Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on nähnyt pienenkään pätkän hedbergin stand up -showsta, ei leijonasta ole epäilystäkään. Kaikki äänet ja eleet ovat täsmälleen identtisiä.
Mä oon nähnyt montakin Hedbergin lavashowta, enkä vaan mitenkään löydä tuosta äänestä Samia. Mutta ehkä mä vaan en tajua.
Miten niin et löydä? Kun hän imitoi naisia tai jotain laulurenkutuksia, laulaa täsmälleen tuolla äänellä kuin nytkin tuon kertosäkeen.
Heinäkasalla tosiaan eri ääni joka esityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä viikosta toiseen miettiny et miks Jennillä on Jannen kanssa mätchäävä halvan näkönen lila ompele päällään, kun taas Maria pyntättynä viikosta toiseen. Onko budjetti paukkunu yli🤔
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f0cbc9b7-e262-4963-b676-4a018cc…
Marian asut on opiskelijoiden suunnittelemia, Maria antaa niille näkyyvyyttä.
Marian pukeutuminen ei ole tavanomaista. Aina noissa ohjelmissa voinut odottaa jotain erikoista. Kuten muistetaan vaikka Tähdet tähdet ohjelman erikoiset asut.
Vieläkö joku väittää ettei ampiainen ole Vikman? Niin hänen tyyppinen kappale ja liikehdintä.
Vierailija kirjoitti:
Säveltääkö Sami hedberg jotain?
Sävelsi biisin täytyy jaksaa elastisen kanssa ainakin siinä ohjelmassa
Ilkka Alanko on seiväs. Mikko "Melkein leijona" Leppilampi.
Ampparilta hyvä show. Onko se nyt Erika Vikman vai onko vielä muita ehdokkaita?
Ampiainen on Laura Voutilainen
”Ettei elämä mene hukkaan” Erikalla on ”Ettei mee elämä hukkaan” niminen biisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tuotanto tiputtaa sen, joka on parhaiten arvattu täällä palstoilla.
Meinaatko, että tuotanto tiesi jo viime vuonna, että mitä tällä palstalla tullaan keskustelemaan? Aikaimoisen kristallipallon omasivat.
Studioyleisö äänestää, piste.
Ampiainen on Madonna tai Aki Palsanmäki
Minun mielestä heinäseiväs vois olla ennemmin Ruusut yhtyeen Miikka Koivisto.
Tänään tuli vihjettä että on radiotoimittaja, Koivisto nimittäin on YleX:llä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on nähnyt pienenkään pätkän hedbergin stand up -showsta, ei leijonasta ole epäilystäkään. Kaikki äänet ja eleet ovat täsmälleen identtisiä.
Mä oon nähnyt montakin Hedbergin lavashowta, enkä vaan mitenkään löydä tuosta äänestä Samia. Mutta ehkä mä vaan en tajua.
Niin se on, et tajua. Sami se on ja Samin ääni tulee esiin.
Kyllä tuo Ampiainen kuulosti tänään enemmän Voutilaiselta kuin Wikmanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin et löydä? Kun hän imitoi naisia tai jotain laulurenkutuksia, laulaa täsmälleen tuolla äänellä kuin nytkin tuon kertosäkeen.
Jep, minäkin ole kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se on, et tajua. Sami se on ja Samin ääni tulee esiin.
Onko Hedberg myös oopperalaulaja? Muistaakseni leijonan ensimmäinen esitys oli oopperaa.
Peacock on tosiaan Pandora :)
SuloVilen kirjoitti:
Kyllä tuo Ampiainen kuulosti tänään enemmän Voutilaiselta kuin Wikmanilta.
Heillä on äänensävyssä yhtäläisyyksiä, mutta Vikman se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tuotanto tiputtaa sen, joka on parhaiten arvattu täällä palstoilla.
Meinaatko, että tuotanto tiesi jo viime vuonna, että mitä tällä palstalla tullaan keskustelemaan? Aikaimoisen kristallipallon omasivat.
Studioyleisö äänestää, piste.
Voipi olla mutta kuka tekee valinnan ratkaisee. Ei nuo tietenkään tiputa ns. mielenkiintoista hahmoa vaikkei joku esitys menisi aivan putkeen. Siksi tää leijona jatkaa vaikka paremmin onnistuneet tippuu. En sitten tiedä kuka se on mutta ehkä niillä on joku jännä kappale suunniteltu niin ei viitsi pudottaa vielä. Ei se huono ole mutta ei pelkällä falsetilla pitkälle pötkitä.
En saa tuosta Sami Hedbergiä mitenkään. Ei kuullosta yhtään