Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lapsesta asti tuntenut ns. pimeyden sisälläni

Vierailija
13.02.2020 |

Nyt tulee ehkä outoa tekstiä, mutta olen lapsesta asti tuntenut olevani jotenkin erikoinen, pahalla tavalla. Minussa on siis asunut jonkinlainen pimeys aina. Olen koittanut pysyä hyvällä tiellä, olen taistellut hampaat irvessä tätä pimeyttä vastaan ja koittanut olla uskovainen (kristinusko, islam, ateismi koettu). Tästä ei vain tule mitään. Jokin paha voima pidättää minua rukoilemasta ja tunnen vihaa, epätoivoa ja ahdistusta kaikkea kohtaan. En tunne onnellisuutta, hyvin vähän empatiaa, minua ei kiinnosta yhtikäs mikään.

Diagnosoitu masennus, tunne-elämän epävakaisuus, pakko-oireinen häiriö ja estynyt persoonallisuus. Lääkkeet, eivätkä juttelut psyk.sairaanhoitajien kanssa tuota tulosta.

Vihaa tunnen erityisesti uskovia kohtaan. Ehkä jopa katkeruutta, etten itse pysty hyvyyteen ja hurskauteen. Tunnen yhteenkuuluvuutta Saatanaan/Luciferiin/Iblikseen, miksi ikinä häntä kutsutaan. Ihan kuin olisin hänen jälkeläisensä. Niin paha olo mulla on.
Täytyykö mun vain hyväksyä tämä pimeys sisälleni?
Tulenko palamaan Helvetissä? Luultavasti.

N26

Kommentit (310)

Vierailija
1/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrie?

Vierailija
2/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytytä valot niin sisuksissasi ei ole pimiää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen uskonto oli ateismi?

Ihan bain mielenkiinnosta...

Vierailija
4/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hengellistä, itseasiassa kuulostaa siltä. Sano ääneen "Jeesuksen Kristuksen nimessä paha poistukoon elämästäni". Ala rukoilla vaan.

Vierailija
5/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakangasmi kirjoitti:

Millainen uskonto oli ateismi?

Ihan bain mielenkiinnosta...

Sekavasti kirjoitettu, mutta halusin tuoda esille, että myös epäuskovaisuus/ateismi on koettu. En ollut onnellinen silloinkaan. Haluaisin olla hyvä, mutta tunnen katkeruutta ja vihaa kaikkea hyvää kohtaan ja vetoa pahaan ja itse Saatanaan. Tavallaan olen rakastunut häneen, en edes tiedä mistä tämä kumpuaa.

Olin jo pienenä lapsena eristäytynyt, en pitänyt hauskanpidosta ja tunsin olevani jotenkin outo.

Ap

Vierailija
6/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla hengellistä, itseasiassa kuulostaa siltä. Sano ääneen "Jeesuksen Kristuksen nimessä paha poistukoon elämästäni". Ala rukoilla vaan.

Mä en siis saa rukoiltua. Ihan kuin jokin estäisi mua sanomasta mitään uskonnollista. Ennen sain itseni pakotettua siihen, nykyään en.

Ap

Vierailija
7/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot, olet:

1. psykoosissa

2. teini-ikäinen

3. gootti

Valitse se mikä tuntuu osuvimmalta ja elä sen kanssa.

Vierailija
8/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi kaikkien mielestä oma uskonto on se oikea. Mitä jos Kristinusko ei olekaan se tie, joka vie taivaaseen?

Vierailija
9/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn uteliaisuudesta, millä tavalla pukeudut?

Vierailija
10/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaissielu

Vierailija
11/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Tekeekö tämän ristin näkeminen pahaa?

Vierailija
12/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehdot, olet:

1. psykoosissa

2. teini-ikäinen

3. gootti

Valitse se mikä tuntuu osuvimmalta ja elä sen kanssa.

Psykiatri varmaan olisi huomannut jos olen psykoosissa ja psykoosissa tuskin eletään koko elämää ja pystytä ns. normaaliin elämään?

Käyn siis kuitenkin töissä ja saan esitettyä muille normaalia.

26-vuotiaana luulisi teiniangstin olevan ohi?

Gootti? Hmm. Pitämäni musiikki ja osa vaatteistani ovat tummaa, mutta en kuitenkaan pukeudu goottimaisesti tai tunne kuuluvani tähän ryhmään(?) Ja useinhan gootit ovat oikein iloisia, onnellisia ja jopa uskovaisia?

Ap

Vierailija
13/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en siis saa rukoiltua. Ihan kuin jokin estäisi mua sanomasta mitään uskonnollista. Ennen sain itseni pakotettua siihen, nykyään en.

Ap

Tuo kuulostaa psykoottiselta oireilulta. Oletko puhunut näistä ajatuksistasi ja kokemuksistasi lääkärin kanssa? Tuollaiset uskonnolliset harhat voivat kertoa esim. skitsofreniasta.

Vierailija
14/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat. Quis aute iure reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint obcaecat cupiditat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Vierailija
15/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on plussa, eikä tee pahaa. Mua saattaa ärsyttää ristiä kantavat ihmiset, hyväsydämiset uskovaiset, säädyllinen pukeutuminen esim. uskonnolliset vaatteet. Outoa.

Ap

Vierailija
16/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on plussa, eikä tee pahaa. Mua saattaa ärsyttää ristiä kantavat ihmiset, hyväsydämiset uskovaiset, säädyllinen pukeutuminen esim. uskonnolliset vaatteet. Outoa.

Ap

Onko sulla 666 syntymämerkki niskan lähettyvillä päänahassa?

Vierailija
17/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo kuulostaa psykoottiselta oireilulta. Oletko puhunut näistä ajatuksistasi ja kokemuksistasi lääkärin kanssa? Tuollaiset uskonnolliset harhat voivat kertoa esim. skitsofreniasta.

Olen avannut sen verran, että olin uskonnollinen jossain vaiheessa, nykyään en enää. Olen myös kertonut näkeväni/aistivani tumman hahmon vierelläni aina kun herään öisin. Tätä pidetään vain ahdistuneisuuteen liittyvänä. En ole kehdannut avautua 100% edes psykiatrille. Suututtaa jo valmiiksi kaikki mitä omakantaan on kirjoitettu minusta.

Vierailija
18/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö juomaan pyhää vettä?

Vierailija
19/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokaisessa ihmisessä on se pimeäkin puoli. Sanoit, että tunnet hyvin vähän empatiaa. Kumpi tuntuis sun mielestä paremmalta, auttaa vaikkapa loukkuun jäänyt eläin vapaaksi, vai jättää se kitumaan? Kysyn, koska monet ns. pahat ovat kuitenkin tosi empaattisia eläimiä kohtaan. Niitä kohtaan ovat monesti hyviä.

Vierailija
20/310 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen avannut sen verran, että olin uskonnollinen jossain vaiheessa, nykyään en enää. Olen myös kertonut näkeväni/aistivani tumman hahmon vierelläni aina kun herään öisin. Tätä pidetään vain ahdistuneisuuteen liittyvänä. En ole kehdannut avautua 100% edes psykiatrille. Suututtaa jo valmiiksi kaikki mitä omakantaan on kirjoitettu minusta.

Tarkoitan, että nykyään en enää harjoittava uskova. Uskon kyllä Jumalaan ja Saatanaan, Helvettii ja Taivaaseen. Itse päädyn varmaan tuleen

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä