle, joka ei sitä omakseen koe aiheuttaa suurta tuskaa ja pahoinvointia.

Suosittelen ap:lle lämpimästi esoteriaan tutustumista, sieltä löytyy paljon toisenlaista ajatusmallia ja näin laajentaa omaa näkökulmaa asioihin. Kaikki on yksi, yksi on kaikki. Hyväkin muuttuu pahaksi ja paha hyväksi, kun asiat ovat epätasapainossa.

Vierailija
93/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dark night of the soul?

Tuo ei ole oma kielikuvani, vaan sillä on teologinen merkitys, uskonkriisi. Tapahtuu paremmissakin piireissä. Kyllä sinä vielä valoon ehdit.

Vierailija
94/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ovat paho_laisen valheet, joilla se yrittää saada ihmisiä puolelleen, Raamattu sanoo, että "itse Paholainen tekeytyy valkeuden enkeliksi"  joten kannattaa olla tarkkana, millaisia aatteita lähtee seuraamaan ja millaisilla asioilla itseään ruokkii

Mitä hyvää ap on saanut kristillisyydestä? Minä annan näkökulman katsoa asiaa toiselta puolelta. Kristityt pelkäävät kaikkea erilaista. He puhuvat rakkaudesta ja armosta, mutta eivät silti ole rakkaudellisia ja armollisia toisille, jotka vähänkin ajattelevat toisin. Tekopyhyyttä.

Vierailija
95/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuo jutut on kuultu jo Raamatun aikaan.

1.Piet 2:12

"Eläkää moitteettomasti pakanoiden keskellä, jotta he teitä pahantekijöiksi panetellessaan havaitsisivatkin hyvät tekonne ja ylistäisivät Jumalaa sinä päivänä, jona hän kohtaa heidät.""

Noin puhuu vain kunnon marttyyri-uskovainen. Eikä ole mitenkään yllättävää että yrität kieltää omat henkilökohtaiset kokemukseni. Se kas kun edustaa teille juuri sitä lähimmäisenrakkautta. Toisten vähättely ja todellisten asioiden kieltäminen.

Vierailija
96/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

-Jeesus Kristus

Vierailija
97/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on ns. "pimeä puoli". Jos joku väittää muuta niin hän valehtelee. Ihmiset suhtautuvat pimeään puoleen eri tavoin: yksi yrittää kieltää sen olemassaolon, toinen antaa sen määritellä liiaksi kuka hän on kun taas kolmas saa siitä voimaa ja kääntää sen vaikka taiteeksi (esim. HR Giger). Ole se kolmas. Ei tarvitse olla taiteilija, se oli vain esimerkki.

Vierailija
98/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lääkkeet. Vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
99/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pimeys, minkä tunnet sisälläsi, ei ole pelkästään sinun. Vaan se on tullut ihmisistä, jotka kasvattivat sinut. Et ole saanut riittävästi tukea tietyissä kehitysvaiheissa pahuuden ja jokaisessa meissä olevan pimeyden käsittelyyn. Psykoterapiassa voidaan kesken jääneitä kehitysvaiheita käydä läpi.

Vierailija
100/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nuo jutut on kuultu jo Raamatun aikaan.

1.Piet 2:12

"Eläkää moitteettomasti pakanoiden keskellä, jotta he teitä pahantekijöiksi panetellessaan havaitsisivatkin hyvät tekonne ja ylistäisivät Jumalaa sinä päivänä, jona hän kohtaa heidät.""

Noin puhuu vain kunnon marttyyri-uskovainen. Eikä ole mitenkään yllättävää että yrität kieltää omat henkilökohtaiset kokemukseni. Se kas kun edustaa teille juuri sitä lähimmäisenrakkautta. Toisten vähättely ja todellisten asioiden kieltäminen.

On varmaan väsyttävää olla noin täynnä vihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä